Eva Chase - Shattered Vow - 27. fejezet

 


Huszonhét



Riva

 

Abban a pillanatban, ahogy Andreas kérdése eljut hozzám, elakad a lélegzetem. "I..."

Más hang nem jön ki belőlem.

Vannak dolgok, amiket nem mondtam el nekik a sikertelen szökési kísérletünkről, igen - és okok is, amiért nem mondtam el.

Andreas végigfésüli az ujjait a kibontott hajamon, mielőtt végigsimít a karomon a vállamtól a könyökömig. A másik keze átváltozik, hogy megragadja az enyémet ott, ahol én nyúltam utána.

"Talán ha elmagyarázod nekem, megértetem a többiekkel. Tudom, hogy egyikünket sem bántottad volna szándékosan."

Könnyek gyűlnek a szemem mögé. Egy pillanatra levegőt sem kapok. Megküzdök a késztetéssel, hogy elszakadjak tőle - mert nem vagyok benne biztos, hogy megérdemlem az együttérzést, amit felajánl.

De épp most vallotta be nekem a saját aggodalmait. Mesélt nekem történeteket, amikor kérdeztem.

Hogyan zárhatnám ki, amikor ő az egyetlen, aki egyáltalán megpróbált beengedni?

Azt akarom, hogy valaki tudja. Az elmém tiltakozik a beismerés ellen, de ugyanakkor a megkönnyebbülés érzése épp az ujjbegyeim mögött van.

Lassan indulok el, a testem felkészülve arra, hogy visszarántsam magam, ha a terület túlságosan árulónak kezdene tűnni. "Minden úgy történt, ahogy már elmondtam neked. Egészen addig - amíg ki nem értünk, és vártunk a többiekre, és úgy tűnt, senki sincs a közelben. És én csak... olyan hülyeség volt, hogy pont akkor tettem meg de már olyan régóta akartam, és olyan jó érzés volt, hogy ilyen közel voltam ahhoz, hogy kiszabaduljak..."

A hangom elhalkul. Andreas vár, a csendben olyan türelem van, amit nem érzek nyomásnak.

"Megcsókoltam" - suttogom, és hirtelen visszapislogom a kicsorduló könnyeket. "Megcsókoltam Griffint, ahelyett, hogy őrködtem volna vagy ellenőriztem volna a környéket, és abban a pillanatban, amikor abbahagytuk a csókolózást, lelőtték, csak úgy, egyszerűen eltűnt, és én... én még csak nem is tudtam mellette maradni vagy bármit is mondani neki, miközben meghalt, mert letepertek és elrángattak."

Egy zokogás vágja el minden további szavamat. A fejem lecsügged.

Andreas mindkét karja átölel. Szorosan átölel, mint korábban a kocsiban, de hitetlenkedő hangnem színezi a hangját, amikor megszólal. "Ez az a nagy hiba, ami miatt olyan bűntudatod van?"

"Elcsesztem" - motyogom két lélegzetvétel között, miközben küzdök, hogy visszanyerjem az uralmat az érzelmeim felett. "Miféle idióta megy el egy csókért, amikor a legveszélyesebb küldetés közepén voltunk, amit megkísérelhettünk amikor mindenki élete forgott kockán, mindennél jobban akartam, hogy mindannyian ott legyünk, és mindent eljátszottam néhány másodpercért... abból."

"Azt mondtad, hogy már régóta akartad" - mondja Andreas rekedten.

"Igen." A hangom még mélyebbre süllyed. "Szerettem őt. Annyira kibaszottul szerettem. De végül nem tett jót neki, ugye?"

Szünetet tartok, majd felemelem a fejem, hogy találkozzam Andreas tekintetével.

Ebben az első pillanatban furcsán lesújtottnak tűnik, a megnyugtató szavak ellenére, de úgy tűnik, sikerül megfékeznie a reakcióját. "Hát persze, hogy így volt. És van is értelme. Azt hitted, hogy biztonságban vagy. Ha ennyire törődtél vele..."

