Eva Chase - Monstrous Power - 1. Fejezet

 


Egy



Riva

 

A szoba halálszagú.

Valószínűleg a rengeteg holttest miatt, amelyek szétszórva hevernek benne.

Olyan, mint egy házibuli a holttestekből, körülbelül három tucatnyi petyhüdt alak gyűlt össze Ursula Engel tágas, de otthonos erdei házikójának konyhája és nyitott nappali-étkezője körül. Néhányan a padlódeszkán és a csempén hevernek, mások a bőr- és keményfa bútorokon heverésznek.

Legtöbbjük miattam halt meg.

Elég könnyű megmondani, hogy melyiket öltem meg - legalábbis azokat, amelyeket nem a karmaimmal, hanem a most már bennem lakozó sikoltó erővel öltem meg. Azok a hullák határozottan nem élvezik ezt az élőhalott bulit.

Miközben a földöntúli sikoly kiszakadt belőlem, egyenesen az ellenségeink belsejébe láttam. Pontosan tudtam, hol kell csavarni, és mit kell csettintenem, hogy a fájdalom minden cseppjét kicsikarjam belőlük, mielőtt a testük teljesen leállna.

A végtagok lehetetlen szögben ferdén feküdtek. Az arcok a gyötrelem torzulásába záródtak.

A vér húsos, fémes íze bejárta a levegőt, de a vizelet és a szar émelyítő szaga is. Sok áldozatom elvesztette az uralmat a hólyagja és a belei felett brutális tehetségem szorításában.

Egy pillanatra lehunyom a szemem, de a mardosó látvány eltávolítása nem állítja meg a gyomrom kavarodását. Részben azért, mert nem csak a jelenet, hanem a még mindig velem együtt álló négy másik alak tekintete is émelyítően hat rám.

Az én embereim. Az árnyékvérű társaim, akiknek ugyanaz a sötét füst kanyarog az ereiben, mint nekem, ami a saját idegesítő tehetségüket adja.

A négy gyönyörű, meggyötört, gonosz férfi, akik az elmúlt két hét nagy részét azzal töltötték, hogy megbüntessenek egy olyan árulásért, amit el sem követtem.

Azt hitték, hogy egy szörnyeteg vagyok. Akkoriban nem voltam az, amikor négy évvel ezelőtt elváltunk.

De a körülöttünk lévő mészárlást látva, miközben a sikolyom még mindig a fülünkben cseng, most bizonyára nehéz lehet számukra, hogy másnak lássanak engem.

Sűrűn nyelek, le akarom fojtani a hányingeremet és a tiltakozást, ami ki akar bugyogni belőlem.

Nem akartam ezt tenni. Ez volt az egyetlen módja annak, hogy megmentsen minket.

De ezek az állítások nem teljesen igazak. Egy részem tényleg ezt a pusztítást akarta, vadul és önfeledten akarta csonkítani.

Egy részem élvezte, erőt merített belőle. Minden önuralmamra szükség volt, hogy megvédjem a srácokat a bennem lévő szadista éhségtől.

Azt akarom mondani, hogy nem én voltam, hanem egy másik lény bennem, de tudom, hogy ez nem igaz. Nincs olyan idegen a mellkasomban, amit ki lehetne faragni és el lehetne égetni.

Az éhség beleszövődött a testembe, az elmémbe és a lelkembe. Belevésődött a DNS-embe.

És az a nő, aki ebben a házban élt, megírta ezt a kódot, még ha akkoriban nem is tudta, hogy pontosan milyen képességek fognak bennünk kibontakozni és növekedni.

Egyszerre pillantok hátra a teremtőnk szétroncsolt testére, amikor Jacob is. Lenyűgöző arcának vésett síkjai még jobban megkeményednek az állkapocs összeszorításával.

