Eva Chase - Monstrous Power - 23. Fejezet

 


Huszonhárom



Riva



Andreasszal táncolni a legfurcsább érzés. Mintha háború dúlna bennem.

A jel, amit tőle kaptam, mohón csiklandoz. Az idegeim arra vágynak, hogy közelebb nyomódjak hozzá.

Az izmaim megfeszülnek az ellenállástól, nem vagyok hajlandó elengedni az óvatosságot, amibe oly sokáig kapaszkodtam.

Ő is feszült, óvatos távolságot tart tőlem, nem lép közelebb. Egyik keze olyan könnyedén nyugszik a derekamon, hogy alig érzem a nyomást.

A melegsége mégis végigvirágzik a bőrömön.

Az ujjai lazán összefonódnak az enyémmel, nyitva hagyva az utat, hogy elhúzódjak, ha kell. Ahogy lassú körben fordulunk az elegáns dallamra, ő lenéz rám.

A szemét most már nem vöröses csillogás színezi. Azt hiszem, a legkisebb jelét is figyeli annak, hogy meggondoltam magam, hogy túl sokáig voltam itt.

A köztünk lévő csend kezd nyomasztani.

"Nekem mindegyik ruha tetszett" - mondom neki. "Nehéz volt választani. De ezt éreztem a legmegfelelőbbnek ahhoz, ahogy most érzem magam."

Egy csipetnyi mosoly érinti az ajkát. "Ennek örülök. Nehéz volt eldönteni... Nem hiszem, hogy valaha is láttalak volna ruhában. Vagy ilyen feltűzött hajjal. Ez Pearl ötlete volt?"

Kínosan felnevetek. "Csak hagytam, hogy azt csináljon, amit akar."

"Jó munkát végzett. Lenyűgözően nézel ki. Alig kaptam levegőt, amikor először beléptél." Szünetet tart, és a hangja megereszkedik. "Most is alig kapok levegőt."

Ösztönösen megszorítom a kezét, és hallom, ahogy nyel. "Nem tudom... nem tudom, hogy teljesen megbocsátottam-e már neked. Vannak olyan részeim, amelyek még mindig fájnak. Lehet, hogy még sokáig fájni fognak."

"Semmi baj" - mondja Andreas gyorsan. "Nem erőltettem semmit. Én csak... ez volt az egyetlen dolog, ami eszembe jutott, ami közel állt ahhoz, hogy megmutassam, mennyit jelentesz nekem."

Egy gombóc emelkedik a torkomban. "Nekem is nagyon tetszik a buli."

Az ajkai tisztább mosolyra görbülnek. "Jó. Ez az, ami a legfontosabb."

A szorongás és a félelem mögött, hogy mégiscsak elhúzódom, látom az arcán a fiút, aki valaha volt. A Drey-t, akinek mindig volt egy fanyar megjegyzése, hogy megtörjön egy feszült pillanatot, és egy története, hogy felemeljen minket a sötétebb gondolatokból.

Négy éve volt rá, hogy elmerüljön a rólam szóló hazugságokban. Végignézni, ahogy a barátai küszködnek az új tehetségükkel és a gyászukkal, és képtelen volt segíteni rajtuk.

Vajon tényleg kitartottam volna a srácokba vetett hitem mellett, ha az őrzők hasonló történetet meséltek volna, mielőtt elszállítottak volna? Ha azt állították volna, hogy Griffint és engem azért kaptak el, mert az egyikük ellenünk fordult?

Nem igazán tudom. Szeretném azt mondani, hogy igen, de én sem gondoltam volna, hogy egy egész arénanyi idegent lemészárolhatok.

Az az igazság, hogy meg akarok bocsátani Andreasnak. El akarok merülni abban az érzésben, hogy összetartozunk, hogy kiállunk egymás mellett, és magunk mögött hagyjuk a fájdalmat.

Lehet, hogy nem a legsimább út lesz, de ezt az utat már most elkezdhetem. Nem kell teljesen megbocsátanom neki a múltat ahhoz, hogy bízzak az irántam való odaadásában a jelenben.

A következő forgásunkkal egy fél lépéssel közelebb jutok. Andreas feje egy remegő kilégzéssel lehajtja a fejét, a lehelete a homlokomat csiklandozza.