Egyszerre hihetetlenül fontosnak érzi, hogy egy dolgot kristálytisztán tisztázzon. Griffin magával vitte a titkomat a sírba, de talán nem is lett volna szabad titoknak lennie.

Talán ha a srácaim végig tudták volna, mennyire körülöttük forog a világom, soha nem hitték volna, hogy elárulom őket.

"Mindannyiótokat szerettem" - szakítom félbe, elég erősen ahhoz, hogy Andreas szája becsukódjon. Végigdörzsölöm a kezem az arcomon, letörlöm az arcomon lévő nedvességet. "Mindannyiótokat meg akartam csókolni. Azt akartam, amit az az öregember, akit láttál, a feleségével mindannyiótokkal, ugyanannyi évtizeden át, vagy még tovább. De amúgy sem történhetett semmi, amíg az intézetben voltunk, és fogalmam sem volt, hogyan reagálnátok mindannyian. Griffin tudta, mert ő mindig tudta, hogy mindenki mit érez, de nem tudtam kitalálni, hogy mit mondjak nektek, a többieknek".

Andreas szeme kitágult. Bármilyen kellemetlenséggel is küzdött korábban, most már nyomát sem látom.

A kezét az arcom mellé emeli, és a hüvelykujjával végigsimít az arccsontomon. A szemében szikraként táncol egy kis a szokásos jókedvéből.

"Nem tehetek róla, hogy nem veszem észre, hogy múlt időt használsz" - mondja. "Gondolom, mostanában nem voltunk annyira szerethetőek, mi?"

A hangja nem éppen játékos. Túl sok fájdalom is keveredik benne.

Az érintésére hajtom a fejem, még mindig tartva a tekintetét. "Eléggé összekuszálódtak a dolgok. De még mindig úgy gondolom, hogy mindannyian összetartozunk. Csak vissza kell jutnunk oda, ahol korábban voltunk vagy talán valami újat kell kitalálnunk, ami működik azzal, akik most vagyunk. De vérből vagyunk. Ez mindig igaz lesz. Gyakorlatilag egész életemben szerettelek, Drey. Néhány hét nem fogja ezt kitörölni."

Az előbb megízlelt megkönnyebbülés eláraszt, végigsöpör az idegeimen, és elmossa a súlyt, amit eddig cipeltem, mintha most egyenesen a levegőbe tudnék lebegni.

Ez a szabadság. Ez a menekülés. A válasz egy része végig bennem volt.

Andreas állkapcsa dolgozik, szemében egy kevésbé ismert érzelem csillog. Aztán az államhoz csúsztatja az ujjait, és a számat az övéhez húzza.

Nem vagyok felkészülve arra az örvényre, ami ajkaink találkozásával rám tör. Forróság lángol fel közöttünk, és az ujjaim úgy kapaszkodnak a kölcsönvett pólója elejébe, mintha az életemért kapaszkodnék belé.

Az összes éhség, ami minden egyes alkalommal, amikor összeértünk, bennem párolgott, megtöltötte a testemet. Közelebb hajt, és egyre erősebben nyomja a számat az övéhez, olyan sürgetéssel, ami egészen a közepemig éget.

De ez a forróság nem elég ahhoz, hogy elperzselje a pánik jeges lökését, ami ugyanakkor rám tör. Még akkor is, amikor Andreasba kapaszkodom, a gerincem megmerevedik.

Legszívesebben belezuhannék, és el akarom magam rántani tőle, mielőtt valami szörnyű katasztrófa zúdul ránk.

Andreas lehajtja a fejét, hogy megszakítsa a csókot, a homlokát az enyémnek támasztva. Megsimogatja az állkapcsomat, ahogy pillanatokkal ezelőtt az arcomat, újra és újra gyengéd mozdulatokkal, miközben a pulzusom a tébolyult adrenalin tüskéitől száguld.

"Semmi baj" - mondja halkan. "Látod, semmi szörnyűség nem történik. Egy csókkal semmit sem lehet elrontani. Akkor sem a te hibád volt, és most sem rontod el a dolgokat. Ígérem."