"Engel azt mondta, az erősítés túl messze van ahhoz, hogy gyorsan ideérjen, de nem tudjuk, mennyire igaz ez" - töri meg a döbbent csendet. "Szedjünk össze mindent, ami hasznos lehet, és tűnjünk el innen."

Dominic is követi a tekintetét, sötétbarna haja a napbarnított homlokára omlik, hogy árnyékot vessen a szemére. Kicsit meginog, és a vérfoltos konyhasziget szélébe kapaszkodik egyensúlyozás céljából.

Az elmúlt perceket azzal töltötte, hogy a többi fickó legsúlyosabb sebeit gyógyította - a vékony, narancssárga csápok a lapockája tetejétől a térdhátáig ívelnek. A szükséges életenergia nagy részét a támadóból nyerte, aki most holtan fekszik a lábunknál, de a folyamat bizonyára sokat kivett belőle is.

A hangja halk reszelős hangon szólal meg. "Nagyon utált minket."

A vádak, amiket a teremtőnk vágott hozzánk, visszhangzanak a fejemben. A legrosszabb fajta szörnyetegek vagytok. Förtelmek. Egy katasztrófa, amit én idéztem elő.

Persze a vérfürdő, ami körülvesz minket, nem éppen a mi javunkra szól. Nem vagyok benne biztos, hogy bármelyik szemlélő elfogadná a "Ő kezdte!" kifogást.

Andreas visszaharapja a kezét a hajának szoros tekervényei közé, a szája grimaszra húzódik. "Igen. Hát, én sem mondhatom, hogy annyira kedveltem volna."

Egyikünk sem nevet a sötéten fanyar megjegyzésen, de a durva humorkísérlet mindannyiunkat mozgásba hoz. Áttaposunk az étkezőasztal összetört darabjain, amelyek a rögtönzött erődünk egyik oldalát alkották, és utat törünk magunknak a testek között.

A keresés idegesítően ismerősnek tűnik. Hasonló jelenetet pásztáztam pár hete, fegyvereket és készpénzt kisajátítva abban az arénában, ahol ketrecharcra kényszerítettek.

Nem nézek a fickókra, de néha-néha látom, hogy az egyikük megáll, és tekintetét egy eltorzult testről rám siklatja. Minden alkalommal összeszorul a gyomrom.

Lassan haladnak a rendetlenségben. Zian még mindig az egyik izmos vállát fájlalja, bár úgy tűnik, Dominicnak sikerült elállítania a vérzést. Farkasszerű vonásai eltűntek, de az általában barackbarna bőre elvesztette melegségének egy részét.

Andreas kissé balra dől, és behajlítja a térdét, amikor a törzsének megdöntése helyett ellenőriz valamit a padlón. Véres lyuk foltozza az ingét ott, ahol percekkel ezelőtt a golyó eltalálta, a seb mostanra bezáródott, de kétségkívül még mindig fájdalmas.

Jacob szőke haja pedig bíborvörösre foltosodott a repeszvágástól, amely már bezáródott, de még mindig dühös rózsaszínű a sápadt homlokán.

Dominic ismét megszólal, halkan, mint mindig, és a hangjában van valami óvatos hang, ami jobban szúr, mint szeretném. "Ugye nem sérültél meg, Riva?"

Gyorsan megrázom a fejem. "Jól vagyok."

Valójában jobban vagyok, mint jól. Az ellenségeink beáramló fájdalma energiával töltött fel és megfiatalított.

Ahogy a srácok valószínűleg észrevették.

Félrelököm a nyugtalanságomat, és felkapom a puskát onnan, ahol egy darabokra tört csontoktól göcsörtös kéz mellett hever.

Mindannyian felkapunk minden fegyvert, amit csak találunk, amit nem tört össze Zian farkasemberi ereje vagy Jacob telekinetikus képességei. Én azokhoz ragaszkodom, amelyekben még van legalább néhány töltény, az egyik pisztolyt a melegítőm hátsó részébe dugom, a többi fegyvert pedig egy egyre növekvő közös kupacba rakom a bejárati ajtó mellett.

