Hailey Edwards - Gray Witch - 11. Fejezet

 


11



Callula visszanyerte nyugalmát, mire visszatértünk a szobánkba, és olyan mosolyt csalt elő, amely mindkettőnk számára hitelesnek tűnhetett. Lenyűgöző volt a képessége, hogy elrejtse az érzelmeit, hiszen biztos voltam benne, hogy nem varázsütésre lett rendben, ami az anyja fojtogatójával történt.

Bármennyire is szerettem volna, ha Asa meg tudja nyugtatni, nem tudta volna megmagyarázni az eltűnésének okát anélkül, hogy felfedné a grimoire-t. És azt a förtelmet, amit akkor hoztam létre, amikor a nyaklánc összeolvadt az azt rejtő medállal.

"Megtettem, amiért jöttem." Átölelte Assát, és megcsókolta az arcát. "Haza kell mennem."

"Jó utat." Megmerevedtem, amikor engem is megölelt. "Örülök, hogy megismerhettem."

"Legközelebb a lehető legjobban fogok viselkedni." Megsimogatta az arcom. "Alig várom, hogy lássam, milyen gyönyörű gyerekeitek lesznek." Az ajtóban tétovázott. "Remélem, a fojtószalag ad majd némi védelmet, bárhová is került."

"Én is remélem." Megérintettem az olvasztott láncot. "Köszönd meg anyádnak a nevemben."

"Alig várja, hogy megismerkedjen veled." Callula kilépett a szobából. "A következő alkalomig, drágáim."

Miután becsukódott mögötte az ajtó, belesüppedtem a megüresedett munkaszékbe. "Mi van a családoddal?"

"Attól tartok, ennél pontosabban kell fogalmaznia."

"Gyerekek." Fölbámultam rá. "Találkozhatok valakivel, aki nem akarja, hogy felcsináljanak?"

Túl későn vettem észre, hogy ugyanazt a sebet túrtam fel, amiért Meg szidott, de Asa vigyorgott.

"Clay mindig is nagybácsi akart lenni egy rakás unokahúgnak és unokaöccsnek."

Ha. Ha.

Nem.

"Most csak gonoszkodsz." Tétováztam. "Egyébként is, mennyi az a passió?"

A zsebemben zümmögés terelte a figyelmemet a telefonomra, amely egy ismeretlen számot villogtatott. "Hollis."

"Meg továbbította az információidat" - morogta egy mély hang. "Szeretném felajánlani a szolgálataimat, ingyenesen."

"Ezt nagyra értékeljük, Mr....?"

"Szólítson Derrynek."

"Oké, Derry." Sejthettem volna, hogy Meg őt választja bajnoknak. "Mikor találkozhatunk?"

"Most." Komornak tűnt. "Már úton voltam, amikor Meg közvetítője kapcsolatba lépett velem." Csipogó hang töltötte be a vonal végét. "A helyi falka azt hitte, hogy egy gazemberrel van dolguk, de az egyik vénemberük felismerte Old Man Fangot, és felkeresett engem."

Mivel a falkájuk rendszeres kapcsolatban állt Meggel, aki jogi szolgáltatásokat nyújtott bárkinek, aki megengedhette magának a tanácsát, megértettem, miért gondolhatják más wargok, hogy Derry tudja, hogyan kell bánni egy bosszúálló szellemmel.

Nem mintha valaha is elmondtam volna Megnek, hogy gondolatban azok közé soroltam.

Hoppá.

"Mondd meg, hol vagy, és tíz perc múlva ott találkozunk." Elsorolta a címet, amit megjegyeztem, aztán befejezte a hívást. "Derry a Meg falkájának jelenlegi alfája." A combomnak dobbantottam a telefont. "Átlépi az államhatárt, hogy segítsen. Ez nagy dolog."

Az alakváltók, jobban, mint bármely más frakció, azt a bélyeget hordozták, hogy átváltoztatáskor agyatlan vadállatok, emberi alakjukban pedig állatiasak. A legtöbbször ez nem volt igaz. A négylábú ragadozók sokkal kevésbé voltak könnyelmű gyilkosok, mint a kétlábú fajták. De az emberek élvezték a klasszikus szörnyeiket.

