Lola Glass - Thrown to the Wolves - 26. fejezet


 

26. FEJEZET



Drámai sóhajjal,bebújtam a takaró alá, és a hátamra ereszkedtem a matracon. Jesse és köztem egy jó méternyi hely volt - amit nem szerettem különösebben, de szükségesnek éreztem.

Végül is nem akartam az elrabolt, postán rendelt, Stockholm-szindrómás menyasszony lenni.

"Csukd be a szemed" - utasított Jesse.

Kinyitottam a számat, hogy ellenkezzek.

"Tea, csukd be a szádat, és csukd be a szemed. Tudod, hogy nem fogom megfogni a melleidet vagy ilyesmi."

Tudtam én ezt?

Igen, tudtam. Tökéletes úriember volt, annak ellenére, hogy a teste nyilvánvalóan reagált rám.

Becsuktam a szemem.

"Hol látod magad tíz év múlva?" - kérdezte.

"Egy kórházban dolgozom. Anyám mellett lakni. Megvenni neki a cipőket, amiket a kirakatban bámul, és elvinni őt enni; olyan szarságokat, amiket gyerekkoromban sosem engedhetett meg magának, mert a gyerekek olyan drágák" - válaszoltam automatikusan.

"Mi van még?" - kérdezte.

Kinyitottam a szemem, és homlokráncolva néztem rá. "Hogy érted, hogy mi mást?"

"Mi mást képzelsz magadról tíz év múlva? Hogy saját gyereked legyen? Megtanulsz festeni? Visszamész az iskolába, hogy megszerezd a mesterdiplomádat? Te tervező vagy; biztos van valami elképzelésed a jövődről az anyagi stabilitáson kívül."

Ingerült pillantást vetettem rá. "Ezt nevezed te pihenésnek?"

"Igen."

"Te ellenszenves vagy." Visszafordítottam a fejem a plafon felé, és ismét lehunytam a szemem. És bár tudtam, hogy nem kell, úgy döntöttem, hogy játszom Jesse kis játékát.

Mit akartam az élettől, azon kívül, hogy nem kell aggódnom a pénz miatt?

A gondolataim visszatértek az elmúlt hónaphoz. Arra az érzésre, amikor a kanapén ülve tanultam, Wolf Jesse pedig a lábamhoz simult. Mindenféle logikus értelme nélkül sokkal élvezetesebb volt, mint egyedül tanulni.

Minden sokkal élvezetesebb volt Wolf Jesse-vel, mint amikor egyedül voltam.

"Azt hiszem, valamikor szeretnék megházasodni" - mondtam végül. "Vagy talán csak találni egy társat, akivel megoszthatom az életemet. Valakit, akivel beszélgethetek, amikor hazaérek a munkából, és akinek üzenhetek, ha valami vicces dolog történik."

"És este összebújni?"

Újabb pillantást vetettem Jesse-re. "Tudom, hogy mit csinálsz. Azt akarod, hogy belássam, hogy a társam áldás, ahogy anyukád is próbálta nekem elmondani. Megértem, hogy ez különleges, és hogy egy bizonyos ponton valószínűleg örülni fogok, hogy a farkasod engem választott, de..." Elvágtam magam, amikor a keze a karomon landolt.

"Én nem ezt csinálom, Tea".

Ránéztem, és vártam, hogy tisztázza a dolgot.

"Nem akarlak manipulálni. Azért kérdeztem, mert kíváncsi vagyok a válaszodra, nem azért, mert azt akarom, hogy azt hidd, én vagyok a válasz." Szünetet tartott. "Bár ha jobban belegondolok, lehet, hogy én vagyok az."

A kézfejemmel a mellkasára csaptam, mire ő felkuncogott. "Csak vicceltem."

"Persze, hogy vicceltél." Visszahúzva a kezemet, a másikkal a hasamra helyeztem.

"Jók lehetnénk együtt, tudod. Láttam, hogy nézel rám, és te is tudod, hogy én hogy nézek rád. Lehetnénk..."

