Hailey Edwards - Gray Witch - 18. Fejezet

 


18



Kevés dolog nyugtatja meg annyira a lelkemet, mint a hazatérés. Nem számított, hogy egy hétig, egy napig vagy egy óráig voltam távol. Minden egyes alkalommal, amikor a kocsifelhajtóra hajtottam, és megláttam a kis házamat, az én kis telkemen, az én kis városomban, az én kis telkemen, ugyanazt az érzést éreztem, hogy hála Istennek, visszatértem oda, ahová tartozom.

Tudva, hogy Colby biztonságban van odabent? A gyámságunk alatt? Kényelmesen a fúrótornyában?

Felbecsülhetetlen.

Ahogy Asa parkolóba állította a terepjárót, Moran és két másik nő sietett, hogy kinyissa nekünk az ajtókat. Legszívesebben leintettem volna őket, hogy megmondjam nekik, hogy magunk is meg tudjuk csinálni, de lassan kellett haladnom velük. Egy életen át tartó kondicionálást nem lehetett egy nap alatt kimosni. Így hát mosolyogtam, megköszöntem nekik, és elfojtottam a bűntudatomat.

Éppen fel akartam kínálni őket frissítővel, amikor kinyújtottam a kezemet, hogy egyensúlyban legyek, amikor a világ szédítően megdől a lábam alatt, és ez a rózsaszállításra emlékeztetett.... Ahogy a valóság körülöttem és csak körülöttem forog.

Nem. Nem. Nem. Nem.

Ma nem ezzel akartam foglalkozni.

Egy robbanásnyi forróság lobbantotta fel a gerincemet, és megpördültem, hogy megtaláljam az utolsó dolgot, amivel foglalkozni akartam.

Orion Pollux Stavros, Hael főkirálya, leendő FIL és királyi púp a hátamon rám mosolygott.

A kezében egy tálca süteményt tartott, amit abból a puccos cukrászdából hozott, ahonnan Asa szokott nekem finomságokat küldeni.

Eddig a pontig bosszantott a jogosultságérzete. Most a sértés, ahogy ellopott valamit, ami csak Asa és az enyém volt, arra csábított, hogy feláldozzam.

"Visszaadtad az ajándékaimat." Figyelmen kívül hagyta a fiát, meggyőzött arról, hogy hamu jól áll neki. "Meg vagyok bántva."

Túl fáradt voltam a játékhoz, üres kézzel, leengedett kezekkel az oldalamra sétáltam felé, ahol láthatta őket. Nem akartam, hogy megfeszüljön, mielőtt elég közel értem volna ahhoz, hogy egy újabb sebtapaszt ragasszak az egyre növekvő problémakupacunk újabb problémájára.

Köztük az a tény, hogy Stavros talán nem tudott lenyomozni, amíg a nyakláncot/függőt/grimoire-t viseltem, de tudta, hol lakom, és a y'nai-ok gyorsan elárulták az érkezésemet. A Stavros iránti hűségük volt az egyetlen kifogás, amit ki tudtam találni a kifogástalan időzítésre.

"Erre most nincs időm." Átvettem a tálca súlyának egy részét. "Nekem sincs időm rád."

Talán azt hitte, hogy flörtölök. Talán a szavak nem illettek a tetteimhez. Talán csak egy idióta volt.

Határozottan megmarkolva a sarkot, kimondtam a szavakat, amelyeket Asa tanított nekem, hogy megszabaduljak a nem kívánt ajándékoktól.

A sütemények és a démonkirály, aki a kezében tartotta őket, eltűntek.

Zihálás hallatszott mögöttem, és megfordultam, hogy Moran és a többiek leesett állal figyeljék.

"Nem unod meg soha, hogy folyton csak azt hajtogatja, hogy szexi király vagyok, gyere, szülj nekem!"

Tücskök énekeltek a távolban. Egy-két béka is csatlakozott. A harcosok előttem? Egy hangot sem hallattak.

"Tényleg?" Rájuk meredtem. "Senki?"

