Riley Storm - A Mate to Treasure - 39. fejezet

 


Harminckilencedik fejezet

Emma



Asher a hátára gurult róla.

Egy ideig egymás mellett feküdtek az ágyon, mellkasuk emelkedett és süllyedt a megnövekedett ütemben, ami jelezte, hogy mit is csináltak az imént. Nem sokat beszélgettek, és csak a legcsekélyebb bőrsimogatás történt, ahol a lány lába a férfi combját súrolta.

Meleg, elégedett izzás töltötte el a testét minden egyes másodperccel. Ennek egy része annak volt az eredménye, amit Asher az imént okozott a testének, a szexuális boldogság kellemes utófénye. Volt azonban ennél több is, több is, mint kielégült testi vágyakozás. Boldog volt vele, bármilyen minőségben, bármilyen módon. Már az is mosolyra fakasztotta, hogy Asherrel volt, elégedetté tette.

"Emma."

A feje oldalra fordult, hogy láthassa a férfit, de amikor a férfi arckifejezését regisztrálta az agya, Emma azonnal az oldalára gurult.

"Mi a baj?" - kérdezte, aggodalom szivárgott a gyomrába.

Asher az egyik könyökére támaszkodott. "Semmi baj" - mondta, és megrázta a fejét. "Csak lenne egy kérdésem hozzád. Valami, amit már régóta meg akartam kérdezni, amiről már régóta beszélni akartam veled."

"Oké, csak rajta. Ugye tudod, hogy velem bármiről beszélhetsz? Nyitott könyv vagyok számodra, Asher. Nincsenek titkok közöttünk, szerelmem. Ez volt a te szabályod, nem emlékszel?" - kötekedett, és előrehajolt, hogy megcsókolja az orrát, mielőtt a férfi megállíthatta volna.

"Emlékszem" - mondta halkan. "Ez azonban nem titok. Csak... nos, ez személyes, bizonyos értelemben. Még soha senki mástól nem kértem ilyet."

"Ó." Most már kíváncsi volt. Mit akart tőle kérdezni? "Kérdezd csak, drágám."

Asher bólintott, és egy kicsit az ég felé nézett, miközben összeszedte magát. Bármi is volt az, nagy dolog volt számára, és Emma megfogadta, hogy a lehető legnagyobb figyelmet fordítja rá.

"Arra gondoltam, hogy érdekelne-e, tudod, hogy az enyém legyél. Mondjuk, örökre."

"A micsodád?"

Asher felsóhajtott. "Azt akarom, hogy a társam légy, Emma. Véglegesen."

A lány elgondolkodott rajta. "Ez úgy hangzik, mint egy leánykérés."

"Én..." Asher arcot vágott. "Sárkányok között nem igazán szoktunk ilyesmit csinálni, de ha ez segít megérteni, hogy milyen komoly dologról beszélek, akkor igen. Azt akarom, hogy velem legyél. Örökre. Tudom, hogy te nem hiszel a sorsban, de én hiszem, hogy a sors adott téged nekem, hozott össze minket, hogy esélyt adjon erre. Most már csak rajtad múlik, hogy maradsz-e vagy sem".

Emma figyelte a férfi szemét, látta, hogy szikrázik, ahogy beszél, ragyog, miközben az érzelmei átjárják. Nem titkolt előle semmit, nem titkolózott, ez biztos volt. Ez volt az, amit Asher akart. Teljesen és teljesen.

Őt.

"Nem akarsz elcserélni egy újabb modellre?" - viccelődött.

"Soha" - morogta Asher. "Meg akarok öregedni, veled együtt. Csak veled."

A lány megborzongott, libabőr futott végig a gerincén a férfi által javasolt állandóság kimondásától.

"Ez jól hangzik" - mondta, és már tudta a választ, anélkül, hogy gondolkodnia kellett volna rajta.

"Nagyszerű!" Asher felkiáltott, és odahajolt hozzá, hogy megcsókolja.

A pillanat egy darabig tartott, olyannyira, hogy a lány azon tűnődött, vajon a férfi rá fog-e gurulni, hogy megújítsa a közelségüket. Asher végül visszahúzódott, amíg csak egy hajszálnyira volt tőle, és féktelen örömmel bámult a szemébe.

"Azt akarod, hogy itt lakjak?" - kérdezte, hirtelen elbizonytalanodva a döntésében.

