Lola Glass - Thrown to the Wolves - 34. fejezet

 


34. FEJEZET



Néhány héttel az iskola újrakezdése után egy szerda estén találkoztam Ebonyval. Tartottuk a hagyományt, bár néha a kis vacsoráink meglehetősen rövidek voltak. Nehéz volt úgy beszélgetni vele, hogy nem meséltem neki az életem vérfarkasos részéről, de jobb volt, mintha egyáltalán nem beszéltem volna vele.

Kicsit zavartan jelent meg, pedig sosem tűnt zavartnak.

"Tea." Egy asztal felé mutatott.

A szendvicsek sorára pillantottam, a gyomrom korgott. Jesse ott akart velem találkozni, miután végzett a munkával, hogy együtt vacsorázhassunk. Ez már a második vacsora lett volna számomra, de a második vacsora szükségessé vált. Gyakran a harmadik vacsora is.

Szomorú pillantást vetve rá, leültem Ebonyval szemben.

"Mi a helyzet?" Kérdeztem. Általában nem köntörfalazunk, mielőtt ételt kapunk és lenyomjuk a torkunkon. Most, hogy volt egy cukrosbácsi, megengedhettem magamnak, hogy hetente egyszer-kétszer étteremben egyek. Még mindig szarul éreztem magam, amiért elfogadtam Jesse pénzét, de ezen már dolgoztam, és megegyeztünk, hogy ha már párosodni fogunk, akkor közös bankszámlán fogunk osztozkodni.

És nagyon jól tudott emlékeztetni arra, hogy a kaja megvásárlása a legkevesebb, amit tehet azért, hogy állandóan éhes vérfarkassá változtatott.

"Láttam ezt a videót, még a múlt félévből - mondta. Sötét karikák voltak a szeme alatt, és a tekintete lesütött volt. Felém tartotta a telefonját, és megmutatta a videót - azt, amelyen Jesse átváltozott.

"Az nem a te kutyád?" - kérdezte. Sötét bőre hamuszínű volt, és az arckifejezése elárulta, hogy már tudja a választ.

"Az", erősítettem meg.

Pár másodpercet gyorsított előre, arra a részre, ahol Jesse csupasz feneke látszott, miközben értelmet beszélt a farkasomba. "És az nem a szobatársad?" - mutatott a fenekére.

A farkasom azzal fenyegetett, hogy megugrik, én pedig lassan vettem levegőt, hogy megpróbáljam megnyugtatni. Már kezdtük kitalálni, hogyan élhetnénk együtt egy kicsit békésebben. Lassan haladt, tekintve, hogy nem tudtunk kommunikálni, de ez már előrelépés volt.

"Nehéz megmondani, tényleg" - próbáltam hazudni neki, de láttam a szemében, hogy semmit sem fog elhinni abból, amit mondok.

A hangja lejjebb ereszkedett. "Itt csak egy lehetőség van, Tea. Ő egy vérfarkas. A barátod, a szobatársad, a barátod... ő egy vérfarkas."

Kényszerítettem egy nevetést. "Ez őrültség. Vérfarkasok nem léteznek."

"Tudom, tudom, hogy őrültségnek hangzik, de a barátom videós, és szerinte a videó valódi. És ha legális, akkor ez az egyetlen logikus magyarázat. Ő egy vérfarkas."

Kinyílt a sub shop ajtaja, és Jesse sétált be Forddal és Roccóval.

Korán jött.

A francba.

"Szia, Teáskanna" - lépett oda Jesse, és lehajolt, hogy megcsókolja a halántékomat. "Szia, Ebony." Bólintott a barátomnak.

Úgy nézett ki, mint aki mindjárt hiperventillál, vagy elájul, vagy ilyesmi.

"Jól vagy, szépségem..." Ford megállt, amikor a tekintete összeakadt Ebonyéval. Aztán vörösre váltottak.

A szívem a gyomromba zuhant.

Pontosan tudtam, hogy mit fog mondani a következőkben.

"Társ."

Jesse és Rocco megragadta Fordot, és visszalökte az ajtón. Ebony rám nézett, arcának minden vonalába pánik volt vésve. "Megváltozott a szeme! Nem mondhatod, hogy ő nem közülük való!"

Átcsúsztattam a karját a vállamon, hogy egyenesen tartsam, mivel veszélyesen közel állt az ájuláshoz.

"Ő egy vérfarkas. Mindannyian azok vagyunk. Sok mindent el kell mondanom neked." Kivezettem a Ford kocsijához, ahol Jesse és Rocco egy vicsorgó, váltó Fordot tuszkoltak a hátsó ülésre. "Velünk kell jönnöd - mentegetőztem. "Miután megbeszéltük, hazamehetsz. De van miről beszélnünk."

Az anyósülésre ültettem, és a vezetőüléshez sétáltam. Jesse odadobta nekem a kulcsokat, én pedig becsúsztam a vezetőülésbe, miközben a srácok becsapták az ajtókat, és a Ford két oldalán hátracsúsztak.

Ebony úgy bámult a váltóemberre, mintha meg akarná enni, és nem a vicces értelemben.

"Nem fog bántani" - ígértem meg. "Te vagy a társa; nem teheti. Ezt a saját bőrömön tapasztaltam meg."

Elhúzódtam a boltból, a gyomrom még mindig korgott, amikor a tekintetem találkozott Jesse-ével a visszapillantó tükörben.

Egy apró mosolyt küldött felém, én pedig viszonoztam.

Legalább nem kellett elrabolnunk őt.