A lélegzetem elakad a szorongás és a szeretet furcsa keverékétől. Megérti, és... igaza van. Nem hallok lövések robaját, vagy a házba berontó lépések mennydörgését.

Semmi sem tűnik hibának ebben a pillanatban.

Ujjaim beleszorulnak az ingébe, és visszarángatom magamhoz, mielőtt esélyem lenne tétovázni a kétségek miatt. És ha bármilyen kétség merült volna fel azzal kapcsolatban, hogy csak azért csókolt-e meg, hogy bizonyítson, a durva hang, ami kiszökik belőle, és a sürgetés, amivel a szája az enyémet követeli, egy pillanat alatt eltörli őket.

Ha egyszer újra elkezdtük, úgy tűnik, nem tudunk leállni. Ajkaink újra és újra összecsapnak, minden csók még addiktívabb, mint az előző. Belélegzem őt, lenyelem, mint a legédesebb koktélt, és nem tudok betelni vele.

Mámorító energia áramlik végtagjaimban, mintha az a füstös anyag, ami akkor távozik belőlünk, amikor elvérzünk, az ereimből nyúlna ki, hogy még közelebb húzza őt magához. Mintha kiszivárogna a bőrünkből, és összeolvasztana minket, lélegzetet lélegzethez és vért vérhez, olyan módon, amit normális emberi lények nem tapasztalhatnak.

Andreas ujjai belemélyednek a hajam szálaiba, amelyeket nemrég kibogozott. A másik keze végigcsúszik a testem oldalán, perzselő nyomot húzva egészen a csípőmig.

Aztán egyenesen az ölébe emel, megragadja a ruha szoknyáját, ahogy az a combom körül összecsúszik, hogy átölelhessem őt. Az alsó ajkamat a fogai közé szívja, a fájdalom legkisebb szúrásával, amely valami sokkal finomabbá szikrázik.

Egészben felfalhatna, és egy cseppet sem bánnám. El akarok veszni benne, teljesen összefonódva.

"Riva" - mormolja két csók között. "Olyan régóta vágytam rád. Olyan régóta szeretlek. A miénk vagy... és az enyém. Teljesen az enyém."

Egy beleegyező nyöszörgést adok ki, amit ő egyenesen a számból iszik. A keze felsiklik a ruhám alá, hogy megsimogassa a csupasz mellemet.

A hüvelykujjának a mellbimbómon való végigsimítása zihálva ringatózom az ölében. Andreas felnyög, a másik keze pedig leereszkedik, hogy közelebb szorítson magához - a dudorral szemben, amely a ruhánkon keresztül találkozik a puncimmal.

Az, ahogy hozzám nyomódik, olyan intenzív gyönyört vált ki belőlem, hogy végigsöpör az elmémen. Már alig gondolkodom, alig tudok másról, csak a beteljesületlen szükséglet üvöltéséről. A véremben lévő füstölgő indák vonaglanak, ahogy feléje nyúlnak.

Nem is tudtam, hogy lehet ilyen érzés - hogy annyira tudok fájni valakiért, hogy szinte zokogok az érzéstől. A kétségbeesett késztetés, hogy csillapítsam az éhségemet, még közelebb szorít hozzá.

"Riva" - motyogja Andreas ismét, amit tompa káromkodások sora követ, miközben felborít minket az ágyon. A szája megbélyegzi a nyakamat, a vállamat és a kulcscsontomat, mielőtt elég magasra rántja a ruhámat, hogy ajkait a mellem csúcsára zárja.

Felkiáltok, a puncim most már egyenesen lüktet. Ujjaim végigsimítanak a mellkasán és felfelé az inge alatt, az izmok karcsú síkjait követelve, miközben felfal engem.

"Drey, kérlek" - zihálom ki.

"Bassza meg" - reszeli újra, miközben a lélegzetét a mellbimbómra mossa, és a kezét közénk tolja. Amikor hüvelykujja először simít a csiklómra, megrándulok az érintése ellen.

