Riley Storm - A Mate to Treasure - 40. fejezet

 


Negyven fejezet

Emma



"Nem vicceltél" - mondta, miközben Asher vezetés közben az ölében lévő papírkötegre nézett. "Tényleg megtetted."

"Hát persze, hogy megtettem" - mondta a férfi gúnyos horkantással. "Mondtam, hogy megteszem, és meg is tettem."

"Nem hittem, hogy komolyan gondolod."

"Ennyi idő után még mindig nem hiszel nekem, amikor azt mondom, hogy van egy kincsem." Asher drámaian felsóhajtott, és a lány biztos volt benne, hogy a férfi is forgatja a szemét, de a lányt túlságosan lefoglalta az aláírt dokumentumok nézegetése.

"Hogyne hinnék neked?" - vágott vissza a lány mosolyogva. "Napokig úgy strázsáltál, mint egy páva, miután visszaszerezted a Rixa klán páncélszekrényéből. Bárki, akinek van esze, láthatta volna."

"Te nem" - mutatott rá.

Emma megvonta a vállát. "Nem a pénzed miatt kellesz nekem. És nem fogok bocsánatot kérni, amiért kényelmetlenül érzem magam, hogy visszamegyek a titokzatos páncélterembe a semmi közepén. Ha emlékszel, mi történt, amikor legutóbb ott jártam. Bezárva hagytál a sötét szobában. Egyedül."

Asher felnyögött. "Ne már megint ezt. Kérlek, ne ezt!"

"Ó igen, megint ez. Csapdába estem, Asher. Az életemet féltve azt hittem, hogy ott hagytál. Magamra hagytál a sorsomra, míg te visszamentél a városba, és nagyképűnek érezted magad. Félelmetes volt, és nem akarom még egyszer átélni!"

"Tökmindegy" - mondta Asher szenvtelenül. "Betartottam az ígéretemet, hogy mostantól csak bilincsbe foglak zárni. Nem igaz?"

Emma elpirult, és a hátsó ülésre nézett. "Csak ne is foglalkozz velük, oké?"

Logan és Clarice csak megvonta a vállát, és ártatlanul fütyörészve körülnéztek.

"Köszönöm, hogy túl sokat meséltél, kedvesem" - őrlődött a lány. "Bár ha tényleg szeretnél belemenni a használt dolgok témájába, mesélhetek nekik arról, amikor a fasdfhd-t kaptam."

Asherre pillantott a keze mögül, amikor a férfi a szájára csapott, elnyomva a szavait.

"Nem, nem hiszem, hogy erre szükségünk van!" Asher felkiáltott. "Ma csak a kirándulásra koncentrálhatunk. Ennyi az egész. Nem kell meglátogatnod a páncéltermet, semmi gond. Megvagyunk. Ugye? Oké."

A hátsó ülésen ülő páros harsányan felnevetett.

"Ezt sosem fogom túlélni" - motyogta Asher az orra alatt. "És még azt sem tudják, mit akartál mondani."

"Nem is kell" - mondta Logan.

"Fogd be" - morogta Asher, és lefordította a pickupot a főútról a mellékutcára.

Emma elhallgatott. A házak mind ismerősek voltak neki. Nap mint nap elhaladt mellettük, amikor munkába járt és onnan hazafelé tartott.

Az ingázás most egy kicsit hosszabb volt, de nem bánta. A hegyekbe vezető út ugyanolyan gyönyörű volt, ha nem még gyönyörűbb.

Legalább még mindig eljutok oda.

Lenézett az ölébe a papírokra, amelyeket Asher adott át neki. Papírokat, amelyek azt jelezték, hogy az Aterna család megvásárolt egy Five Peaks Quarry & Limestone-t. A céget, amelynek dolgozott.

Asher hű volt a szavához.

"Itt is vagyunk" - mondta Asher, és a járdaszegélyhez húzta a teherautót.

Emma felnézett.

"Ó, Asher" - mondta halkan, miközben megnézte a nagyapja házát.

Nem, most már nem csak a nagyapja háza volt.

Ez volt az Emmett Starling-ház. Five Peaks történelmének egy darabja, és készen állt arra, hogy megnyíljon a nagyközönség előtt.

Ő volt az első látogatója.