Eva Chase - Shattered Vow - 30. fejezet

 


Harminc



Riva

 

Minden fáj.

Még csak nem is túlzok. Ott van a mellkasom, a bordáim, a hasam és a fejem. A vállam, a csípőm és a térdem, mindet felemészti egy mély fájdalom, ami a lélegzetemmel együtt emelkedik és süllyed.

De még a fülem is bizsereg. A nagylábujjaim lüktetnek. A kibaszott kisujjamat szúrja a tűszúrás.

Mi a fene... Hol vagyok?

Pislogok, és azon kapom magam, hogy Dominicra bámulok, árnyékos, jóképű arcán aggodalom és feszültség. Mögötte csillagok tarkítják az éjszakai égboltot.

A hátamon fekszem. A fű csiklandozza csupasz karjaim hátát. A levegő nedves foltokat hűsít a felsőtestemen és a lábamon.

Dominic felemeli a kezét onnan, ahol a torkom tövénél pihent. Valami más mozog a hasamon; valami vékony és inas... mint amit Dom válla fölött látok kinőni.

A holdfényben homályos a formájuk, de kiveszem a szívósorok ívét a valamik alján. Újra pislogok, de a látvány nem változik.

Két csáp nő ki a felső hátából.

A szavak kicsúsznak az ajkamról, mielőtt még gondolkodni tudnék rajtuk, inkább nyikorgás, mint hang. "Mikor lettél polip?"

Dominic arckifejezése összezárul. Érzem, ahogy elzárkózik előlem, és az emlékek arról, ami közvetlenül e pillanat előtt történt, egy rántással rohannak vissza hozzám.

A tanya. Andreas a pincében. És utána... minden, amit mondtak... minden, amire nem is jöttem rá...

Behunyom a szemem, visszasüllyedek a fizikai fájdalomba, ami valahogy megnyugtatóbb, mint a gyötrelem dagálya, amely el akarja nyelni az egész elmémet. És Dom válaszol a kérdésemre.

"Körülbelül három és fél éve. Mindannyian fejlődünk."

A hangja feszes, de egyenletes, semmi ellenségeskedés nincs benne. Újabb darabkák állnak össze a fejemben.

Ezt rejtegette a mindig jelen lévő kabátjai alatt - ezt láttam, ahogy az őrzőkre dobálta, amikor megtámadtak minket az egyetemi városházán. Amit soha nem akarta, hogy lássam.

"Miért...?" Reszketek, és nem tudom pontosan megfogalmazni a kérdést.

Dominic keze a szegycsontomon pihen. "Meggyógyítalak. Téged... téged elég csúnyán összevertek. Olyan gyorsan foltozlak össze, amilyen gyorsan csak tudlak, de ez még folyamatban van."

Amikor újra kinyitom a szemem, az övé már csukva van. Melegség árad szét bennem, némi melegség a mellkasomon, ahol az ujjai nyomódnak, de leginkább a hasamon fekvő csápból.

Az érzés átsugárzik a húsomon. Ha a gyógyító energia, amit korábban megidézett, egy patak volt, ez egy folyó, amely átfolyik minden repedésen és vágáson, amit össze kell kötni.

A másik csáp, amelyik nem a hasam köré tekeredett, egy közeli facsemete felé fordul. A hegye a vékony törzs körül görbül.

Az ágai megereszkednek, az egész fa a föld felé hajlik, miközben a kérge elsötétül, mintha rothadás érné.

Dominicnak észre kell vennie a tekintetemet. "Az energiának valahonnan jönnie kell. Így vagy úgy, de minden kiegyenlítődik."

Ó. A virágok és a gyomok, amiket láttam, hogy korábban szedte - gyógyító energiát nyert belőlük.

Ahogy visszavezetem a figyelmemet rá, a csápok íve, amelyeket a válla fölött látok ívelni, kitágul. Csak egy kicsit, talán fél centit, de félreérthetetlenül. Mintha tovább húzódnának ki a bőréből.

"Nőnek", motyogom.

Dom egy szaggatott kuncogást ereszt meg. "Ezt csinálják. Amikor használom az erőmet."

A megértés úgy csapódik belém, mint egy pofon az arcomba. Ó, a francba. "Ezért nem akartad... Nem kell. Nem kell..."