A tekintetem egy pillanatra elkalandozik róla - és megakad a még mindig az uzsonnaasztal mellett álló Jacobon.

A nyugalom nem a megfelelő szó rá. Testének minden izma feszültnek tűnik, készen arra, hogy elrugaszkodjon - akár arra, hogy szétszakítson engem és Andrást, akár arra, hogy frusztráltan a falra másszon, nehéz megmondani a feszült arckifejezéséből.

És abban a pillanatban, ahogy végigmegyek az arca vésett síkjain, még jobban eszembe jut a beszélgetés, amikor felfedeztem Andreas árulását.

Minden egyes szóval, miután bejutottam a szobájukba, Jacob mélyebbre szúrta a kést, és megforgatta. Tudta mindazt, amit csak most láttam Andreas emlékeiben - tudta, hogy Drey milyen hajthatatlanul küzdött értem, és mennyire hitt bennem.

És még akkor is mindent megtett, hogy meggyőzzön arról, hogy a másik srác csak eljátssza, hogy törődik velem.

Nagyon jól csinálja, nem igaz? Rávett, hogy engedd el a hajad, meg minden.

Aztán Andreasnak, előttem: Most már abbahagyhatod. Nem látom, hogyan tudnál többet kihozni belőle, mint amennyit eddig is kihoztál.

A lábam megtorpan a fordulás közepette. Andreas megdermed, de a testemet markoló dühnek most semmi köze hozzá.

Jacob felé pördülök. "Hazudtál nekem. Tudtad, hogy Drey biztos benne, hogy nem tettem semmi rosszat, hogy nem akar többé szórakozni velem, de te úgy beszéltél, mintha még mindig kihasználna."

Az Andreasra vonatkozó emlékeimbe gabalyodott fájdalomból mennyi az, amit valójában tett, és mennyi az a gyötrő árulás érzése, amit Jacob szurkálódása váltott ki belőlem?

Bármilyen színt is tartalmazott Jacob arca, lecsöpög róla. Valahogy még merevebbé válik a tartása.

Félig-meddig azt várom, hogy tagadja a vádaskodásomat, de úgy vonja meg a vállát, mintha elfogadná a csapást.

"Sajnálom" - mondja olyan feszült hangon, mint az arckifejezése. "Azt hittem... Ki voltam akadva... szar dolog volt, amit tettem. Rám is támadhatsz, ha akarsz. Sokkal jobban megérdemlem, mint Drey."

Az ujjaim a tenyerem felé görbülnek, de a düh alól az ellenállás csípőssége tör elő.

Egész nap ordíthatnék Jacobra, és még mindig nem fejezném be, hogy kiadjam magamból az összes sérelmemet. Csak egy kis időre Andreasszal, és már majdnem kezdtem jól érezni magam.

Nem akarom elrontani ezt a pillanatot, ami amúgy sem Jacobé volt, azzal, hogy én is belemerülök az összes fájdalomba.

"Nem is akarok rád gondolni" - válaszolom olyan lapos és hideg hangon, hogy az vetekedhetne vele a legrosszabbkor, és visszafordulok Andreas felé.

Lábujjhegyen felbiccentve átkarolom Drey nyakát, és a száját az enyémhez húzom.

Tisztában vagyok vele, hogy ez a mozdulat garantáltan megforgatja a kést, amit az imént szúrtam Jacobba? A pokolba is, igen.

De a vágy, hogy közel kerüljek a férfihez, akit a testem már magáénak vall, már napok óta az ereimben csörgedezik, még akkor is, ha az összetört szívem felülírta az éhséget. És abban a pillanatban, amikor a szánk összeér, a vágyam az egyetlen dolog, ami számít.

Andreas halk, fojtott hangot ad ki, és szorosan magához ölel. Az ajkaink ismerős elektromos borzongással olvadnak össze.

Minden sejtem felénekel az örömtől.

Hiányzott ez a férfi, vágytam rá, és most újra ott van, ahol lennie kell.

Az érzelmek hulláma nem olyan intenzív, mint amikor először ütköztünk össze. A lábam között teljesen kialakul a vágy, hogy újra megszilárdítsam a kapcsolatunkat, de nem fogom megdöngetni a srácot itt, a táncparketten.

Nem számít, mi történt az első alkalom után, az érintésétől még mindig olyan szédítően elevennek érzem magam, ahogy semmi más nem képes.

