Lola Glass - Thrown to the Wolves - 6. fejezet

 


6. FEJEZET



A farkas nagyot sóhajtott, de aztán megindult az ajtó felé. A tekintete végigpásztázta a szobát, ahogy ment; valószínűleg menekülési útvonalat keresett, csak hogy megbizonyosodjon róla, hogy nem tudok elmenni.

Bár már megnéztem, de nem volt.

Megelégedve azzal, hogy jó helyen vagyok, és csapdába estem, kilépett a folyosóra, és hasra ereszkedett közvetlenül az ajtó előtt.

Mivel az ajtó kényelme elválasztott minket, nem siettem el a kádban. Főleg azért, mert egy kis távolságot akartam a farkastól.

Ööö, Jesse-től.

Kezdett túlságosan emberinek tűnni, amikor a mi kis társasjátékunkon keresztül útbaigazított. És én nem akartam emberivé tenni. Ő és a barátai elraboltak, és csapdába ejtettek a városi házban.

Nem akartam a Stockholm-szindróma áldozatává válni. És persze, messze voltam ettől, de az első lépés ahhoz, hogy beleszeress az emberrablódba, az volt, hogy emberként tekintettél rá, akinek reményei, álmai, érzései és mindenféle szarságai vannak.

Legalábbis feltételeztem, hogy ez volt az első lépés. A tavaszi félévben a pszichológia 101. tantárgya vezetett ahhoz, hogy úgy éreztem, jobban megértem az embereket, mint ahogy valójában tettem.

Mindenesetre a fürdőkádjában fürdeni furcsa volt. Jesse tusfürdőjével mosakodni még furcsább volt. A hónaljam és a lábam borotválása a férfi arcborotvájával bűnnek tűnt, ezért szőrösnek hagytam őket.

Elgondolkodtam azon, hogy miért van szüksége borotvára a zuhanyzóban, amikor az elektromos borotva ott állt a pulton, de mivel nem volt elérhető, hogy megkérdezzem, hagytam a dolgot.

Miközben leöblítettem a sampont a hajamról, megpróbáltam visszagondolni az előző estére. Akkor egyik férfi sem tűnt fel igazán, mivel annyira arra koncentráltam, hogy megpróbáljak kijutni a szendvicsboltból anélkül, hogy felkelteném valamelyik izmos fickó figyelmét. Még arra sem emlékeztem, hogy Jesse hogy nézett ki.

De a samponja mellett kondicionáló ült, így tudtam, hogy nem kopasz.

Beleszagoltam a kondicionálóba. Megegyezett a sampon általános flakonjával, amit használtam. Tetszett az illata, de nem tudtam megmondani, hogy valójában milyen illata van. A neve River Rocks volt, és nem tudtam, milyen illata van a folyami szikláknak, de 99%-ig biztos voltam benne, hogy nem olyan illatú, mint az üvegben lévő terméké.

Miért nem volt a férfi tusfürdők illata soha olyan igazi illatú, mint a női termékeké, amelyeknek gyümölcs- és virágillata volt?

A kedvenc illatom a Sparkling Champagne volt. Bár valójában soha nem kóstoltam pezsgőt, minden alkalommal, amikor a tusfürdő, a testápoló és a parfüm illatát éreztem, majdnem meghaltam és a mennyországba kerültem. Volt valami annyira kielégítő abban, hogy olyan tusfürdőket használjak, amelyeknek csodálatos illata van.

Miután kiszálltam és megszáradtam, felöltöztem. És amilyen furcsán éreztem magam, amikor Jesse kádjában mosakodtam, és az összes szappanját és egyéb dolgát használtam, még furcsábban éreztem magam, amikor felvettem a nadrágját. A melltartóm és az alsóneműm teljesen undorító volt, így még azokat sem tudtam visszavenni egy jó nagy mosás nélkül.

Szóval, szabadon buliztam és szabadon puffogtam. Egyik testrészem sem szerette az extra légáramlást, amikor egyik karommal a mellkasomra borulva, a ruháimat a másik karomra kötve csoszogtam ki a fürdőszobából. A testmozgás hiánya miatt elpuhult a mellkasom, a combom, a fenekem és a karom, és a gömbölyödéseim nem tudták, mit érezzenek a hirtelen jött szabadságuk miatt.

