Eva Chase - Monstrous Power - 21. Fejezet


 

Huszonegy



Riva



Még kopogás előtt tudom, hogy Andreas és Dominic együtt jöttek a hálószobám ajtajához. Érkezésük két apró impulzust küld a kulcscsontom mentén lévő jelekbe.

Az öröm és az aggodalom furcsa keveréke kavarog bennem, miközben a kilincsért nyúlok. Mindjárt találkozom egy sráccal, aki feldobja a kedvemet, és egy olyannal, aki fájdalmas emlékfoszlányokat vált ki belőlem.

És mindkettőhöz kötődöm. Valószínűleg örökre.

Könnyedén kinyitom az ajtót, és kinézek. A lábam alatt gyenge rezgés fut végig a padlón - a jacht ismét cirkál, miután ma reggel néhány órára megállt egy kikötőben.

Mindkét srác rám néz, a reményteljes várakozás egyforma arckifejezésével. Andreas egy nagy, fehér selyempapírba csomagolt csomagot tart a kezében.

Dominic rám sugárzik. "Előkészítettünk neked valamit. Igazából Drey volt az, de mindannyian segítünk. Úgy gondoltuk, amíg itt vagyunk, kiélvezhetjük mindazt, ami a hajón van".

"És még nem igazán szántunk rá időt, hogy rendesen megünnepeljük a szabadságunkat" - teszi hozzá Andreas, már tétovábban. "Neked köszönhetjük, hogy akkor volt lehetőségünk megszökni a létesítményből, amikor sikerült. Nem tudom, hogy a segítséged nélkül valaha is végigcsináltuk volna az utat. Engel házából biztosan nem jutottunk volna ki élve. Szóval, te vagy a díszvendég."

Kinyitom a számat, majd újra becsukom, a szavak kizökkentek belőlem. Mielőtt kitalálhatnám, mit mondjak, Andreas felém nyújtja a köteget.

"Nem voltam benne biztos, hogy mi tetszene neked a legjobban, ezért kiválasztottam néhány lehetőséget. Remélem, átöltözöl valamelyikbe, de ez teljesen rajtad múlik. Dom majd elvisz téged a partira. A többieket egész idő alatt figyelmen kívül hagyhatod, ha úgy szeretnéd, de remélem, eljössz."

Elfogadom a batyut, puhának és engedékenynek találom, mint a ruhát. Az idegeim a bizonytalanság és a kíváncsiság keverékétől remegnek. "Mit is állítottál fel pontosan?"

Andreas ajkát most először érinti mosoly, egy csipetnyi huncutsággal, amitől a szívem megfájdul. Hiányzott a játékos oldala - hiányzott, hogy a szavába vághassam.

"Majd meglátod" - mondja titokzatosan, és elsurran a folyosón.

Dominic állja a tekintetem, és kinyújtja a kezét, hogy gyengéden megszorítsa az alkaromat. "Szerintem neked is jönnöd kéne. És ezt nem mondanám, ha nem lennék biztos benne."

A szám eltorzul. "Nem hiszem, hogy egy buli mindent jóvátenne."

"Tudom. Andreas nem így látja." Dom szünetet tart. "Tudod, azelőtt az este előtt is kiállt érted. A vonaton, amíg te szundikáltál. Megpróbálta meggyőzni Jacobot és a többieket, hogy a mi oldalunkon állsz, és hogy ne kezeljünk téged ellenségként. Egyikünk sem hallgatott rá teljesen. Ez a mi hibánk. Az én hibám. Én is egyetérthettem volna vele, és érvelhettem volna melletted, és talán..."

Annyi gyötrelem kúszott a hangjába, hogy nem bírom elviselni, hogy hagyjam, hogy folytassa. Közelebb lépek hozzá, belé hajolok, és a karja automatikusan felemelkedik, hogy átkaroljon.

"Nem hazudtál nekem, és nem manipuláltál" - motyogom a mellkasának. "Nem örülök annak, ahogy a dolgok akkoriban alakultak, de te sosem tettettél úgy, mintha nem éreznél semmit, amit nem éreztél. Ez most más."