De senki másnak sem.

Ideges borzongás fut végig az idegeimen, és éppen csak annyira húzódom hátra, hogy egy másik figyelő szempárt keressek. Megtalálom Dominicot, aki a túlsó falhoz sodródott.

Arra készülök, hogy harag vagy csalódottság tükröződik az arckifejezésében, de abban a pillanatban, ahogy elkapom a tekintetét, elmosolyodik. Széles, nyílt mosoly, mintha semmi sem tehetné boldogabbá, mint az, hogy látja, amint újra helyreállítom a kapcsolatomat a barátjával.

Váratlanul könnyek árasztják el a szememet. Egyik kezemmel megszorítom Andreas ujjait, a másikat pedig Dominic felé nyújtom, hogy magamhoz hívjam.

Andreas laza testtartással áll, amikor Dom hozzánk lép. Megragadom Drey kezét, és ujjaimmal végigsimítok Dominic sovány mellkasán.

"Ez az én bulim, ugye? Mindkettőtökkel táncolni akarok."

Dominic halkan kuncog, és a csípőmre teszi a kezét.

Andreas rám vigyorog, és a szeme csillog a szeretettől. "Amit akarsz, azt megkapod, Csing."

A klubzene jobban illene egy ilyen együttműködéshez, de meg tudjuk oldani.

Lehunyom a szemem, és ráhangolódom a dallam alatti finom ritmusra. A testemet ide-oda ringatom a döccenések és dagályok hatására.

Ahogy forgok közöttük, a srácok követik a példámat, velem együtt fordulnak.

Dom mindkét kezét végigkíséri az oldalamon a bordáimig, majd le a combomig. Közelebb hajol, hogy hátulról csókot nyomjon a vállamra.

Andreas kicsit ide-oda billeg, aztán oda, mindig előttem marad. A hüvelykujja végigsimít az ujjpercemen, miközben a másik keze a tarkóm köré csúszik.

Kettőjük közé szorulok, de távolról sem érzem magam csapdában. Ők a tüzem tüzelőanyagai, és mindkettőjükből táplálkozva még jobban lángol a tűz.

Leszarom, hogy a másik két fickó figyel. Ők a saját útjukat választották, távol tőlem.

És ha az árnyékfajták az árnyékból bámulnak minket - bámuljanak csak, ha akarnak.

Hátrahajtom a fejemet Dominic mellkasának, és érzem a lélegzetének halvány szuszogását. Az ágyéka olyan keménységgel súrolja a fenekemet, hogy az éhségem még magasabbra szökik.

Vannak dolgok, amelyekhez nem akarok közönséget. Olyan dolgokat, amelyeket csak azzal a két férfival akarok megosztani, akik megjelöltek - és akik viszont üdvözölték a jelemet.

Végigsimítok Dom állkapcsának vonalán, aztán utánanyúlok, hogy megragadjam azt a néhány tincset, amely szabadon lengett Andreas arcának oldalán. "Tetszik a parti, amit nekem rendeztél, de azt hiszem, szeretnék áttérni egy másfajta ünneplésre".

Drey hangja halk reszelős hangon tör elő. "Mire gondoltál?"

Közelebb húzom az arcát az enyémhez, és úgy beszélek, hogy csak ő és Dominic hallja. "Vigyél a hálószobámba."

"Bassza meg" - motyogja Dom, és a nyakam ölelésébe temeti az arcát. A fogainak csípése az ott lévő érzékeny bőrön zihálást csal az ajkaimra.

Andreas tekintete az enyémbe fúródik, mintha a kétely bármelyik darabkáját keresné ott. Amikor nem találja, a kezemnél fogva az ajtó felé húz.

"Szerintem a többiek rájönnek, hogy a bulinak vége."

Egy pillanatra megborzongok, amikor Zianra gondolok - de ő még csak táncolni sem akart velem. Ő nem tartozik nekem semmivel, de bizonyára én sem tartozom neki semmivel?

Jacob pedig elmehet köveket szopni.

Alig veszem észre a szobámba vezető utat. A lábam akár a szőnyegen is siklana, és a bőröm minden egyes centimétere bizsereg a várakozástól.

A buzgalomtól, hogy elmerüljek a férfiakban, akiket a sajátomnak bélyegeztem.

