Lola Glass - Thrown to the Wolves - 31. fejezet

 


31. FEJEZET



A fogai összezárultak Jesse csuklója körül. Az állkapcsa összeszorult, de intenzíven figyelte a farkasomat, ahogy az ráharapott. Nem akarta bántani, ahogyan a lányt próbálta bántani az egyetemen, ezért egyáltalán nem harapott erősen.

Amikor visszahúzódott a férfi kezéből, megnyalta a sebét. A másik kezének ujjai belegabalyodtak a lány szőrébe, és a mellkasához rántotta.

"Köszönöm" - motyogta neki. "Szerencsésnek érzem magam, hogy engem választottál társadnak."

A lány megnyalta az arcát, ő pedig megvakarta a füle mögött.

A farkas a sérülése felé fordult, és addig nyalogatta a vért, amíg a seb meg nem szűnt vérezni, és be nem zárult. Csodálatosan gyorsan begyógyult, majd a farkas odabújt Jesse-hez. A férfi felegyenesedett, felemelte a lányt, és felvonszolta az emeletre. "Az ágyba veled" - mondta a farkasnak.

A lány nyüszített.

"Tudom, hogy korán van, de hosszú napom volt. És a mérgedet használtad, amikor megharaptál, szóval tudom, hogy kimerültnek érzed magad. Teának holnap sok iskolai feladatot kell elvégeznie, úgyhogy aludnod kell, amikor csak tudsz" - figyelmeztette a farkast.

Amikor letette az ágyára, a lány a mancsaira hajtotta a fejét, és bámult rá.

A gyomra korgott, és Jesse káromkodott. "Nem etettelek eleget."

A lány egyetértő hangot adott ki.

"Mindjárt jövök az étellel." A férfi eltűnt vissza a lépcsőn.

Amint eltűnt, a farkas gyorsan visszahúzódott tőlem. Elharaptam egy nyögést, ahogy a testem három-négy perc alatt lassan visszaváltozott, és amikor újra önmagam lettem, hasra huppantam az ágyra.

Valami hullám tépte át az alsó hasamat, és visszaharaptam egy nyögést.

Talán... kanosnak éreztem magam?

A francba!

A csúcspont.

Jesse léptei hangosan hallatszottak a lépcsőn. Egy hatalmas tányér ételt tartott a kezében, de megállt, mielőtt belépett volna a szobába.

Rápillantottam, és láttam, hogy a keze felnyúl az ajtófélfához. Úgy szorította a tányért, mintha mentőkötél lenne.

"A francba" - sziszegte.

Újabb hőhullám hasított végig a hasamon. Felnyögtem, és a hátamra fordultam, hogy levegyem róla a súlyt.

"A francba." Az állkapcsa szorosan összeszorult. "Takarót fel, most."

Jó ötlet.

Megragadtam, és a bőrömre rángattam, egészen a nyakamig.

Jesse mereven odasétált hozzám. Mivel még mindig csak az alsónadrágja volt rajta, a dudora nyilvánvaló volt.

"Edd meg ezt" - mondta durván.

Kanos, kéjvágytól vezérelt elmém egyenesen a farkára vitte a tekintetem.

Megint káromkodott. "Teáskanna..."

"Lehet, hogy szükségünk lesz egy gardedámra" - motyogtam.

A szemét elöntötte a gyűlölet. "Megölök mindenkit, aki a közeledbe jön."

A francba.

"Meddig tart ez?"

"Pár napig, ha cselekszünk." A szemei lehunytak, az állkapcsa szorosan összeszorult.

"Ha nem cselekszünk?"

"Hetekig."

Felkaptam egy mogyoróvajas szendvicset a megrakott tányérról, amit Jesse hozott nekem, remélve, hogy ez majd eltereli a figyelmemet a testem késztetéséről. "Mi van, ha váltasz? Az segítene?"

Keserűen felnevetett. "A farkasom nem veszi át az irányítást, amikor így érzem magam."

"Pontosan milyen?" Kérdeztem, hallani akartam a szavakat.

"Mintha semmi más nem számítana ezen a rohadt bolygón, csak az, hogy a farkam köré tekeredsz." Leült az ágy szélére.

A szavaira ismét felnyögtem, ahogy a forróság egyre intenzívebbé vált. "Hogyan állítjuk meg?"

"Szex." Meghajolt középen, a kezei a térdén landoltak. "A francba." Körülnézett valami után.

"Mit?" Morogtam, és kényszerítettem magam, hogy újabb falatot harapjak a szendvicsből. A kezem a hasam aljára szorult, kétségbeesetten próbáltam figyelmen kívül hagyni a lábam közötti fájdalmat.

"A telefonom lent van a földszinten. Fel kell hívnom a srácokat, hogy jöjjenek át, hátha valami hülyeséget csinálok".

