Lola Glass - Thrown to the Wolves - 27. fejezet

 


27. FEJEZET



A következő napok a kaja, a tanulás, az iskola és a pimaszság örvényében teltek.

A pimaszság nagyjából csak kötekedés volt Jesse és köztem. Egy órán át tudtunk oda-vissza beszélgetni valamiről, ami egyikünknek sem volt igazi szenvedélye - csak szerettünk vitatkozni.

De a probléma az állandó ugratásunkkal?

Sokkal jobban megkedveltem Jesset, mint kellett volna, tekintve, hogy csak egy hete ismertük egymást.

Nem törődtem a tetszéssel, és megpróbáltam a sulira és az evésre koncentrálni, hogy a testem ne essen pánikba, amikor az átkozott farkasom átveszi az irányítást. Jesse közelében maradva, szerdáig sikerült távol tartanom őt.

Az egyetemen voltunk, az utolsó órámra sétáltunk.

"Ez volt a legunalmasabb előadás, amit valaha is hallottunk attól a fickótól" - ásított Jesse.

"Még csak három előadásán voltál" - mutattam rá.

"Szerencsére."

Jesse épp akkor indult kinyitni az ajtót, amikor valami lány kinyomta. Még időben hátralépett, hogy elkerülje, hogy lecsapjon rá, de a lány hatalmas szemei elkerekedtek, és az ajkai tökéletes O alakot formáltak.

Gyönyörű volt; tökéletes smink, szárnyas szemceruza, határozott ajakfeltöltés, és ki tudja, milyen más arcműtéteket végeztek rajta. Ráadásul szűk miniszoknyát és egy bandeau-melltartót viselt, ami valahogy sikerült gömbölyűbbé tennie a gömbölyűségét.

Nem voltam az a lány, aki irigyelte a többi csajt.

Az én farkasom?

Úgy tűnik, ő egy másik történet volt.

"Annyira sajnálom!" - áradozott a lány, odalépett Jesse-hez, és mindkét kezét a mellkasára tette.

A farkasom előretört, és alig tudtam visszaharapni egy fájdalomsikolyt. Jesse hátának ütköztem, egyenesen a lányba lökve őt, miközben próbáltam kitalálni, hogyan lökhetném el a farkasomat.

Átváltozni az egyetem közepén, miközben egy csomó ember volt körülöttem? Nem túl jó módja az életben maradásnak.

A lány megragadta a bicepszét, minden egyes centiméterét az elejéhez szorítva. Teljes mértékben kihasználta a helyzetet, és én rohadtul nem hibáztattam érte. Jesse olyan szemet gyönyörködtető volt, aminek még az sem tudott volna ellenállni, aki nem eszik cukrot.

Elfojtottam egy sikolyt, miközben úgy éreztem, hogy a gerincem megreped.

"Elnézést." Jesse hangja törékenyebb volt, mint amilyennek valaha is hallottam, amikor kiszabadította magát a lány karjaiból, és felém fordult.

A szemem összeszorult, ahogy próbáltam lélegezni a hátamban érzett újabb éles fájdalomgörcsön keresztül.

Jesse simán átkarolta a derekamat, a másik karjával megfogta a kezemet, és átterelte a karomat a vállára. Gyorsan "elsétáltunk" az egyetem szélére, a sűrű erdő felé, amely elrejtett minket az iskola kameráinak és a kíváncsi emberi szemeknek a szeme elől.

"Sétáltunk", mert Jesse jogosan tartotta a teljes súlyomat.

"Lökd vissza, ahogy ő lökdös téged" - szólalt meg Jesse nyugodtan, a hangja halk volt.

"Próbálkozom" - mondtam összeszorított fogakon keresztül. "Mi a fene baj van vele?"

"Ő is birtokló típus, akárcsak a többiek. Nem viselem a jeledet, ezért mindenkire rátámad, aki megpróbál bármilyen módon igényt tartani rám."

"Az a lány csak összefutott veled."

"Egy farkas számára, aki párt próbál választani, bárki, aki a másik nemhez tartozik, fenyegetést jelent. Láthattad, hogyan reagált a farkasom, amikor megcsókoltad a falkatagjainkat."

Egy apró sikoly hasított belém, ahogy a fájdalom újabb hulláma szúrta át a gerincemet.

"Ráadásul úgy markolt meg, mint egy átkozott húsdarabot" - hangzott Jesse bosszúsan. "El tudod képzelni, ha összefutnék valami csajjal, és úgy megragadnám a mellét, ahogy ő a mellkasomat markolta?"

