Lola Glass - Thrown to the Wolves - EPILÓGUS

 


EPILÓGUS



JESSE



Tea mögött toltam a kocsit a folyosón, és szemérmetlenül bámultam a fenekét, ahogy ment.

"Gondolod, hogy szüksége lesz vécépapírra?" - kérdezte. "Vagy szerinted a Fordnak már van belőle? Nem tudod, hogy fészkelődött-e?"

"A fészekrakás akkor kezdődik, amikor eléri a pubertást, de kisebb mennyiségben. Biztos vagyok benne, hogy már most is toalettpapírt gyűjtöget" - mondtam neki.

Bólintott, de aztán mégis felkapott egy négyes csomagot, és bedobta a kocsiba.

"Csak a biztonság kedvéért" - vetett rám egy bűntudatos pillantást.

"Ne aggódj a pénz miatt, Teáskanna. Jól megvagyunk. Ezután a félév után nagyszerűen fogunk boldogulni." Szünetet tartottam. "És ha már a témánál vagyunk... szerintem újra jelentkezned kellene arra a gyorsabb tempójú programra, amit elsőévesként elutasítottál. Használd fel a társ-zsebpénzem egy részét."

"Az a te pénzed" - vetett rám egy olyan pillantást, ami azt sugallta, hogy egész éjjel tudna vitatkozni erről.

Reméltem, hogy így is lesz.

"A mi pénzünk", javítottam ki. "És ha már a pénzről akarsz beszélni, gondolj arra, mennyivel többet kereshetsz majd a plusz egy-két félévben, amikor dolgozhatsz a suli helyett. Pénzügyileg ez a legjobb döntés."

Kinyitotta a száját, hogy vitatkozzon.

"Fogj néhányat azokból a papírtányérokból" - mutattam az oldalfalra. Nem tudtam, hogy Ebony használni fogja-e őket, de nem árthatott. Néhány hétig elkerülhetné a mosogatást, ha akarná.

Tea mocskos pillantást vetett rám, de felkapta a tányérokat. "Hosszú távon talán ez a legokosabb pénzügyi döntés, de most nem az."

"Miért nem? Az egészet azért utasítottad vissza, mert dolgoznod kellett, hogy megengedhess magadnak enni. Én meg tudom csinálni a sulit, és fizethetem, hogy ehessünk; a te pénzes borítékod pedig fedezni tudja azt, amit nem keresek."

"Te csak szeretsz vitatkozni" - dühöngött a lány.

"Te is" - vigyorogtam vissza.

Megrázta a fejét, és tovább sétáltunk a boltban. Olyan élelmiszereket szedtünk össze, amelyek egy darabig kitartanak, valamint minden romlandó élelmiszert, amiről nem gondoltam, hogy Fordnak már van a hűtőben. A romlandó élelmiszereket elég nehéz volt összegyűjteni, amíg egy vérfarkas fészkelődött, hiszen nem tudtuk pontosan, hogy mikor találkozunk a párunkkal.

"Rendben, megcsinálom" - mondta végül Tea, amikor kifelé tartottunk. Egészen másról beszélgettünk, de én azonnal tudtam, miről beszél.

"Tényleg?"

"Igen. Igazad van, ez az okosabb pénzügyi döntés. De ha valaha is a fejem fölé tartod a pénzt..." - vetett rám egy figyelmeztető pillantást.

Megragadtam a derekánál fogva, és megfordítottam, hogy az ajkát az enyémbe zárhassam.

"Mikor tartottam én valaha is pénzt a fejed fölé?" Kérdeztem.

"Soha" - ismerte be.

"Akkor ne is várd el tőlem." Újra megcsókoltam.

A nyelve a számba csúszott, elmélyítve a csókot, amíg valaki meg nem köszörülte a torkát néhány méterre tőlünk.

Mindketten az illetőre néztünk, elpislogva a kéjvágyat.

Egy anya és tízéves fia nézett minket. Az anya ingerültnek tűnt, a gyerek viszont zavarodottnak.

Lehajoltam és megsimogattam a haját. "Ne aggódj, kölyök. Ha felnősz, olyan dögös társat kapsz, mint az enyém".

A szemei kitágultak. "Tényleg?"

Teára nézett, aki felhorkant.

"Hát, talán nem olyan forró... de közel van hozzá" - javítottam ki.

"Nem vagyok egy átkozott pompomlány" - mormolta rám.

"Átverhettél volna azokkal a szexi görbékkel és izmokkal." Megragadtam a csípőjét, mivel a boltban nem igazán tudtam volna megfogni a fenekét vagy a melleit.

"Megértettem" - mondta, miközben elkezdtük felpakolni az élelmiszereinket a pénztárszalagra. "Tényleg úgy gondolod, hogy megengedhetjük magunknak?"

"Tudom, hogy igen", erősítettem meg. "És megéri a pénzt, Teáskanna."

Az arca elvörösödött.

A lányom szívéhez a pénztárcáján keresztül vezetett az út. Nem a nagy vásárlásokkal - hanem a stabilitással.

"Köszönöm, Vízforraló." Megcsókolta az arcom.

"Most pedig szedjük össze ezeket az élelmiszereket, és menjünk vissza Ebonyhoz, mielőtt úgy dönt, hogy vasvillát készít, csak hogy leszúrja Fordot."

"Valószínűleg megérdemelné" - vonta meg a vállát Tea, bár tudtam, hogy csak ugrat. Ő és Ford jó barátok voltak. Mindannyian azok voltunk, a falkánkban.

"Valószínűleg. De attól még meg kellene próbálnunk megvédeni a nagy, rossz farkast."

"Valószínűleg", vigyorgott.

A szabad kezünk összefűződött, miközben kivittük a bevásárlást a kocsinkhoz, és csak arra tudtam gondolni, hogy rohadtul örülök, hogy úgy döntöttünk, szendvicseket veszünk egy olyan napon, amikor a párom dolgozott.