Hailey Edwards - Gray Court - 2. Fejezet

 


2. FEJEZET



Asa nem kóborolt messzire, és nem kellett sokat keresnem, hogy megtaláljam. A forró vér fényes, rézszínű íze és a szívverés brutális dobogása, amelyet olyan jól ismertem, mint a sajátomat, egyenesen hozzá vezetett.

Bumm.

Bumm.

Bumm.

Végigvezettem a nadrágszáramban a pálca körvonalát, és néma imát küldtem fel, hogy rávegyem, hogy észhez térjen anélkül, hogy belé kelljen pattintanom. A józan ész azt diktálta, hogy kerüld el, hogy kipróbálatlan pálcával bűvöld meg a szeretteidet.

Puff.

Puff.

Puff.

"Asa."

A bűbáj, amit élete minden egyes napján viselt, hogy kevesebbnek, elfogadhatóbbnak mutassa magát, foszlányokban lógott le róla.

Gonosz agyarai behorpadtak az alsó ajkán, miközben éles lélegzetet szívott a fogai között. Vastag szarvak csillogtak magasan a fején, és hosszú fekete haja szabadon lógott a derekáig.

Gyönyörű volt.

Annyira, de annyira gyönyörű.

És elég hangosan fájt ahhoz, hogy halljam a fájdalmát, mintha inkább üvöltött volna vele, minthogy lenyelte volna.

"Elcsesztem." Megdermedtem, amikor az értékelésem elérte az ujjpercéből maradt véres pépet. "Gondolnom kellett volna arra, hogy a családodat is megvédjem, ahogy az enyémet is."

A fa, amit bokszzsáknak választott, elvesztette a külső kéregrétegét, és nyers húsa bíborvörösre festett Asa brutális ütéseitől.

Hosszú-hosszú idővel később megtalálta a hangját. "Senki sem tud minden eshetőségre felkészülni."

"Te figyelmeztettél." Óvatos lépéssel közelebb léptem. "Többször is." Láttam a szabadon hagyott csontot, és nagyot nyeltem. "Figyelmeztettél Stavrosra, hogy nem fogad el nemleges választ, egészen addig, amíg nem fogad el, és én nem hallgattam rá."

Stavros tette ezt? Valószínűleg igen. De minden kétséget megtartottam magamnak.

Asa nem figyelt semmire, csak a fejében lévő hangra, amely gúnyolódott vele, és hibáztatta.

"Nem." Bíborvörös csöpögött az alatta lévő levelekre. "Nem vagy felelős az apám tetteiért."

"Ha a gyenge pontjaidra gondoltam volna, ahelyett, hogy a sajátomra koncentrálok, nem folytatnánk ezt a beszélgetést." Az őszinte bűntudat szúrása jelezte, hogy a beszédem nagy része igaz volt. "Ostobaság volt azt hinnem, hogy következmények nélkül tovább lerázhatom Stavrost".

"Rue." Kísérteties tekintete az enyémre emelkedett. "Ez nem a te hibád."

Lassan, attól tartva, hogy ismét hátat fordít nekem, közeledtem hozzá. "Akkor nem is a tiéd."

Olyan gyorsan, olyan gyűlölettel vágott oda, hogy nem is láttam, hogy megmozdult volna.

Puff.

A fa megremegett, kérge a földre szóródott, és levelek záporoztak ránk.

"Kérlek, ne üsd tovább a fát." Felhagytam a gyengéd közeledéssel, és felkészültem a fizikai tettlegességre. "Nem érdemli ezt jobban, mint te."

"Apa vitte el." Ahogy az álla lecsúszott, sötét haja elfüggönyözte az arcát. "Már megint."

"Először is..." A sajátomba fogtam a tönkrement kezét, "- ezt nem tudhatjuk biztosan."

Több mint valószínű, igen, ő volt a felelős. De mostanában rengeteg ellenségünk volt, akik közül választhattunk.