Fojtott hang jött ki a torkomon, ahogy a farkas erősebben nyomta.

"Ne beszélj már erről" - könyörögtem, a térdeim megroggyantak. Jesse továbbra is tartotta a súlyomat, nem zavarta, hogy elvesztettem az erőmet.

"Már majdnem az erdőnél vagyunk. Gondolj valami megnyugtatóra. A vízesés hangjára - ahogy a fák susognak a szélben."

"Folyami sziklák" - küzdöttem meg, hogy belélegezzem.

Jesse zavartnak tűnt. "Persze. Folyami sziklák. Bármi is legyen az a szag."

Felhorkantam, aztán ziháltam.

Elértük a fákat, és Jesse a karjába söpört, amikor elvesztettem a harcot a farkasommal. Kocogva húzott tovább az erdőbe, miközben a testem megváltozott, a csontjaim recsegtek és újraformálódtak.

Arcomat a mellkasához temettem, és a kabátjába haraptam, hogy elnyomjam a sikolyaimat.

"Le kell vennem rólad ezeket a ruhákat" - motyogta, miközben kocogásra lassított, majd teljesen megállt. "Gyors leszek."

Leengedett a föld egy kevésbé havas részére, majd az ujjai gyorsan ledolgozták az anyagot a bőrömről. A testem fájdalmasan eltorzult, és a számhoz szorítottam a kezem, hogy elrejtsem a sikolyomat.

Az erdő elrejtett minket mindenki más szeme elől, de még mindig közel voltunk az egyetemhez. Ha sikoltozni kezdek, valaki jönni fog, hogy kiderítse, mi folyik itt.

Jesse ledobta a kabátját, és felhúzta a fejére a pólóját, összetekerve azt. Óvatosan elvette a kezemet a számról, és a helyére tűrte az ingét. Furcsa dolog volt, de automatikusan ráharaptam, amikor a következő fájdalomcsattanás ért, és megértettem, miért tette. Tényleg édes volt.

"Sajnálom." Jesse ujjai végigsimítottak a fejbőrömön, és lesöpörték az izzadsággyöngyöket a hajamról. "Csak próbálj meg lélegezni. Hagyd, hogy átvegye az irányítást, és könnyebb lesz."

Hadat üzentem a farkasnak, próbáltam kivonulni a harcból, de nem sikerült. Túl erős volt a haragom az irányítás iránt; nem tudtam abbahagyni, hogy megpróbáljam megakadályozni, hogy átvegye az irányítást.

Betolakodott a testembe. Már jóval előtte léteztem; nekem kellett volna irányítanom.

A testem egy utolsó éles reccsenéssel eltolódott, és a fájdalomsikolyom üvöltéssé változott.

"Shhh." Jesse karjai a farkasom köré tekeredtek, a csupasz mellkasához szorítva. A feneke a hóban volt, de úgy tűnt, nem érdekli.

Megsimogatta a fejét és a nyakát, és minden egyes érintése megnyugtatta.

"Minden rendben van, Teagan" - motyogta. "Te vagy a társam, és én igényt tartok rád. Nem érdekel más ember vagy farkas. Te vagy az enyém, emlékszel?"

A szavak egy kicsit megnyugtatták a lányt.

Egészen addig, amíg a nyakához nem simult.

Valami megragadta a figyelmét, és egy pillanat alatt felbosszantotta.

"A francba." Jesse mormogta, miközben a farkasom vicsorgott. "Hozzáért a bőrömhöz, mi?"

A farkas a levegőbe csattantotta a fogait, mielőtt végigsprintelt az erdőn.

Hallottam, ahogy Jesse káromkodott, ahogy utána sprintelt, de sokkal lassabb volt, mint a farkasom.

Átlőtt a fák között, a mancsai pillanatok alatt a betonon landoltak. Rohadtul fogalmam sem volt, mit csinál, de volt egy olyan érzésem, hogy nem fog tetszeni.

Bár ez inkább a józan ész volt, mint bármi más. Mikor szerettem valaha is elveszíteni az irányítást a saját átkozott testem felett?

Farkas tekintetem a lányon landolt, aki nekirohant Jessének, és rémület kerekedett bennem.

Ki akarta iktatni a vetélytársát.

Dörömböltem a mentális ketrecemben, próbáltam rájönni, hogyan vette el tőlem az irányítást a farkas, hogy meg tudjam ismételni, de a falak, amelyek tartottak, szilárdak voltak.