Nem lehet tudni, kivel kell majd legközelebb megküzdenünk... és én inkább fegyverrel harcolok, ha van rá lehetőségem.

Ez a gondolat a nappali hatalmas ablakaihoz vezet, amelyek derékmagasságtól a két emelet magas boltíves mennyezetig húzódnak. Üvegük nagy része most szétszórt szilánkokban hever a padlón, ropogva a tornacipőm alatt.

A támadóink jelentős része ezeken az ablakokon keresztül tört be. Lehajolok a párkányról a hűvös őszi levegőbe, és a fák között lesek, hátha találok valami jelet arra, hogy honnan jöttek - és arra, hogy a kollégáik esetleg már úton vannak.

Semmi gyanúsat nem látok, és a tüdőmet megtöltő friss szellő kellemes megkönnyebbülést jelent. A fonatom átcsúszik a vállamra, és csak egy pillanatra billenek ki messzebbre az erdei levegőbe.

Néhány méterre tőlem üveg ropog, és én ösztönösen oldalra rándulok. Égő érzés fut végig a derekamon.

Újra összerezzenek, és lefelé pillantok. Egy szilánk, amely még mindig a keretben van, belevágódott a csupasz húsomba, ahol a kapucnim és a felsőm felhúzódott.

Az ajkamba harapva tiltakozom a fájdalom ellen, és a vágáson, valamint a belőle felszálló füstös fuvallat fölé rántom le a pólómat, majd megpördülök. A seb lüktet a nyomódó könyökömön.

Zian feljött az ablakokhoz, hatalmas teste még teljesen emberi alakjában is több mint egy méterrel magasabb nálam. Sötétbarna szemeivel engem tanulmányoz, valószínűleg azon tűnődik, miért rándultam meg ennyire.

Vagy arra kíváncsi, hogy vajon válaszul rávetem-e az erőmet.

Mielőtt egyenesen kérdezhetne bármit is, eleresztek egy mesterkélt kuncogást. "Csak egy kicsit ideges vagyok... ezután az egész után. Megnézem a második emeletet."

A lépcsőhöz sietek, és felsuhanok rajta, a fogamat csikorgatva küzdök az oldalamban mélyülő fájdalom ellen. Nem fogok Dominicnak segítségért könyörögni, nem akkor, amikor már így is teljesen kikészült.

Akkor nem, amikor most már tudom, hogy minden egyes gyógyító tehetséggel, amit használ, még hosszabbra nőnek azok a bestiális függelékek, amelyeket annyira szégyell.

Engel hálószobája fájdalmasan rendezett, egyetlen fiók sincs nyitva, a paplanján egy ránc sincs. Nem tudok nem gondolkodni azon, hogy vajon az a tény, hogy megöltem őt, vagy az a rendetlenség, amit odalent csináltam az otthonában, jobban felhúzza-e.

A fürdőszobában letépek egy darab vastag szövetet egy törölközőről, és betétnek hajtogatom, hogy elállítsam a vérzést. Aztán ezt szorosan a helyére kötöm Engel egyik lepedőjének egy csíkjával.

Milyen szép ágyneművel szerelte fel az otthonát. Biztos vagyok benne, hogy a szálszámra büszke volt.

Elég jól kötik a sebemet. A bő kapucnis pulóveremmel a tetején nem látszik, hogy valami szokatlan van alatta.

Egy pillanatra megállok a fürdőszobatükör előtt, zsebre dugom a kezem, és az oldalamhoz szorítom az elhamarkodott kötést. A lüktetéstől tikkad az állkapcsom, de furcsa nyugalom telepszik rám.

Ez csak egy apró töredéke annak, amit az összes lenti támadónknak okoztam. Egy emlékeztető arra, amit tettem - amit soha többé nem akarok megtenni.

