Lola Glass - Thrown to the Wolves - 29. fejezet

 


29. FEJEZET



Jesse tekintete minden mozdulatomat követte, ahogy átkeltem a parkolóban.

A szívem felgyorsult az intenzív tekintetétől. Mindig is laza és nyugodt volt; még sosem láttam, hogy így nézett volna ki, mint aki ennyire szenved.

Ahogy közeledtem felé, próbáltam kitalálni valamit, amit mondhatnék. Egy jó módot, hogy felhozzam a témát, vagy a megfelelő szavakat, hogy bocsánatot kérjek a durva dolgokért, amiket mondtam, és a stresszért, amit nyilvánvalóan okoztam neki.

De a bocsánatkérés minden gondolata elszállt az agyamból, amikor Jesse három lépés alatt tette meg a köztünk még hátralévő távolságot.

Egyetlen durva mozdulattal magához szorította a testemet, és az ajkát az enyémhez nyomta.

Eltartott egy percig, mire az agyam felzárkózott, de amikor sikerült, reagáltam. Jesse nem sokat tudott a csókolózásról, de az ajkak apró nyomása semmit sem jelentett számomra.

Én pedig azt akartam, hogy ez a csók jelentsen valamit.

A nyelvem cikázott a szája bejáratán, és ő habozás nélkül kinyílt nekem. Amikor fenntartás nélkül belekóstoltam, ő is utánozta a műveletet, amíg ugyanolyan magabiztos nem lett, mint én.

A kezeim megtalálták a fejét, az arcát az enyémhez szorítva, miközben simogatásról simogatásra találkoztam vele. Csókoltak már korábban is, és csókoltam már embereket, de ez semmi ilyesmi nem volt.

Az ajkai az enyémre tapadtak, és a nyelvünk úgy háborúzott, ahogy a szavaink mindig is tették. A testünk együtt mozgott, egyként. A kezei a csípőmön voltak, az enyémek a hajában, a szánk és a testünk gyakorlatilag össze volt zárva, miközben egymást pusztítottuk.

Egy autó dudált, és ajkaink szétszakadtak, tekintetünk összeakadt a jármű vezetőjének tekintetével.

Nem ismertem fel, de szórakozottnak tűnt.

Jesse néhány lépést hátrarántott a kocsink felé. Nem voltam benne biztos, hogy mikor kezdtem el azt is az enyémnek tekinteni, de így volt.

Jesse intett a járműben ülő fickónak, és az áthajtott az úton lévő résen, amit mi eltorlaszoltunk.

Hosszú, szúrós lélegzetet eresztett, a mellkasához szorított, és szorosan átölelt.

"Hűha" - lihegtem.

Még sosem csókoltak meg így.

A pokolba is, még sosem éreztem így.

És most, hogy így éreztem... Nem voltam benne biztos, hogy vissza tudnék térni ahhoz, hogy ne érezzem ezt.

"Annyira örülök, hogy a farkasod még mindig akar engem" - mondta Jesse, magához szorítva engem.

Annyira örült... minek?

Hogy a farkasom még mindig őt akarja?

Hát nem most éltük át ugyanazt az életet megváltoztató, világrengető csókot?

Szent ég, mi lett volna, ha ő nem ugyanazt érezte volna, amit én?

A védekezésem felerősödött, és elléptem Jesse-től.

Ő elengedett.

Az arckifejezése a megkönnyebbülésről árulkodott. "Bocsánat, valószínűleg nem kellett volna megcsókolnom téged. Kétségbeesett voltam, és ostoba."

Rá meredtem. "Igen, az volt."

És úgy látszik, nem volt számára ugyanolyan életreszóló csók.

"De legalább tudod, hogy nem fogod többé egyedül leélni az egész életedet." Megpördültem, és Jesse kocsijához léptem. "Mivel a jelek szerint a farkasom úgy döntött, hogy megharap."

Rettegés árasztott el.

Miután a farkasom megharapta őt, felemésztett minket a kéjvágy.

A csúcspont, ahogy Rocco mondta.

Az utolsó dolog, amit szerettem volna, hogy valakivel rengeteget szexeljek, miközben tudtam, hogy neki ez nem olyan nagy dolog, mint nekem. Azért törődött velem, mert a párja voltam - semmi több.

Micsoda kibaszott szar show.

"Az ottani látvány alapján feltételezem, hogy nem lesz szükséged arra, hogy hazavigyelek" - húzta ki magát Ford, és a kocsijához lépett.

Jesse rám nézett, aztán Ford is rám nézett, amikor egyikünk sem szólt azonnal.

"Vigyétek vissza. Terveim vannak" - hazudtam, és becsúsztam a vezetőülésbe.

Amikor visszapillantottam Jesse-re, ő... zavartnak tűnt.