Jesse mellettem trappolt, miközben óvatosan visszatértem a földszintre, a ruhamosó és szárító felé, amelyet a garázsajtó melletti sarokba rejtve láttam. A lábam valami nagyon fájt. A fájdalomcsillapítókra kellett koncentrálnom, miután az alsóneműm a mosógépbe került.

Amikor a gép már pörgött, Jesse-re néztem. A farkas visszanézett, a farkát ismét csóválta.

"Hol tartod a fájdalomcsillapítóidat?" Kérdeztem tőle.

Bevezetett a konyhába, és hátsó lábaira állva egyenesen a hűtőszekrény melletti szekrényre mutatott. Kinyitottam, és fellélegeztem, amikor megtaláltam a Tylenolt, az Ibuprofent és az Excedrint is. Furcsa módon mindegyik üveg még mindig le volt zárva, mintha csak nemrég vették volna őket.

Miután megköszöntem a farkasnak, kinyitottam a szekrényeket, amíg nem leltem egy poharat a víznek, majd a mosogatóban megtöltöttem, mielőtt lenyeltem a megfelelő adag Ibuprofent és Tylenolt is.

Letettem a poharat a mosogató mellé, és a hűtő felé vettem az irányt. Kihúzva azt, a szemöldököm felhúzódott az előttem álló szamárrakásnyi étel láttán.

Legalább két tucat joghurtos doboz volt a legfelső polc oldala mentén egymásra halmozva, öt csomag bagel bújt hozzájuk. Négy 18 tojásos kartondoboz pihent a bagelekkel szemben, maximálisan kihasználva a polc helyét. Az alatta lévő polc hasonlóan tele volt pakolva ebédre szánt élelmiszerekkel a reggeli helyett, az alatta lévő pedig úgy nézett ki, mintha vacsoramaradékok és hozzávalók lennének.

Még az ajtó is tele volt egy gallon tejjel, egy gallon csokis tejjel, egy csomó előre elkészített turmixszal és minden létező fűszerrel.

"Hányan laknak itt?" A farkasra néztem.

Megint zavartan hajtotta a fejét.

A teljesen megpakolt hűtő felé mutattam. "Van itt elég étel, hogy öt-hat embernek egy hétig elég legyen."

A szemében felcsillant a megértés. Felemelte az egyik mancsát, és körözött vele, majd visszaintett a mellkasára.

"Te vagy az egyetlen, aki itt lakik?" Ellenőriztem, hogy értem-e a második kört a farkasos sarlatánjátékunkban.

Megcsóválta a fejét.

"Ennyi kaját eszel?" Ismét a hűtő felé mutattam.

Megint bólintott.

"A francba. A vérfarkasoknak hatalmas élelmiszer-számláik lehetnek." Visszafordultam a hűtőhöz. Lent a vacsora polcon megláttam valami maradék pizzának látszó dolgot, és felkaptam.

Miután felmelegítettem, három szeletet elpusztítottam, anélkül, hogy megálltam volna, hogy leüljek az asztalhoz, és leszálljak a lüktető lábamról, majd felnyögtem.

Annyira tele voltam.

A farkas rám morgott.

"Most meg mit morgolódsz?" Fáradt pillantást vetettem rá.

Hátsó lábaira állt, áthajolt az asztalon, és a fogai közé kapta a pizzás zacskót. Odavonszolta hozzám, a tányéromra tette, és felé biccentett.

"Akarod, hogy többet egyek?" Felhúzódott a szemöldököm.

Ismét bólintott.

"Már jóllaktam. Hányni fogok, ha még valamit eszem."

Aggódónak tűnt.

Mikor döntöttem el, hogy aggódónak tűnhet?

Mikor döntöttem el, hogy egyáltalán vannak igazi, emberi érzelmei?

A francba, már kezdtem Stockholmba esni.

Egy hatalmas ásítás állította meg a gondolataimat.

Az egyetlen ágy a házban Jesse-é volt, és én nem aludtam az elrablóm ágyában, függetlenül attól, hogy milyen formában volt.

