Lola Glass - Thrown to the Wolves - 7. fejezet

 


7. FEJEZET



"Te teljesen megőrültél" - néztem körül, hogy keressek valamit, amit hozzávághatnék, de nem találtam semmit.

"A farkasok seggfejek, de megértik az emberek világát. Ha megharap, akkor közénk fogsz tartozni. Vagy meghalsz, de ez nem valószínű."

"Úgy beszélsz róluk, mintha különállóak lennének tőled."

A halál dologgal majd később foglalkozom.

"Ők különállóak tőlünk."

A szemöldököm felhúzódott.

"Tudom, hogy őrültségnek hangzik." Ford felugrott a pultra, óriási lábai lelógtak a széléről.

A fenébe, de gyönyörű volt.

Jesse morgott rá, és visszacsúszott a lábára.

"Alapvetően egy vérfarkas ilyen." Felkapta a só- és borsszórót a pultról, és felém tartotta. "Ez az ember." Megrázta a sót. "Ez a farkas." Megrázta a borsot. "Két teljesen különálló élőlény. Réges-régen egy farkas és egy ember összebarátkoztak. Felbosszantottak egy boszorkányszövetséget - egy igazán átkozottul erőset -, és a boszorkányok egyesítették a mágiájukat, hogy a farkast és az embert egy testbe zárják."

Ford a sószórót a borsszóró tetejére dobta. "Létrehozták az első vérfarkast, és feltételezték, hogy nem lesz képes szaporodni, ami újabb szintet adott a büntetéshez. De a természetnek vannak szabályai, és még a boszorkányok sem szeghetik meg ezeket a szabályokat. A farkasa talált egy emberi társat, és levadászta, majd amikor megharapta, olyan lett, mint ő. Kihoztak pár kölyköt, a kicsik pedig emberi társat találtak, és újabbakat szültek, és így tovább". Eldobta a sótartót.

"Két lény vagytok egy testben; ettől még nem vagytok két külön lény" - ellenkeztem.

"Nos, valójában" - ragadta meg újra a sót és a borsot, egymásra rakva őket, mint korábban. "Képzeld el ezt így. A farkas és az ember osztozik egy alakon, de két teljes test, lélek és elme. Nincs olyan mágia, ami lehetővé tenné, hogy kommunikáljunk, így elakadtunk. A farkasok az emberekkel együtt ragadtak, az ember szemén keresztül nézik a világot, anélkül, hogy módjuk lenne arra, hogy kapcsolatba lépjenek azzal, akinek nagyjából a belsejében lovagolnak, az emberek pedig az állatokkal együtt ragadtak, akiket nem tudnak irányítani vagy kommunikálni velük."

Hát, így már több értelme volt.

"Akkor miért hívod a farkast Jesse-nek?"

"Ezt a nevet adták neki a szülei." Ford megvonta a vállát. "Egy alakban ragadtunk; van értelme, hogy egy nevet használjunk."

"Szóval amikor azt mondod, hogy a farkas vadászik rám..."

"Jesse, a farkas vadászik rád. Teljesen uralja a testüket, amíg meg nem harap téged" - erősítette meg Ford. "De azt akarja, hogy azt akarja, hogy megharapjon, mert a történelem bebizonyította, hogy ha nincs vele semmi bajod, nagyobb esélyed van a túlélésre."

"És mi fog történni, amikor Jesse, az ember átveszi a helyét Jesse, a farkas helyett?" Utánanéztem.

Ford ismét elejtette a sót és a borsot, és megvakarta a tarkóját.

Elpirult?

"A párzási hívás farkas- és emberalakú vérfarkasokra egyaránt hat. A farkasoknál a vadászat. Az embereknél a vágy."

"Vágy?" A hangom egy oktávval felemelkedett.

Ford bólintott.

Vártam a magyarázatot, de nem jött.

"Azt akarod mondani, hogy miután ez a farkas megharapott, egy ultrahajder megpróbál megerőszakolni?"! Követeltem.

"Nem, nem, nem, nem." Ford maga elé tartotta a kezét, hogy megálljak. "A bennünk élő farkasok egyetlen dologra koncentrálnak: a családra. Ez a társadalmunk középpontja, és ezért dolgozunk falkában. Én és a többi srác, akikkel találkoztál, mi mind Jesse falkája vagyunk."

Elmagyarázta: "Van ez az emberi elképzelés arról, hogy az alfák seggfejek, akik mindent elbűvölnek, aminek vaginája van, és bármi áron elveszik, amit akarnak, de a farkasok nem ilyenek. A vadonban az alfafarkas a falka apja. A párja és a kölykei alkotják a falka többi tagját, és ő mindenekelőtt őket védi. Ezért morgott ránk Jesse, a farkas, amikor beverted a fejed a furgonba; számára az elsődleges fontosságú, hogy téged, a társát megvédjen. Soha nem tudna megerőszakolni téged vagy bárki mást, mert soha nem tudna bántani téged".

"Meg fog harapni." Összefontam a karomat. "Ezt nevezném én bántásnak."

"Ezt nem tudja irányítani. A természet kényszeríti rá. A vadászata alapvetően az a kísérlete, hogy felkészítsen a harapásra... és a vérfarkas méreg elzsibbasztja a fájdalmat, így valójában nem fáj. A zsibbasztó méregtől még az első váltásod is fájdalommentessé válik, ellentétben azzal, ahogy minden más váltásod fájdalommentes lesz."

Igen, ettől tényleg vérfarkas akartam lenni.

"Szóval Jesse az embernek most nincs módja arra, hogy kommunikáljon a farkasával?" Ellenőriztem.

"Igen."