"Úgy három napja ismerjük egymást, Jesse. Értem, hogy a farkasodon keresztül figyeltél engem pár hónapig, de én nem ugrok bele egy kapcsolatba valakivel, akit csak most ismertem meg, függetlenül bármilyen vérfarkas mágiától." Kicsúsztam az ágyból. "Be kell pótolnom a leckémet."

Jesse áthajolt az ágyon, és könnyed szorításba fogta a csuklómat. "Ez így fair. Időre van szükséged. Megértem. De szeretném ezt a beszélgetést valamikor újra lefolytatni."

"Ha vége a félévnek, újra felhozhatod. Jó esély van rá, hogy megint elutasítom, de megpróbálhatod. Addig is, kérlek, hagyd békén." A megerősítése nélkül is az ajtó felé vettem az irányt, megvárva, hogy felkészüljön, és lemehessen.

Belépett a fürdőszobába, ott maradt, ahol darabkákat láthattam belőle, ahogy mozog, és néhány perc múlva visszajött, a rövidnadrágja mellé egy pólót is viselt.

Együtt sétáltunk le a lépcsőn, mindent egy kicsit elbizonytalanított az iménti beszélgetésünk.

"Kérsz kávét?" Jesse megkérdezte, amikor leültem a konyhaasztalhoz.

"Persze." Kinyitottam a laptopomat, és megmasszíroztam a halántékomat, amikor a képernyő felizzott.

A fenébe, bárcsak lett volna egy Red Bullom, amit megihatok.

Jesse bekapcsolta a zenét, miközben elindította a kávét, aztán felkapott két tucat tojást, és a pultra tette. A tojásokat egy csomag szalonna és némi kenyér követte - feltételezésem szerint pirítósnak.

"Nem szoktam reggelizni" - emlékeztettem Jesset.

A gyomrom megkordult, amikor figyelmeztető pillantást vetett rám.

"Rendben" - motyogtam, visszanéztem a számítógép képernyőjére, és előhúztam a listát a még elvégzendő szarságokról.

"Tekints rám úgy, mint a vérfarkas dietetikusodra és személyi szakácsodra" - mondta Jesse, és visszafordult a tűzhely felé. "A legtöbb lány csak álmodhat arról, hogy saját vérfarkasszakácsuk legyen, de te elég szerencsés vagy, hogy én vagyok."

Felhorkantam. "A legtöbb lány sikítva menekülne egy vér-séf elől."

"Nem hallottál még a paranormális romantikus könyvekről? Ha a lányok szeretik a szikrázó vámpírokat, jobb, ha elhiszed, hogy szeretik az izmos vérfarkasokat, akik tojást főznek nekik."

Nem fordult meg, hogy lássa a vigyort, ami az ajkaimra húzódott.

"Ki mondta, hogy izmos vagy?" Válaszoltam.

"Van egy tükröm, Teáskanna. Nem kell sokkal több egy tükörnél és egy szempárnál ahhoz, hogy erre következtess, amikor az embernek ez áll a rendelkezésére." Oldalról a testére mutatott.

"Nem tudom, a férfiak miért tartják vonzónak, ha az izmaikról beszélnek. Nyilvánvalóan ott vannak." Én is a testére mutattam, ahogy ő is. "Te is tudod, én is tudom."

"Te kérdezted."

"Csak ugratlak, Vízforraló." Megforgattam a szemem, és megnyitottam a dokumentumot, amit egy bizonyos feladathoz állítottam be a számítógépemen. Ketten is játszhattak a becenevekkel. Ha ő Teakannának akart hívni, hidd el, hogy én Vízforralónak hívtam volna.

"Úgy tűnik, valahányszor megkérdezek egy vonzó pasit, mit szeret csinálni, tudod, mit mond?" Kérdeztem, ekkor már leginkább magamban szónokolva. "Elmegy az edzőterembe. Azt hiszik, hogy ez érdekes hobbi, de melyik lány akar olyan valakivel randizni, akinek az az elképzelése a szórakozásról, hogy edz?".