Dominic hallhatóan nyel, és egy csókot ejt a fejem tetejére. "Tudom. Csak azt mondom, hogy amikor te és ő... amikor vele voltál aznap este... Nem hiszem, hogy akkor még hazudott volna egyáltalán."

Biztos vagyok benne, hogy Dom ezt el akarja hinni. Andreas a barátja - ők négyen csak egymásnak voltak azokban az években, miután Griffin meghalt, és én elmentem.

De az éles szavak, amelyek akkor köszöntek rám, amikor követtem őt, miután lefeküdtünk egymással, még mindig fájdalmasan élénken csengenek az emlékezetemben. Azért kezdtem el összebújni vele, hogy megnyíljon...

Ezt mondta még azután is. Arról az egyezségről beszélt, amit Jacobbal kötött.

Nem úgy hangzott, mintha teljesen vége lett volna.

"Csak gyere" - mondta Dominic gyengéden. "Azt hiszem, ettől egy kicsit rendbe jönnek a dolgok. Nem arról van szó, hogy megbocsátasz neki... nem fog követelni semmit, ígérem".

Halkan fújtatok egyet, és felegyenesedek. "Rendben. De csak azért, mert te kértél rá."

Dom mosolya enyhíti a nyugtalanságomat. "Köszönöm. Most már nekem is át kell öltöznöm."

Ahogy eltűnik a saját szobájában, én a köteget az ágyhoz cipelem, még tanácstalanabbul, mint valaha. Feltépem a selyempapírt, és szétlapogatom a benne lévő három összehajtogatott szövetcsomót.

Ruhák. Elegáns estélyi ruhák, olyan mércék, amilyeneket még soha nem viseltem.

Egyenként felemelem őket, és bámulom őket. Aztán magamra terítem őket, miközben a szekrény egészalakos tükrében a tükörképemet nézem.

Sima fekete selyem, olyan fényes, hogy szinte látom benne a tükörképemet, gömbölyödik le a vázamról a spagettipántokról.

A sötétzöld csipke úgy ömlik a hercegnős szoknyába, mint egy erdei falevélrobbanás.

A hálós nyakkivágás halványkék míderrel találkozik, alatta hullámzó sifon vízeséssel.

Mindegyik gyönyörű. Mindegyik teljesen különbözik mindattól, amit valaha is elképzeltem az életemben.

Elidőzöm rajtuk, ujjbegyeimet végigsimítom a sima anyagon. Még mindig nem tudom, mire készül Andreas, de azt mondtam Dominicnak, hogy megpróbálom.

És nem tagadhatom, hogy az izgalom végigborzong a gondolatra, hogy felvehetem az egyik ilyen ruhát. Látni, ahogy átváltozom olyan emberré, aki egy ilyen életbe tartozna, ha csak külsőleg is.

Végül megállapodom a halványkék ruha mellett. Ez a legkönnyebb, és ebben lehet a legjobban mozogni.

És amikor megrángatom a redőit, felfedezem a sifonszoknyában elrejtett zsebeket. Tudom, hová kerülnek a késeim.

Csak azért, mert kiöltözöm, még nem jelenti azt, hogy az óvatosságot a szélnek vetem. Korábban is támadtak már ránk, amikor a legkevésbé számítottunk rá.

Különben is, lehet, hogy a végén még le akarom szúrni Andreast. Fel kell készülnöm rá.

Belebújok a ruhába, ami egészen a bokámig ér. Megkönnyebbülésemre a míder szilárd része eltakarja a dekoltázsomat, csak a vállam és a kulcscsontom látszik ki a hálón keresztül.

Két árnyéknyomom látszik át az átlátszó anyagon, egy-egy mindkét oldalon.

Közöttük lóg a macska- és fonalas medálom ezüstláncán. A nyaklánc nem éppen illik a ruha eleganciájához, de éppúgy nem tudom elképzelni, hogy levegyem, mint ahogyan azt sem, hogy eltüntessem ezeket a foltokat.

Éppen az ajtó felé fordulok, amikor Pearl a semmiből materializálódik közvetlenül előtte. Meglepett sikoly tör ki az ajkaim közül.

Pearl zavartan összerezzen. "Bocsánat, bocsánat, elfelejtettem, kint kellett volna kezdenem és kopogni. Megpróbálhatom újra és..."