Egy embereket gyilkoló vad wargról szóló hír, még ha halott is volt, és csak erre a célra nevelték fel, PR-rémálom lehetett.

Ahogy elhagytuk a szobánkat, észrevettem, hogy a karbantartó irodában ég a lámpa. Tétováztam egy lépést, de aztán továbbmentem a terepjáróhoz. Senki épeszű ember nem várakoztatott egy alfát, amikor hajlandó volt kezet - vagy orrot - nyújtani, hogy segítsen egy folyamatban lévő nyomozásban. Különösen, mivel nagyobb esélye volt az Öreg Fanggal való harcban, mint nekünk, ha megtaláljuk.

A GPS egy temetőhöz vezetett minket a város szélén, ahol egy fitt, negyvenes évei közepén járó férfi támaszkodott az út szélén parkoló teherautónak. A szemei aranyosan csillogtak a fényszórók fényében, megerősítve, hogy ő volt az alfa wargunk. A haja rövidre volt vágva, vörös-arany, és kócos szakállát gondosan fésülte.

Az alfáknak fontos volt a megjelenés. Annak kellett lenniük. Különben a falka, amelyet oly szeretettel gondoztak, felkelne, kitépné a torkukat, és egy erősebb királyt vagy királynőt koronázna az uralmukra.

"Rue Hollis" - köszönt rám félmosollyal. "A leggyakoribb vendégünk."

"Megéri." Odamentem hozzá, hogy kezet rázzak vele. "Ő egy kedves barátom."

"Ő is ezt mondja rólad." Rávillantott Asa-ra egy pillantást. "Téged csak úgy hív, hogy az Állkapocstörő."

"Az Állkapocstörő?" Rossz előérzetem volt, de azért megkérdeztem. "Miért tenne ilyet?"

"Mit csinálsz a kemény cukorkával?"

"A szádba teszed."

"És?"

"Megszopogatod."

Derry hagyott egy kis nevetést elszökni, mielőtt Asa felé lépett, és kezet rázott vele. "Örülök, hogy megismerhetem."

Ekkor eldöntöttem, hogy kedvelem Derryt. Bárki, aki tisztelettel bánt Asa-val, ugyanezt érdemelte ki tőlem.

"Magának is." Asa lehorgasztotta az állát. "Nagyra értékeljük a segítségét, és a becenévre való figyelmeztetést."

"Ne hagyd, hogy Meg a fejedre menjen. Hat éven át mindenkit Piszkos Télapónak hívott, miután egy szerencsétlen karácsonyi incidens után, amelyben egy Mikulás-jelmez, a párom rúdtáncórájának sztriptíz lejátszási listája és egy üveg csípős szósz szerepelt."

Asa arcán őszinte mosoly ült ki, és én legszívesebben a fekete szívemre szorítottam volna a kezem.

Aztán enyhén hátborzongatónak éreztem az anyai aww pillanatot, amikor egy potenciális barátra tett szert.

"Itt temették el az öreg Fangot?" Megpróbáltam lazán játszani, és nem lebegni. "Van ötleted, hogy hol?"

"Érzed a szagát?" Derry megkérdezte Asa-t. "Már innen is csalánkiütést kapok tőle."

"Ezüst" - értett egyet. "Nekem is ugyanez a reakcióm a vasszerkezetre."

"Nem is tudtam, hogy zavar téged a szaga." A mellkasára nyomtam a kezem. "Nem fog fájni, ugye?"

"Nem, hacsak nem nyalja le a rozsdát a díszekről." Derry kuncogott a fintoromon, aztán elindult Asa mellett. "A párom is ilyen. Úgy viselkedik, mintha munkába menet kilépnék a bejárati ajtón, megbotlanék, és ráesnék egy antik ezüsttárgyra, ami szíven szúrna."

Asa elfojtotta a kuncogását, amikor rajtakapott, hogy átváltottam rá a tekintetemet, de titokban örültem neki.

"Az igazat megvallva, Rue vasgolyókat szedett ki belőlem." Asa tartotta a lépést Derryvel. "Megmentette az életemet."