"Igen - morogta -, tudom."

"Másodszor, ha ő áll emögött, akkor is felelős a saját tetteiért."

"Téged akar, én nem engedem, hogy megkapjon, ezért elvitte őt. Hogy megbüntessen engem."

Ez volt Stavros logikája dióhéjban, igen. Itt nem lehet vitatkozni.

"Utálom, hogy ezt kell mondanom neked, szépfiú." Egyik tenyeremmel megsimogattam kipirult arcát, és egy másik varázslatot tápláltam belé. Egy csésze levendula- és kamillatea megfelelőjét, csipetnyi macskamentával és borsmentával. "Nem vagyok a tiéd. Ahogy ő sem volt soha az övé, hogy elvegye."

"Nem érted." A férfi összezúzta a szemét. "A többi tündér sosem hagyta, hogy elfelejtsem, mibe kerültem neki."

"A többi tündét arcon kellett volna vágni minden alkalommal, amikor az apád iránti undorukat egy olyan fiún töltötték ki, akinek semmi köze nem volt a fogantatásához." A harag szála átfutott rajtam. "Anyád nehéz döntést hozott, amikor megtartott téged, de téged választott. Azt akarta, hogy valami jó származzon abból, ami vele történt. A többieknek őt kellett volna felemelniük, nem pedig téged lerántaniuk."

"A gyomok ott virágoznak, ahol a legkevésbé akarják őket."

"Nem értem." Nem hagyhattam szenvedni, amikor segíthettem volna, a sebeire koncentráltam, mágiát erőltettem rajta keresztül, hogy meggyógyítsam a sérüléseket. "Gyomnak nevezed magad?"

"Nagymama szokta ezt mondani nekem" - mondta halkan, a harc kiszivárgott belőle, ahogy a varázslat gyökeret eresztett. "Egy régi közmondás a túlélésről a megpróbáltatásokkal szemben."

"Akkor én is gyom vagyok."

A gondolat, hogy túlélő vagyok, idegen volt, és nem voltam benne biztos, hogy ezt a szót választottam volna.

Túléltem volna? Igen.

Kevesebb ember élt túl engem? Szintén igen.

Amikor észrevette, hogy megfordítom a katarzisát, összeszorította az ajkát, de én elvágtam a tiltakozását.

"Tetszik a kezed." Megvonogattam a szemöldökömet. "Jobb hasznukat tudom használni, mint amiről az a fa álmodni mer."

Egy barázda ásított a homlokán, három tökéletes sort hagyva maga után az önutálatból. "Megakadályozhattam volna ezt."

"Amint egy fényes piros masnit ragasztasz a fejemre" - tettettem úgy, mintha egyetértenék - "elengedi őt."

"Nem így értettem." Az ujjai az enyémre zárultak. "Soha nem tenném..."

"Tudom." A származásának terhe árnyékot vetett a szeme mögé, és megszakadt a szívem, hogy ennyire gyötörte a múltja. "Hidd el, tudom."

Elvágta volna az apja torkát, és elfoglalta volna a trónját, amíg még meleg volt, hogy megvédjen engem.

"Beszélj nekem a templomról." Meglökdöstem, amikor túl sokáig hagyta elhúzódni a csendet. "Miben különbözik az udvartól?"

"A templom a nagymama birodalma." Meghajlította a kezét, az ujjbegyei rózsaszínűek voltak az új növéstől. "Ott kevésbé lesz ellenséges a fogadtatásunk."

"A kevésbé ellenséges az jó."

"Én most szívesen fogadnék egy kihívást."

"Addig ütlegelhetnélek, amíg észhez nem térsz." Soha nem tudnám meggyőzni arról, hogy nem ő a hibás. "Nem akarom, de megteszem."

"A szerelmi vallomásaidat mindig az erőszak ígéretéből tudom lemérni."