A nagyapja otthonát elhagyni nem olyasmi volt, amire valaha is számított. Emma csak feltételezte, hogy addig fogja fenntartani, amíg... amíg, nos, nem gondolt ilyen messzire.

"Megértem, hogy bizonytalan vagy a távozással kapcsolatban" - mondta Asher. "Megértem. Teljesen érthető. A nagyapád olyan sokat jelentett neked, és a háza a legtöbb, ami megmaradt belőle."

"Ez az egyik legrégebbi épület Five Peaksben" - mondta Emma. "Nem akarom elveszíteni."

Asher elmosolyodott. "A mesteremberek, akiket Kennewick Fallsból béreltem fel, hamarosan elkezdik a javítási munkálatokat. Hidd el, nem fogod elveszíteni. Azt sem fogod észrevenni, hogy megsérült, amikor végeznek."

"Tudom" - mondta, és megcsókolta a férfi homlokát. "És többek között ezért is szeretlek. De én nem erre gondoltam. Én csak, ha ideköltözöm..."

Asher a lány legnagyobb meglepetésére elvigyorodott. "Erre gondoltam, gondoltam, hogy esetleg felhozod ezt. Ezért is mentem előre, és tettem meg ezt."

Anélkül, hogy megvárta volna a lányt, átfordult, kinyitotta az éjjeliszekrényét, és kivett egy papírokkal teli mappát, amit átnyújtott neki.

"Mi ez?" - kérdezte a lány, és zavartan nézte.

"Olvasd el" - mondta Asher lelkesen. "Legalább az első oldalt."

Zavarodottan, de az intrika másodpercről másodpercre nőtt, Emma felcsapta.

" A Five Peaks Történelmi Bizottság büszkén megerősíti, hogy a ház, amely a következő helyen található..."

Felnézett Asherre. "Ez az én címem. A nagyapám házának."

"Tudom" - mondta, és vigyorgott, mint egy bolond. "Olvass tovább."

"A mai napon örökségi helyszínnek választották, és a továbbiakban ekként fogják megőrizni... Asher" - kapkodta a fejét. "Hogy csináltad ezt?"

"Amint rájöttem, hogy a ház olyan sokat jelent neked, és megtudtam valamennyit a történetéből, és a nagyapádéból, azonnal jelentkeztem. Akár úgy döntesz, hogy továbbra is ott laksz, akár nem, senki sem bonthatja le azt a házat. A ház emlékműként marad meg Five Peaks korai napjainak és azoknak az embereknek, akik segítettek felépíteni ezt a várost. Mint a nagyapád. Emlékezni fognak rá. Sőt, a papírokban ott van eltemetve egy lehetőség, hogy ha valaha is elköltözöl, akkor az Emmett Starling-házzá alakítják át, egy történelmi helyszínné, amelyet a korai bányászoknak és családjaiknak szentelnek, akik a környéken telepedtek le. A Bizottságnak rengeteg más dolga is van, amit szívesen kiállítanának ott".

Emma megrázta a fejét, meghatódva. Megpróbálta folytatni az olvasást, de az oldal egyre homályosabb lett, és egy pillanattal később letette.

"Minden rendben van?" Asher zavartan, aggódva kérdezte. "Én... azt hittem, ez tetszeni fog neked."

"Igen, Asher" - zokogott a lány. "Tényleg. Ó, ez egyszerűen csodálatos. Ez a legszebb dolog, amit valaha is tettek. Egyszerűen megérted, megérted." A lány rávetette magát, és olyan szorosan ölelte magához az óriási sárkányváltót, hogy még ő is reagált rá. "Tudod, hogy szeretlek. Olyan nagyon."

"Én is szeretlek."

"Tudom" - mondta halkan. "Tudom. Mert ez biztosan több hétig tartott, mire megcsináltad. Ami azt jelenti, hogy még azelőtt kezdted el, mielőtt lelepleztük Dorant. Mielőtt rájöttem volna, hogy mit érzek irántad."

Asher szégyenlősen megvonta a vállát. "Mondtam, hogy rosszul érzem magam amiatt, amit tettem. Csak jóvá akartam tenni."

"Ezt tetted" - mondta a nő. "Megtetted, és még sokkal, de sokkal többet is. Nem tudom, hogy valaha is eléggé meg tudom-e köszönni neked, Asher" - mondta hangosan szipogva, és letörölt még néhány könnycseppet, ahogy azok tovább potyogtak. Nem tudom, hogy eléggé meg tudom-e köszönni neked."