Lola Glass - Thrown to the Wolves - 32. fejezet

 


32. FEJEZET



Négy nap telt el a csúcspont után, amikor valaki végre félbeszakított minket. A szexuális vágyaink még mindig nagyok voltak, de a harmadik naptól kezdve az állandó szükséglet végre kezdett alábbhagyni.

"Éhen fogunk halni" - nyögtem Jesse-nek, miközben a hűtőbe bámultam. Üres volt, leszámítva egy gallon tejet, amelyben kevesebb mint egy kortynyi folyadék maradt, és az alapvető fűszereinket. "Jogosan ettük magunkat házról házra."

Meztelenül álltam a konyhában, a hajam kusza volt, és a többi részem is ugyanolyan vad. Pénteken lemaradtam az órákról, és reménykedtem, hogy a csúcspontnak vége lesz a hétfői suliig... de ugyanakkor abban nem igazán reménykedtem, hogy egyáltalán nem fog lelassulni.

Jesse a pulton ült, szintén meztelenül. Próbáltam meggyőzni arról, hogy undorító meztelenül ülni a pulton, de ez már két nappal korábban történt. És miután ugyanezen a pulton hancúroztunk, ez már vitatható kérdésnek tűnt.

Határozottan szükségünk volt egy nagytakarításra az egész házban, miután az állandó kanosság elmúlt, de rohadtul megérte. Soha életemben nem éreztem magam ilyen nyugodtnak, vagy ilyen átkozottul szeretve.

"Rendelek kaját." Átkarolta a vállamat. "Vagy felhívhatom..."

A csengő háromszor megszólalt, majd vagy egy tucat kopogás következett.

Megbillentettem a fejem, hogy Jesse-re nézzek egy "WTF" pillantást, mire ő leugrott a pultról. "Biztos vagyok benne, hogy a srácok. Menj, szedj össze néhány ruhát." Megcsókolta a fejemet.

Vitatkoztam volna vele, de tudtam, hogy a falkatársainak - a mi falkatársainknak - van pótkulcsa a házunkhoz. Ha nem válaszolnánk, valószínűleg úgyis bejönnének.

Jesse nem nyitotta ki a bejárati ajtót, amíg meg nem hallotta, hogy becsuktam a szobánkba vezető ajtót. Pár percig nézelődtem, mire rájöttem, hogy a ruháim még mindig abban a szobában vannak, amelyet még a csúcspont kezdete előtt az enyémnek választottam.

Egy szolid arckifejezés után kisurrantam a folyosóra. Megálltam, amikor meghallottam, hogy Jesse beszél.

"Hihetetlenül jó. A legjobb dolog, ami valaha történt velem." A hangja már-már istenimádó volt.

"Ez egy király hely egy harapásra" - mondta az egyik srác.

"Majdnem úgy néz ki, mint egy karkötő" - értett egyet egy másik. Cukkolták őt, de Jesse tökéletes volt a cukkolásra, mert imádott nevetni, és mindig volt valami válasza.

Én is ugyanezt mondtam neki, mire Jesse azt mondta: "A legkirályabb rohadt karkötő, amit valaha láttam".

"Cukkoljatok, amennyit csak akartok. A világ legszexibb nője fekszik az ágyamban, meztelenül" - mondta Jesse, és a hangja olyan büszke volt, hogy visszaharaptam egy vigyort.

A srácok folytatták egymás kigúnyolását, miközben én besurrantam a hálószobába, ahol a ruháim voltak, és gyorsan felöltöztem.

"Teáskanna?" Jesse hangja hallatszott az előszobában. "Hova tűntél?"

Egy hosszú ujjú felsőben és egy szűk farmerben léptem ki a hálószobából. A felsőm és a farmer között kilátszott egy csík bőr, ami a párzási harapásomat tette láthatóvá. Jesse egyfajta megszállottja lett a jelnek, ezért szerettem, ha láthatja.

Gyorsan megtette a köztünk lévő távolságot, még mindig meztelenül - és újra felállt. "A francba. Majdnem olyan jól nézel ki ruhában, mint ruha nélkül."

"A barátaid odalent vannak" - suttogtam, és a szobánk felé lökdöstem.