"Igen, nos, még mindig dolgozom az érzés-érzés dolgon. Ez undorító, hogy őszinte legyek. És zavaró. Minek ennyi érzelem? Az éhség és a vágy bőven elég. Tényleg, nagyjából ugyanarról van szó. Csak a szükséglet két különböző árnyalata."

"Az éhség és a vágy nem érzelmek." A férfi oldalra billentette a fejét. "Ezek... érzelmek."

"Hmm." Visszahajtottam a fejemet. "Érzel érzéseket. Ettől nem lesznek érzelmek?"

"Nem?"

"Nem hangzik biztosnak."

"Olyan nyugodt vagyok", vallotta be, "hogy azon gondolkodom, hogy párnának használom azt a csonkot, és szundikálok egy nagyot."

"Jó." A kezemet az övébe csúsztattam, aztán visszavezettem az aprócska házunkba. "Zuhanyozz le, aztán aludj."

A lépcsőfokok trükkösek voltak, de bejuttattam anélkül, hogy arcra borult volna. Ezt győzelemnek neveztem.

"Beszélnünk kell..." - ásított - "...arról, hogy az engedélyem nélkül varázslatot használtál rajtam."

Persze, persze.

Megtehetjük.

Miután elmagyarázta, miért rejtegeti előlem azokat az üzeneteket.

"Mi lenne, ha legközelebb a testemet használnám rajtad?" Leültettem az ágyra, levettem róla a munkáscsizmáját és a farmerját, és megmaradt a boxeralsójában, amit olyan könnyű lesz lenyomni a lábáról. "Környezetbarátabb módon dolgozhatnád ki a frusztrációdat."

"Rendben." Végigsimította az ujjait a hajamon. "A fákért."

A kísértés, hogy megkóstoljam, győzött, és a bokája köré rántottam az alsónadrágját.

A szorítása megfeszült, majdnem fájt, és a szíve magasabb fokozatba kapcsolt. "Rue..."

A számba vettem, mielőtt még a lábait szabaddá tette volna az anyagtól, és a reszelős nyögése, ahogy a sós bőrét ízlelgettem, addig melegítette a gyomrom alját, amíg égtem érte. A keze lejjebb kutatott, elhagyta a hajamat, az ujjai remegtek, ahogy a mozdulataimmal ütemben simogatta a kipirult arcom a hüvelykujjával.

Az orgazmusa morgást tépett ki a torkából, és amikor végre felemeltem a fejem, olyan csókban követelte a számat, amely szelídségével a szemem hátulját csípte. Szúró harapásokkal rúgta fel a pulzusomat, amelyek a nyakamba égtek, ahogy dél felé haladt.

A dolgok érdekessé válhattak volna, ha nem kényszerítem magam arra, hogy épp elég mágiát adjak neki, hogy a szemhéja túl nehéz legyen ahhoz, hogy felemelkedjen, és az elméje túl ködös ahhoz, hogy tiltakozzon.

Hála nekem, túl fáradt volt a zuhanyzáshoz, és még mindig véres volt. A lepedő talán sosem heverte ki.

Hát igen.

Megérte.

Laposan a matracra löktem, betakartam, aztán végigfésültem az ujjaimmal a haján, amíg eszméletlenül dorombolt. Csak ezután osontam ki az ajtón, hogy megkeressem Clayt.

Egy szénabálán találtam rá, egy fűszál a fogai között rángatózott, mint egy dühös macska farka.

"Mennyire volt rossz a helyzet?" Zöldet köpött, amikor a közelébe értem, és sapkát szorított a fejére, hogy megvédje magát a könyörtelen naptól. "Innen érzem a vér szagát."

"Összetévesztett egy fát egy bokszzsákkal." Lecsöppentem mellé. "Összetört, mire odaértem, de meggyógyítottam és lefektettem, mielőtt Haelre vonult, és királlyá koronáztatta magát."