"Tisztelem az alfanőstények vadságát." Derry felemelte a kezét. "Az enyém illatos kolloidális ezüstöt kevert a boromba." Szünetet tartott. "Hogy csak a társammal iszom, hogy ne kelljen egyedül innia." Megköszörülte a torkát. "Megpróbált a hivatalos étel- és italkóstolóm lenni, mintha én ebbe beleegyeznék."

Hátrahőköltem, és sms-t írtam Claynek, miközben Asa és Derry a haverjaik fojtogatása miatt kötődtek egymáshoz.

Egy temetőben vagyunk erősítéssel, az öreg Fang temetkezési helyére vadászunk.

Bátrabb vagy nálam. Én nem tenném be a lábam egy ilyenbe, ahogy a dolgok mostanában mennek.

Van valamid?

A motel tulajdonosa túl olcsó ahhoz, hogy Wi-Fi-t fizessen a vendégeinek, szóval biztos, hogy nem ő a mi emberünk.

Akkor ki marad?

Van egy hosszútávú bérlő, akit Colby úgy talált meg, hogy szerinte jobb, ha nem tudod.

Megvan a szobaszám?

Szerinted amatőröknek nézünk ki?

"Rue." Asa elrántott a telefonomtól. "A ragyogás."

Majd jelentkezem, ha itt végeztünk.

"Clay azt mondja, van egy nyomunk, ha tudunk zsonglőrködni."

"Valószínűleg jobb, ha innentől kezdve nem beszélünk" - mondta Derry. "Csak a biztonság kedvéért."

A tanács jó volt, úgyhogy eltettem a telefonomat, és a környezetünkre hangolódtam. Nem számítottam rá, hogy itt kint bajba ütközöm. Az öreg Fang maradványait eltávolították, hogy a varázsló irányítása alá helyezzék, de örömmel adtam át ezt a műveletet Derrynek.

Előttünk egy sötét földhalom egy megfeketedett sírkő alatt jelezte a célunkat. A nyers márványdarabon nem díszelgett név, és a halott tiszteletére nem hagytak emléktárgyakat. A föld alatt azonban egy brutális emlékeztető pihent a sír lakójának árnyékos mélyén.

Egy kopottas, tiszta ezüstből készült ketrec, ahogy a történet állította.

Derry leguggolt, és levegőt szívott a tüdejébe, vigyázva, hogy ne menjen túl közel. Elgondolkodtam, hogy vajon az ezüstmaradványok beoldódása a talajba aggodalomra ad-e okot, ami átcsapott a lehetséges rozsdarészecskék miatti aggodalomba.

"Egyedül vagyunk" - jelentette ki. "Nincsenek szellemek, idézők vagy bármi más, amit érzékelek."

Asa feltartotta az ujját, majd hagyta, hogy a lángok elragadják, ahogy a démonba nőtt.

"A fenébe" - lihegte Derry. "Megnek igaza volt. Nagydarab fickó vagy."

"Egyél sok sütit" - mondta neki a démon ünnepélyesen. ""Szagold meg a sírszagot?""

"Szolgáld ki magad." Derry talpra szaladt, amikor a démon a sírba ugrott. "Óvatosan ott bent."

Egy szúrás arra késztetett, hogy arra célozzak, hogy a démon ügyetlen vagy óvatlan, de Derry csodálkozott.

"Segítenék neked - mondta a démonnak -, de nem tudok olyan közel menni hozzá. Ezüstpor keveredett a koszba."

Nos, ez megmagyarázta a dolgot. Tényleg nem akarták, hogy ez a fickó felemelkedjen. Kár, hogy valaki figyelmen kívül hagyta ezeket a kívánságokat.

"Ki lehet jutni." A démon gond nélkül feltápászkodott. "Megvan a szaglás."

"Te is nyomkövető vagy?" Derry szeme felcsillant. "Gondoltál már arra, hogy egy falkával vadászol?"

Az ajánlattól a démon és én is megdermedtünk a helyünkön, de ő tért magához előbb.

"Rue falkával." Megcsóválta felém az ujjait. "Vadássz vele a rossz emberekre."

