Lola Glass - Thrown to the Wolves - 30. fejezet

 


30. FEJEZET



A beszélgetésünk újra lejátszódott a fejemben a Moon Ridge-be vezető úton. Ford és Jesse szorosan a nyomukban haladtak Ford sportkocsijában, de számítottam rá, hogy így lesz, és ez nem zavart meg.

A szavak, amelyek megragadtak a fejemben, az én szavaim voltak.

Azt mondtam Ebony-nak: "Boldog vagyok ott, ahol vagyok."

Ez volt az a mondat, ami mintha ismétlődött volna a fejemben.

Boldog vagyok ott, ahol vagyok.

Átgondoltam. A szavak automatikusan jöttek ki belőlem; nem gondoltam arra, hogy hazugság.

És ha nem hazugság, akkor vajon az igazságot jelentették?

Boldogabb voltam Moon Ridge-ben, mint amikor a kollégiumban laktam?

Annyira el voltam foglalva azzal, hogy csapdába estem, elraboltak és miegymás, hogy nem igazán gondoltam erre.

Visszagondolva az életemre, eszembe jutott az egyszerűség, hogy iskolába jártam, tanultam, dolgoztam a szendvicsboltban, majd megismételtem az egészet. Csak Ebonyval csevegtem egy kicsit minden nap, és anyámon kívül nem volt más közeli barátom.

Ez, összehasonlítva egy olyan élettel, ahol mindent Jesse-vel csináltam, volt valakim, akivel állandóan verbálisan spárgázhattam, és állandóan kávéval és egyéb ételekkel etettek...

Nagyot nyeltem.

Szent szar.

Az életem vérfarkasként - szörnyként - rohadtul sokkal jobb volt, mint amikor még a kollégiumi szobámban éltem a főiskolán.

Hogyhogy nem jöttem erre korábban rá?

Hogyhogy nem vettem észre?

Még mielőtt Jesse emberré változott volna, Wolf Jesse mindig ott volt, hallgatott engem, beszélgetett velem a maga fura farkasos módján.

Magányosan éltem az egyetemen, és az elmúlt hónapokban gyakorlatilag elfelejtettem, mit jelent ez a szó.

Soha többé nem voltam egyedül.

És... imádtam ezt.

És ha Jesse tényleg a társam lesz, soha többé nem kell egyedül lennem.

"Szent szar" - suttogtam. "Ezt nem gondolhatom komolyan. Elfogadni, hogy... vérfarkas vagyok. És hogy boldog vagyok, hogy vérfarkas vagyok. Ez óriási dolog."

Hatalmas volt. Őrülten, nevetségesen nagy.

De eszembe jutott, amit Jesse anyja mondott. Hogy semmit sem cserélne el a vérfarkas életéért, és hogy mindent újra feladna a párjáért.

Még nem voltam ott, de hirtelen már nem is tűnt olyan nevetségesnek.

"Hűha", mondtam hangosan, a kocsiba, a levegőbe vagy csak magamnak. "Elment az eszem?"

Tudtam, hogy valószínűleg igen, de nem úgy éreztem, hogy elvesztem az eszemet; úgy éreztem, hogy végre kezdem megérteni.

Kedveltem Jesse-t.

Akartam Jesse-t.

És pokolian jól éreztem magam, amikor megcsókoltam.

Mi van, ha a farkasa okkal választott engem? Mi van, ha valahogy látta, hogy magányos vagyok, hogy szükségem van rá?

Még mindig nem voltam biztos benne, hogy jól éreztem magam, hogy én vagyok az, aki jobban törődik velem, de Ebonynak igaza volt abban, hogy ez nem verseny. Ha Jesse nem szeretett csókolózni velem, akkor majd kitalálok valami jobbat, mert rohadtul biztos voltam benne, hogy szerettem csókolózni vele.

És ha csak azért tetszettem neki, mert társak voltunk... nos, akkor több okot adtam volna neki, hogy belém szeressen. Tudtam, hogy tüskésebb vagyok, mint egy átkozott kaktusz, és hogy messze nem én vagyok a legszeretőbb, legkedvesebb ember a világon, de megpróbálnám.

Mert biztos voltam benne, hogy Jesse megérte.

A gondolataim végig a Moon Ridge felé vándoroltak. A garázsban parkoltam le, és Jesse épp a bejárati ajtót nyitotta, amikor beléptem a garázson keresztül.

Valószínűleg életében először nézett rám mérgesen. "Mi a fene volt ez, Teáskanna?" A kocsi felé mutatott. "Elmentél egy bárba, és tudom, hogy nem vagy huszonegy éves. Aztán otthagytál, miután megcsókoltalak, és elmentél szendvicset enni azzal a barátoddal, akivel hónapok óta alig beszéltél? Kezdek rohadtul összezavarodni."

"Miért nem tetszett?" Figyelmen kívül hagytam a kérdését, helyette feltettem egyet a sajátomból. Az arckifejezése frusztrált zavarodottsággá változott. "A csók. Miért nem tetszett a csók? Túl nyálas vagyok, vagy mi? Túl kicsi a szám? Vagy..."

"Mi a francért gondolod, hogy nem szerettem megcsókolni téged?"

"Alig voltál érintve utána. Úgy lihegtem, mint egy rohadt kutya, te pedig csak legyintettél egy srácnak, és félreállítottál az útból."