"Nem" - szakítom félbe. "Semmi baj. Most már itt vagy. Mi folyik itt?"

"Segítek!" Villant egy mosolyt, és egy pár szürke, balett stílusú női cipőt tart a kezébe. "Jó ruhát választottál. A szemed még aranyosabbnak tűnik benne."

Tekintve, hogy koktélruhát visel alkalmi ruhaként, a jóváhagyása megnyugtatónak tűnik. "Örülök, hogy tetszik."

"A hajaddal is csinálhatok valami csicsásat. Ha szeretnéd."

A tekintetem visszatéved a tükörre. A szokásos, jelenleg kissé kócos fonatom nem igazán illik az elegáns ruhákhoz.

"Most már te is fodrász vagy?" Kérdezem egy kis fintorral.

Pearl felnevet. "Jól értek a szépségápoláshoz. Úgy tűnik, ez a succubus készségek közé tartozik. Tudok szépet csinálni, de nem túl kényes. Ez tetszene neked, ugye?"

Lassan kifújom a levegőt. "Igen, ez nagyjából az én sebességemnek tűnik."

Pearlnek tényleg lehet valami kozmetikus varázsereje, mert néhány perc alatt kibontja a hajamat, és a fejemen átívelő, lengedező tekercsbe rendezi, az egyik oldalamon néhány hullámmal lefelé sodródva. Nem így képzeltem el, de a tükörképemet nézve szinte azt hiszem, hogy valaki más vagyok.

Pearl izgatottan dörzsöli össze a kezét. "Megyek, szólok a srácoknak, hogy készen állsz."

Újra eltűnik, anélkül, hogy az ajtóval bajlódna.

Belebújtatom a lábujjaimat a cipőbe, amely elég engedékeny ahhoz, hogy kényelmesen illeszkedjen a lábamhoz. Nincs magassarkú, ami valószínűleg jobb is így.

A következő érkező valóban kopogtat. Megvonom a vállam, és kinyitom az ajtót.

Dominic ismét a túloldalon vár, de ő sem nézhetne ki másképp. Csicsás öltönyt visel, alatta galléros inggel, aminek a hátán látszik egy dudor, ahol a csápjait takarja. Barna haját a legcsinosabb lófarokba simította hátra, és a szemei csillognak.

Teljesen daliásan néz ki. Azt hiszem, csorog a nyálam.

Egy pillanatba telik, mire kirázom magam a kezdeti kábulatból, és rájövök, hogy ő is el van ájulva. Világosbarna bőrét egy leheletnyi pír színezi.

"Még a szokásosnál is gyönyörűbb vagy" - mondja.

Annyi csodálat van a hangjában, hogy az idegeim megremegnek tőle.

Kinyújtja a karját, én pedig megfogom a könyökét, és úgy teszek, mintha azok lennénk, akiknek most látszunk. Miközben végigvezet a folyosón, a többi hálószoba ajtajára pillantok, de mind zárva van.

Dominic az enyémre teszi a kezét. "Mindenki más már ott van."

Kinyitom a számat, hogy megkérdezzem, hol, de éppen ekkor éri el a fülemet az első zenei hangok. Nem a dübörgő klubzene, ami Miamiban körülvett minket, hanem lantos hangok, amelyek egy elegánsabb táncot sugallnak, ami illik az új öltözékünkhöz.

Dominic átvezet a Rollick által partiszobának nevezett helyiség ajtaján. Aminek szerintem van értelme, mert Andreas ezt partinak nevezte.

De ez egyáltalán nem olyan, mint amire számítottam.

A szoba átalakult. Ékkőszerű fények pislákolnak a mennyezeten. Vörös, lila és rózsaszínű gézfoltok borítják a falakat.

Az egyik sarokban egy mahagóniasztalra több pezsgőspohár és néhány üveg palack áll. Egy másik, távolabb a teremben tálcákon finom előételeket kínálnak.

És mindennek a közepén, a központi tükörgömbről visszaverődő, változó fényben a másik három srácom várakozik.