Ő morgott. "Azt hiszik, ma itt vacsorázunk."

Nem tartottuk be az időt, meg minden szart; fogalmam sem volt róla, hogy már vacsoraidő van.

"Hát valószínűleg mi jövünk." Megvonogattam a vállamat.

A fürdőszobába lépve végighúztam egy kefével a hajamat, majd lófarokba dobtam. Jesse az ajtófélfának támaszkodott, és figyelte, ahogy egy kis szempillaspirált húzok a szempilláimra.

"Nekem nem sminkelsz" - jegyezte meg.

"Megtehetem, ha akarod, csak lusta vagyok".

Megfontolta a dolgot. "Tetszik, hogy magabiztosan, természetesen nézel ki mellettem."

"Nekem is." Mellé léptem, és lábujjhegyre álltam, hogy megcsókoljam az ajkát. Lassú, perzselő csók után a füléhez hajoltam, és azt mormoltam: "Minél hamarabb elmennek, annál hamarabb vetkőzhetünk le újra."

Szünetet tartottam. "És talán neked is sietned kellene, hogy lent találkozzunk. Néhányan valószínűleg emlékezni fognak arra, ahogyan megcsókoltam őket."

Halk vicsorgás szökött ki belőle. Az ajkaink összeértek, és ő a számhoz szólt. "Az enyém vagy, Teáskanna."

"Mondogasd csak magadnak, Vízforraló." Megveregettem a vállát, és eloldalogtam tőle.

Elkapta a csípőmet, a nyelve végigkúszott a nyakamon. A szájába szívta a bőrömet, én pedig visszaharaptam egy nyögést, és a fenekemet az erekciójába dörgöltem.

"Jobb lenne, ha emlékeztetnéd őket erre." Megpaskolta a fenekemet, mielőtt besétált a hálószobába, nem törődve azzal, hogy becsukja maga mögött az ajtót.

Elindultam lefelé a lépcsőn, és próbáltam emlékeztetni magam arra, hogy nem is olyan régen szexeltünk utoljára. Éppen befejeztük a csúcspontot, nem csak elkezdtük. Egy órát kibírnánk anélkül, hogy egymás csontjaira ugranánk.

"Teagan" - nyújtotta felém a karját Rocco. "Üdvözöllek a falkában, véglegesen."

Mosoly húzódott az ajkaimra. "Köszönöm." Meghajoltam egy hamis meghajlással. "Hízelgő, hogy egy ilyen hivatalos emberrabló csoport tagja lehetek."

"Okoska." Rocco rám vigyorgott.

"Az egyik legjobb tulajdonságom" - értettem egyet.

"Mi az?" Jesse megkérdezte, a lépcső aljára érve, és lazán átkarolta a közepemet. Felvett egy melegítőnadrágot és egy pólót, és hiányzott az a finom csupasz bőr.

"A segge, Rocco szerint" - szólt Zed a konyhából.

Jesse halálos pillantást vetett Roccóra, mire Rocco megadóan felemelte a kezét.

"Csak szórakoznak veled, tökfej." Megveregettem a karját. "Okoskodónak nevezett, és azt mondtam neki, hogy ez az egyik legjobb tulajdonságom. Itt nem folyik flörtölés, úgyhogy ülj le a birtoklós seggeddel, és nyugi."

Jesse megnyugodott, és a konyhaasztal felé húzott.

"Mennyi idő, amíg Jesse abbahagyja az ősemberes dolgokat?" Kérdeztem, gesztikulálva a hátam mögött, miközben a párom leültetett az ölébe a konyhaasztalhoz.

"Minél tovább vagytok együtt, annál kevésbé lesz birtoklós, de ha valaki rád hajt, a reakciója nem igazán fog változni." Elliot megvonta a vállát.

Arcot vágtam.

"Könnyebb lesz, ha a többiek is párosodnak, mert akkor nem fog fenyegetésnek tekinteni minket" - tette hozzá Dax.

Nos, ez jobb volt a semminél. "Hogyan gyorsíthatnánk ezt fel?" Megnéztem. "És elkerülni a leendő társak elrablását?"

"Az emberrablást nem lehet megkerülni. Ezt már megbeszéltük" - emlékeztetett Ford.

