Lola Glass - Thrown to the Wolves - 8. fejezet

 


8. FEJEZET



Biztos hitt nekem, mert végül elment, és miután elment, gyorsan felöltöztem, még a sérült lábammal együtt is.

Semmiképp sem akartam visszavenni a cipőt, így csak zoknis lábammal indultam kifelé. Minden lépés jobban fájt, mint az előző, de Jesse-vel az oldalamon bátran eljutottam a verandáig. A verandán egy kényelmesnek tűnő függőágy lengett, és legszívesebben beleültem volna, hogy egy kicsit hintázzak, de eszembe jutott, hogy elraboltak.

És a Stockholm-szindróma nem megengedett.

Jesse morgott, mielőtt kiléptem a verandáról.

"Kezdek nagyon belefáradni abba, hogy morognak rám. És nyalogatni. És nagyjából minden mást, ami azzal kapcsolatos, hogy farkas vagy." Összeszűkítettem rá a szemem. "Nem vagyunk barátok, oké? Azt hiszed, hogy a társad vagyok, de te raboltál el. Nem kedvellek téged."

Fintorogva nézett rám.

Megfordult, és a szomszéd ház felé trappolt.

Le akartam lépni a lépcsőről, de mintha a tarkóján lenne a szeme, figyelmeztető morgást adott ki.

"Átkozott farkas" - mormoltam.

Sokszor mondtam ezt, nem igaz?

Mit csinált egyáltalán?

Nem tudtam, de a verandán maradtam, adtam neki egy percet, hogy bármit is tervezzen.

Harminc másodperccel később visszajött, Mosolygóval a nyomában.

Hogy is hívták Mosolygót?

Eli?

A fenébe, jobban kellett volna figyelnem.

"Úgy tűnik, segítségre van szükséged" - szólt oda Mosolygó, ahogy közeledett.

"Ha felajánlod a segítségedet, akkor hazamegyek. Még abba is beleegyezem, hogy nem szólok a rendőrségnek a Holdgerinc elrabló vérfarkasairól, ha most rögtön hazaviszel."

Elvigyorodott. "A zsaruk már tudnak rólunk. Mi másért nem hallottál még az elmúlt évtizedekben az összes többi emberrablásról a főiskoládról?"

A szemeim tágra nyíltak.

Most komolyan?

Engedélykérés nélkül felkapott a földről. Küzdöttem a szorításával, megpróbáltam kiszabadulni, de a férfi ugyanolyan bivalyerős és focista-szerű volt, mint a többi srác.

Azt vártam, hogy letesz, amikor a házhoz érünk, de ehelyett egészen Ford konyhaasztaláig vonszolt, mielőtt letett volna az egyik székre.

"A farkasok védelmezőek" - magyarázta nekem, miközben hátralépett. "Jesse nem szereti, ha járkálsz, ha fáj a lábad."

"Észrevettem" - húztam el a szám. Körülnézve a konyhában, amely tele volt a falka mind az öt emberével, plusz Jesse-vel, hangosan elgondolkodtam: "Hol van a többi társatok?".

Az egyik srác elvigyorodott. Nem ismertem fel, bár biztos voltam benne, hogy korábban a csoporttal volt. Hosszú, barna haja felül kontyba volt kötve, de oldalt borotvált volt, az arcát éles szögek és jól nyírt borosta alkotta, amely alig volt elég hosszú ahhoz, hogy szakállnak tekintsem. "Semmi nyom. A farkasaink nem figyelmeztetnek minket, mielőtt párt választanának, bár a fészekrakást elkezdik."

"Fészekrakást? Mint egy terhes nő?" Kérdeztem hitetlenkedve.

"Aha. Rávesznek minket, hogy vegyünk extra szart, takarítsuk ki a fagyasztóinkat, tegyük rendbe a házunkat. Ilyesmi szarságok" - magyarázta.

"Valószínűleg már tudnom kéne, de mi is a neved?" kérdeztem. Feltételeztem, hogy a kérdés sértő lesz, de nem igazán érdekelt. Mindegyikük nevét tudnom kellett, arra az esetre, ha hazudnának arról, hogy a zsaruk benne vannak ebben a vérfarkasos szarságban.

"Zed vagyok. Úgy nőttünk fel, hogy erre képeztek ki minket, figyelmeztettek, hogy egy falkához való csatlakozás sok egy embernek, aki hozzászokott, hogy nagyrészt egyedül van. Egy nevet elfelejteni nem nagy dolog."

Hűha. Ez meglepően udvarias volt... és meglepően hátborzongató is.

"A szüleid felkészítettek az emberrablásra?" Kérdeztem hitetlenkedve.

"Másképp hogyan másképp tudnánk a házunkba juttatni a társainkat, rögtön azután, hogy megismerkedtünk velük, miközben a farkasformánkban ragadtunk?"

Oké, ez majdnem jogos kérdés volt.

Majdnem.

Leszámítva az ártatlan embereket elrabló részt.