Nem volt kétségem afelől, hogy ha odaér, és Stavros elvitte az anyját, Asa kibelezné.

"Ő viszi el a balhét?" Félbe törte a szárat. "Nem hajlandó osztozni a barátaival?"

"Nagyjából." A vállamat az övéhez támasztottam. "Ő ilyen mohó."

"Úgy gondolja, hogy Stavros elrabolta Callulát, hogy elcserélje a megszállottsága új tárgyát?"

"Igen." Utáltam olajat önteni a tűzre, de igaza volt. "Jó esély van rá, hogy pontosan erről van szó."

Az örökség, amit anyámtól örököltem, megtanított arra, milyen buktatókkal jár, ha egy sokkal nagyobb játszmában bábunak kell lenni.

A külvilág számára az egyetlen értéke az volt, amit apa tulajdonított neki. Egy rés volt az áthatolhatatlan páncélján, és az ellenségei bizonyára örültek a napnak, amikor beleszeretett. A fehér boszorkány. A gyenge láncszem. A kés, amely a szíve fölött lebegett, és csak arra várt, hogy egy határozott szúrással a szívébe döfje.

"Ez egy nagyon Stavros-os dolog." Megporolta a kezét. "Miért hangzik úgy, mintha nem akarnád elhinni?"

"Én?" Megcsóváltam a fejem a laza hangnemére. "Miért hangzik úgy, mintha nem akarnád elhinni?"

"A mi világunk és az övék között időeltolódás van." Megigazította a kalapja karimáját. "Callula eltűnt egy napot? Két napot? Elég sokáig ahhoz, hogy az anyja aggódjon."

Peleg megjelenésének és Callula eltűnésének jin-jangja nem lehetett véletlen, nem a Hael-faktorral, de nem tudtam rájönni, hol és hogyan keresztezik egymást az idősíkjaik. Amíg Peleg be nem vallotta, hogyan került ide, addig tanácstalan voltam.

"Elég sokáig ahhoz, hogy Stavros küldjön Asának egy listát a követeléseiről."

Mégsem hallottunk egy hangot sem.

A farm talán nem volt a radarján, de az otthonom ismerős terület volt. Logikus volt, hogy odamegy, hogy kicsalogasson minket. De ha meglátogatta volna, amíg Aedan ott volt, Aedan jelentette volna. Ha ez nem sikerült volna, Colby a telefonján mozgásriasztást kapott volna, és ellenőrizte volna a térfigyelő kamerákat. De egyik sem történt meg.

Vagy nem volt nála Callula, ami valószínűtlennek tűnt, vagy kivárta az időt, mielőtt lépne.

"Találkozz a nagymamával. Hallgasd meg a véleményét a dolgokról." Clay a térdére támasztotta a könyökét. "Tartsa nyitva az elméjét más lehetőségekre is. Elég neked és Ace-nek. Mindketten tudjuk, hogy a nyomára akadt a gyanúsítottjának, és nem fog változtatni a pályáján. Rajtad múlik, hogy a megfelelő célpontra céloz-e."

"Esetleg őt is" - tettem hozzá, mivel úgy gondoltam, hogy ő is hajlamos lesz Stavrost hibáztatni.

Nem mintha hibáztathatnám őket. Visszaeső bűnöző volt, és ez az egész az ő ujjlenyomata volt.

"El kell kezdenünk előre gondolkodni." Kitörölte az izzadságot a szeméből. "Stavros nem ülhet örökké a trónon. Ace nem jöhet szóba, tehát hogyan távolítjuk el Stavrost meghatalmazott nélkül?"

"Találunk egy helyettest." Könnyen hangzott, ahogy mondtam. "Beszélj nekem a démonok utódlási törvényeiről."

Királyi vérem volt. Királyi neveltetés? Nem igazán. Fogalmam sem volt róla, hogyan lesz valakiből király vagy királynő.