A másik keze az enyém köré záródik - óvatosan, hogy ne idézzen elő újabb fájdalmakat az ott lévő finom ízületekben. "Semmi baj, Riva. Szükséged van erre. Örülök, hogy megtehetem." A hangja megereszkedik. "Örülök, hogy még mindig velünk vagy."

Szükségem van erre... a vonat miatt. Az utolsó emlék felbukkan a felszínre, és ösztönösen összerezzenek, mintha újra átérezném a becsapódást.

Lépések toporognak közelebb. "Jól van? Ne csinálj semmi olyat, amivel árthatsz neki."

"Tudom" - mondja Dominic, majdnem morgással, miközben a tekintetem róla a másik férfira siklik, aki most a korlátozott látómezőmben áll.

Jacob rám mered, az arckifejezése feszült, az általában hideg szemei úgy lángolnak, mintha kék lángok gyúltak volna bennük. A kezei az oldalán vannak összeszorítva, az inak kiállnak a karján.

Elrántom a tekintetemet, és a szívem megdobban, ami újabb fájdalmat küld a mellkasomba. Nem akarom... látni őt, nem akarok beszélni vele, nem akarok többé a baromságaival foglalkozni.

Jacob frusztráltan nyögdécsel egyet, majd nyögés hallatszik, mintha egy gyengülő ágat tologatna a szél. Valahol a látómezőmön túl Andreas káromkodik, miközben léptei zörögnek a fűben.

"Ezt nem csinálhatod tovább. Nyugodj már meg, baszd meg!"

"Hogy nyugodjak meg, amikor ő..."

Újabb lépések dübörögnek felénk távolabbról, és Zian lélegzetvisszafojtott hangját hozzák magukkal. "Három vizes palackot hoztam... teljesen tele." Megakadva áll meg. "Ébren van?"

Nem vagyok benne biztos, hogy én sem akarom látni vagy beszélni Zianhoz. Újra lehunyom a szemem, és leereszkedem a testem fájdalmas sötétségébe.

"Adj egyet Domnak" - mondja Andreas. "Teljesen kikészíti magát. Talán Riva is kaphatna belőle."

Dominic bizonytalan hangon szólal meg. "Nem tudom, hogy a gyomra és... minden, ami hozzá kapcsolódik, teljesen felépült-e. Elég keményen eltalálták az egész oldalát."

Jacob szólal meg legközelebb, olyan éllel, ami felbosszant. "Akkor folytasd a gyógyítást a többi részen."

"Megtesz minden tőle telhetőt" - csattan fel Andreas. "Miért nem találsz valami hasznosabb elfoglaltságot, mint a fák széttépése?"

Egy szövetsuttogásból és a levegőben bekövetkező elmozdulásból tudom, hogy Andreas a másik oldalamra térdelt, Dominic-kal szemben. Határozottan nem akarok ránézni... nem akarok arra a sebezhetőségre és szenvedélyre gondolni, amit felajánlottam neki, amikor az egyetlen célja az volt, hogy kibogozzon.

Nem tudom ezt tovább csinálni. Nem kívánom, hogy bárcsak fejjel előre, javíthatatlanul átöleltem volna a vonatot, de ez az egy tény nem változott.

Ha tovább maradok a pasijaimmal, vagy ők fognak széttépni, vagy én teszem ugyanezt velük. Talán mindkettő.

Nem akarnak engem. Egyébként is, mi értelme lenne itt maradni?

Dominic keze a szegycsontomon hirtelen elernyed. A melegség áramlása elhalványul, de rájövök, hogy már fele annyira sem fáj, mint amikor felébredtem. Nem érzem magam sokkal rosszabbul, mint átlagosan az elmúlt napokban, amikor Jacob szó szerinti mérge felemésztett.

Mintha megérezte volna ezt a gondolatot, Dom végigsimít a homlokomon az ujjaival, és lesöpri a szememről a hajszálakat. "Én kivontam belőled az összes mérget. Többé nem kell ezzel foglalkoznod."

Aminek valószínűleg örül, hiszen ez azt jelenti, hogy neki sem kell vele foglalkoznia. Bár ha haragudni akar valakire, amiért a méreg hatásának elfojtása bármennyire is kitágította a csápjait, amiket annyira el akar rejteni, akkor ezt tényleg Jacobbal kellene megbeszélnie, nem velem.

Egy részem legszívesebben elsüllyedne a földbe, és soha többé nem térne vissza, de tisztában vagyok vele, hogy ez nem életképes stratégia.