"Nincsenek abban a helyzetben, hogy figyelmen kívül hagyják a főkirályt" - emlékeztetett Asa. "Lehet, hogy mágikusan nem kötelesek engedelmeskedni neki, de nincs más választásuk, ha az alattvalóiként az ágyába parancsolja őket. Akár egyetértenek veled, akár nem, soha nem fogják megtagadni tőle."

"Jó érv." Megdörzsöltem a tarkómat. "Szívesen megmondom Stavrosnak, hogy elég seggfej mindannyiunknak." Leengedtem a karomat. "Pislogj egyszer az igenért. Bámulj tovább a nemért."

Tovább bámultak, ami elkeserítő volt, amíg észre nem vettem, hogy könnyek gyűlnek a szemük sarkában. Nekem volt szerencsém megmondani Stavrosnak, hogy hova dugja be. (Tipp: nem belém.) Az is a hatalmamban állt, hogy alátámasszam a fenyegetéseimet. Ezeknek a nőstényeknek nem volt ilyen lehetőségük.

"Le kell zuhanyoznom." Megbillentettem az állam. "Aedan majd jelentkezik."

Meleg arccal félúton jártam a kórterem felé, mielőtt egy könnyű kopogás a vállamon megállított.

"Moran?" Nem emlékeztem a címére, de a nevére emlékeztem. Haladás! "Segíthetek?"

"I..." A szemei csillogtak. "Köszönöm." Összehúzta az állát, és kitisztultak. "Napjaim végéig emlékezni fogok az arckifejezésére." Megfogta a kezemet, és a homlokához szorította. "A te parancsnokságod alatt állok, hercegnő. Kérd, és teljesülni fog."

"Köszönöm." Kínosan megveregettem a vállát. "Nagyra értékelem."

Szűkszavú mosollyal felugrott az égbe. A többiek követték a példáját, és hagyták, hogy a szél felszárítsa a könnyeiket.

"Rue hercegnő." Clay a hajam végével játszadozott. "El kéne kezdenem befonni a hajadat koronává."

"Nem vagyok hercegnő" - morogtam. "Nem fogok hajból készült koronát viselni."

"Fogadok, hogy megtennéd, ha a nyálas muffinod adományozna érte."

"Már megint ez?" Megdörzsöltem a csuklómon lévő karkötőt, ami mostanában annyira hozzám tartozott. "Én sem viselnék a hajából készült koronát." Ráhunyorítottam, észrevettem a vigyorát, és úgy döntöttem: "Viszont szívesen megnézném, ahogy befonod a haját koronává. Elvégre ő a herceg."

"Az nem fog megtörténni" - biztosította Asa.

"Valamikor aludnod kell" - mondta Clay vidáman. "Amikor megteszed, én ott leszek."

"Nem, nem fogsz."

"Rue ott lesz" - egészítette ki. "Ő a Hajkorona csapat tagja."

A nevetés, amire nagy szükségem volt, feloldotta a torkomban lévő szorítást.

Bár a Valentin-nap még napok múlva volt, már nem láttam olyan messzire a bizonytalan jövőnkbe.

Ez a kétértelműség meggyőzött arról, hogy még a Hallmark-ünnepeket is meg kell ünnepelnünk, mielőtt a következő katasztrófa bekövetkezik. Ráadásul ürügyet adott arra, hogy egy régóta esedékes ajándékot adjak valakinek, aki igazán megérdemli.

"Gyerünk." Megütöttem a bejárati lépcsőt. "Van egy ünnepünk, amit tovább kell reklámoznunk."



* * *

"Rue vett nekem ajándékot?" A démon leült a kanapéra. Igazából ugrált. "Add ide."

"Tessék." Átadtam neki a rózsaszín és piros dobozt. "Gyerünk." Megbökdöstem. "Nyisd ki."

A papír elszakadt, a szalag elpattant, és a doboz elszakadt, ahogy beleásott. Egy egyszerű sterling karkötőt húzott elő, aminek az elejébe egy nevet véstek, és a szalag belsejébe egy üzenetet pecsételtek. Varázslattal nyílt és záródott, és olyan alakváltóknak tervezték, akik városokban éltek, és azonosító információkat tartalmazó nyakörvet akartak viselni, amikor alakot váltanak. De ez már túlságosan előrehaladott volt.