"Nah." Derry lerántotta magáról az inget. "Úgy értem, igazi vadászat. Főleg szarvasra." Lerúgta a cipőjét. "Minket is hívnak problémás állatok elejtésére. Pumák és hasonlók, amelyek rákaptak az emberek ízére. El kellene jönnöd." Lelökte a nadrágját. "Ahogy hallottam, Rue anyja régebben a mi falkánkkal futott. Kétlem, hogy bárkit is érdekelne, ha te is kipróbálnád."

"Rue is jön?"

"Az csak rajta múlik." Felém fordult. "Akarsz a farkasokkal futni?"

Most éppen nem akartam tudomást venni arról a tényről, hogy fenékig meztelen volt, és teljes mellszélességgel mutogatott.

"Megfontolom a dolgot." Elfordítottam a tekintetem. "Nem vagyok oda a vadászatért."

A vér, a halál, a felajánlott szív annak, aki a gyilkos harapást végezte...

"Nem ugyanaz, mint egy falkafuttatás" - értett egyet. "Azok a családról és a játékról szólnak, a falkakötelezettség kialakításáról." Egy bokor mögé lépett. "Úgy tizenöt percre lesz szükségem."

Mert majdnem kiugrott a számon, mielőtt eszembe jutott volna.

Átváltozott.

Pontosan ott.

Mi pedig hallhattuk a nyögéseit és a zihálását, ahogy a teste új alakot öltött.

Anyát falkának tartották. Meg úgy szerette őt, mintha a testvére lenne. Megértettem, hogy ez mozgásteret adott nekem a falkájukkal szemben, de ezt a lehetőséget sosem használtam ki. Megelégedtem azzal, hogy fenntartottam a Meghez fűződő kapcsolatomat, és anyagilag támogattam a falkáját, cserébe a jogi ügyekben nyújtott segítségéért. Soha nem gondoltam arra, hogy a falka talán örökbefogadott rokonuknak tekint, de Meg volt a matriarchájuk. Már korábban is eszembe kellett volna jutnia.

A démon széles vigyorral odalopakodott hozzám. "Vadászni megyünk Derryvel?"

"Azt akarom, hogy menj." Megveregettem a karját. "Kedvesnek tűnik, és egy ilyen vadászat csodálatos lenne."

Asa nagyon hiányozna, ha túl sokáig mennének túl messzire, de a démonnak életre szóló élmény lenne.

"Te kis kedvenc." A haját a kezembe nyomta. "A legjobb vadászpózt mutatom Rue-nak."

A póz nem póz volt, hanem a misztikus mambó egy variációja. Tényleg figyelmeztetnem kellett Derryt, mibe keveredett a démonnal. Ha ilyen mozdulatokat vágott ki, miközben vadászni voltak, a préda száz mérföldről meghallotta volna, hogy jönnek.

Hideg orr ütötte meg a kézfejemet, és megrándultam, amikor egy sovány, szürke farkas rám csóválta a nyelvét.

"Készen állsz?" A démon odasétált Derryhez. "Versenyezel velem?"

A farkas lelkesen csaholt, a farkát csóválta, és elgondolkodtam, vajon Derry áll-e a kormány mögött, vagy ebben a formában inkább másodpilóta. Talán a négy láb egyszerűen csak boldogabbá és játékosabbá tette. A démon minden bizonnyal mindkettő volt.

"Versenyezhetsz a temetői út végéig, de ennyi." Csípőre tettem a kezem. "Ha ennél messzebbre mész, még meglátnak." A falkamágia elmoshatja a határokat, amíg az emberek farkas helyett kutyát látnak, de egy bíborvörös bőrű démont ébenfekete szarvakkal és napokig érő izmokkal nehéz volt eltéveszteni. "Biztos vagy benne...?"

Nem hagyták, hogy kimondjam a kérdésem végét, mielőtt elszaladtak, mint egy lövés.

"Örülök, hogy elbeszélgettünk" - mondtam a porfelhőnek, majd elmormoltam: "Remélem, olyan gyorsan követnek, mint ahogy futnak".

Tíz perccel később utolértem őket, és igyekeztem nem észrevenni, hogy a démon a farkassal játszik. Egy alfafarkassal. Egy olyan hosszú bottal, mint az alkarom.