Miközben kihajtottam a parkolóból, felhívtam Jesse-n kívül az egyetlen igazi barátomat. És a dolgok köztünk annyira bonyolultak voltak, hogy ez nem csak egyszerű barátság volt, még akkor sem, ha valószínűleg ő volt a legjobb barátom. A telefon csörgött, és Ebony a második csörgésre felvette.

"Halló?"

"Szia, Ebony. Tea vagyok." Lassan kifújtam a levegőt. "Hiányzik a közös lógás. Találkozhatnánk vacsorára, vagy fagyira? Én fizetek."

A melltartómban lévő pénzköteg sokkal többet nyomott, mint kellett volna.

Valószínűleg azért, mert Jesse pénze volt, nem az enyém.

Tétovázott. Elég régóta éltem vele ahhoz, hogy tudjam, az iskola mindig, mindig az első volt számára. De nem mozdult ki túl sokat, és az együtt töltött egy év alatt a legtöbbször legalább néhány percet beszélgettünk. Nem álltunk őrülten közel egymáshoz, de barátok voltunk, és fedeztük egymás hátát.

"Persze. Igen. Csak egy órám van, de elmehetnénk a Taco Bellbe vagy valami ilyesmi."

Ott egy rakás kaját kellene rendelnem, és Ebony tudná, hogy valami más. Ha egy szendvicsboltba mennénk, a kaja egy jó fél órára jóllakatna, és rendelhetnék még egyet-kettőt, miután a barátom elment.

"Mit szólnál a Subwayhez?" Megnéztem. Nem az a Subway-bolt volt, ahol dolgoztam, de nem akartam visszamenni oda.

"Persze, jól hangzik" - egyezett bele. "Mikor?"

"Fél óra múlva?"

Azt mondta, hogy ott lesz, és mindketten letettük.

Az agyam pörgött, ahogy végighajtottam azon a földúton, amelyen egykoron jártam. Akkor olyan idegen volt számomra, de most már úgy ismertem, mint a tenyeremet. Tudtam, hogy melyik kátyút kell elkerülnöm, és melyiken tudok lassítás nélkül áthajtani. Tudtam, mikor jönnek a kanyarok, és hol szoktak átkelni a vadak.

Kényszerítettem magam, hogy szembenézzek a tényekkel, hogy szembenézzek az érzelmeimmel.

Érzelmeket tápláltam Jesse iránt.

Kedveltem őt.

Kedveltem őt, úgy kedveltem, ahogy eddig még senkit sem kedveltem.

De az érzései irántam... nem voltak valódiak. A farkas döntése hozta létre és kényszerítette őket, hogy engem válasszon. És számára ez nem választás volt.

Lehetett velem, vagy lehetett egyedül.

Még a csókunk után sem zavartatta magát. Olyan volt, mintha egyáltalán nem hatott volna rá.

De ugyanez a csók ébresztett rá az érzéseimre iránta. Rá kellett döbbennem, hogy nem lehetek csak barátja Jesse-nek. Túl nagy volt a kémia, túl sok volt a közös bennünk, túlságosan jól éreztük magunkat.

Ugyanakkor nem tudtam, hogy valóban érez-e valamit irántam. Mi van, ha minden, amit a találkozásunk óta tett, csak azért volt, mert nem akarta egyedül élni az életét?

A kavargó agyam tovább forgott, amíg a Subwayhez nem értem.

Kiszálltam a kocsiból, bementem és körülnéztem. Ebony általában korán érkezett, és igen, az ajtó melletti asztalnál ült.

Felállt, amikor beléptem, és megölelt. "Túl régen volt már" - mondta melegen.

"Tudom, gyakrabban kellene találkoznunk." Annyi mosolyt adtam neki, amennyit csak tudtam.

Megrendeltük a szendvicseket, és visszavittük őket az asztalunkhoz enni. A hely nem volt túl forgalmas, de nem mi voltunk az egyetlenek.

Az ajtó kinyílt, és oldalra pillantottam, amikor két nagydarab test lépett be.

Próbáltam nem reagálni, amikor Jesse és Ford egy pillantás nélkül elsétáltak mellettünk, és a pulthoz mentek. Tudhattam volna, hogy követni fognak; Jesse valószínűleg azt feltételezte, hogy egy férfi barátommal vagy valami ilyesmivel terveztem valamit. A srácok végül is mind azt hitték ribanc vagyok, hiszen megcsókoltam néhányukat.

"A fenébe" - Ebony tekintete végigkövette a férfiakat.

A bennem lévő farkas megmozdult.

A francba!

Hogy felejthettem már el a ribancos, féltékeny hajlamait?

Ebony azonban nem volt flörtölős, és nem is keresett kapcsolatot. Tudtam, hogy volt egy srác barátja, akivel hetente egyszer vagy többször együtt töltötte az éjszakát, de még sosem találkoztam vele. Nem randiztak.