Kényszerítem magam, hogy kinyissam a szemem. Inkább a lábam mögötti árnyékos tájra koncentrálok, mint a körülöttem lévő férfiakra, megfeszítem az izmaimat, és könnyedén ülőhelyzetbe helyezkedem.

Félúton meginogok. Dominic keze kilő, hogy stabilizáljon, és remegés fut végig rajta, ahogy elkapja a súlyomat.

Mennyit vett ki belőle a gyógyulási folyamat?

A kezemet a fűbe támasztom, hogy meg tudjam tartani a saját egyensúlyomat, megfeszítve és ellazítva a végtagjaim minden egyes szakaszát, hogy érezzem, mennyit bírnak ki.

Lehet, hogy most már tudnék járni. A futás valószínűleg szóba sem jöhet. Határozottan nem lehet sziklafalakat megmászni vagy szellőzőaknákon átpréselődni.

Szerencsére egyiket sem kell többé megtennem, hiszen eleve nem az én ötletem volt.

Egy pillanatnyi csend van, mintha a férfiak arra várnának, hogy mondok-e valamit. Andreas megköszörüli a torkát.

"Riva, sajnálom" - mondja, a hangja az erőfeszítései ellenére rekedt. "Nagyon sajnálom. Csak meg akartam győződni róla, hogy megbízhatunk-e benned... és láttam, hogy igen. A ma este nem arról szólt, hogy megpróbáljalak becsapni. Tényleg csak beszélgetni akartam veled. A többire... A többire egyáltalán nem számítottam."

Valami horkantáshoz hasonló hang jön ki belőlem. Ugyanakkor nevetséges könnyek égnek a szemem szélén.

Kurvára nem fogok sírni emiatt a manipulatív, hazug seggfej miatt.

Andreas folytatja, még mindig feszülten, de nem mutat semmiféle sértettséget a válaszom miatt. "Felmentem, hogy elmondjam a srácoknak, hogy tévedtek... hogy tévedtünk... és hogy te mindenben igazat mondtál. Elmondtam volna a teljes igazságot, ha már tudtam volna, hogy meggondolták magukat."

Könnyű neki most ezt állítani.

A kezem ösztönösen a nyakamhoz emelkedik, de nincs semmi, amit az ujjaim köré zárhatnának. Egy döféssel a kíntól eszembe jut, hogy én törtem el a nyakláncot. Elejtettem.

Valószínűleg ott hever a földön, hátul a tanyán. Nem mintha számítana, ha szétrepedt...

Egy másik alak guggol közvetlenül előttem, kinyújtott kézzel. Már épp visszahátrálnék Jacobtól, amikor megakad a tekintetem az ujjain pihenő csillogó szilánkokon.

"Ez a tiéd, Vadmacska" - mondja, és a szeme az enyémbe fúródik. "Visszacsavartam a törött darabot. Tartania kell, amíg rendesen összeforrasztjuk."

Nem akarok elvenni tőle semmit... de ez nem igazán számít, ha a dolog amúgy is az enyém volt, nem igaz?

Kiszökik a kezem, hogy kikapjam a medált a kezéből. Megrántom a nyakam körül a láncot, hogy a megfelelő helyre rögzítsem, hirtelen úgy érzem magam, mint egy vadállat, akit mindannyian szelídségre akarnak bírni.

Nem én vagyok az, aki minden ok nélkül vadul és kerülgeti az embereket.

"Oké" - mondom mereven, a hangom még mindig kissé erőtlen. "Meggyógyultam annyira, hogy boldogulni tudjak. Most már mindannyian visszatérhettek a küldetésetekhez."

Zian a látómezőmbe lép, és megáll a látómezőm szélén. "Miről beszélsz?"

Tényleg ki kell betűznöm?

"Nincs rám szükséged. Nem kell a segítségem. Végre hangosan és tisztán értem az üzenetet. Abbahagyhatod a baszogatást, és én keresek valami mást, amit az életem hátralévő részében csinálhatok, te pedig folytathatod a sajátodat."

"Riva."

Andreas megérinti a vállamat, de én elhúzódom tőle. Rávillantom a tekintetemet, mielőtt körbe vetném a tekintetemet mind a négy srácon.

A könnyek amúgy is újra feltörnek. Valamit feltörtem lent a pincében Andreasszal, és úgy tűnik, Dominic minden munkája nem varrta össze újra ezt a részemet.