Sikolyok harsantak a lányokból, akik a csevegő, tapintatos, Jesse-t megragadó lány köré csoportosultak, amikor meglátták a felbőszült farkasomat, aki vérre szomjazott.

Egyenesen feléjük tartott.

"Fussatok!" - kiáltotta valaki.

A farkasom a lány felé vetette magát.

A lány sikolya átütötte a levegőt, egy olyan hang, ami sokáig megmaradt bennem, ahogy a karjai felemelkedtek, hogy megvédjék az arcát és a torkát.

Farkasom fogai átvágták a karja bőrét, és áttörték a csontot. A ropogástól már émelyegtem volna, de a vérfagyasztó sikolyától úgy éreztem magam, mint egy szörnyeteg.

Jó keze a törött és szakadt karját szorította, és leereszkedett, miközben rúgott és térdelt a farkasom felé.

Wolf Jesse az oldalamba koppant, és a vadállatom vicsorgott a hímre, aki távol tartotta őt a zsákmányától.

Az említett préda már a legközelebbi épület felé futott, sűrű szempillaspirálos könnyek folytak végig az arcán, miközben zokogott.

Én is sírni akartam, de nem tudtam.

Wolf Jesse az erdő felé bökdösött, amikor valaki felénk futott egy rúdra erősített, kutyanyakörvnek látszó tárggyal.

Az eszköz látványa kicsit megijesztette a farkasomat, és Jesse lökdösődése és morgása másodpercről másodpercre kétségbeesettebbé vált. Végül megértette, hogy azok az emberek veszélyt jelentenek rá, és visszaballagott az erdőbe.

Kiabálás követte őt és Jesse farkast a fák közé. Ő vette át a vezetést, visszavezetett minket a ruháinkhoz.

Az alakváltás nem tartott tovább két percnél - gyorsabb volt nálam, és úgy tűnt, sokkal kevesebb fájdalmat okozott neki az alakváltás, mint nekem.

Amikor bőrbe bújt, megragadta a farkas arcom. "Szeretném, ha visszaváltoznál" - sürgetett. "Azok a fickók farkasokat, vagy legalábbis hatalmas kutyákat keresnek. Emberi alakban kell lenned, hogy életben maradj."

A farkasom morgott. Nem voltam benne biztos, hogy ez egy "nem" volt, vagy egy "ez baromság", vagy egy "azért morogok rád, hogy köszönetet mondjak".

"Ugyan már, Teagan. Megvédtelek és megjelöltelek; az enyém vagy, hogy megvédjelek. Bízz bennem ebben, és hagyd abba a harcot."

A farkasom végül beadta a derekát.

Gyorsan visszahúzódott, én pedig elkezdtem visszaváltozni.

A fájdalom gyötrelmes volt. Mire visszatértem emberi formámba, könnycseppek futottak végig a szememen, és a szempilláim valószínűleg a sírás és a kevés szempillaspirál kombinációjától voltak csomósak, amit aznap reggel felkentem.

"Tessék." Jesse gyorsan felsegített a ruháimba, aztán felvette az övét, mínusz a megharapott póló, majd átcsúsztatta a karomat a vállán, és felsegített a lábamra.

"Tudok járni" - mondtam neki halkan.

"Tudom." Elengedett, lehajolt, hogy egy marék hóba mártja a pólómat. "Várj." Elkapta a karomat, megállított, mielőtt elsétálhattam volna.

Amikor megálltam, az arcomhoz emelte a havas pólót.

Elhúzódtam tőle. "Mit csinálsz?"

"Van egy kis vér." A hangja egyenletes volt, a tekintete kedves.

Az arcomhoz emeltem a kezem, és elhúztam. Amikor megláttam, hogy az ujjaimat vörös folt festi, fojtott kiáltás tört ki belőlem.

"Pszt." A karja a derekam köré tekeredett, a másik keze gyorsan megtisztította az arcomat a havas ingével.

"Szörnyeteg vagyok." A szemem égett, a szívem vadul vert. "Kibaszott szörnyeteggé változtattál."

"Sajnálom, Tea. Tényleg. Ha lenne rá mód, hogy..."

"Hagyd abba. Csak hagyd abba. Nincs több kifogás, vagy érvelés. Elhitetted velem, hogy ez biztonságos és normális, de nem az. Egy szörnyeteg vagyok, Jesse." Kihúztam magam a szorításából, és ő elengedett.