Riley Storm - A Mate to Treasure - 31. fejezet

 


Harmincegyedik fejezet

Emma



"Oké, akkor átváltozhatsz sárkánnyá" - mondta a lány, miközben körülnézett a szállásán.

Sokkal személyesebbek voltak. Több, mint amire egy egyedülálló férfitól számított, az igazat megvallva. Az egyik falon néhány képkeret lógott róla, a testvéreiről és egy idősebb házaspárról, akikről sejtette, hogy a szülei lehetnek. Egy másik falon valamilyen képregény-jelenetet ábrázoló festmény uralta.

"Szukkulensek vannak?" - kérdezte döbbenten, miközben az ablakhoz legközelebbi párkányra nézett. "Ki vagy te?"

A férfi kuncogott. "Tudod, hogy ki vagyok, Emma. Ez egy cseppet sem változott."

"Igaz. Kivéve azt a részt, hogy sárkány vagy."

"Igen, az vagyok" - mondta.

Emma megborzongott. "Szükségem van egy meleg zuhanyra" - mondta, kitalálta, melyik ajtó vezet a bal oldali falon a fürdőszobába, és kihúzta.

A szekrényt.

"Hoppá" - mondta nevetve, majd a másik felé vette az irányt, amikor Asher rámutatott. "Köszi."

"Nem probléma."

Emma bement, majd megállt, és visszadugta a fejét a nyitott ajtón. "Mire vársz még? Biztos te is fázol. És kétlem, hogy még egy sárkány is szívesen visel nedves ruhát. Vagy túlságosan félsz?"

Asher felhúzta a szemöldökét. "Én... nem akartam feltételezésekbe bocsátkozni" - mondta. "Tudod, mi csak egyszer voltunk... együtt, így együtt. Tulajdonképpen ma reggel, és én..."

Emma felsóhajtott. " Ember... Most már láttál meztelenül. Már láttalak meztelenül. Jelenleg félmeztelenül vagy, csúnya vizes nadrágban. Azt is láttam, hogy milyen vagy, hogy milyen vagy valójában. Vagy legalábbis a felét. Azt hiszem, ezen a ponton már túl vagyunk."

"Tényleg nem vagy már sokkos állapotban" - jegyezte meg Asher, követte őt befelé, és levetkőzött, miközben ő is ugyanezt tette.

"Volt egy hosszú, kellemetlen autózásom, hogy feldolgozzam" - mondta. "Még mindig nehezen hiszem el, de igen. Minden bizonnyal igaznak tűnik. Tudsz repülni, tüzet köpni... várj!"

Asher megpördült, és riadtan nézett rá. "Mi az? Mi a baj?" Az ajtó felé fordult, a karjait felemelve, harcra készen.

"Csak eszembe jutott valami" - mondta, és egy emlék jutott eszébe. A páncélteremben. Elővettél egy fáklyát. Nem láttam, hogy meggyújtottad volna, ugye... tudod?"

Asher elmosolyodott. "Nem kell tüzet fújnom" - mondta, és feltartotta a kezét.

Egy másodperccel később lángok kezdtek táncolni körülötte. "A lángok... a barátom."

A lány bólintott. "Oké. Király. Nagyon király."

Folytatták a vetkőzést. Valamilyen oknál fogva Emma nem érezte magát kényelmetlenül Asher közelében meztelenül. Egyszerűen csak, jól érezte magát. Nem tudta leírni.

Együtt ugrottak be a zuhany alá, és Asher azonnal elkezdte dörzsölni. Nem szexuális értelemben, hanem azon a gyengéd, gondoskodó módon, ahogyan egy partner tenné, valaki, aki egyszerűen csak biztos akar lenni benne, hogy jól van.

És boldog.

"Amikor azt mondtad, hogy soha nem hazudtál nekem" - kérdezte, és megfordult vele szembe, miközben a víz most a hátát dobálta a melegével. "Ez az igazság volt?"

Asher megfogta az állát, és felfelé billentette a fejét. "Igen. Nyilvánvalóan visszatartottam ezt, de soha nem hazudtam."

"Akkor végig veled voltam?" - kérdezte a lány, biztos volt benne, hogy tudja a választ, de mégis hallania kellett, hogy a férfi kimondja. "Nem adtad ki magad valaki másnak?"

Asher felhorkant. "Nem, soha nem éreztem szükségét, hogy ezt tegyem a közeledben. Minden magától értetődően jött. Egyszerűen nem kockáztathattam meg, hogy felfedjem, ki vagyok. Addig nem, amíg nem voltam biztos benne."

"Biztos, hogy miben?"