Az érzelmeim gyorsabban törnek a felszínre, minthogy el tudnám kapni őket. "Azt hittem, mi vér vagyunk, és ott leszünk egymásnak, ahogy mindig is voltunk. Hogy látni fogjátok, hogy még mindig mennyit jelentetek nekem, és tudjátok, hogy nem változtam meg. De ez nyilvánvalóan hülyeség volt tőlem, úgyhogy elfogadom a valóságot."

Megmozdulok, hogy felálljak, de Jacob előbb elkap. Felém magasodik, a térdei az enyémekhez simulnak, a kezei keretezik az arcom, és úgy tartják, hogy rá kelljen néznem.

Hacsak nem csukom be a szemem.

De hiába utasítom vissza a tekintetét, ő mégis megszólal, a hangja feszes és határozott. "Nem volt hülyeség. Én voltam a legnagyobb kibaszott seggfej, és ráadásul egy idióta. Nem tudom, mit tettem volna, ha téged is elveszítünk, ha egészen odáig löktelek volna, hogy... Kérlek, ne menj el."

A hangja volt az, ami visszahozott, mielőtt túl messzire mentem volna; a beceneve, a könyörgése. Az emléktől megfeszül a bőröm.

Még mindezek után is, az érintése és a közelsége forró bizsergést küld a bőrömön. Nem akarom ezt. Kibaszottul nem akarom.

Olyan gyorsan hátrálok, hogy Jacob elengedi a szorítását, de nekimegyek Dominicnak. Fojtott hangon végül feltolom magam a lábamra.

A lábaim meginognak, de megtartanak. A szakadt ruhán száradó vér tapad a testemhez - az én vérem, a most már lezárt sérülésekből.

"Nem tudom, miért érdekel hirtelen bármelyikőtöket is" - köpöm ki, erősen pislogva a könnyek ellen, amelyeket nem vagyok hajlandó tudomásul venni. "Korábban sem ismerhettetek vagy kedvelhettetek nagyon, ha azt hittétek, hogy ilyen könnyen mindannyiótok ellen fordultam."

Zian szája eltorzul. "Te ezt nem érted."

"Nem", lövök vissza. "Nem értem. De nem is kell megértenem."

Andreas ismét felém lép, de ezúttal nem próbál megérinteni. "Meg tudom mutatni neked."

A tekintetem magától rá szegeződik. A szemében annyi terhes érzelem van, hogy a torkom elszorul a látványtól.

"Ki tudom vetíteni az emléket az elmédbe" - folytatja. "Az én emlékemet arról, hogy mi történt azon az éjszakán azzal a négyünkkel, akik nem jutottak ki a létesítményből. Ez nem igazol semmit, de talán magyarázatot ad egy kicsit."

A testem megvonaglik, de a kíváncsiság mardossa az elmém hátsó részét. Mi történhetett, ami megváltoztathatta volna a dolgokat?

Talán nem is fog. Talán ugyanúgy véget érnek majd, mint most.

Akárhogy is, legalább tudni fogom.

Körbepillantok, hogy megnézzem, vajon a többi srác közül nem tiltakozik-e valaki az ajánlata ellen, de csendben maradnak, karba tett kézzel várakoznak. Visszafordulok Andreashoz.

"Rendben. De siessetek."

Tétovázik. "Talán le kéne ülnöd."

Bármennyire is utálom beismerni, igaza van, tekintve, hogy mennyire remegnek még mindig az izmaim. Leereszkedem egy olyan füves részre, amelyet nem áztatott át a vérem, Andreas pedig letérdel tőlem néhány méterre.

Rám fókuszál, a szemei fölé érkező vöröses csillogással, és a körülöttem lévő holdfényes mezők eltűnnek.

Kirohanok a cellám ajtaján, és elkapom Dominic tekintetét, amint kirohan a szobájából, a folyosó távolabbi részén.

"Megcsinálták" - mondom az arcomra húzódó vigyorral, de ez Andreas hangja. Mert ez Andreas emlékezete - az ő szemén keresztül látom mindazt, ami történt.

Berohanunk a lépcsőházba, felfelé vetjük magunkat, hogy minél gyorsabban elérjük a többieket, és egy csapat őrző-védő dübörög a látóterünkbe.

Mintha egész idő alatt készen álltak volna. Mintha tudták volna, hogy jönni fogunk.