"Megkérhetnéd az egyik másik falkabarátodat, hogy próbálja meg elcsábítani az emberlányokat, hogy jöjjenek ide, mielőtt farkasként rájuk uszítod a farkasokat" - javasoltam.

Egy másik srác, akinek a nevére nem emlékeztem, leült a Zed melletti székre. Majdnem olyan sápadt volt, mint én, kócos szőke hajjal és ugyanolyan kócos szakállal. "Ha!" - horkant fel, és Jesse-re nézett. "Vicceset választottál."

Fintorogtam. "Miért lenne ez vicces?"

"Ha egyikünk flörtölne egy másik farkas párjával, az nagyjából olyan lenne, mintha hadat üzennénk. Nincs olyan farkas a világon, aki elfogadná, hogy egy másik férfi rátámadjon a nőjére. A mi farkasaink elsősorban védelmezőek, és csak másodsorban birtoklóak."

"Tényleg?" Fintorogva ráncoltam a homlokom.

Épp most állapítottam meg, hogy nem birtoklóak, bár.

"Hagyta, hogy Eli idehozzon." Jesse háza felé mutattam, majd Mosolygó felé. Még mindig nem emlékeztem a neve második felére, ezért lerövidítettem.

"Elliot" - kiáltott ki Mosolygós a konyhából, szintén nem sértődött meg a feledékenységemen.

"És nagyjából mindegyikőtök megérintett már egyszer vagy máskor, bár nem... szexuálisan".

Szexuálisan? Jesszus, bajba kerültem volna, ha folyton szavakat találok ki és neveket találgatok.

A kócos fickó elvigyorodott. "A nem szexisen a kulcs része ennek a kifejezésnek. Mindannyian falkatársak vagyunk, ami azt jelenti, hogy testvérek. Jesse bízik bennünk, de nem végtelenül. Ha rád hajtanánk, akkor ugyanúgy megpróbálna megölni minket."

Szóval elméletileg... úgy tudnám magam kiszabadítani Moon Ridge-ből, hogy megcsókolom a falkatársait, hogy a farkas megtámadja őket.

Nem ez volt a legetikusabb tervem, de megmenthette volna az életemet egy rakás vérfarkastól, szóval belementem.

"Mi is volt a neved?" Kérdeztem Rongyos Fickót.

"Rocco." Még mindig vigyorgott.

És tökéletes első célpont.

"Szexi név" - jegyeztem meg.

Rocco vigyora elkomorult.

Zed szemei összeszűkültek.

Tökéletes. Tökéletes tervem volt.

Kivéve, hogy a testvérek megölik egymást, de kétlem, hogy ez valóban megtörténne, ha én flörtölnék, és nem ők.

Jesse gyanakodva szemezett velem, felugrott az enyém melletti székre, és leült.

"Szóval, mit tanulsz, Teagan?" Mosolygó kiáltott a konyhából, elsimítva a feszültséget, amit a megjegyzésem okozott.

A feszültség azonban tetszett. A feszültség megmentette volna a seggemet.

Az igazi szakom az ápolás volt, de ez nem az igazi szakok ideje volt.

"Public Relations."

"Public... relations?" Zed felvonta a szemöldökét. Rocco kettőt emelt.

"Igen, uram." Elmosolyodtam.

Őszintén szólva nem voltam benne biztos, hogy egy public relations szakos egyáltalán milyen órákat vesz fel, de úgy gondoltam, a szak neve miatt talán a szexuális kapcsolatok jutnak eszükbe.

Ford gyanakvó tekintete rajtam landolt. "Furcsán viselkedsz."

"Nem azt akartad, hogy így viselkedjek, amikor elraboltál?" Húztam el a számat. "Elfogadhatóan?"

Jesse rám morgott, de én nem vettem róla tudomást. Ahelyett, hogy válaszoltam volna a mogorvaságára, hirtelen témát váltottam. "Hol van a fürdőszobád?"

Ha még feszültebbé és kényelmetlenebbé akartam tenni a dolgokat, akkor kevesebb ruhát kellett volna viselnem.

"Megmutatom" - ajánlotta fel Rocco, és megkerülte az asztalt. Ahogy reméltem, felemelt a székről, és a fürdőszoba felé vitt.

A farkas nem is sejtette, hogy a védelmező magatartása ellene dolgozik. És a fenébe is, élveztem, hogy gonosznak érzem magam.

Jesse mellettünk trappolt, én pedig Rocco mellkasának támasztottam a fejem. Annyira nem éreztem magam kényelmesen, amikor ezt tettem, hogy még csak nem is volt vicces, de a kényelmet minden alkalommal feláldoznám a túlélésért.

Kitéptem a hajamat a lófarokból, és hagytam, hogy Rocco karjára essen, ahogy sétált. Nem fésültem ki, de tudtam, hogy a srácok néha szeretik a frissen ébredt kinézetet.

"Kösz a fuvart" - adtam Roccónak egy remélhetőleg ravasz mosolyt, és megcsókoltam az arcát, mielőtt letett.

A farkas a barátjára/testvérére morgott, én pedig visszaharaptam egy vigyort, miközben becsuktam magam mögött az ajtót.