"Egy lány, akinek az az elképzelése, hogy jól érezze magát, ha edz?" Jesse javasolta.

Egy percbe telt, mire rájöttem, hogy a költői kérdésemre válaszol...

És érdekes módon.

"Senkinek sem az az elképzelése a jó időtöltésről, hogy edzeni kell."

"Dehogynem. Rengeteg ember van, aki élvezi, ahogyan érzi magát, amikor felgyorsul a pulzusa." Folytatta a tojásfőzést, és lazán vitatkozott velem, olyan módon, amit utáltam beismerni, hogy szerettem.

"Ha most azt mondod, hogy a kedvenc időtöltésed az edzés, akkor elköltözöm."

Vigyorgott rám a válla fölött. "Én személy szerint nem edzek. Inkább olvasok egy könyvet."

"Dettó." Próbáltam a feladatomra koncentrálni, de most, hogy Jesse rávett a dühöngésre, milliónyi mondanivalóm volt. "De miért gondolják a pasik, hogy szexi dolog azt mondani, hogy szeretnek edzeni? Talán a szexre kellene gondolnunk, vagy valami ilyesmi? Mert ha egy srác azt mondja, hogy a kedvenc hobbija a konditerem, rögtön azt gondolom, hogy néhány agysejt híján intelligens."

Jesse felnevetett. A hangtól majdnem elmosolyodtam.

"Biztos vagyok benne, hogy azért mondják ezt neked, mert férfiasabban hangzik, mintha bevallanák, hogy minden szabadidejükben videojátékokkal játszanak, vagy azt mondanák, hogy nagyon szeretnek orvosi drámákat nézni. A testmozgás biztonságos válasznak tűnik. És valószínűleg a lányok tisztességes részénél is beválik, ha továbbra is ezt használják."

Gúnyolódtam. "A videojátékok és a tévézés sokkal érdekesebbek."

"Számodra" - mutatott rá. "Nem mindenki olyan, mint te."

"Köszi, Nyilvánvaló Kapitány."

"Szívesen, Miss Öreg Bántás."

"Öreg bántás? Nyilvánvaló Kapitány egy klasszikus" - tiltakoztam.

"Nem az."

"Akkor mi az új változata?"

Jesse megvonta a vállát. "Fogalmam sincs. Sosem állítottam, hogy menő vagyok - csak azt mondtam, hogy elavult."

"Hát ez nem éppen segítőkész, ugye?" Elkeseredett pillantást vetettem rá.

"Sosem állítottam, hogy segítőkész vagyok." Odasétált a bögre kávémmal és egy enyhe vigyorral.

"Ezt mondod, miközben kávét szolgálsz fel és tojást készítesz nekem." Elvettem a bögrét, ujjaimat a meleg pohár köré tekerve.

"Gyakorlatilag ezt magamért teszem. Ha nem etetlek, akkor továbbra is piszkálni fogsz." Szélesedő vigyora elárulta, hogy csak ugrat. "És ha nem etetlek, akkor végül éhen fogsz halni a szörnyű étkezési szokásaid miatt. Feltételezve, hogy éhen halsz, akkor nekem nem lesz társam, ami egy magányos életet jelentene."

"Hűha, kösz, hogy rámutattál erre." Bólintottam, és belekortyoltam a bögrémben lévő kávéba. Kezdtem ténylegesen megszeretni az ízét - amire nem számítottam, hogy megtörténhet. "Erre emlékeztetni fogom magam, ha legközelebb megpróbálsz hozzám bújni."

Bólintott. "Jó döntés."

Húsz perc tojástöréssel és keveréssel később egy rántottával teli popcorntálat tett elém. A szalonna és a pirítós a tál oldalához simult, keretbe foglalva a rengeteg tojást.

"Erre jutottam?" Kérdeztem kétségbeesetten, miközben a gyomrom hangosan korgott.

"Ja. Ezt is nekem köszönheted." Mellettem ült a saját tál tojásával. Bár nagy volt, talán harmadannyi, mint az enyém. "Áss bele, Teáskanna."