A boldogság áténekli a magamat, és felerősíti a bennem lévő szirénhangot, amely még többért jajong.

Ez nem elég - még közelebb lehetnénk egymáshoz -, testem minden porcikája remeg a szükségtől és rángatózik utánam.

Nem tudom pontosan, hogy mit csinálok, de láttam már eléggé kiélezett hollywoodi változatát ennek a pillanatnak ahhoz, hogy megértsem a lényeget. A kezem a farmerja laza derekán lévő sliccet tapogatja, és sikerül kipattintanom a gombot.

Erre vagyunk hivatottak. Összetartozunk. Ezt már régóta, csontomig hatolva tudom, és a várakozás, hogy végre a lehető legkonkrétabb módon egyesülünk, végigrezgeti a lelkemet.

Andreas erőteljesebben simogat, a belőlem szivárgó nedvesség nyálkássá teszi az ujjait, a lélegzete szaggatottan jön. Miközben tapogatózó segítségemmel kikandikál a farmerjából és a boxeréből, a kezem végigsimít a merev száron a lábai között.

Olyan kemény és olyan forró, miattam.

Ezen a ponton nem vagyok biztos benne, hogy bármi is megszakíthatta volna szenvedélyes ütközésünket. Andreas csak egy másodpercig tartó karfeszítéssel támaszkodik fölém, a mellkasa megemelkedik, az ajkai szétnyílnak, mintha mondani akarna valamit, de nem találja a szavakat.

A kezemet a farkára fonom, és felemelem a csípőmet, hogy találkozzam vele, és csak egy újabb nyögés hagyja el, ahogy belém veti magát.

A betöltöttség másfajta égető érzés, szédítő és perzselő, és a szükség friss fájdalmát sugározza át a testemen. Felkiáltok, és Andreas fölém hajtja a fejét, megérinti az arcom, miközben újra belém hatol.

"Nem akarlak bántani" - mondja ugyanazzal a kétségbeesett éllel, ami engem is megragad.

Megingok, hogy találkozzam vele, a hátába, a vállába kapaszkodva. "Ez nem... ez jó. Ne hagyd abba."

Ha egyáltalán megtehetnénk.

Furcsa csengés tölti meg a fülemet, mintha a fejemben lennék, de mégsem. Mintha Dreyben lennék, ahogy ő is bennem, vele együtt lélegeznék, vele együtt mozognék, együtt sodródnék a boldogsággal, amely egyre szélesebbre és gyorsabbra duzzad.

Felbomlunk és újra egyesülünk, mintha két lény lennénk, akik teljes egészében az ereinkben lévő sötét ködből állnak, és eggyé olvadnak. Egy mozgás, egy ritmus, a gyönyör egyetlen hullámzása, amely mindkettőnkben újra és újra visszhangzik.

A karmaim kipattannak az ujjaimból. A vágy íze bejárja az orromat és a számat, amíg a tüdőm el nem ázik benne.

Andreas szemei vörösen csillognak. Lehajtja a fejét közvetlenül az enyém mellé, rázkódik és lökdösődik, és szavakat mormol a fülem mellett, mint egy kétségbeesett imát.

"Az enyém. Szeretlek. Mindig. Szükségem van rád. Riva. Maradj."

Mintha lenne olyan hely, ahová elmehetnék. Mintha nem lenne olyan részem, ami nem olvadna össze vele, és nem ragadna bele az erőbe, ami együtt rezonál bennünk.

Beletúrok a hajába, és sikerül elgörbítenem az ujjaimat a fejbőrétől. Sziszegve lélegzik be, és gyorsabban belém dől.

Én pedig szétszakadok.

Örvényként száguldok minden irányba, a boldogság végső hulláma úgy visszhangzik bennem, mint egy tűzijáték lángja. Andreas egy fojtott hangot ad ki, és érzem, hogy velem együtt felrobban, mindketten spirálba kerülünk és kirobbanunk...