Egy morgást hallok lentről, és akkor egy nyugtatónyíl már a nyakamba vágott. Egy másik őr előreugrik egy sokkolóval, amely áramot szór a testembe. Megbotlok a lépcsőn...

Egy pillanatnyi sötétség. Aztán az egyik kisebb edzőteremben ülök, Dominic, Zian és Jacob körém rendeződve. Mindannyiunk keze meg van bilincselve a hátunk mögött.

Néhány őr áll körbe a teremben, fegyverekkel az oldalukon. Egy másik fel-alá járkál előttünk.

"Amit ma este tenni próbáltatok, az rendkívül felelőtlen, hálátlan és teljesen félrevezető volt. Tényleg azt hitted, hogy a mi segítségünk nélkül is vár rád valami csodálatos élet odakint a világban?"

Andreas állkapcsa összeszorul arra a felvetésre, hogy szükségünk van az őrzőkre, hogy inkább segítenek nekünk, mintsem hogy lefognak minket. Mindannyian hallgatunk.

Az őrző folytatja. "Legalább egyikőtöknek volt annyi előrelátása, hogy rájöjjön, jobban jár, ha velünk egyezkedik, mintha meneküléssel töltené élete hátralévő részét."

Andreas feje kéretlenül felkapja a fejét. Az ő szemén keresztül bámulom az őrt, a többiek is így tesznek.

Az emlékben nincsenek gondolatok vagy érzelmek, csak amit az érzékszervi részletekből értelmezni tudok, de azt hiszem, mindannyian észrevehették, hogy sem én - mint Riva -, sem Griffin nem voltam a szobában. Bizonyára azon tűnődtek, hogy mi történt velünk.

Az őrző lekap egy táblát a szoba szélén álló asztalról, és visszasétál felénk. "Mindannyian arra vagyunk teremtve, hogy vigyázzunk magunkra. Szerencsések vagytok, hogy itt olyan jól vigyázunk rátok, mint mi. Ezt jegyezzétek meg, ha legközelebb kedvetek támad cselszövésbe kezdeni."

Felénk pörgeti a táblagépet, amelynek képernyőjén egy videó játszódik le. Biztonsági felvétel, sötét és a sötétség miatt kissé szemcsés.

A létesítmény előtti üres előkert látványa, amelyet csak néhány biztonsági lámpa homályos fénye világít meg. Egy pillanattal később két alak száguld a képbe.

Én - a valódi én - és Griffin. Távolról tudom, hogy a valódi szívem gyorsabban ver, mert rémülten várom, hogy mi fog következni.

Nem vettem észre - nem igazán akarom végignézni, ahogy újra meghal.

De nem tudom lehunyni a szemem, mert azok Andreas szemei, és ő minden másodpercet magába szívott.

A képernyőn megjelenő alakok pásztázzák a környéket. Az egyik, amelyik a fiatalabbik énem, megáll, majd Griffinhez lép, és csókra húzza.

Andreas összerezzen.

Épp amikor az igazi én elengedte Griffint, jön a lövés, és belerobban a testébe. A teste megrándul, a lábai összeroskadnak.

De még csak nem is ez a legborzasztóbb.

A képernyőn megjelenő énem nem sikoltozik és nem küzd a támadók támadása ellen, ahogy én tudom, hogy én tettem. Nyugodtan néz le Griffin testére, majd felemeli a fejét, hogy biccentsen valakinek a felvételen kívül.

Egy kis csapatnyi őrző jelenik meg. Egyikük szinte barátságosnak tűnő módon megveregeti a vállamat.

Egy teherautóhoz vonulnak velem, és hagyják, hogy bepattanjak. Rájuk mosolygok az ablakból, mielőtt a teherautó elhajt.

Kurvára mosolygok.

Ott, ahol Andreas van, Jacob a bilincsek ellen csapkod, és az őr felé tolja magát. "Hol van? Hol van a bátyám? Mit tettek vele?"

Az őr lecsapja a táblagépet, és közömbös pillantást vet Jacobra. "Attól tartok, a bátyád nem élte túl. Fontos emlékeztető a lehetséges következményekre, ha kilépsz a sorból."

"Te rohadt szemétláda!" Jacob vicsorít - és az emlék eltűnik.

Újra a saját testemben ülök, hűvös, friss levegő és zizegő fű vesz körül. Belélegzem a levegőt, a szemem megint teljesen ég.