Eltekintve a gyilkosságtól. Rengeteg gyilkosság. Nagyon, nagyon sok gyilkosság.

Nemcsak a koronát kellett elragadni és lefejezni a viselőjét, hanem az egész vérvonalát is ki kellett vágni, ha elég sokáig akartad megtartani a trónt ahhoz, hogy új dinasztiát alapíts.

"A koronák családokon keresztül öröklődnek. Sztavrosz megölte az apját, az anyját és a testvéreit a trónért."

"Nem várakoznak a szárnyak alatt kényelmes nagynénik, nagybácsik vagy unokatestvérek?"

"Elég jó munkát végzett a fenyegetések kiküszöbölésében." Rám hunyorgott. "Biztos, hogy nem vagy hajlandó lemondani az elsőszülöttedről? A korona átugorhatná Ace-t, és helyette a te gyereked fején landolhatna."

Egy gyerek, aki örökösként élete minden egyes napján küzdene az élethez való jogáért.

Asa nem volt egyke, nem igazán, csak ő volt az egyetlen gyerek, aki ilyen sokáig élt.

A többiek meghaltak a korona megszerzéséért, és Stavros hagyta őket. Sőt, bátorította őket. Méltó utódot akart, legalábbis ezt állította.

Én?

Lefogadom, hogy hagyta őket felemelkedni, amíg az árnyék, amit az uralmára vetettek, azzal fenyegetett, hogy őt is beárnyékolja. Aztán a megfelelő kihívó lekaszabolta őket, vagy tragikus baleset érte őket.

Hogy Asa hogyan élte túl, az részben rejtély, részben csoda.

Blay kegyetlen harcos volt, és örömteli harcos. De Stavros művészi szinten művelte a gyilkosságot. Vagy az Asa-ban lévő tünde-vér adott neki előnyt, vagy ugyanez a vérének hígulása győzte meg Stavrost arról, hogy nem jelent veszélyt.

Amíg az nem lett.

Akkor már túl késő volt.

Blay egy hatalmas bunyós volt, egy veretlen bajnok, és Stavros elvesztette a lehetőséget.

"Csábító, de nem." Lerántottam a karimáját a szeme fölé. "Különben is, lehet, hogy nincs kilenc hónapunk."

"Na, ez aztán a magabiztosság." Újra felhajtotta. "Szerinted Ace kis úszói ilyen gyorsan működnek?"

"A szerencsémet ismerve?" Felhorkantam a gondolatra, hogy anya vagyok. "Határozottan."

A tekintete, amit felém vetett, egy lelkesítő beszéd kezdetét ígérte a szülői képességeimről.

Ideje a kitérő manővereknek.

"Biztos vagy benne, hogy Asa-nak nincs egy titkos ikertestvére vagy egy vasmaszkos hasonmása egy toronyban elrejtve?"

"Alexandre Dumas?" Tisztázta az írót, aki egy kényes problémára kiváló megoldást álmodott meg azzal, hogy egy kegyetlen királyt egy jóságosra cserélt. "Abban a könyvben egy és ugyanazok. A vasmaszkos férfi a király ikertestvére volt."

Látod?

Tényleg többet olvasok, mint valószínűtlen alakváltó-románcokat.

Néha.

"Ó, igen." Elcsaptam egy fekete legyet, amelyik alig várta, hogy megharapjon. "Ezt mindig elfelejtem."

Hogy hogyan, nem tudom, amikor gyakran a rokonok voltak az elsők, akik hátba döftek.

"Amikor Moran visszaadja Peleget Haelnek, megkérem, hogy hozza el Ace-nek az alapszabályzat egy példányát." Clay felderült a tervünk sejtésétől. Nem sok minden tartotta sokáig lent. "Tanulmányozhatjuk, kiskapukat kereshetünk benne."

"Köszönöm." Beleharaptam az arcomba, óvakodva az indulattól, ami arra késztetett, hogy feltegyek egy személyes kérdést, miután kitértem az övé elől. "Mit gondolsz arról, hogy Morannak fia van?"