Bebújunk a hálószobámba, és én ösztönösen lecsúsztatom a cipőmet az ágy szélén. Aztán kétségek tekerednek körém.

Mit csinálok? Már az is túlzás volt, hogy csak egy pasival akadtam össze.

Andreas a saját bizonytalanságának nyomával tétovázik, de Dominic maga felé fordít, és csókra törekszik. A testem az övéhez olvad.

Ismerem őt. Tudom, hogyan működünk együtt, anélkül, hogy a múlt fájdalma beárnyékolná azt, amit együtt alkottunk.

Meglökdösöm a zakója hajtókáját, és csak annyi időre húzom el az ajkaimat az övétől, hogy követeljem: "Le".

Dom mosolya kissé félénk, ahogy megvonja a vállát a kabátról. A válla felső részétől a háta feléig nyílásokat vágott az ingén, hogy a csápjai könnyedén átcsúszhassanak rajta.

Hátranyúlok mögé, hogy ujjbegyeimmel végigsimítsak a szaténos bőrén. Dominic halkan hümmög a torkában, és újabb csókot követel.

Ahogy egymás lélegzetét szívjuk be, Andreas közelebb ereszkedik. Csókokat hint végig a vállam ívén és a tarkómon.

Ajkai minden egyes súrolása szikrákat gyújt a mellkasomban.

Amikor lerántja magáról a kabátját, felemelem a kezem, hogy végigsimítsam az ujjaimat az inge gallérján. Ő felnyög, és belehajol az érintésembe.

"Annyira hiányoztál" - motyogja a hajamhoz simulva. "Minden éjjel rólad álmodtam. Haragudtam magamra, amiért olyan hülye voltam, hogy elveszítettelek, miután annyi mindenen mentél keresztül, hogy megtalálj minket."

"Nekem is hiányoztál" - ismerem be halkan, mire ő hátulról magához ölel, és az állkapcsom sarkába simul.

A levegő sűrűvé válik a várakozás és a vágy illatától. De ez a pillanat sokkal többről szól, mint egyszerű testi vágyakozásról.

Megragadom Dominic gallérját, és belenézek a ragyogó mogyoróbarna szemébe. "Szeretlek."

Dom megsimítja az arcom egy olyan gesztusban, amelynél nem is érezhetném magam jobban megbecsülve. "Nem is tudom, hogyan mondjam el, mennyire szeretlek."

Andreas karjai szorosan körém fonódnak. Hagyom, hogy a fejem hátradőljön neki. "Én téged is szeretlek."

Beszívja a levegőt, és lehajtja a fejét az enyém mellé. "Akkor én vagyok a legszerencsésebb ember, aki valaha is létezett ezen a bolygón. Minden egyes másodpercet azzal fogok tölteni, hogy bebizonyítsam, mennyire komolyan gondolom."

Dominic ujjai megtalálják a cipzárt a hónom alatt, és könnyedén leengedik. A két oldalamon álló férfitestek melege elűz minden hideget, miközben lehámozza rólam a ruhámat, hogy a lábamnál összegyűljön.

Még mindig hirtelen túlságosan meztelennek érzem magam, de könnyen egyensúlyba hozható a mérleg nyelve. Megragadom az inge gombjait, és olyan gyorsan nyitom ki őket, ahogy csak tudom.

Amikor Dom átveszi az irányítást, és rögtön lerántja magáról az inget, végigsimítok a mellkasán, és előrebillenek, hogy a nyelvemmel végigsimítsak az egyik kavicsos mellbimbón. Durva hangot ad ki, és visszarángatja a számat az övéhez, határozottan, de nem brutálisan.

Csápjai a teste köré tekerednek, hogy végigsimítsanak az enyémen. A szopókák csókok sokaságában nyomódnak a bőrömhöz végig a felsőtestemen.

"Ez aligha igazságos" - motyogja Andreas incselkedő hangon. "Hogyan versenyezhetne a két kezem?"

Dominic vigyorog rá, olyan nyugodtan, hogy a furcsa függelékeire való utalástól megdobban a szívem. "Csak különösen jól kell használnod azt, amid van. Kezdhetnéd azzal, hogy kigombolod a melltartóját."

Drey hümmög, és ujjait a pánt köré akasztja. Ahogy a kosarak lecsüngésével a nyomás is megszűnik, felé fordulok.