És ha véletlenül elkaptam néhány képet, esetleg egy rövid videót, akkor dokumentáltam a kárt. Igen, ez az. Vagyoni károkat. Ennyi volt. Nem zsaroló mappát csináltam. Mert az helytelen lenne.

"Ó, a francba." Odakocogtam hozzájuk. "Ez nem egy bot."

Egy közeli mauzóleum ajtaja furcsa szögben lógott, és a démon túl ártatlanul nézett ki. Közelről láttam, hogy a bot nem csak olyan hosszú volt, mint az alkarom, hanem egy singcsont.

"Menj, tedd vissza oda, ahol találtad." Figyelmen kívül hagytam a démon duzzogását. "Meg kell oldanunk egy ügyet."

A Derry torkában lévő morgás szuszogássá és egy emberhez hasonló fejbiccentéssé változott, ahogy felszisszent.

Miután rendbe tették a dolgokat, intettem Derrynek, hogy vezessen. Ezúttal én mentem mögötte, és hagytam, hogy a démon kövessen. Egyikük sem tűnt boldognak a megállapodással, de későbbre is be tudtam ütemezni nekik egy játszóteret.

Miután összeszedtük a megidéző gyűrűnket, és elűztük az összes bosszúálló szellemet.

Átváltozás szállta meg Derryt, amikor átlépte a temetőt elhagyó telekhatárt. Nem olyan drámai, mint az egész emberből farkassá válás, de azért lenyűgöző volt. Itt volt a ragadozó, akire számítottam, orrát a földhöz tapasztva, fülét minden hangra hegyezve.

Az órám fitneszalkalmazása szerint három mérföldet gyalogoltunk, és kitűztem egy tűt, amikor a srácok megálltak.

A démon körbejárt körülöttem, felvette, amit Derry lokalizált, és a páros néma egyetértésben bámult egymásra. Aztán a démon felém fordult, felkapott, mint egy tollpihét, és felhúzott egy közeli fára. Ahogy megtaláltam a hangomat, hogy ráordítsak, amiért túlreagálta a dolgot, egy kék onryō egyenesen Derry felé lőtt, és fülsiketítő roppanással csapódott bele.

A farkas kétszer akkora volt, mint ő, és háromszor olyan gonosz, ahogy haraptak, karmoltak és vicsorogtak egymásra.

"Haszontalan vagyok itt fent." Kimásztam a démon karjaiból egy ágra. "Kapcsolatra van szükségem, hogy a mágiám működjön."

"Derry-farkas akarja tesztelni az elméletet" - magyarázta a démon. "Mondtam neki, hogy rossz ötlet."

"Hatvan másodpercet adunk nekik, aztán lemegyünk oda."

"Megegyeztünk." A démon elvigyorodott. "Rue-nak vannak a legjobb ötletei."

"Nekem szörnyű ötleteim vannak, amik bajba sodornak minket." Megkocogtattam az állát. "Te csak szereted a bajt."

"A legjobb..." - szétválasztotta a haját, készen arra, hogy átadjon nekem egy részt, "...ötletek."

"Idő van", szólítottam anélkül, hogy az órámra pillantottam volna. "Szakítanunk kell, mielőtt túl messzire megy."

A szellemekkel az volt a baj, hogy már halottak voltak. Az elméletek szépek és jók voltak, és én mindenáron ki akartam próbálni őket, de voltak határok. Derrynek volt egy társa és egy falkája, ami tőle függött. Nem kételkedtem benne, hogy képes lenne harcolni, de túl könnyen képzeltem magam a párja helyébe. Az ő érdekében nem nézhettem tétlenül.

"Tarts ki." A démon a karjába szedett, és leesett a fáról. "Vigyázz hátra."

"Köszönöm." Elhúztam Colbytól, készenlétbe helyezve egy elszigetelő varázslatot, aminek működnie kellett volna Fangon. "Hé, te!"

A farkasok nem törődtek velem, inkább csontig aprították magukat.

Derry fáradt volt, vérzett, és az egyik mancsát fájlalta.

A súlyos sérülései ellenére az öreg Fang nem volt az.

"Ronda" - kiáltottam, és megvilágítottam a pálcám hegyét. "Gyere, kapd el!"