"Nem az én dolgom, hogy kedveljem vagy ne kedveljem." A jó kedve úgy zuhant, mint egy feneketlen tóba dobott kő. "Ezt világossá tette, amikor bemutatkoztam neki, és úgy rángatta vissza, mintha én lennék az a csatornabohóc, aki gyerekeket eszik."

Egy fájdalom hasított belém, amikor eszembe jutott, hogy azt a filmet néztem Camberrel és Ardennel, de lenyeltem a bánatomat. Most rajtam volt a sor, hogy támogató barátja legyek Clay-nek, nem pedig a reflektorfényt magamra vonjam. A gyász nem verseny volt. Nem voltak győztesek.

"Adj neki időt" - adtam vissza a tanácsát. "Biztosan halálra rémült, amikor rátalált Pelegre, aki felnőtt felügyelete nélkül kóborolt."

Az exére is dühös volt, ha ő...

Ó...

Ó.

"Ki Peleg apja?" Megfordultam, hogy szembenézzek vele. "Házasok vagy...?"

"Ezek nagyon jó kérdések, és nem is tartoznak rám."

"Soha nem találkoztál olyan üggyel, amit nem a tiéddé tettél."

Mintha rájött volna erre, megfontoltan összeszorította az ajkát. "Igaz."

"Tudod, nem kell óriási tojásvadászatot rendezned, hogy lenyűgözd őt, vagy a gyerekét."

"Ezek mellékes előnyök." Megdörzsölte a tarkóját. "Ez lesz Colby első nyaralása távol az otthonától. Különlegessé akarom tenni."

Ő és én már ünnepeltünk szerte az országban, miközben identitásról identitásra ugráltam, de Samfordig nem vertünk gyökeret.

"Szörnyű anya vagyok." A homlokomat a vállának támasztottam. "Ezt még nem raktam össze."

"Fáj." Az arcát a fejem tetejének támasztotta. "Mindkettőtöknek fáj."

"Mégis, meg kellene néznem, hogy van." A pálcámmal babráltam a farmeromban. "Megnézni, hogy mit szól hozzá."

"Talán holnap?" Mély hangja átdübörgött a koponyámon. "Hadd legyen neki a mai nap Peleggel."

"Ugh." Nekidöntöttem a fejemet, ami olyan jó volt, mint bármelyik téglafal. "Elfelejtettem a fiút."

Ami azt is jelentette, hogy elfelejtettem a tervemet, hogy Colby segítségével a rejtélyes megjelenésének a végére járjak.

"Miért ugh?" Megállított, mielőtt megrázta volna az agyam. "Láttad a kis szarvát?"

"Flörtölt Colbyval."

"Tizenegy éves."

"Tíz éves." Közelebb volt a húszhoz, mondhatni, de nem ez volt a lényeg. "Ő egy kisbaba."

"Nem volt nála a takarója, úgyhogy kétlem, hogy aggódnod kellene amiatt, hogy megszöknek."

Colby számára kevés anyagi javak számítottak, de az Asa által kötött takaró, amely elűzte a rossz álmokat, a lista élén állt. Soha nem ment el otthonról nélküle. Alig vette le, még a forró nyári hónapokban is.

"Ez furcsán megnyugtató." Végigpásztáztam a környéket, de egy lelket sem láttam. "Egyébként hová tűntek el?"

Most volt itt az ideje, hogy levadásszam őket, és elindítsam a tervemet.

"Amikor utoljára láttam őket, Peleg épp kiszolgálta magát egy kis harapnivalóval és egy üveg vízzel." Tanulmányozott engem, és észrevette, hogy az ujjaim öntudatlanul a tenyerembe görbülnek. "Bejelentkezzem a dadusaiknál?"