"És a farkas csak egy igazán intelligens állat."

"Igen." A szájával pattintotta a "n"-t.

"Alapvetően olyan, mint egy kutya" - tettem hozzá.

"Alapvetően."

"Ez már sok" - nyögtem.

Még mindig megpróbálnék megszökni, de úgy tűnt, hogy a farkas talán túlélné a menekülési kísérleteimet.

"Ha mindez végleges, és semmit sem tehetek ellene, akkor miért nem hozhatom vissza magammal a farkast a lakásomra?" Kérdeztem.

Ford szünetet tartott.

Ha.

Úgy nézett ki, mintha elkaptam volna.

"Ez Jesse területe. Jesse jól érzi magát itt, és egy farkas számára a kényelem türelmet jelent. Ha itt maradsz vele, még egy kis időt nyersz magadnak, mielőtt a természet rákényszeríti, hogy megharapjon. És minél tovább tart a vadászat, annál tovább maradsz ember" - magyarázta.

Miért nem mondhatták el nekem ezt a sok szart, mielőtt elraboltak?

Hiszen valószínűleg nem hallgattam volna rájuk. Még ha most figyeltem is, pillanatnyilag nem igazán fogtam fel minden részletet.

De ha elmondták volna, az nagyban hozzájárult volna ahhoz, hogy kevésbé rettegjek.

"Ha ez a helyzet, nem értem, miért ne járhatnék tovább iskolába. Magammal vihetném Jesset, és utána visszajöhetnék ide, hogy megcsináljam a házimat" - magyaráztam.

A beszélgetés kezdett túlságosan Stockholm-szindrómásnak tűnni.

A farkas morgott.

Ford kuncogott. "Ha egy emberrel dolgoznál, valószínűleg megtehetnéd. De egy farkasnak el kellene hinnie, hogy tényleg vissza akarsz jönni, és az időbe telik."

"Mi van, ha egy embert is magammal viszek?" Jesse-re néztem. "Ford is jöhetne a kocsiban. Néhány órámon nem kötelező a jelenlét, de van kettő, amit nem hagyhatok ki, ha ötöst akarok. És én nem ötöst akarok, hanem ötösre van szükségem."

A farkas morgott.

Ez egy nemet jelentene.

"Csak tovább próbál majd szökni, ha nem engeded el, haver." Ford Jesse felé mutatott.

Jesse ismét morgott, ezúttal Fordra. És ezúttal sokkal fenyegetőbben.

Ford az ajtó felé indult. "Jól van, akkor én most eltűnök a szemed elől. A vacsora húsz perc múlva kész lesz, úgyhogy gyere át, vagy érted jövünk" - kiáltott a válla fölött, miközben távozott.

Az ajtó becsukódott mögötte, én pedig Jesse felé fordultam.

"Soha többé nem adok neked esélyt, ha az ösztöndíjamba kerülsz" - mondtam neki halkan. "Pénteken reggel nyolcra órára kell mennem, és vagy te viszel el, vagy megpróbálok egyedül odaérni."

A farkas felszisszent.

Otthagytam a kanapé lábánál, és óvatosan visszamentem a konyhába, hogy megnézzem a ruhákat, amelyeket Ford a konyhában hagyott nekem.

Egyszerű fekete leggings és egy kifakult koncertpóló várt egy egyszerű tangával és sportmelltartóval. Furcsa érzés volt elfogadni az alsóneműt annak a farkasnak az anyjától, aki elrabolt, de valamit fel kellett vennem. A melltartón és a fehérneműn pedig címke volt, ami megnyugtatott, hogy a cuccot még nem viselték.

Meglehetősen eklektikus stílusom volt, és mindenből hordtam valamennyit, ha fehérneműről és ruháról volt szó, mivel mindig is a használtruha-boltokban vásároltam mindent, kivéve a melltartókat és a bugyikat. Nagyjából bármit felvennék, így egy régi zenekari póló és leggings remekül megfelelt.

Lassan odasétáltam a mosógépekhez, és megnéztem a ruháimat - tiszták voltak, de még mindig nedvesek. Miután átraktam őket a szárítóba, az új ruhákat a fürdőszobába cipeltem.

Gyorsan megpróbáltam becsukni magam mögött a fürdőszoba ajtaját. Jesse vicsorogva tolakodott befelé, átpréselte magát az ajtón, és elsöpörte a csípőmet, hogy helyet csináljon magának.

"Komolyan?" Nyögtem fel, és végigsúroltam a kezemmel az arcomon. "Nem tudnál csak egy percig sem ellenkezni velem?"

Az orrával gesztikulált, én pedig megnéztem, mire mutatott.

Az ablakra.

Egy vézna pötty, a zuhanyzó/kád kombináció fölött.

"Tényleg? Még a combom sem férne át azon az ablakon, nemhogy ez a monstrum, amit én fejnek hívok" - mutattam a fejemre, amit bevallottan túl nagynak találtam a testemhez képest. Bár más lányoktól hallottam, hogy ők is így érezték, másoktól pedig azt, hogy ők is az ellenkezőjét, így csak kissé éreztem magam őrültnek emiatt.

Rám morgott, és felállt a hátsó mancsaira. Mellső mancsai a vállamhoz értek, és megnyalta az arcom.

"Ezt abba kell hagynod" - morogtam. "Értem én; kedvelsz engem. De elraboltál, úgyhogy a tetszés nem kölcsönös."

Nyafogott.

"Ó, csitt." Az ajtó felé löktem. "Függetlenül attól, hogy a fejem túlméretezett vagy normál méretű, nem fér át azon az ablakon. Úgyhogy tűnés."