Lola Glass - Thrown to the Wolves - 33. fejezet

 


33. FEJEZET



Aznap késő este - talán másnap kora reggel - Jesse és én összebújva feküdtünk az ágyában. Az elmúlt napokban rengeteget beszélgettünk, de leginkább álmokról, gyerekkori történetekről és hasonlókról. A jelenről még nem igazán beszélgettünk, ami talán nem volt túl jó, de nem is volt olyan, hogy kifutottunk volna az időből. A farkasaink összepárosítottak minket, és ez alól nem lehetett kibújni.

"Szóval tudom, hogy szoftvermérnöki szakra jársz, hacsak nem tévedtem a kutatásomban" - mondtam neki.

Halkan kuncogott. "A kutatásodnak igaza volt."

"Soha nem kérdeztem róla. Miért csinálod ezt? Hogy szerezted meg azt a sok pénzt abban az átkozott borítékban, amit nekem adtál? Mennyi időd van még a diplomáig?" Tüzeltem rá a kérdéseket.

Ujjai lustán simogatták a hátamat, csak élvezte a bőröm tapintását, míg én élveztem az érintését.

"Még csak két hete volt az utolsó félévem, amikor megismertelek. A falkatársaink visszavontak a kurzusaimról, így már csak ez az utolsó félév van hátra" - mondta. "Valószínűleg januárban kezdem újra, és májusban fejezem be."

"Hűha, bocs, hogy megzavartam az utolsó félévedet."

"Nem kell. Te sokkal fontosabb vagy - és sokkal szórakoztatóbb." Megcsiklandozta az oldalamat, amiről tudta, hogy csiklandós.

Sikoltoztam és vonaglottam, és a mellkasára csapkodtam, amikor végre abbahagyta. "A francba veled" - panaszkodtam félszegen.

"A francba velem" - értett egyet, és mosoly játszott az ajkán. "Ami a többi kérdésedet illeti, szoftvermérnöknek tanulok, mert szeretem a számítógépeket. Tizenéves korom óta javítom az emberek számítógépeit, és tanítom az idősebb vérfarkasokat Moon Ridge-ben, hogyan kell használni őket. Így gyűjtöttem össze a pénzt" - magyarázta. "A munkák egyre keményebbek lettek, de egyre jobban is kezdtek fizetni, ahogy egyre többet tanultam. Most szabadúszó szoftvermérnök vagyok. Akkor dolgozom, amikor akarok, és akkor nem, amikor nem. Többet fogok keresni, ha lediplomázom; egy cég a városban már felajánlotta, hogy felvesz. Feltéve, hogy itt találsz ápolói állást, szeretnék itt maradni."

A csúcsra járatás kicsit elhalványult.

Mindig is az anyám mellett akartam élni. Tinédzser korom óta ez volt a tervem - egy olyan terv, amiről nem voltam benne biztos, hogy el tudnám engedni.

"Muszáj a falka mellett maradnunk?" Kérdeztem végül.

"Nem, de szeretném" - ismerte el.

Az ajkamba haraptam.

"Megnézhetnénk, hogy anyukád akar-e ide költözni" - javasolta Jesse. Gondolom, tudta, hova jutottak az agyamban a gondolataim.

"Egy vérfarkasvárosba?" Felvontam rá egy szemöldököt.

"Persze. Elmondhatnád neki, mi vagy, ha akarod. Hogy mik vagyunk. Sok ember csinálja, és tisztességes számban élnek itt a városban.

Lassan bólintottam. "Majd meggondolom."

Megtenném. Nem akartam feladni az álmomat, hogy mellette éljek, de Jesse és én beszélhetnénk erről. Megértettem egy vérfarkas vágyát, hogy a falkája mellett maradjon, és én is kezdtem ugyanezt érezni, bár még nem voltam egészen ott, ahol akartam.

Hétfőn sajnos vissza kellett térnem az iskolába. A tanulással le voltam maradva, de az összes aktuális feladatom be volt adva, úgyhogy ez is valami. És az öt nap szabadság után úgy éreztem, megfiatalodtam.