"Nem." Elképzeltem Colby felháborodását, ha meghallja, hogy arra célozgat, hogy bébiszitterekre van szükségük. "És ne hívd őket..."

Bumm.

Egy hömpölygő erőhullám hullámzott alattam, és én leborultam a szénabáláról.

A fekete mágia rangon aluli fuvallata éles ózonillattal párosulva csípte a szememet, és könnybe lábadt a szemem.

"Megkeresem Colbyt." Pánik lüktetett a mellkasomban, de egy pillanat alatt talpra álltam. "Te keresd meg Morant."

Az állát lehorgasztva a felfordulás felé baktatott, és az elsősegélynyújtóknak szólt, hogy adjanak útbaigazítást.

Clay legutóbbi információi alapján a pajta és a rögtönzött konyha felé sprinteltem.

A gyerekek nem voltak ott.

Miközben átfésültem a zugokat, hátha bújócskává változott a címke, tárcsáztam a telefonját, nem sok reményt fűzve ahhoz, hogy felveszi. Macskaméretű volt, amikor utoljára láttam, de a mobil súlya hátráltatta a sebességét, és ő győzelemre játszott.

"Peleg eltűnt." Egy centurió sietett hozzám, durva angolsággal. "Elment játszani, de nem tért vissza."

Vészjósló érzés járta át a testemet, és rossz előérzetem támadt azzal kapcsolatban, hogy mit fogunk találni. "Nem tért vissza?"

"A lány is eltűnt" - erősítette meg. "Együtt mentek, de nem tértek vissza."

"Te az egyik őrük vagy?"

"Barátom." Megrázta a fejét. "Nem jó az angol." Megkocogtatta az alsó ajkát. "Ő beszél, hogy tanítson engem."

"Segít neked az angoloddal." Ez nagyon Colby-szerű volt. "Segít nekem megtalálni őt?"

"Igen" - mondta olyan megkönnyebbüléssel, mint aki kimerült a beszélgetésünk elemzése miatt.

Mások is csatlakoztak hozzánk, buzgón segítettek, és a hálónk egyre szélesebbre tárult, ahogy a gyerekeket kerestük.

Ahogy az idő lassult, komor forgatókönyvek kúsztak a gondolataimba, egyik rosszabb volt, mint a másik.

Mi van, ha Peleg átcsempészte Colbyt az őrökön? Mi van, ha Stavrosnak volt egy portálja, amely készen állt, hogy elragadja őt? Mi van, ha Haelhez hurcolta, miközben mi a nyomunkban loholtunk? Mi van, ha megsérült?

Mi van, ha...?

Mi van, ha...?

Mi van, ha...?

Rémületemet megfojtva befelé fordítottam a figyelmemet, az ismerős kötelék után tapogatózva.

Semmi.

Üres voltam, kimerevített és üreges, ahol a melegségének kellett volna lennie, és epe emelkedett a torkomban.

"Rue" - harsogta Clay a mezőn keresztül. "Megtaláltuk őket."

Továbbra is vártam, hogy a megkönnyebbülés elérjen, de a rettegés csak fokozódott, ahogy odarohantam, de nyoma sem volt. "Hol?"

"A régi cserepes fészer mögött." Megpördült, hogy visszafelé fusson. "Sietnünk kell."

"Istennő" - lihegtem, ahogy a New Orleans után túlságosan is ismerős rothadó korditszag megcsapott.

"A gyerekek dadái eszméletlenre lettek ütve" - lihegte - "de mindketten lélegzenek".

Egy sápadt láb akadt meg a szememben, a bőr fehérebb volt, mint a korábbi szürke, és a gyomrom lejjebb ereszkedett.

"Peleg." Esküszöm, a szívem felmondta a szolgálatot. "Nem, nem, nem, nem."

Vér glóriázta a fejét, dús bíborvörösre festve a haját, és a gyomrából síró vértömeg tátongott.