"Blayton Skinflayer Montenegro" - olvasta, és a homloka ráncba szaladt. "Ki az a Blayton?"

"Te vagy", mondtam neki. "Ha az akarsz lenni."

"Ez a nevem?" Végigdörzsölte a hüvelykujját a vésésen. "Mi van benne?"

"Meg kell nézned." Megfordítottam a kezében. "Ez egy üzenet Assától, mivel ő nem lehetett itt."

"Mindig a testvérem leszel" - olvasta rekedt hangon. "Ezt Asa mondta?"

"Ő választotta a karkötőt, az idézetet, az egészet."

És Aedan elintézte, amíg nem voltunk a városban.

"Kivéve a nevet" - szólalt meg Colby. "Mindannyian közreműködtünk, hogy válasszunk egyet."

"A Blayton egy családi név az anyai ágon, és a Skinflayer Colby választása volt."

"Blayton Skinflayer Montenegro" - mondta újra. "Van nevem." Ellenőrizte velem. "Az enyém?"

"Mind a tiéd" - egyeztem bele. "Hacsak nem tetszik."

"Tetszik." A mosolya beragyogta a szobát. "Skinflayernek hívnak?"

"Ez a neved." Megveregettem a térdét. "Lehetsz Blay vagy Blayton vagy, igen, Skinflayer."

"Skinny" - jelentkezett Clay. "Nekem megfelel."

"Nem kell választanod egyiket vagy másikat" - emlékeztettem. "Mindenki Rue-nak hív, de Clay Babaarcúnak hív. Bemutathatnánk Blaytonként, és négyszemközt Skinflayer vagy Skinny néven szólíthatnánk."

"Hmm." Átnyújtotta nekem a haját. "Te kis kedvenc." Megfordította a karkötőt a kezében. "Azt hiszem."

"Honnan tudtam volna?" Végigsimítottam az ujjaimmal a selymes hosszán. "Nem kell ma este döntened, nagyfiú."

"Rue hívj Blay-nek." Átnyújtotta az ajándékát. "Vedd fel?"

"Persze." Elengedtem a haját, amiért egy duzzogást érdemeltem ki, majd kinyitottam a zárat. "Akarsz tudni egy titkot?"

"Igen", sietett ki. "Mondd el."

"Asa nem viselheti. Csak akkor fog megjelenni, ha te is megteszed." Összekattintottam, majd elvarázsoltam. "Nagyon szép."

"Az enyém?" Megrázta a csuklóját, hogy lássam, ahogy csillog. "Mind az enyém?"

"Mind a tiéd."

Lángok nyelték el, és Asa ott maradt, ahol a démon-Blay ült. Ugyanilyen gyorsan Asa elszakadt, ahogy... Blay... visszaszerezte a testüket, és felugrott a lábára. Felkapta Colbyt, és táncoltak a nappaliban, mindketten olyan boldogok voltak, hogy a mellkasom fájt.

Clay mellém pottyant a kanapéra, és átvetette a karját a vállamon. "Nem baj, hogy nem a pasiddal töltöd a Valentin-napot?"

Ó. Ünnepelni fogunk. Majd később. Miután mindenki más lefeküdt. De ezt nem mondtam el Claynek.

Hívd ezt az én Valentin napi ajándékomnak neki.

"Több mint rendben." Elnézést kértem, elmentem a szobámba, aztán visszatértem, és leültem mellé. "Te és én? Addig fogunk teljes árú csokoládét enni, amíg rosszul nem leszünk. Aztán addig fogunk bort inni, amíg azt nem gondoljuk, hogy a Mystic Mambo megtanulása a legjobb ötlet."

Már nyúlt is a kanapé háttámláján lévő dobásért, és felemelte az egyik sarkát, hogy becsúszhassak mellé. "Megnézhetnénk a Hercegnő menyasszonyát?"

Bebújva mellé, miközben Blay és Colby a szomszéd szobában orkokat gyilkolt, boldogan sóhajtottam. "Ahogy óhajtod."