Ha ez az emlékeztető segít abban, hogy kordában tartsam a legelvetemültebb éhségemet, az jó dolog.

A lépcső nyikorog, és kihúzom magam a fürdőszobából Engel hálószobájába, ahol újra hasznossá tehetem magam.

Nem Andreas jön utánam az emeletre, állapítom meg a kulcscsontom gyenge bizsergésével. Érzem, ahogy a lenti szinten mozog a bőrömön lévő kis sötét folton keresztül - a jelen, amely azután keletkezett, hogy több szempontból is egyesítettük a testünket, mint amennyire akkoriban felismertük.

A jel, amely a szegycsontja tetején is megjelent, és amelyet most talán azt kívánja, bárcsak lesikálhatna magáról, minden más velem kapcsolatos asszociációjával együtt.

Kihúzom az éjjeliszekrény és a komód fiókjait, és találok egy borítékot, az egyikben egy köteg százdolláros bankjegyet, a másikban pedig egy ékszeres dobozt. Nos, nagyobb szükségünk van minden plusz pénzre, amit Engel értékeinek zálogba adásából szerezhetünk, minthogy ő hajlandó lenne viselni őket a jelenlegi állapotában.

Beletömöm a borítékot az ébenfa ékszerdobozba, és kiviszem az előszobába, éppen akkor, amikor Jacob buzgó hangot ad ki a szomszéd szobából. Egy laptopot szorongatva jön ki a kezében.

"Ki tudja, mennyi hasznos információt rejtegethet rajta" - mondja, és éles, de látszólag őszinte mosolyt céloz rám.

Nem tudom, mit válaszoljak, amikor az elmúlt hetekben Jacob rám lőtt mosolyok túlnyomó többsége hideg és kegyetlen volt. De megmenekülök attól, hogy válaszolnom kelljen, amikor Dominic az első emeletről felhív.

"Megtaláltam Engel mobilját - és a kocsikulcsát."

Jacob mosolya kiszélesedik. "Rendben. Gyorsan elmenekülünk, aztán minél hamarabb lerakjuk."

Miközben visszasietünk a lépcsőn, Zian megdörzsöli az állát. "Visszamehetnénk a kocsihoz, amivel az út nagy részét megtettük?"

Andreas megrázza a fejét. "Nem tudjuk, ki találhatta meg mostanra. Én azt mondom, menjünk egyenesen a legközelebbi aktív vonatvonalhoz, és stoppoljunk még párat."

"Tökéletes." Jacob a hóna alá dugja a laptopot. "Induljunk."

Az ajtó felé tett mozdulata engem és a srácokat is magával ragadja. Kifelé menet mindannyian lehajolunk, hogy felkapjunk még néhány fegyvert a kupacból.

A többiek közül senki sem néz rám. Ahogy a rönkház körül trappolunk az oldalt parkoló terepjáróhoz, nyugtalanság szúrja végtagjaimat.

Mindannyiunknak el kell mennünk - ha elkapnának, az veszélyt jelentene a srácokra. Ezek után kirúgnak a járdára?

Nem akarok elmenni, azok után, aminek kitettek?

Vér vagyunk, mondtuk mindig egymásnak. De már annyiszor megszegték e szavak ígéretét, mióta visszataláltam hozzájuk.

Csak azért jöttem el velük idáig, hogy válaszokat kapjak... és bár Engel-től rengeteg választ kaptunk, amit elmondott, az csak újabb kérdéseket vetett fel. Többet kell tudnom, és bármit is őriz Engel az eszközein, az lehet a kulcs.

Úgyhogy azt hiszem, egyelőre velük maradok, legalábbis a rövid haladék alatt, amíg megmentjük a bőrünket. De ki tudja, milyen borzalmas gondolatok kavarognak a srácok fejében rólam, miközben bemászunk a járműbe.

Lehet, hogy ez lesz az utolsó közös utazásunk.