"Például csatlakozol hozzám a takaró alatt, és megcsókolsz?"

A szeme elsötétült. "Mint például letépni a takarót, és lenyalni a bőröd minden egyes centiméterét."

A forróság újabb hulláma kissé megnehezítette a légzést. "Mi lenne, ha egyszerűen... csinálnánk?"

Bámult rám.

"Valószínűleg nem akarod, hogy az első alkalom akkor legyen, amikor a csúcsponton vagyunk, de semmiképp sem lehet rosszabb, mint az én első alkalmam. És megjelöltük egymást, szóval együtt vagyunk. Ez végleges, igaz?"

Összeszorult az állkapcsa. "Mondd, hogy nem szórakozol velem."

"Nem szórakozom." A tányért és a szendvicsemet az éjjeliszekrényre löktem, és kissé megfordultam, hogy jobban lássam őt. "De azért nem akarom, hogy megbánd."

"Megbánjam, hogy szeretkeztem a párommal, miközben mindketten pokolian kanosak vagyunk?" Felkacagott.

"Akkor gyere ide, és csókolj meg." Felemeltem a takarót.

Teljesen letépte rólam, és az ágy szélére hajította őket. "Nem gondolkodom tisztán" - figyelmeztetett.

"Én sem." Ravasz vigyort villantottam rá. "De ettől talán még szórakoztatóbb lesz."

"Teljesen igazad van."

Forró tekintete gyorsan, majd lassabban pásztázta végig az alakomat. Az égető érzés visszatért az alhasamban, és kényelmetlenül megmozdultam. Nem azért, mert meztelen voltam, hanem mert úgy éreztem, mintha felgyulladnék.

"Meg akarlak kóstolni" - morogta Jesse, miközben fölém hajolt az ágyon. Kicsit oldalra helyezkedett tőlem, végigcsúszott a testemen, hogy a tekintete majdnem egy magasságba kerüljön a magommal, mielőtt lassan szétnyitotta a lábaimat. Furcsa érzés volt így nyitottnak és kiszolgáltatottnak lenni, de ahogyan engem bámult, szexinek éreztem magam.

"Biztos vagy benne?" A torkom hirtelen feldagadt, a testem már a gondolattól is forróbb lett. Az egyetlen alkalom, amikor szexeltem, kínos és fájdalmas volt; nem volt semmilyen előjáték, vagy érintés, és biztosan nem volt orális.

"A pokolba is, igen." Felém hajolt, a keze megakadt a csípőm ívén, és megragadott, miközben előrehajolt, és az ajkait a hasamra nyomta.

Fojtott kiáltás tört ki belőlem.

Már attól, hogy ilyen közel láttam az arcát hozzám, olyan átkozottul beindultam, hogy nem tudtam tisztán gondolkodni.

Lassan végigcsókolta a hasam alsó részét. Kicsit vonaglottam, másodpercről másodpercre egyre kétségbeesettebb lettem.Jesse még jobban széttárta a lábaimat, miközben folytatta a csókjait lefelé, és felnyögtem, amikor a hüvelykujjával végigsimított a magomon. Egy pillanat alatt megtalálta a csiklómat, és lassan megdörzsölte, mielőtt a nyelve leereszkedett rám.

Gondolom, az, hogy szűz volt, nem jelentette azt, hogy nem vett egy-két anatómiaórát.

A nyelve forró és nedves volt, először lassan fedezett fel. Olyan hangok kezdtek kiszabadulni belőlem, amikről nem is tudtam, hogy képesek lennék rá, ahogy a nyomás egyre nőtt bennem, és úgy tűnt, hogy még csak most kezdte el, amikor egy sikolyra törtem össze.

"Bassza meg" - nyögte belém, és a farkáért nyúlt.

Újabb nyögések szöktek ki belőlem, ahogy néztem, ahogy az öklét pumpálja az erekciója fölött, miközben a szája és a másik keze tovább dolgozott a magomon. Elvesztette az irányítást, gyorsan, de utána csak gyorsabban és vadabbul emésztett fel engem.

"Belém fogod dugni, ugye?" Ziháltam, olyan közel a második csúcsponthoz, hogy a légzésem szaggatott volt.

Felemelte az ajkait a magomról, a szemei az enyémbe égtek.

A francba, imádtam, ahogy a combjaim között nézett.

"A pokolba is, igen. Csak fel kellett készülnöd."

A nyelve ismét megtalálta a csiklómat, miközben először csúsztatott belém egy ujjat. Felkiáltottam, a testem meggörbült az érintéstől, ő pedig a szabad kezével megragadta a fenekemet, miközben széttárva tartott.

Egy újabb ujj csatlakozott az elsőhöz, és én újra zihálni kezdtem.