"Elálltuk az utat. Ennek semmi köze ahhoz, hogy élveztem-e vagy sem, Tea." Elgereblyézte a haját a szeméből. "Kibaszottul gyönyörű vagy, és olyan ízed volt, mint a whiskey, a kávé és az a mentolos szájfény, amit úgy használsz, mintha rúzs lenne. Már a gondolattól is felizgulok, hogy újra megcsókoljalak." A farkára mutatott, amit a kabátja rejtett. "Sajnálom, hogy szarul mutattam ki, hogy élveztem, de úgy néztél rám, mintha épp most gyilkoltam volna meg egy kis állatot, és az első csókom épp most változott nedves-álomszerű csókolózássá, és elálltuk az átkozott utat."

"Úgy néztem rád, mintha egy kisállatot gyilkoltál volna meg?" Kérdeztem hitetlenkedve.

"Mi másért kértem volna bocsánatot?"

"Jesse." Lehunytam a szemem, lassan kifújtam, mielőtt újra kinyitottam volna. "Csak azért néztem így, mert megdöbbentem. Elég sok sráccal csókolóztam már, és egy csók még sosem volt ilyen érzés."

"Mint mi?" A tekintete intenzív volt.

"Mintha soha nem akarnám, hogy vége legyen. Mintha égnék, és soha nem akarom, hogy a tűz kialudjon. Mintha..."

Félbeszakított azzal, hogy átlépte a köztünk lévő távolságot, és a karjába vett. A nyelve kettéválasztotta a számat, és felfalt engem.

A karjaim a nyaka köré fonódtak, ujjaim a haját és a vállát találták meg, miközben csókolóztunk. Felemelt a földről, én pedig a csípője köré tekertem a lábaimat.

Az érzelmek átégtek rajtam, ahogy ajkaink és nyelveink táncoltak, és ő berángatott a konyhába, letett a szigetre. A hideg munkalapon lévő fenekemmel könnyebb volt a merevedéséhez igazodni.

Felnyögtem, ahogy hozzám nyomódott, és minden megfelelő helyen megütött.

"Jesse." Hátrahajtottam a fejem, és az ajkai rátapadtak a fülem alatti érzékeny bőrre. Szívta, én pedig beléje hajoltam.

Megállt. "Nem jó?"

"Hihetetlenül jó. Csak ne hagyj nyomot."

Erősebben szopott, én pedig félszívvel megpaskoltam a fejét.

"Most sokkal gyorsabban gyógyulsz, mint egy ember." Ördögi vigyort villantott rám, mielőtt ajkai ismét az enyémre tapadtak. A nyelvünk újra harcolt, hosszabban, a kezünk pedig elkezdte felfedezni egymás testének mélyedéseit és íveit.

De aztán a farkasom közbeszólt.

Felkiáltottam, a testem hátrafelé ívelt, ahogy valami megrepedt a gerincemben.

Miért mindig a gerinc ment el először?

"Nyugi" - motyogta Jesse, miközben a keze végigsimított a hajamon. A mellkasához szorított. "Ne küzdj ellene. Hagyd, hogy ő irányítson."

Próbáltam, tényleg próbáltam, de valami bennem egyszerűen nem tudott segíteni, de harcoltam a farkas ellen. Ő is azt akarta, hogy kiszálljak, én is azt akartam, hogy kiszálljon, és nem volt béke köztünk.

Egy sikoly hasított át a levegőn, amikor tovább hajoltam, és Jesse leengedett a pultról. A földre ült velem a karjában, és nyugtató szavakat mondott, miközben gyorsan kisegített a ruháimból. Nem volt éppen profi abban, hogyan vetkőztessen le egy nőt, így alig ért véget időben.

A farkasom átvette az irányítást, és a fájdalom elhalványult.

Jesse lerántotta magáról az inget, majd kilépett a farmerjából. Bámultam őt, magamba szívva a gyönyörű férfi látványát. Még mindig alsónemű volt rajta, de így is volt mit nézegetni.

"Eldöntötted már, hogy hol fogsz megharapni?" Jesse megkérdezte a farkasomat, miközben leült a padlóra. Azok a gyönyörű lábai szétterpeszkedtek előtte, és a testének reakciója a csókolózásunkra körülbelül ezer százalékban nyilvánvaló volt.

És imádtam, hogy ezt nem próbálta elrejteni.

A farkas körbejárta őt. Jesse nem tűnt mohónak, de volt egy csillogás a szemében, ami elárulta, hogy felbosszantotta, ahogy engem is mindig felbosszantott.

Úgy tűnt, neki is ugyanúgy tetszett, mint nekem.

"A lábak a leggyakoribb helyek, ahol a férfiak párharapásokat viselnek - folytatta Jesse. "Ezt követi a törzs, majd a karok. Láttam már pár fickót, akinek a nyakán is voltak gusztustalan harapások, és egyet, akinek a párja úgy döntött, hogy az arcát is megjelöli. Én is meg tudnék mutatni egy nyakharapást, de inkább nem szeretném, ha mindezt elrontanád." Az arca felé mutatott.

Belülről összerezzentem.

Kérlek, ne harapd meg a nyakát vagy az arcát, farkas.

Nem hallhatott, de megérte a fáradságot.

A farkasom tovább lopakodott körülötte, tanulmányozta a testét, hogy kitalálja, pontosan hol akarja rajta hagyni a jelét.

Kinyújtotta a kezét, hogy megvakarja a bundáját, és már döntött is.

Rávetette magát.