Riley Storm - A Mate to Treasure - 24. fejezet

 


Huszonnegyedik fejezet

Asher



"Mit mondtál?" - kérdezte halkan, amikor visszatért a mosdóba, és szorosan a kezében tartotta a lány telefonját.

"Asher? Mi a baj?" Emma megkérdezte, és hirtelen már közel sem tűnt olyan kényelmesen meztelenül a férfi előtt, mint egy pillanattal korábban.

"Az új tulajdonos. A neve" - ismételte meg a férfi. "Mit is mondtál, mi volt az."

"Lars." A lány ráncolta a homlokát, egyik kezét a mellkasára téve. "Miért?" "Nem értem. Valami baj van?"

"Kizárt, hogy ez véletlen egybeesés" - mondta, még mindig a lány telefonját szorongatva, miközben az agya kavargott, ahogy próbálta az egészet értelmezni. Ez nem lehet. Lehetetlen."

"Szia, Asher. Hahó. Föld hívja Ashert! Nem akarod beavatni a meztelen lányt, hogy mi folyik itt?"

Nem gyakran fordult elő, hogy egy gyönyörű nő látványa elterelte a figyelmét az orra előtt.

"Lars" - mondta halkan. "Ugyanaz a név, amit a barlangi boltozaton kívül a vadászok adtak nekem, mint aki az egész mögött áll. Az, aki ellopta a kincsemet, és bezárt minket a páncélterembe. Mindenért."

Emma szeme kitágult. "Ó, Istenem!"

Bólintott, a kirakósjáték néhány újabb darabja kezdett a helyére kerülni. Lassan ugyan, de összeálltak.

"És úgy gondolod, hogy ugyanaz a személy, ugye?" - akarta tudni.

Asher még mindig bólogatott, ekkor még észre sem vette, túlságosan elmerült a gondolataiban. "Mikor vásárolta meg a bányát?"

"Talán három hete? Nem sokkal azután, hogy te..."

"Nem sokkal azután, hogy betörtem a házadba, és gondoskodtam róla, hogy te és én gyakrabban érintkezzünk egymással" - morogta Asher. "Kizárt, hogy ez véletlen egybeesés. Egyáltalán nem."

"Szóval szerinted az új főnököm az a fickó, aki ellopta a kincsedet?" - nyögte a lány. "A francba!"

"Határozottan úgy tűnik" - mondta a férfi. "Tessék, menj, mosakodj meg és öltözz fel. Ez a nap épp most vett drámai fordulatot, az biztos. Nem hiszem, hogy be fogsz telefonálni a munkahelyedre."

"Asher" - mondta a lány halkan.

"Mi az?"

"Tudnod kell, hogy elmondtam a főnökömnek, mi történt. Ő volt az, aki javasolta az ügyvédi irodát, amit használtam, tudod, hogy bepereljelek." Emma összerezzent. "Sajnálom, nem tudtam!"

Asher megrázta a fejét, odament hozzá, megsimogatta a fejét, és az egyik karjával átölelte. "Ha van valaki ebben az egészben, aki ártatlan, Emma, az te vagy. Nem tartalak felelősnek, erre a szavamat adom."

"Rendben" - mondta a lány félénken. "Csak gondoltam, jobb, ha tudod."

"Kizárt dolog, hogy tudhattad volna, hogy ő engem akar elkapni" - mutatott rá Asher. "Szó szerint semmi. Én sem tudtam, csak később. Ne hibáztasd magad. Én nem hibáztatom magam."

Emma csak állt ott, és zavartan nézett. Asher visszatért az eszéhez, feltekerte a zuhanyzó fűtését, és intett a lánynak, hogy szálljon be. A lány mosolygott, és becsusszant, miközben a férfi elhúzta a függönyt, és hagyta, hogy megmosakodjon.

Bosszantotta, hogy nem csatlakozhatott hozzá, hogy nem tölthetett el időt a mosakodással, időt, amit megtanulhattak volna, hogy intimebb módon legyenek egymás közelében. De tudta, hogy a hangulata olyan, hogy ez hiábavaló erőfeszítés lenne.

A düh félresöpört minden más érzést, minden más érzelmét, és úgy tombolt benne, mint egy zúgó tűz, felhevült és egyre csak nőtt.

"Mit fogsz tenni?" Emma a függönyön keresztül akarta tudni.

Vágyakozó mosoly futott át az arcán. A nő teljesen az ő oldalán állt, és ezt nagyra értékelte. Talán, miután minden el van intézve, lesz még alkalmuk több időt együtt tölteni. Sokkal több időt együtt.

Asher úgy gondolta, hogy ez tetszene neki. Remélte, hogy Emmának is tetszene.

"Itt több minden történik, mint amennyire én rájövök" - mondta neki. "Valami más van a háttérben, csak nem tudom, mi. Ez az egész egy csapda volt, amit arra terveztek, hogy... hogy csináljanak valamit. Bárcsak rájönnék, mi az."

" Rá fogsz jönni" - mondta neki Emma, kikukucskálva a függöny mögül. "Meg fogod. Hiszek benned."

"Köszönöm" - mondta mosolyogva, és visszafogta a késztetést, hogy visszahúzza a függönyt, hogy még jobban bámulhassa a lányt. "Én is remélem. Kezdek belefáradni abba, hogy Lars mozgatja az összes szálat, Emma. Utálok a sötétben tevékenykedni, csak reagálni, sohasem én irányítom a hajót. Úgyhogy azt hiszem, itt az ideje, hogy ezen változtassak."

"Értem." Emma a homlokát ráncolta. "Emiatt el fogom veszíteni az állásomat? Tudod, valahogy szeretek ott lenni, és szeretnék továbbra is ott dolgozni. A munkatársaim nagyszerűek. Nem akarom, hogy bármelyikük is belekeveredjen ebbe."

Asher a homlokát ráncolta. A nőnek igaza volt. "Akkor megveszem a kőbányát, ha kell. Amint elintéztem. A munkád még mindig megmarad. Ígérem."

Halk sóhaj hallatszott a függönyön keresztül.

"Ez meg mire kell?" - akarta tudni.

Emma ismét visszahúzta a függönyt. "Hát, nem vagyok benne biztos, hogy az egyik gonosz főnököt le akarom cserélni egy másikra."

Hosszú pillanatba telt, mire rájött, hogy a nő viccel. Asher felnevetett, hálás volt a lány humorérzékéért egy ilyen feszült időszakban. Segített kitisztítani az elméjét.

"Biztos vagyok benne, hogy ki tudunk dolgozni valamilyen megállapodást, hogy jó főnököd legyen." A mosolya elhalványult. "Addig is azonban tudom, mit kell tennem legközelebb."

"Mi az?" - kérdezte a lány, éber és kíváncsi szemmel.

"Elviszlek a munkahelyedre."