Levette a szemét a srácokról, és találkozott a tekintetemmel. "Talán focisták?"

"Valószínűleg", értettem egyet.

Ha Jesse átjönne, be kellett volna vallanom, hogy ismerem. Talán a szobatársamnak nevezném, vagy valami ilyesmi. De mivel ő és Ford nem ismertek el, nem gondoltam, hogy ezt meg kell tennem.

A nő arcot vágott. "Miért kell minden dögösnek sportolónak lennie?"

Elmosolyodtam. "Egyenesen a számból vetted ki a szót."

A mosolyom elhalványult, ahogy néztem, ahogy Ford és Jesse helyet találnak maguknak a szemben lévő oldalon.

Nem minden dögös volt sportoló.

"És hogy vagy? Milyen az új lakásod?" Ebony kérdezte, miközben kicsomagolta a szendvicsét.

"Szép" - vallottam be. "Van egy szobatársam, szóval a lakbér nem rossz."

Egyáltalán nem volt rossz, tekintve, hogy ingyen volt.

És beszélnem kellett Jessevel arról, hogy kifizessem a számlák felét, mivel nekem adta a készpénzkészletét.

"Ó, szép. Jól van?"

Majdnem hazudtam, és igent mondtam. De aztán eszembe jutott, hogy miért is kértem meg, hogy menjünk el. Szükségem volt valakire, akivel beszélgethetek, aki segíthet tisztázni az érzéseimet.

"Tulajdonképpen egy férfi." Grimaszoltam. "Az a srác ott."

Ebony tekintete az asztalra siklott, ahol Jesse és Ford úgy evett, hogy nem nézett velünk szembe. "Melyikük?"

"Az, amelyik háttal áll a kasszának."

Újra végigpásztázta mindkét fickót. "Hűha." Visszafordult hozzám. "Hogy tetszik a sráccal együtt élni?"

"Általában jó szobatárs. Én csak... küzdök."

"Miért? Érzel valamit iránta?"

Arcot vágtam.

"A francba. Belezúgsz egy sportolóba... Erre nem számítottam."

"Ő nem egy sportoló. Szoftvermérnöki szakra jár, és amennyire én látom, egy rohadt zseni."

Ebony felhúzta a szemöldökét. "És így néz ki? A francba! Csajszi, szedd fel!" Újra a srácokra pillantott. "A barátja szingli?"

Az ajkaim enyhe mosolyra húzódtak. "Nem. Sajnálom." Amennyire tudtam, a vérfarkasok nem randiztak.

"A francba. Ha szingli lesz, szólj nekem."

Bólintottam.

"Akkor mi a probléma? Te egy dögös stréber vagy, ő is egy dögös stréber... Úgy tűnik, ez egy sikeres kapcsolat receptje."

"Nem vagyok benne biztos, hogy az irántam táplált érzései valódiak" - vallottam be, és halkabbra vettem a hangomat, hogy biztos legyek benne, Jesse és Ford nem hallja.

Ő a homlokát ráncolta. "Szerinted csak a nadrágodba akar bújni?"

Megráztam a fejem. "Nem. Szerintem csak azért akar engem, mert ott vagyok és elérhető vagyok."

Ebony bólintott. "Ezt meg tudom érteni. De nem feltétlenül gondolom, hogy ez rossz dolog."

Nem voltam benne biztos, hogy mit akar mondani.

"Amikor két ember egymásba szeret, csak azért teszik, mert mindketten megjelennek egymás számára. Ha ő megjelenik neked, és te is megjelensz neki, miért számít bármi más?"

Az ajkamba haraptam. "De mi van, ha én többet érzek iránta, mint ő irántam?"

"Valakinek annak kell lennie, aki jobban szeret." Megvonta a vállát. "Amíg megvan a tisztelet és a hűség, miért számít, ki kit szeret jobban? Egy kapcsolat nem verseny."

Nos, azt hiszem, ennek volt értelme.

A téma az óráinkra terelődött, és addig beszélgettünk a professzorokról és a vizsgákról, amíg Ebony azt nem mondta, hogy lejárt az ideje. Megköszönte a vacsorát, és együtt sétáltunk a kocsijához.

"Hiányzol, tudod. Ha bármikor vissza akarsz jönni a kollégiumi szobába, tudod, hogy az még mindig a tiéd is" - mondta, és szorosan megölelt.

"Tudom." Halványan elmosolyodtam. "De boldog vagyok ott, ahol vagyok."

"Jó" - mondta egyszerűen, majd becsúszott a kocsijába. "Csináljuk megint ezt a jövő héten."

"Szerda este?" Ellenőriztem.

Bólintott, és ez kőbe volt vésve.

Fontolóra vettem, hogy visszamegyek a boltba, de aztán úgy döntöttem, hogy a kocsiban töltött plusz időre vágyom, egyedül a gondolataimmal.