Zian ügyetlenül áll az öltönyében, mintha nem tudná, hogyan viselje, de szent ég, de izmos alakja jól kitölti azt. Jacob hűvösen jóképű, mint mindig a sajátjában.

Aztán ott van Andreas. Tökéletesen felöltözve, és az általában laza fürtjei szorosan a fejéhez simulnak, egyenesen pusztítóan néz ki.

Mindhárman megfeszülnek, amikor belépek a szobába.

Zian szemei kitágulnak.

Jacob arckifejezése teljesen megmerevedik, a keze az oldalán ökölbeszorul.

Andreas olyan mohón bámul rám, hogy a jelünkön keresztül érzem a figyelmének bizsergését. A torka meggörbül, ahogy nyel.

Nem tudom megállni, hogy ne kulcsoljam össze a karomat a mellkasomon, önérzetesen. "Én-én nem értem. Csak azt akartad, hogy kiöltözzünk?"

Andreas a körülöttünk lévő szobára mutat. "Úgy akartam, hogy olyan legyen, mintha a kedvenc tévéműsorodból lenne. Mindig puccos estélyekre meg ilyesmikre jártak. Úgy gondoltam, neked is valami ilyesmit kellene átélned a való életben... amennyire csak lehet."

Ezért tűnik olyan ismerősnek ez a jelenet... mintha egy szappanoperából vettük volna ki.

Ideges kuncogás bugyborékol a torkomban. "És most mit csináljunk?"

Andreas megvonja a vállát. "Együnk. Igyunk. Táncolunk. Amit csak akarsz. Rollick azt mondta, egész estére a miénk lehet a szoba."

"Holnap vissza a tesztekhez és a gyakorláshoz" - teszi hozzá Zian egy halvány grimasszal.

A bensőm teljesen megingott. Kibillentem az egyensúlyomból, de egyszerre izgatott vagyok.

Csak erre a pillanatra nem kell szökevényeknek, szörnyeknek vagy bármi másnak lennünk, mint emberek egy partin. Mintha nem lennének nagyobb problémáink, mint hogy ki kit néz ki.

Mosolyogva fordulok Dominic felé. "Akkor táncoljunk."

Igazából nem tudom, hogyan kell táncolni egy partnerrel erre a kifinomult zenére, de kiderül, hogy ez nem baj. Dom az egyik kezét a derekamra teszi, a másikkal megfogja az enyémet, én a vállán pihentetem az ujjaimat, és lassú körökben, a dallam ütemére lépkedve sodródunk a teremben a fények alatt.

Szorításom a kezén egyre szorosabbá válik, ahogy egyik dal átmegy a másikba. "Egész idő alatt csak veled táncolhatok, ugye?"

Dominic odahajol, hogy egy gyors puszit nyomjon az ajkamra. "Ahogy akarod."

Lopva pillantok a többi srácra, miközben folytatjuk ringatózó utunkat a teremben. Jól csinálják, hogy legalább úgy tesznek, mintha nem bánnák, hogy itt vannak.

Jacob töltött magának egy pohárral az egyik pezsgőből, bár nem tudom megállapítani, hogy valóban iszik-e belőle. Zian felszedi a legfinomabb előételeket a terítékről.

Andreas pedig laza pózban a falnak dől, és úgy figyel mindannyiunkat, ahogy én szoktam nézni a tévét.

Mintha nem lenne teljesen része ennek a jelenetnek, amit ő rendezett.

Az első pár dal után Billy materializálódik a sarokban. Egy pánsípot emel az ajkaihoz, és olyan kíséretet ad a zenéhez, amely gyorsabban emeli a lábam.

A szám megrándul a szórakozástól. Megrántom Dominicot, és ő ezt jelszónak veszi, hogy maga elé pörget.

A szoknyám legyezőszerűen szétterül. A szívem felemelkedik.

Rengeteg varázslat van ebben a pillanatban, anélkül, hogy természetfeletti erők munkálkodnának rajta.

A faun a következő néhány dalnak egy lendületes plusz dallamot ad. Aztán megjelenik Pearl, és magához húzza, hogy még jobban kitöltse a táncparkettet.

Úgy ragyognak a dekorációra és a többiekre, mintha ez egy ajándék lenne számukra - a halandó élet egy kis darabkája, amit kipróbálhatnak. Az én mosolyom is kiszélesedik.