"Ez durva." A démon rosszalló pillantást vágott rám. "A halott farkas nem tehet róla, hogy nem szép."

"Ez nem..." A nyelvembe haraptam, amikor a kísértetfarkas a torkomra támadt. "Sajnálom, haver." A pálcámmal akartam megkocogtatni, de a bundája ragacsos volt, a bőre zselés. Szilárd volt, de a pálcám úgy hatolt át rajta, mint a papír. A nyelvem hegyére dobtam a varázsigét, és összerezzentem, ahogy a ragacs szétrobbant. "Fúj."

Izzó kocsonyás pacák záporoztak ránk, és elkezdtek rázkódni, mielőtt földet értek volna.

"Láttam, hogy ez másképp megy a fejemben." Végighúztam a kezem az arcomon. "Most csak viccelsz velem."

Ahogy néztük, a darabkák addig tekergőztek és gurultak, amíg egymásnak nem ütköztek, és egy kart kezdtek formálni, ami egy másik nagy pacák felé húzódott, ami egy láb alakját vette fel. A folyamat egyre csak folytatódott, nyugtalanítóan lenyűgöző eredménnyel.

"Derry fájt." A démon nem várt engedélyt. Felemelte a farkast a karjába. "Elvinni a motelbe?"

Egy pillantás az alfára biztosított arról, hogy nincs vesztegetni való időm a további megfékezési vagy száműzési kísérletekre. Orvosi ellátást kellett szereznünk Derrynek. Gyorsan. És óvatosan kellett eljárnunk.

Derry nem említette, hány falkatársa utazott vele, de egyetlen alfa sem utazott egyedül idegen falkaterületre. Hinni akartam, hogy megbízhatunk azokban, akiket kiválasztott, de nem voltam hajlandó kockáztatni.

"Menjünk vissza oda, ahol átváltozott" - döntöttem. "A telefonja biztosan a nadrágjában van."

Onnan, feltéve, hogy ki tudom nyitni, megtalálom a párja számát, és felhívom, hogy utasításokat kérjek tőle.

"Siess." A démon a mellkasához szorította az óriásfarkast. "Minden rendben, Derry-farkas."

A szaglásom talán nem volt egy szinten az övékkel, de a memóriám tisztességes volt, és előrefutottam a temetőbe. Megtaláltam Derry ruháit, és elővettem a telefonját, majd megkönnyebbülten fellélegeztem, amikor nem volt jelszóval védve. A kezdőképernyő közepén egy ICE-ikon tette még könnyebbé a dolgomat.

Nyilvánvaló, hogy ez a forgatókönyv elég gyakran játszódott le a wargokkal, hogy műszakok alatt kikapcsolták a biztonságot, és a vészhelyzeti kapcsolattartójukat a kezdőképernyőjükön tartották elöl és középen.

Mivel nem volt vesztegetni való időm, megnyomtam a gombot, és vártam, hogy valaki válaszoljon. "Ööö, szia?"

"Mit csinált már megint?" Egy torokhangú nő sóhajtott felém. "Hány csontja tört el?"

"Nem tudom biztosan" - válaszoltam. "Megkérdezhetem, hogy kivel beszélek?"

"Marita Mayhew-val, annak a férfinak a sokat szenvedett párjával, akinek a telefonját éppen tartja."

Tekintve, hogy az ő telefonja volt, és a vészhelyzeti kapcsolattartója, ez nekem elég volt.

"Derry összeverekedett az öreg Fanggal, és sok vért vesztett. Eszméletlen, de nem tudtam, mit tegyek vele. Nem akarom, hogy a falka részéről visszahatással kelljen számolnia, ha kompromittált állapotban látják."

"Rue Hollis" - mondta a nő egy pillanat múlva. "Persze, hogy tudnád, hogyan kell bánni vele. Adj tíz percet."

A hívás véget ért, amikor a démon megérkezett, és intettem neki, hogy fektesse Derryt a fűre.

A wargok gyógyulása csodálatos dolog, ami megmagyarázta, miért nem izzadtam meg a felépülését. Jó esély volt rá, hogy ébren és morcosan lesz, mire a társa megérkezik. Legalábbis ezt mondtam magamnak. Amíg meg nem láttam a sebeiből szivárgó zöld nyálkát, és tudtam, hogy bajban vagyunk.