"Majd kitalálunk valamit" - söpörtem le rögtön.

"És nincs mód arra, hogy felgyorsítsuk a párunk megtalálását. Ha lenne, már megtettük volna" - mondta Rocco.

A szobában kissé csöndesebb lett a hangulat. A tekintetem végigpásztázta a teret.

A fenébe is, a hölgyeiket akarták.

"Remélem, valamelyikőtök hozott kaját, mert a hűtőnk hivatalosan is üres" - jelentettem ki.

Néhány srác felkacagott.

"Van nálunk áru" - ígérte Rocco, bár jellegzetes vigyora kissé megingott. "Zed még azt is felajánlotta, hogy főz. Úgy tesz, mintha nem örülne, hogy itt vagytok, de egy nagy szarban van."

A többi srác közül néhányan elvigyorodtak, és Jesse kuncogása a hátamba dörmögött.

"Zed rossz szakács, vagy mi?" A srácok közé néztem.

"Vagy ilyesmi" - gúnyolódott Zed.

"Ő a város legmenőbb éttermének séfje" - mondta Elliot, mint egy büszke anya.

Biztos voltam benne, hogy nem értékelné az összehasonlítást, és megtartottam magamnak.

"A fenébe" - fütyültem. "A többiek mit csinálnak?"

Körbejártak, elmondták a munkájukat és a főiskolai szakjaikat. Mindannyian igyekeztek minél gyorsabban elvégezni a diplomájukat, hogy felkészüljenek a párjukkal való találkozásra. Szerintem ez nagyon aranyos volt.

Jesse csendben volt mögöttem/alattam, de a keze elég következetesen simogatta fel-alá a combomat. Ez csak egy kicsit volt zavaró.

Bár nem annyira zavaró, mint a fenekemhez nyomott erekciója.

Még jó, hogy volt egy egész plusz napunk, mielőtt visszamentem volna a suliba.

Beszélgettünk, amíg Zed főzött, és legnagyobb meglepetésemre, ez egész szórakoztató volt. Jesse falkatársait jó volt látni, most, hogy nem kellett attól félniük, hogy megint megcsókolom őket, és úgy tűnt, legalább valamennyire érdekli őket az életem és én is.

Jesse meglehetősen csendben maradt, csak akkor szólt hozzá, amikor valaki közvetlenül kérdezett tőle valamit. Egészen biztos voltam benne, hogy csak próbált alkalmazkodni az új dinamikához, hogy ő az egyetlen párosított srác a csoportban, valamint próbált alkalmazkodni a birtoklási hajlamához, ami miatt valószínűleg néha úgy érezte, hogy a barátai fenyegetést jelentenek számára.

Egy finom vacsora után, amelyben kétszer többet ettem, mint Rocco és a többiek, ismét magunkra hagytak minket.

Amint elmentek, Jesse keze a fenekemen volt, az ajkai az enyémhez tapadtak. A hátam a bejárati ajtónak ütközött, a lábaim a dereka köré tekeredtek.

A fejem mögül érkező kopogás megdermesztett minket.

"Egy puffanást hallottunk. Jól vagy?" Elliot kiabált be az ajtón.

Teljesen a falka anyja.

"Jól vagyunk" - kiáltott vissza Jesse, nem adva magyarázatot a puffanásra.

Hosszú szünet következett.

"Rendben. Jó éjszakát!" Elliot kiáltott fel.

Vártunk néhány percet, tekintetünk találkozott, mielőtt mindketten nevetésben törtünk ki. Annyira nevettünk, hogy elsírtuk magunkat, aztán még többet nevettünk.

"A francba" - mondta Jesse vigyorogva, miközben felhúzott a lépcsőn. "Nem gondoltam arra, hogy meghallják."

"Néha nyersz, néha veszítesz." Visszavigyorogtam, egyik kezemmel a szememet törölgettem, a másikkal pedig Jesse-be kapaszkodtam, mivel még mindig fordított hátizsákos stílusban cipelt.

"Nem, én állandó nyerési szériában vagyok." Jesse megcsókolt, beszorítva engem közte és a hálószobánk ajtaja közé, mivel a bejárati ajtó egyelőre tiltott terület volt. "Legalábbis veled." Elkapta az ajkaimat.