Gonosz. Annyira, de annyira gonosz.

Elemeztem magam a tükörben. Nem sok szexi ruhám volt, mert nem szerettem különösebben a figyelmet, amit ezek vonzottak, de tudtam, hogyan használjam ki a gömbömet.

Először is: az polónak mennie kellett. A kifakult koncertpólóban aranyosan néztem ki. Nélküle leggings és sportmelltartó volt rajtam... Vagyis edzőruhát, és melyik pasi nem szereti az edzőruhát egy lányon?

Kicsit felhúztam a melleimet, így a dekoltázsom egy kicsit kilógott az amúgy is szűk sportmelltartó felső részéből. Ezután ujjammal kifésültem a hajam, hogy megszabaduljak néhány gubancától, és a szőke tincseket a vállam fölé rángattam, hogy keretbe foglalják az idomaimat.

A vécéhez lépve lehúztam a vécét, csak hogy a srácok ne legyenek gyanakvóak. Aztán kezet mostam, mert ki tudja, milyen bacik vannak a Ford vécéjében.

A ház tisztának és modernnek tűnt, de a férfiak undorítóak voltak.

Kinyitottam az ajtót, és egyenesen Roccóhoz sétáltam, a nyakába karoltam. "Készen állok egy fuvarra." Vissza kellett harapnom egy nevetést magamban, mert tudtam, hogy a srácok szexuálisan vennék a megjegyzést.

Jesse vicsorgása elárulta, hogy igen, és Rocco vörös arca is ugyanezt mondta.

"Igen. Oké." Rocco felemelt a lábamról, és mézes-mázos stílusban a konyha felé vitt. A tekintete elkerekedett a fedetlen hasamról és a dekoltázsomról. "Akarod, hogy bekapcsoljam a légkondit? Lehűthetnénk itt bent, ha meleged van."

Nevettem.

Merész Teagan, mindjárt jövök.

"Ó, dehogy. Csak inkább nem hordok pólót, ha elkerülhető. Gondoltam, átjövök, és megnézem a tömeget, hátha először kényelmetlenül érezné magát valaki, mielőtt levetkőzöm. De ti olyan barátságosak vagytok, hogy rájöttem, butaság volt elrejteni, ki vagyok valójában." Az ujjaimat a bicepszére tekertem. "Hű, de erős vagy."

Rocco arckifejezése ekkor már a pánik határát súrolta, úgyhogy én egyenesen vidám voltam.

Az ujjaimat az arcához emeltem, és végigsimítottam a kezemmel a borzas szakállán.

A fenébe, de jó voltam.

Vagy borzalmas, attól függően, hogy milyen szemszögből nézzük, de én a jót választottam.

Rocco megragadta a csuklómat, elrántotta az arcától, miközben visszalépett a konyhába. "Én nem igazán..."

Megragadtam a nyakát, és az ajkamat az övéhez szorítottam.

Menj nagyot vagy menj haza, igaz?

Volt már pár barátom, bár egyik sem volt komoly. De ha valamit megtanultam, az az volt, hogy a kis csókokat az ajkakra nem éreztem intimnek. Szóval Rocco megcsókolása? Könnyen. Nincs szükség lelkiismeret-furdalásra.

Rocco egy székre ejtett, amikor Jesse, a farkas a torkának ugrott.

Visszaharaptam egy vigyort, miközben elhajoltam, de csak azért, hogy egy másik srác szembeszálljon velem.

Elliot kezdte: "Teagan, mi..."

A szájára adott csókkal vágtam félbe őt is.

Minél több, annál jobb.

Jesse felüvöltött, és Elliot épp időben lépett el tőlem, hogy a farkas elkapja.

Egy utolsó fickó biztosította volna a kellő, teljes káoszt, ezért megragadtam Fordot a pólójánál fogva, és az ajkam az övéhez csaptam. Megrázta a fejét, de a szemében lévő tisztelet elárulta, hogy pontosan tudja, mit csinálok.

És, akárcsak Elliot, ő is elhajolt előlem, mielőtt elkaptam volna.

A többi srác próbálta megnyugtatni a farkast, valamint megakadályozni, hogy beletépjen azokba, akiket megcsókoltam. Egyikük egy ponton szintén elkezdett átváltozni - ami nem volt egy rövid folyamat -, és a ház hangos volt és őrült.

A szoba szélére lépve lekaptam Ford kulcsait a garázsajtón lévő kampóról, és csendben elsurrantam a káosz elől. Amikor kiértem, egy pillanatnyi habozás nélkül beszálltam a sportos, ezüstszínű autóba.

Megnyomva a gombokat, hogy egyszerre indítsam be a motort és nyissam ki a garázst, felkészültem arra, hogy a farkasok kirohannak a garázsba, és megpróbálnak megállítani.

Nem jöttek.

Amikor a garázsajtó már eléggé nyitva volt, gyorsabban tolattam, mint valaha egész átkozott életemben, majd elhúzódtam a háztól.

Végre szabad voltam.