Bárcsak szólhattam volna neki, de tudtam, hogy nincs rá időm, térdre estem Derry mellett, és megrángattam Colbyt. Erősen. Áthúztam magamon az energiáját, és a pálcám érintésével átirányítottam Derrybe. A meleg, gyógyító fénye lüktetett benne, és a nyálka kiszivárgott a pórusaiból, ahogy a bűzös mágia kiürült a szervezetéből.

Mindent megtettem, amit tudtam, és imádkoztam, hogy ez elég legyen, miközben hátradőltem, és vártam, hogy megérkezzen a párja.

Nem tartott sokáig.

"Derry Lamont Mayhew" - vicsorgott ugyanaz a hang a telefonból. "Ki fogom tekerni a nyakadat."

"Szia." Feltápászkodtam. "Rue vagyok."

"Szia, Rue." Az arckifejezése egyformán bosszús és elkeseredett volt. "Örülök, hogy végre megismerhetlek. Marita vagyok, Numbskull párja."

Kezét csípőre tette, Derryre meredt, és figyelte, amíg a férfi megrándult, mielőtt a vállai egy kicsit lejjebb ereszkedtek. Jól tudta leplezni az aggodalmát, de ez élt benne, ahogy az Asa iránti marcangoló aggodalom a csontjaimba égett.

"Az öreg Fang tette ezt?" Oldalba bökte Derryt. "Lenyűgöző mészárlás."

"Igen." Letöröltem a nyálkát az ujjaimról a nadrágomra. "Lenyűgöző."

"Biztos azt hiszed, hogy megőrültem." Nevetett. "Ez az átkozott bolond ember hallott a bosszúállóról vagy miről, és majdnem bepisilt. Az összes fickó a falkában arról beszél, hogyan téphették volna ki az öreg Fang torkát, ha akkor még élnek. Derry el sem hitte, hogy esélyt kap a bizonyításra." A lány fölé guggolt, és a szeme közé bökött. "Bűzlik..." Felemelte a fejét. "Te lebűvölted őt?"

"Meggyógyítottam" - javítottam ki, és rángatózni kezdtem. "Az öreg Fang harapása nem értett vele egyet."

"El tudom képzelni." Lecsöppent a földre. "Nem kell bébiszitterkedned vele. Itt maradok, amíg vissza tud változni. Az majd felgyorsítja a gyógyulást." Letelepedett a férfi mellé. "Köszönöm, hogy megmentetted őt önmagától."

"Nincs mit." Megkarcoltam a cipőmet a sárban. "Van valakid, aki be tudja foltozni a mauzóleumot?"

Nevetés rázta meg a vállát, mintha már most tudta volna, hogy ez a történet jó lesz. "Igen?"

Egy fotóért cserébe, amin a férje játszik, elintézte, hogy kijavítsák a sérülést, hogy a család ne sétáljon bele egy forró káoszba, amikor legközelebb a temetőbe látogatnak.

"Ezzel minden t-ünket keresztbe tettük." Ellenőriztem a démonnal. "Készen állsz?"

"Szia, Derry-farkas." A démon a haját a kezembe nyomta. "Rue kisállat, követlek."

"Vissza tudok találni." Eldobtam a haját. "Azért köszönöm az ajánlatot."

Mosolyomat elrejtve elindultam, és ezúttal hagytam, hogy lépést tartson velem.

"Rue kedvence." Visszatolta a haját a kezembe. "Megvédem."

"Tudok vigyázni magamra." Adtam vissza neki. "Fangot robbantottam fel, emlékszel?"

"Megtaláltam a sírt." A vigyora minden fogát megmutatta. "Akarod látni?"

"Ezért támadott?" Nem voltam benne biztos, hogy ilyen messzire követtük Fangot, mielőtt lecsapott. "Mutasd meg."

"Te kis kedvenc." Még több hajat tolt felém. "Megmutatom."

Olyan gyorsan fordult a kocka, hogy ostorcsapást kaptam.

"Rendben." Egy olyan mosolyt leküzdve, ami csak a rossz viselkedésre ösztönöz, megrángattam. "Menjünk."