Újra szembefordulva vele, jobban levetkőzve, mint az egyetlen alkalommal, amikor korábban intim viszonyba kerültünk, egy pillanatra kínos érzés telepszik rám. Nem tudom, hova tegyem a kezem, vagy hova irányítsam a tekintetem.

Talán érzékelve a hangulatváltozásomat, Dominic érintése lágyabbá válik. Egyik csápja gyengéd ölelésbe burkolózik a derekam körül, miközben a kezei körbecsúsznak, hogy a melleimet megsimogassák, mintha csak le akarnák védeni őket.

Andreas lenéz rám, bőrének gazdag barna színe még a szokásosnál is élénkebb, de a szemében még mindig ott lappang a gyötrelem árnyéka.

Ujjait végigsimítja az államon, mint amikor először csókolt meg, de egyszerűen csak ott tartja őket, az arca még mindig centikre van az enyémtől. A nyelve elővillan, hogy megnedvesítse az ajkait.

"Mondd el, mit akarsz tőlem" - mondja nyers hangon. "Megtisztelő, hogy egyáltalán meghívtak, Riva. Csak addig terjed, ameddig te mondod. Tudnod kell, hogy mennyire akarlak."

Tudom, mert ugyanaz a szükség ég bennem. Összeolvadt a lelkünk, de nem volt esélyünk arra, hogy a csoda elmerüljön bennünk, mielőtt elrontottuk volna.

Szeretném ezt jól csinálni.

A szavak csak úgy záporoznak. "Csókolj meg."

Andreast nem kell kétszer kérni. Lehajol, hogy megragadja az ajkaimat.

Ugyanaz a bizsergés jár át, mint a táncparketten.

A kezem magától becsúszik az inge szegélye alá, hogy végigsimítson feszes hasizmain és tónusos mellkasán. Drey felnyög, és az inge felső gombjaival babrál, mielőtt a fejére rántaná.

Aztán beleveti magát egy újabb csókba, és ezúttal nem várja meg, hogy megkérjem. Elfogyasztja a számat, miközben Dominic ügyes körökben forgatja a tenyerét a merevedő mellbimbóimon.

Egy nyöszörgés mászik fel a torkomon. A combjaim közötti fájdalom kínzóan követelőzően tágul.

Már csak a bugyim van rajtam, és látom, hogy átázott.

Amikor Andreas legközelebb elengedi az ajkaimat, Dom visszacsavar engem magához. Kis termetemet lesöpri a lábamról, csápjai segítenek a testéhez támasztani, és lefektet a hatalmas ágy közepére.

"Azon tűnődtem..." - motyogja, és csókok nyomát vezeti végig a szegycsontomon. "Ki akarom próbálni... De nem igazán tudom, mit csinálok. Meg kell mutatnod, hogy mi a jó érzés."

Visszahanyatlok a paplanba, készen arra, hogy fogadjam, bármit is forgat a fejében. "Csak rajta."

A csókjai egészen a bugyim szegélyéig vezetnek. A nyelvével végigsimít a hasam alján, miközben levezeti rólam azt a szövetdarabot, és az idegeim megugranak a várakozástól.

Aztán leereszti a száját egészen a puncimra.

Tudtam, hogy ezt az emberek csinálják, de fogalmam sem volt róla, milyen dicsőséges érzés lesz. A boldogság hulláma száguld felfelé a bensőmből.

A fejem egy nyögés kíséretében hátracsapódik a párnának.

Dominic nem tétovázik. A nyelve végigsimít minden érzékeny ponton odalent, és az ajkai minden olyan helyet masszíroznak, amit nem érintenek.

Nem tudom megállni, hogy ne dülöngéljek a szájával szemben. A gyönyör lüktetései végtelenül egymás után ráznak meg.

Az ajkaimról kicsúszó zihálásokból és kiáltásokból remélem, hogy látja, hogy kibaszottul fantasztikusan csinálja.

Andreas szaggatottan vesz levegőt, és lehanyatlik mellém az ágyra. Megcsipkedi a fülcimpámat, és az államat harapdálja, de a tekintete visszatér, hogy Dominic arcára fókuszáljon a lábaim között.

Ahogy Drey megsimogatja az egyik mellem, a mellbimbót a hüvelyk- és mutatóujja között forgatva, a gyönyör friss lökése miatt még jobban megrándulok. Dom csak egy kicsit emeli fel a fejét, a nyelve végigsimít a csiklómon.