Felette a mágia irizáló védőbuborékként csillogott, magába zárva őt... és Colbyt.

Amennyire meg tudtam ítélni, a lány sértetlen volt, de a vér szétfröcskölte fehér szárnyait és bundáját.

"Colby." Térdre estem, és utána kapaszkodtam, de a mágia egy rántással visszavert. "Be kell engedned."

Ahogy a szája szavakat formált, amelyeket nem hallottam, könnyek csúsztak le az arcán, rózsaszínűvé változtatva az arcát.

Ilyen közelről meg tudtam mondani, hogy a mágia az övé volt - az enyém - a miénk? De a sokk megfosztotta az irányítástól.

"Semmi baj, édesem." Összeszorítottam a kezem, amíg abba nem hagyta a remegést. "Itt vagyok, és minden rendben van."

A kezemet a varázslat ívelt szélei fölé csukva behunytam a szemem, és elmormoltam egy varázsigét, hogy összetörjem a gyámját. A visszajelzés csíphette Colbyt, az aktív varázslat lecsupaszítása gyakran megtette, de el kellett jutnom Peleghez, mielőtt elvérzik előttünk.

Ahogy az ujjaimat a varázslatba fúrtam, és felszakítottam egy nyílást, a sikolyai és a zokogása kiáradtak, és az én kis molyleányom is pánikszerű szárnycsapások örvényében.

"Nem akartam..." Megütötte a nyakam oldalát. "Én nem akartam..." Úgy ragadt, mint a ragasztó. "I..."

A könnyes vallomás után végigcikáztam az összes lehetséges jelentést.

Nem Colby tette ezt. Nem ő tette volna. Nem tehette volna meg.

Ő... nem... ez nem volt lehetséges.

"Megsérültél?" A hátára simítottam a kezem, hogy lecsendesítsem a szárnyait. "A vér a tiéd?"

"N-n-nem."

"Jó." Újra tudtam lélegezni. "Ez nagyon jó."

"Gyere ide, Shorty." Clay a mellkasához szorította. "Maradjunk hátul, és hagyjuk, hogy dolgozzon."

Peleg állkapcsának aljára nyomott két ujj megerősítette, hogy életben van.

Él, amivel tudok dolgozni. Életben azt jelentette, hogy talán túléli ezt az egészet.

A legsúlyosabb sérülés Peleg gyomrában volt, de a fején lévő vágás végzetesnek bizonyulhat. Óvatosan, hogy elrejtsem a cselekedeteimet Colby elől, elrendeztem a belsőségeit a helyükre, és a tenyeremet a középső testrészére helyeztem. A mágia felmelegítette az ujjaimat, sistergett a nedves vérén, miközben gyógyító energiát tápláltam belé.

A hús összezárult az érintésem alatt, elrejtve a legsúlyosabb sérülést, és magasabbra tolódtam, hogy a koponyáját a tenyerem közé szorítsam.

"Gyerünk, gyerünk, gyerünk" - kántáltam a leheletem alatt, lezárva a sebet. "Ébredj fel, kölyök!"

"Cal..." A szemhéja megrándult, ahogy küzdött a felszínre töréssel. "Cal..."

"Shh." Folytattam, mágiát nyomva belé. "Próbálj meg nem beszélni."

Egy jajgatás és egy üvöltés közé szorított zaj hagyta el a fülemet, amikor Moran a földre csapódott mellettem.

"Peleg." Szorosan behúzta a szárnyait. "Az én fiam."

Tisztában voltam vele, milyen könnyen én is lehetnék a helyében, ezért nem lökdöstem el az utamból, hogy több helyet adjak magamnak. Hagytam, hogy megfogja a kezét, és biztosítékokat mormoljon, így felszabadultam, hogy minden csepp mágiámat a fiú életre keltésére összpontosítsam.

Amikor a szemhéjai megrebbentek, az enyémek is, és egy becsapódó ajtó erejével csúsztak le.