"Nem volt igaz - török ki belőlem. "Nem így történt. Én soha... engem is megtámadtak. Megpróbáltam harcolni ellenük... megpróbáltam eljutni Griffinhez..."

"Tudom" - mondja Andreas halkan. "Hiszek neked. Biztosan manipulálták a videót, hogy beillesszék a hamisított felvételeket."

Bámulok rá. "De te elhitted. Egész idő alatt elhitted."

Dominic megszólal, halkan és kissé szaggatottan. "Amikor megmutatták nekünk a felvételt, már sokkos állapotban voltunk. Aztán amikor láttuk, hogy Griffin meghalt... Összezavarta a fejünket, nehéz volt eldönteni, mit higgyünk. És te soha nem jöttél vissza."

A kezemmel a földhöz dobbantottam. "De igen. Amint tudtam, ahogy csak tudtam."

"Igen, megtetted" - ért egyet Jacob. "És azt is teljesen elrontottuk. Én jobban, mint bárki más." Az állkapcsa dolgozik, ahogy leereszti a tekintetét.

És talán ennek van is értelme, tekintve, hogy ő volt az, aki a legjobban elszúrta. A bátyja halt meg - az ikertestvére.

De attól, hogy csak ránézek, valami elborzad bennem az összes durva szó és kegyetlen parancs emlékétől, amit azóta vágott hozzám, hogy kitörtem velük.

Nem tudom, mit kezdjek ezzel az egésszel. Nem tudom, hova menjek. Itt vagyok egy rongyos, véres ruhában, ami még csak nem is áll jól, még azt sem tudom, milyen állapotban vagyok, nincs pénzem, nincs ennivalóm...

Egy szörnyeteg lapul bennem, aki csak arra vár, hogy valaki eléggé feldühítsen.

Végigsimítok a számon, és újra a srácokra nézek. "Most mit csináljunk? Legalábbis úgy, ahogy te elképzelted."

Tétováznak, pillantásokat cserélnek. Jacob szólal meg először.

"Tovább megyünk Engel után. Megtudjuk, amit csak tudunk arról, hogy mik vagyunk, és hogyan hozhatjuk helyre, amit velünk tettek... és hogyan pusztíthatjuk el azokat a seggfejeket, akik ezt tették velünk. Ők azok, akiknek fizetniük kell. Griffinért. Mindenért."

Zian láthatóan kényelmetlenül megvonja a vállát. "Én csak meg akarok szabadulni ettől a szaros 'tehetségtől'."

"Közel állunk egymáshoz" - mondja Andreas. "Már csak néhány nap múlva elérhetnénk őt. És miután megnézzük, milyen válaszokat kapunk... aztán eldönthetnénk, hogyan tovább."

A térdemet a mellkasomhoz húzom, és átölelem, az agyamban kavarog minden, ami történt, minden, amit megtudtam.

Én is válaszokat akarok. Találkozni akarok azzal a nővel, akit kilöktek az általa épített létesítményből... aki úgy jegyezte fel az első mosolyomat, mintha örömet okozott volna neki.

Sokkal könnyebb lesz eljutni hozzá, ha mindannyian együtt dolgozunk. Sokkal könnyebb lesz megbizonyosodni arról, hogy az őrzők nem fognak el minket újra, ha fedezzük egymást.

Megbízom a srácokban, hogy most már tényleg fedeznek engem? Azt hiszem, bizonyos értelemben mindig is így volt. Még akkor is, amikor azt hitték, hogy áruló vagyok, mindig közbeléptek, amikor a legkisebb fenyegetés is fenyegetett.

Az egyetlen, akitől nem védtek meg, az saját maguk voltak.

Tudom, hogy mit szeretnék, és tudom, hogy mi az, aminek van értelme, és ez nem ugyanaz. De ha választanom kell...

Túléltem több mint egy hetet, amikor ellenségként kezeltek. Még pár napig kibírom a társaságukat, amíg nem lesznek seggfejek, nem igaz?

Amíg nem viselkednek bunkóként és nem idegesítenek fel, addig nem kellene felbőszíteniük a bennem lévő csavaros erőt.

És a méreg eltűnt. Ha meggondolom magam, bármikor elmehetek, amikor csak akarok.

Újra talpra lendülök, és kiegyenesítem a vállam. "Rendben. Akkor maradjunk a tervnél."