Nagy volt; ki kellett nyújtania engem. És a fenébe is, alig vártam.

Egy harmadik ujj csatlakozott, és már olyan közel voltam, olyan átkozottul közel az újabb orgazmushoz, de nem adott időt.

"Készen állsz, Teáskanna?" Nyelvét végigvezette a magamon, végig a belső combomon. Az egész testem már túlérzékeny volt, és a nyelve suhintásától felsírtam.

"Add ide nekem" - vicsorítottam rá.

A kuncogásától csak még forróbban égtem.

Lassan, olyan átkozottul lassan telepedett rám. Ahogy az egész testünk egymáshoz préselődött, az olyan őrülten érzéki volt, hogy majdnem átcsapott a ló túloldalára.

A keze megtalálta a farkát, és a magomhoz igazította. Az ajkaim szétnyíltak, a fejem hátradőlt, ahogy lassan belém nyomult.

Az érzés idegen volt, de annyira, de annyira jó.

Lassan folytatta az utat bennem, de már olyan közel voltam - és nem akartam lassítani.

A csípőmet megdöntve előre löktem magam, a lábaimat köré tekertem, és mélyen magamba húztam.

Kínzó nyögés tört ki belőle, én pedig felsikoltottam, ahogy kitöltött.

És szent szar, nem számítottam rá, hogy ilyen jó érzés lesz.

"Tea" - morogta rám, mellkasát megdobogtatva, ahogy lassan mozgott bennem. "Jól vagy?"

"Annyira jól", nyögtem, és a csípőmet csikorgatva próbáltam mozgatni magamban.

Ismét együtt nyögtünk fel, és egyre gyorsabbak lettünk, ahogy mozogtunk. Elkezdett ki-be lökdösődni, és a nyomás minden egyes mozdulattal újra növekedett bennem. A súrlódás annyira, de annyira jó volt, de aztán a csiklómra tette a kezét - és vége volt.

Annyira elélveztem, hogy elvesztettem az önuralmamat. Újabb új hangok szöktek ki belőlem, ahogy ezúttal a farkán lovagoltam ki az orgazmust. Vicsorgott, ahogy belém pumpált, egyre gyorsabban és gyorsabban, amíg össze nem tört velem.

Együtt dőltünk össze az ágyra, nehezen lélegzettünk, és hevesen szorosan egymásba kapaszkodtunk.

"Szent szar!" - lihegtem, a hajam vadul állt, a szívem hevesen dobogott, de a szívemet könnyebbnek és élőbbnek éreztem, mint valaha. "Jesse"

"Teagan - villantott rám egy vigyort, miközben a mellkasa is gyorsan emelkedett és süllyedt. A keze végigsimított a hajamon, de csak sikerült még jobban összekuszálnia. "Olyan átkozottul szexi vagy."

" Ugyanaz." Lehunytam a szemem, a homlokomat a mellkasának támasztottam, miközben ő nevetett.

"Ugyanaz? Csak ennyit kapok?"

"Ha több szót akarsz, akkor nem kéne ennyiszer felhúznod" - motyogtam.

"Ez így fair" - mondta, a humor nyilvánvaló volt a hangjában.

A keze végigsiklott a csípőm ívén, lassan és csábítóan végigsimított a bőrömön. A testem lassan forrósodni kezdett, egyre forróbb lett, ahogy akkor is, amikor ő lent volt.

"Jesse - suttogtam.

"Igen?" A keze a fenekem köré görbült, megszorította és megtapogatta. Még mindig nem hagyta abba az érintésemet, és nem voltam benne biztos, hogy nem is vágyott rá.

"Kezdesz megint kanos lenni?"

"Mmhmm. Ez a csúcspont. A testünk nem sok pihenőt ad. Azért meg kell etetnem téged, mielőtt újra nekilátnánk."

Nyögtem fel. "Akkor fogd az ételt."

Kuncogott, és megfordított, hogy rajta legyek. Így minden másképp éreztem magam - és imádtam.

"Tessék." Felkapott valamit a tányérról, és amikor az ajkamhoz tette, mogyoróvaj illatát éreztem. "Edd meg ezt."

"Mi van, ha mást akarok enni?" Incselkedtem vele.

A szemei forrón villogtak. "Majd eljutunk oda. Előbb a szendvicset."

Nevetve beleharaptam a szendvicsbe.

A keze végigsimított a bőrömön, miközben ettem, a combjaim közé csúszott, még mielőtt az étel félig elfogyott volna. Ziháltam, mire az átkozott kétharmada elfogyott, és az utolsó falatot is a számba tette a szendvicsből, miközben az ujjain összetörtem.

Káromkodva nyögtem rá, és küzdöttem, hogy lenyeljem az ételt, amitől csak vigyorgott.

Aztán felfalt engem, megint.