"Milyen az íze?" Andreas olyan éhes hangon kérdezi, hogy mohón megborzongok a hang hallatán.

Dominic szeme felcsillan. "Édesebb, mint egy cukros süti."

Újra belemerül, hogy még többet kapjon.

Miközben együttesen vonaglok a figyelmességüktől, Dom csápjai fel-alá simogatnak a lábamon. Aztán az egyik a combjaim közé hatol.

Dominic ismét felemeli a tekintetét, nyelvével végigkavarja ezt a legprovokatívabb helyet, miközben felméri a reakciómat. A csáp hegye végigsiklik a nyálkás nyílásomon.

Szent szar. Megremegek az azonnali és ígért gyönyörtől.

"Ne hagyd abba" - motyogom.

Egyenesen belém csúsztatja hajlékony függelékét. Vékony, rugalmas nyomással tölt meg, ami egyáltalán nem hasonlít a farkához, de a maga módján izgalmas.

Ahogy a csáp egyre mélyebbre nyomul, gyors lüktetéssel tolódik előre, felnyögök. Dominic a csiklómra mosolyog, és erősen szívja be.

A torkomból kiszökő hangok kórusára Andreas káromkodik az orra alatt, és lejjebb ereszkedik, hogy a mellem csúcsát egyenesen a szájába ölelje. Egyik kezemet a feszes tekervényeibe, a másikat pedig Dom lófarkából kibomló, selymes, barna hajszálaiba gabalyítom.

A véremben lévő árnyékos füst már nem rángat olyan sürgetően, mint az első alkalommal, amikor mindegyik férfival találkoztam. Ehelyett egyfajta mámoros táncot jár az ereimben, és a mulatozás érzésével sarkall tovább.

Ez az a hely, ahol lennünk kell. Így kell lennünk.

Egyesülni, mint egy lény.

Egyszerre csak a húsos inda bennem megcsavarodik. Körbe görbül, növelve a teljesség érzését, ahogy a vége egy vastagabb gömbbe csavarodik.

Zihálok, és Dominic hajába kapaszkodva egyre szorosabbra szorítom a kezem. Még mohóbban szopogat - és úgy nyomja belém azt a dudorodó hegyét, mint a legvastagabb szárat.

Már annyira felizgultam, hogy az égető érzés, ami jön, csakis eksztatikus. Ringatózom a lüktetéssel, még mélyebbre fogadva a csápját.

A gyönyör végigduzzad a felsőtestemen, mámorító és bódító. Aztán Dom végigsúrolja fogai hegyét a csiklómon, és én összeroppanok.

Olyan erősen élvezek el, hogy zokogok a becsapódástól, belekapaszkodva mind belé, mind Andreasba. A gyönyör szökőárhulláma söpör végig rajtam.

A testem összeszorul, majd elernyed. A látásom megpördül.

"Így bánunk jól a nőnkkel" - mormolja Andreas, miközben belesüppedek a paplanba.

A szavak elszántságot váltanak ki belőlem, ami visszhangzik bennem. Nem akarom, hogy ez a közjáték csak rólam szóljon.

Egymáshoz tartozunk; ez mindkét félre vonatkozik. Semmi mást nem szeretnék.

Ahogy Dominic térdelő helyzetbe egyenesedik, meggyőzöm az izmaimat, hogy mozogjanak, és fel- és kicsavarodjak. Anélkül, hogy esélyt adnék neki, hogy tiltakozzon, az ágyra taszítom, a medál, amit még mindig viselek, a nyakamban lóg.

"Riva?" - kérdezi lélegzetvisszafojtva.

Olyan erősen rángatom meg az öltönynadrágját, hogy a gomb kipattan. "Én is meg akarlak kóstolni."

Beszívja a levegőt, mintha tiltakozást formálna, hogy nem kell, de már kiszabadítottam az erekcióját a boxeréből. Amikor az ajkaimat a tengelye fejére tapasztom, minden szó, amit mondhatott volna, feloldódik egy nyögésben.

"Ó, baszd meg" - sikerül motyognia, miközben a számmal egyre lejjebb dolgozom a merev farkán. "Kurva jó, Riva. Soha nem éreztem még ilyet, Istenem."