Aztán vissza a földre, együtt, az ágyon összefonódva, még mindig félig felöltözve és izzadságtól ázva.

Andreas hosszan és kitartóan megcsókol, átkarolja a hátamat, hogy magához öleljen. Aztán a fejét az enyém mellé fészkeli, miközben magához szorít, mintha soha nem tervezné, hogy elenged.

Remegő nevetés tör elő belőle. "Ez... ez tényleg nem semmi volt."

"Igen." És valahogy valami bennem még többet akar. Az idegeim remegnek, mintha még mindig parázslana a tűz mélyen belül.

Andreas hátradől, és homlokát ráncolva, tétova ujjával megérinti a kulcscsontomat. "Volt itt korábban egy zúzódásod? Nem akartam így durvulni."

Lenézek, nem látom, mire mutat, de a tekintetem megakad a mellkasán. Felnyúlok, és végigsimítom az ujjammal a szegycsontja tetejét. "Neked is van egy."

Rézszínű bőrén ujjlenyomat méretű és kerek lenyomat van, de nem egészen úgy néz ki, mint egy zúzódás. Vagy talán mégis, de olyan, amit a vérünk füstös része képez, nem pedig a vörös anyag. Mintha egy árnyékfolt emelkedett volna a húsa felszínére.

Lényünk összefonódásának és egybeolvadásának érzése mámoros borzongással tér vissza hozzám. Felnézek rá.

"Olyan közel kerültünk egymáshoz, hogy nyomot hagytunk egymáson."

Néhány ütemmel tovább tanulmányozza a foltot, mielőtt felemeli a tekintetét, hogy találkozzon a szememmel. Kedves mosoly fut át az ajkán, a szeme sarkai olyan szeretettel ráncolódnak, hogy automatikusan visszamosolygok.

"Remélem, hogy ez az" - mondja. "Jobban tetszik, mint az a szimbólum, amivel megjelöltek minket."

Ujjaimmal végigsimítok az oldalán, egészen a combján lévő tetoválásig, amely megegyezik az enyémmel. A tekintete követi a nyomukat, és megáll a felsőtestemen.

Megérinti a bordáimon átívelő, felemelkedett heggerincet. Egy másikat, sekélyebbet, de szélesebbet, a köldököm közelében. Egy másik, csak egy vékony fehér vonal, amely a csípőm felé vág lefelé.

A hangja megfeszülten szólal meg. "Ezek elég újnak tűnnek. A ketrecharcokból szerezted őket?"

Bólintok, hirtelen, furcsán szégyenlősnek érzem magam. "Nehéz volt teljesen sértetlenül átvészelni őket. Elég jó munkát végeztem."

"Nem kritizállak." Az állkapcsa megfeszül, sovány izmai az enyémhez feszülnek. "Ha végeztünk ezzel a küldetéssel, felkutatjuk azokat a seggfejeket, és minden lehetséges módon eltöröljük őket a létezésből."

A gyomrom egy kicsit megrándul. Fogalma sincs róla, milyen alaposan kiirtották már őket. De ez az utolsó dolog, amiről most beszélni... gondolni... akarok.

Ehelyett újabb csókba húzom őt. Az ajkaink gyengédebben simulnak egymáshoz, mint korábban, de a vágy újabb hullámai lángolnak fel a lábam között.

Andreas egy remegő nevetéssel csak egy centit hátrál. "Csodálatos veled lenni. Úgy érzem... mintha minden porcikám élettel telibb lenne."

Mosolyom szélesebbre húzódik, pillanatnyi nyugtalanságom elillan. "Igen."

Együtt ülünk fel, Andreas karjai körém fonódnak, és megcsókolja a homlokomat, de a feszültség nyoma visszatér a tartásába.

"Szeretnék csak itt maradni veled" - mondja - "de nekem... Jacobnak és a többieknek ki kell húzniuk a fejüket a seggükből, hogy lássák, milyen idióták. Nem érdemelted meg ezt az egészet. Ennek a baromságnak most már véget kell vetni."