Régen volt már ebéd óta. Amikor a gyomrom korog, hátrálok Dominic mellől, és az uzsonnaasztalhoz sétálok.

Zian felpillant rám. A tekintete végigsiklik a ruhába öltözött testemen, és a vonzalom egy fuvallata elég erőteljesen gördül le róla ahhoz, hogy az arcom lángra lobbanjon.

Egy lépést hátrál, mintha rájönne, hogy az elismerése nyilvánvaló - és potenciálisan megfélemlítő. Óvatosan megállok, és felveszek egy finomnak tűnő falatot, teret engedve neki.

"Tervezel valamilyen táncot?" Kérdezem tőle, mielőtt a számba dugnám.

Zian állkapcsa dolgozik. "Nem hiszem, hogy ez jó ötlet lenne."

Összeszorul a gyomrom, pedig számíthattam volna a válaszára. "Nem kell, hogy jelentsen bármit is."

A padlóra pillant, majd vissza rám, furcsán tétován. A hangja durcásan szólal meg.

"Pedig jelentene. És nem is tudom... Szeretem nézni, ahogyan Dommal vagy. Jó látni, hogy boldog vagy. Továbbra is táncolhatnál vele."

Ez a legfurcsább visszautasítás, amit valaha hallottam. Nem hiszem, hogy még a szappanopera-hősnőim se tudták volna, mit válaszoljanak neki.

Szóval majdnem talán még jó is, hogy Jacob épp akkor közeledik, óvatosan, amit a szokásos tekintélyt sugárzó aurája ellensúlyoz.

"Ha fel akarod dobni a dolgokat" - kezdi, majd habozik, mintha nem tudná, hogyan fejezze be a mondatot. Beszívja a levegőt. "Szívesen táncolok. Nem kellene túl közel kerülnünk egymáshoz, ha még mindig kényelmetlenül érzed magad. Te döntesz mindenről."

Ahogyan rám néz, minden porcikám bizseregni kezd, de nem akarom felfedezni az érzést. Nem akarom, hogy elhomályosítsa az emlékeimet arról, hogyan bánt velem korábban, még ha csak egy kicsit is.

"Inkább nem" - mondom kínosan. "De köszönöm."

Jacob elismerően lehajtja a fejét, a sajnálkozás egy villanásával, amit nem tudok nem észrevenni. "Nagyon szép ruha" - mondja, és a bók mereven jön ki belőle. "De nem ér fel a nőhöz, aki benne van."

A pulzusom a fenntartásaim ellenére megremeg.

Erre sem tudok mit válaszolni? Nem fogom neki azt mondani, hogy elképesztően gyönyörű, mint mindig.

Dominic megment, átkarolja a derekamat, és visszarángat a táncparkettre. Lehajtom a fejem az álla mellett, a hangom leesik.

"Nem tudom, hogy kell ezt csinálni. Nem tudom..."

"Semmi baj" - motyogja. "Senki sem vár semmit. Talán nehéz elhinni mindezek után, de valójában mindannyian csak azt szeretnénk, hogy jól érezd magad".

Az élvezet nem igazán olyasmi, amit életem nagy részében elvárhattam. De még egy-két dal erejéig, Dominic mellett maradva és követve a dallam emelkedését és süllyedését, talán mégis sikerül.

Aztán Dominic felemeli a fejét, és a szoba közepére húz. Rájövök, hogy Pearl és Billy eltűntek.

Talán azért, hogy magunkra hagyjanak minket. Mert ahogy Dom elernyed, Andreas odasétál hozzám.

" Nem igazán akarok veled táncolni sem" - fakadok ki, és a nyelvembe harapok a nyerseségem miatt. Bármennyire is igaz ez, de nem is akarom megbántani őt.

Andreas arckifejezése megrándul, ami talán egy visszafogott rándulás lehetett volna. De a szája görbe mosolyt formál.

"Nem ezért jöttem át. Nem azért hoztam ezt össze, hogy szappanopera-partit rendezhess. Úgy gondoltam, hogy te is megérdemelsz egy szappanoperás leszámol