Ahogy hallom, hogy kibontakozik, csak fokozza a lelkesedésemet. Nekem sincs több tapasztalatom ebben az aktusban, mint neki volt, amikor rám ereszkedett, de az ő élvezetének tudata elárasztja az érzékeimet.

Végigsimítok az ujjaimmal a csípőjén lévő hold- és vércsepp-tetováláson, amely megegyezik az enyémmel.

Összeköt minket a vér és a történelem, és a testem pontosan tudja, hogyan kell megremegtetni a testét.

A nyelvem körbejárja forró, feszülő húsát. Magamba szívom pézsmaillatát.

Dominic csípője nyilvánvaló visszafogottsággal ringatózik, hogy találkozzon velem. Megérinti a halántékomat, ujjai remegnek a boldogság erejétől, amit én idézek elő benne.

A már átélt orgazmus ereje ellenére lüktető érzés alakul ki a hüvelyemben az ürességére. Vágyakozás ugyanarra a hajtó ritmusra, amely most a számra összpontosul.

És ezt megkaphatom, nem igaz?

Épp csak annyi időre engedem el Dom farkát, hogy Andreas felé pillantsak, aki hátradőlt a sarkára, hogy felhevült irigységgel figyeljen minket.

"Drey. Szükségem van rád... bennem".

A szemei kitágulnak. Aztán elém kapkodja a szemét, és közben megrántja a nadrágja sliccét.

"Bassza meg, igen."

Először végigsimít az ujjaival a nyílásomon, de nem hiszem, hogy ennél nedvesebb lehetnék. Dominic farkát ugyanabban a pillanatban szívom be, amikor Andreas farkát hátulról belém nyomja.

Az élvezet minden idegszálamon végigszalad. Nyögdécselve körbeölelem Dominic szárát, ő pedig megborzong az érzéstől.

A bennem lévő árnyékok fellángolnak. Ha korábban táncoltak is, most teljes őrjöngés tombol az ereimben.

A jelek a kulcscsontomon énekelnek. Összekapcsolódtunk; együtt vagyunk.

Vérből vagyunk, és minden nehézség ellenére visszataláltunk egymáshoz.

Andreas ujjai a csípőm köré tekerednek. Egyre sürgetőbb ütemben ringatózik bennem, amit én az ajkaim szívogatásával egyenlítek ki.

Dominic velem együtt ringatózik. A szemei elhomályosodtak a gyönyörtől.

Csápjai még mindig a vállam és a karom körül tekerednek. Az egyik utat tör magának közöttünk, hogy a mellemet csipkedje, és nem tudom visszatartani egy újabb nyögést.

Dom felnyög. "Nem tudok leállni... Riva, én..."

Mindent akarok. Lejjebb eresztem, amennyire csak tudom, és élvezem a torkom hátsó részén a felszabadulásának spriccelését.

Miközben kiszívom, a csápjai fokozzák a figyelmét. A mellbimbóim bizseregnek a szopókák szorításától.

Andreas a hátam fölé hajol, hogy megcsókolja a lapockámat. Kezét a derekam köré kulcsolja, és ujjaival a csiklómat ujjazza a féktelen lökésekkel egy időben.

Csak ennyi kell hozzá. Újra szétrepedek, fényesen és forrón, mint egy petárda robbanása.

A puncim Drey farkára szorul, ő pedig nyögve követ engem.

Andreas átkarolja a derekamat, miközben megállásra ringatja magát. Újabb csókokat nyom a gerincemre.

Aztán egy remegő belégzéssel megáll, és nedves homlokát kipirult bőrömhöz dönti.

"Szeretlek. Mindig."

A torkom alján felduzzad az érzelem. Megfordulok, magammal rántom őt, hogy mindkét férfi közé fészkelődhessek az ágyon.

"Soha többé ne hagyj el" - motyogom, és azt hiszem, mindketten tudják, hogy nem csak fizikailag értem.

"Esélytelen" - esküszik Dominic. Gyors, de nyomatékos csókban ragadja meg a számat, nem törődve az ajkaimon terjengő ízével.

Andreas szorosan átölel. "Egy istenverte apokalipszis kellene ahhoz, hogy elszakítson tőled."

De ahogy belesüllyedek az utófény lágyságába, egy cikázó hideg szökik belém.

Nem vagyok teljesen biztos benne, hogy az apokalipszis nem jöhet szóba.