Újra körülnéztem a konyhában, és megakadt a szemem a naptáron. Kedd este volt, amikor elraboltak, ami azt jelentette, hogy már lemaradtam a szerdai órákról. Nehéz lenne bepótolni az egy nap kihagyását, tekintve, hogy egy rakás órára be voltam írva, de meg tudtam oldani. Ha a pénteki napot is kihagynám, az sokkal nehezebb lenne.

De a közeljövőben elszöktem, így azt mondtam magamnak, hogy nem lesz gond.

Visszadobtam a maradék pizzamaradékot a hűtőbe, és a nappaliba csoszogtam. Az ottani kanapé kényelmes volt, szóval egy kis szunyókáláshoz jó lesz. Felébrednék, amíg Jesse még alszik, aztán fognám a kocsiját, és elhúznék Moon Ridge-ből, mielőtt még több szarság történne.

Elterültem a bőséges méretű kanapén, az oldalamra feküdtem, és a hasamat a hátpárnákhoz gömbölyítettem. A kanapén jó illat volt - nagyon jó.

Nem akartam belegondolni, ki ült rajta, hogy ilyen jó illata legyen.

Lehunytam a szemem, és vártam, hogy elragadjon az álom. Éppen amikor elkezdtem elaludni, a lábam mellett egy mélyedés támadt a kanapén. Egy meleg súly súrolta a talpamat, és én összerezzentem a fájdalomtól, ami ebből fakadt.

A súly azonnal eltűnt, és halk nyüszítés hagyta el a farkast, ahogy megmozdult.

Újra kezdtem elmerülni, és ekkor a kanapé a hátamnál megmerült. Szőrös melegség pihent rajtam, és mennyei érzés volt.

De akkor is ellenálltam volna a Stockholm-szindrómának, ha belehalok.

"Szállj le rólam!" Az első parancsom határozott volt, de nem kegyetlen.

A farkas nyüszített, de nem mozdult.

Elfordítottam a fejem, és a vállam fölött néztem rá. A tekintetünk összeakadt, és én összerezzentem.

Azok az élénkvörös szemek pokolian ijesztőek voltak, különösen közelről.

A farkas ismét nyüszített.

"Szállj le a kanapéról. Nem ölelkezni hívtalak, és tudom, hogy legalább annyira vagy férfi, mint állat. Nem fogunk együtt aludni."

Vonakodó lábakra állt, és lecsúszott a kanapéról, hasra ereszkedve a földön. Bár közvetlenül a kanapé aljának támaszkodott, nem ért hozzám, és ez elég volt.

Újra kényelembe helyeztem magam, és lehunytam a szemem, szinte azonnal elaludtam.

Jó ideig békésen aludtam, amíg egy férfihang vissza nem rángatott a valóságba.

"A fenébe, ez a lány egy hurrikánt is át tudna aludni."

Közvetlenül mellettem morgás rázott fel.

Hirtelen felültem, és a fejemet a szobában kapkodva néztem körbe, hogy lássam, mi történik.

"Bocs, haver. Nem akartam felébreszteni." Ford kezét megadóan emelte a feje mellé.

A farkashoz beszélt.

Legalább nem én voltam az egyetlen, aki ezt tette.

Ismét körülnéztem a szobában, a szemem homályos volt, ahogy próbáltam felidézni, hol vagyok, és mi folyik itt.

Elraboltak, egy farkas csapdájába esett, maradék pizza... igaz.

"Hoztam neked néhány ruhát, Jesse anyukájának jóvoltából. Izgatottan várja, hogy megismerjen téged, miután persze te is farkas lettél."

Persze?

Várj, az anyja?

Mi a fene?

"Mi ez, egy elrendezett házasság?" Félreérthetően kifakadtam.

Ford megvonta a vállát. "Olyasmi. Majd rájössz."

"Nem, nem fogok rájönni. Teljes ösztöndíjat kaptam az ország egyik legjobb iskolájába. Nem engedhetem meg magamnak, hogy kihagyjam azt az időt, amit már így is kihagytam ennek a... akármi is ez." Kinyújtottam a kezem a farkas felé, aki még mindig éberen feküdt a kanapém mellett a földön. "Vissza kell mennem a kollégiumba, vissza az egyetemre, vissza az óráimra."

"Akkor kérd meg a farkast, hogy harapjon meg."