"Először is, hogy rád bízhatom ezt a súlyos titkot. De még ha tudnám is, hogy megbízhatok benned" - folytatta gyorsan, miközben letörölte a vizet az arcáról. "Ez nem jelenti azt, hogy mindenki tudni akarja. Olyan nagy a felelősség, olyan nagy a kockázat. Nem beszélhetsz senkinek, erről, Emma. Nem rúghatsz be, és nem szivároghat ki a munkatársaidnak, hogy dugtál egy sárkánnyal, hogy együtt repültél vele. Semmi ilyesmit."

A lány bólintott. Érthető volt, amit a férfi mondott. Az, hogy valaki méltó volt a bizalomra, még nem jelentette azt, hogy be akarták vonni valami ilyen monumentális és világrengető dologba. Ez a titok két különböző aspektusa volt, amit sosem gondolt volna különválasztani.

Aztán megint csak volt néhány órám, hogy megemésszem. Csak igazságos, hogy valaki, aki egy életen át védte a titkát, többféleképpen is gondolkodott róla.

"Szóval, most már így érzel? Úgy érezted, hogy tudni akarom ezt a titkot?" - kérdezte, könnyedén tartva a hangját.

"Úgy éreztem, hogy megérdemled a bizalmat" - mondta komolyan. "De azt is tudtam, hogy megérte megmenteni az életedet. Nem számít, hogyan reagáltál rám."

Emma összerezzent, ahogy felidézte a kezdeti tetteit. "Ez nem lehetett könnyű, ugye?" - kérdezte halkan, emlékezve a sikolyra, a rémületre és az undorra, amit a férfi megváltozott megjelenése miatt érzett.

Asher megpróbált mosolyogni és elhessegetni a dolgot, de a lány látta rajta, hogy ez fájt neki. A lelke mélyéig.

"Sajnálom" - mondta, előrehajolt, és nedves ölelésbe burkolta a férfit. "Tényleg hálás vagyok, hogy megmentetted az életemet. Örülök, hogy úgy érzed, megérte. Még azok után is, amit veled tettem. Miből gondoltad ezt?"

A férfi ajkai hosszú pillanatra felfelé görbültek, miközben viszonozta az ölelést. "Mert, Emma. Kezdem azt hinni, hogy lehet, hogy a sors hozott össze."

"Milyen sors?"

"Enyém."

Emma szemöldöke felszaladt, hátralépett, egyelőre megfeledkezve a zuhanyról. "Tessék? Neked szántak? Sajnálom, Asher, de én nem hiszek a sorsban."

A sárkány megvonta a vállát, látszólag nem törődött a lány reakciójával. "A sors nem kényszeríti az embereket valamire" - mondta halkan, és úgy hangzott, mintha nagyobb szaktekintély lenne a témában, mint bárki, akire a lány valaha is emlékezett volna. Honnan tudhatta volna, mi a sors?

"Nem kényszerít?"

"Nem" - mondta neki a férfi. "Az embereket választás elé állítja, lehetőséget ad arra, hogy megragadjanak valamit. Könnyen választhattad volna, hogy nemet mondasz nekem. Hogy nem érdeklődsz irántam. De én úgy hiszem, hogy a sors sodort téged az utamba."

"Úgy érted, hogy a házamat az utadba állította."

Asher megereszkedett. "Igen, azt hiszem, így is lehet ezt nézni" - mondta ironikusan, majd ismét komolyra váltott. "Azt hiszem, ezért érezzük magunkat olyan jól egymás közelében. Ezért érzel vonzalmat irántam, és én irántad. Ellen tudnánk állni" - tette hozzá. "De valami azt súgja nekem, hogy nem akarunk."

Hosszú csend következett.

"Legalábbis" - mondta Asher, és odahajolt hozzá, miközben a víz tovább folyt a feje fölött. "Én nem akarom."

Emma az ajkába harapott. Nem hátrált meg - bár ezen a ponton nem volt hová mennie sem -, de nem is hajolt a férfi felé.

"Nem arról van szó, hogy nem érzek irántad semmit" - mondta halkan, a szívéből, a lelke mélyéről beszélve. "Azt hiszem, mindketten jobban tudjuk ennél. De ez már korábban volt, Asher. Ez előtt. Sok mindent kell még kiigazítanom."

"Tudom" - mondta a férfi halkan.

Kicsit közelebb hajolt hozzá. "Egy teljesen új oldalad van, amiről semmit sem tudok. Többet kell megtudnom róla, mielőtt bármit is biztosra mondhatnék."

"Megértem" - mondta a férfi.

"De még mindezzel együtt is. A sok ismeretlenséggel, az információhiánnyal." A keze felemelkedett onnan, ahol bénán lógott az oldalán, hogy a férfi mellkasára helyezze, a szíve fölé. "Nem tudom, mi vagy te, Asher Aterna. De azt tudom, hogy ki vagy, és ez számomra egy átkozottul jó kiindulópont."

Aztán végre előrehajolt, és hagyta, hogy a férfi megcsókolja.