Jesse felvett néhány ügyfelet, miután megmondtam neki, hogy nem kell többé velem együtt ülnie az óráimon, és úgy tűnt, kicsit izgatottan várja, hogy újra munkába álljon. Tetszett, hogy élvezte, amit csinált. Ettől én is jobban éreztem magam, hogy azt csinálom, amit akarok.

Az egész iskola a farkastámadástól zengett, amitől megint szarul éreztem magam, de Jesse és a falka többi tagja folyton azt ígérgették, hogy a birtoklási vágyam normális, és hogy ez olyasmi, amivel majd csak megtanulok együtt élni.

A félév néhány héttel később véget ért, és Jesse-vel kocsiba ültünk, hogy meglátogassuk anyámat karácsonykor. Mielőtt elmentünk volna, csináltunk egy kis ünnepséget a családjával, és nekik is volt saját falkájuk, akikkel ünnepelhettek, úgyhogy úgy tűnt, nem bánják, hogy elmentünk.

Néhány óra út után leparkoltunk anyám háza előtt. Nem sokkal az én és Jesse beszélgetése után úgy döntöttem, hogy elmondom neki, hogy vérfarkas vagyok - és hogy megkérdezem tőle, nem akar-e Moon Ridge-be vagy egy közeli városba költözni a tanév végeztével, mivel ott fogok lakni. Néha még mindig szörnyetegnek éreztem magam, de Moon Ridge-ben élve jó volt tudni, hogy nem én vagyok az egyetlen.

"Készen állsz?" Kérdeztem Jesset.

"Persze." Összefűzte az ujjait az enyémmel. "Remélhetőleg nem csorog a nyála, amikor azt mondom neki, hogy a kedvenc elfoglaltságom az edzés."

Megcsapkodtam a karját, bár nem tudtam megállni, hogy ne vigyorogjak. "Fogd be." Becsöngettem, tudván, hogy az ajtó zárva van.

"Vegyél rá" - gúnyolódott.

Lábujjhegyre álltam, és az ajkaimat az övéhez szorítottam.

Anyám ezt a pillanatot választotta, hogy kinyissa az ajtót.

"Ó, te jó ég!" - kiáltott fel.

Elrándultam Jesse elől. Tudta, hogy járok vele, de azt nem tudta, mennyire komoly a kapcsolatunk.

És *lehet* elfelejtettem megemlíteni, hogy hazahoztam őt karácsonyra.

"Szia, anya" - rándultam össze.

"Akkor ő itt Jesse" - nézett rá, majd felhúzott szemöldökkel rám nézett.

"Tudom, mire gondolsz, ha kicsit is hasonlítasz a lányodra. És a válaszom az, hogy nem, nem vagyok focista." Jesse elmosolyodott, és kinyújtotta a kezét. "Szia."

"Helló." Kínosan kezet rázott vele, aztán mindkettőnket befelé intett. Ahogy elmentem mellette, megragadta a karomat. Elengedte a kezemet, besétált, és úgy tett, mintha megnézné a helyet, hogy egy pillanatra magunkra hagyjon minket. "Nem mondtad, hogy elég komolyan gondolod, hogy hazahozod" - suttogta. "Egy figyelmeztetés jó lett volna."

"Tudom. Sajnálom." Bocsánatkérő grimaszt vágtam rá. "Sok mindent nem mondtam el neked ebben a félévben. Leülhetünk?"

Anyám bizonytalanul nézett, de bólintott.

Jesse és én leültünk vele szemben a kanapéra, és elmondtunk neki mindent, ami abban a félévben történt (kivéve a bőséges mennyiségű szexet). Aztán megmutattuk neki, hogy mik vagyunk.

Nem vártam, hogy azonnal elfogadja, de ha nem tetszett neki, nem adta hangot.

Ehelyett átölelt mindkettőnket, és azt mondta, hogy minden bizonnyal Moon Ridge-be költözik... amikor már készen áll rá.

És ez nekem elég volt.