Hailey Edwards - Gray Witch - 8. Fejezet

 


8



Ha Asa nem állította volna be az ébresztőt, talán nem ébredtem volna fel alkonyatkor. Vagy hajnalban. Vagy másnap alkonyatkor.

Asa hozzászokott ahhoz, hogy megfizesse az e világ és a Hael zsebbirodalom közötti utazás díját, Asa fejfájást okozott a másnaposságomnak. Beszívtam a három reggeli burritót, amit rendelt, mielőtt lezuhanyoztunk, és azt kívántam, bárcsak vett volna még tízet. Puha tojás, ropogós füstölt szalonna, avokádó, ropogós hasábburgonya, cotija sajt, savanyított jalapeño és chipotle aioli. Mit nem lehetett szeretni?

Elvittük a fűszeres Café de Olla-t elvitelre, így volt időm megválaszolni a Parish és a Natchez csapat által küldött SMS-eket és hívásokat, amelyek a várható érkezési időnket követelték, miközben Asa elvitt minket a következő lehetséges kapcsolatunkhoz az idéző gyűrűben.

A VacayNStay egy nagyszerű régi koloniál volt, történelmileg pontos kék-kék színpalettával. Elöl szökőkút, amely fényjátékkal lüktetett, hátul pedig egy tündérfényekkel kirakott kert. Tökéletes egy romantikus sétához. A pázsit sűrű és buja volt. Lenyűgöző. A kör alakú felhajtó pedig inkább Q, mint O alakú volt, a vendégparkoló pedig a ház oldalában lévő aprócska parkolóban - inkább egy sávban - volt.

Határozottan nem egy olyan hely, ahová az ember begördül, és azt gondolja: "Ez az!". Itt van vége az egésznek.

Az Amherst-i srácok tanulhatnának egy kis leckét az itt lakó idézőtől a finomkodásból.

Három másik autó is volt, kettőnek külföldi rendszámú. Biztos vendégek, mint mi. Ez megnehezítené a lopakodást, de egyúttal egy réteg szigetelést is adna nekünk a többiek között.

Mielőtt belegabalyodtunk volna a következő nyomozásunkba, küldtem Claynek egy sms-t.

Megérkeztünk.

Folyamatosan tájékoztass minket.

"Szerinted Markus figyelmeztette a barátait?" Asa a terepjáróban hagyta a holminkat. "Ez gondot okozhat."

"Ha igen, és azonosítani tudnak minket, akkor gyorsan vége lesz az egésznek." Amhersték bármikor készíthettek volna rólunk képeket a telefonjukkal. Valószínűleg inkább azután tették ezt, hogy megkértük őket, hogy ne tegyék. "Tisztán játszottunk Amherstékkel." Többnyire. Tudták, hogy az FBI-tól jöttünk, csak azt nem, hogy melyiktől. "Mi a trükkünk?"

"Nászutasok", javasolta. "Azzal talán kevesebbet kell félbeszakítanunk."

"Hmm." Úgy tettem, mintha megfontolnám az ötletét. "Ez megmagyarázná azt is, hogy miért nincs ruhánk."

Csak ami rajtunk volt, mindkettőnkön a tegnapi kalandoktól összegyűrve.

"Ó?"

"Letéptem rólad." Kinyomtam egy gombot az ingén. "Foszlányokban vannak az autópályán."

"És a te ruháid?" Közelebb hajolt. "Mi történt velük?"

"Te", mondtam egyszerűen.

Lehajolt, végigsimította a száját az enyémen, és átkarolta a derekamat.

"Figyelnek minket." A lélegzete végigsuhant az ajkaimon. "A nászút hadművelet már elindult?"

"Már a parkolóban csókolózunk" - motyogtam. "Nem szeretném leleplezni az álcánkat."

Asa egy lendülettel táncba pörgetett, ami úgy összekeverte a lábamat az övével, hogy legszívesebben kirúgtam volna a lábát a lába alól, és a földre lovagoltam volna. Forró szemmel mártogatott, amíg a hajam a kavicsot súrolta, majd az államról az ujjbegyét a melleim közötti völgybe húzta.

Ez sokkal meggyőzőbben nézett volna ki, ha olyan ruhát viselek, ami hízelgő a fekete öltönyének.

Hát igen.

Azzal dolgozunk, amit kapunk.

Hangos tapsok hívták fel a figyelmemet, és egy hatvanas évei közepén járó nőt találtam a tornácon ájuldozva.

"Ez nagyon szép volt." Folytatta a tapsot. "Milyen romantikus."

"Szia." Hagytam, hogy Asa felhúzzon, és a hóna alá dugjon. "Foglaltunk szobát."

"Nektek viszonyotok van? Ennyi szenvedéllyel nem lehettek házasok."

A kérdés váratlanul ért, és én némán álltam ott.

"Igen" - vallotta be Asa teljes komolysággal. "Remélem, ez így rendben van." Pajkosan rám nézett, tele huncutsággal. "Egy nap feleségül fogom venni ezt az egyet. Amint a válás elintéződik."

"Sajnálom, hogy az előző házasságod nem jött össze, de nyilvánvalóan így a legjobb. Ti ketten varázslatosak vagytok együtt." Kitárta az ajtót. " Gyertek be, és hozom a szobakulcsotokat."

Arcomat Asa oldalához szorítva suttogtam: "Sajnálom, hogy az előző házasságodról is hallottam".

"Igen, nos, a feleségemnek viszonya volt egy haltenyésztővel. Én vegán vagyok, így az árulás kétszer olyan fájdalmas volt."

Volt valami ismerős elem a történetben, amit elmesélt, de nem tudtam hova tenni.

Aztán rájöttem.

Ez volt a cselekménye a legutóbbi valószínűtlen alakváltó regénynek, amit olvastam, egy polipról és egy lamantinról.

Tudtam, hogy a vállam fölött olvasott, és ő maga alakította a sérelmet szenvedett lamantin szerepét.

"Ha süllő, akkor süllő, azt hiszem." Megveregettem a kezét. "Mit tehetsz?"

Mielőtt lecsaphatott volna rám egy halikráról szóló csípős megjegyzéssel, a nő beinvitált minket a házba.

"Lucy March vagyok" - mutatkozott be a nappaliból lett előszobában. Egy ágaskodó székhez sietett, amely egy antik íróasztal előtt állt, rajta egy kulcsokkal teli szekrénnyel, ami a bejelentkezési területként funkcionált. "Ott lent lakom." A folyosó végén lévő ajtóra mutatott. "Szívesen látlak benneteket a konyhában, de ez egy közös helyiség. A hűtőre ki vannak írva a szabályok." Mosolygott, miközben átnyújtotta a kulcsunkat, egy valódi fémkulcsot, amit a kampójáról téptek le. "Érezzétek jól magatokat."

"Úgy lesz" - ígérte meg neki Asa, és szorító pózban magához húzott. "Köszönjük a vendéglátást."

Nem kellett színlelnem a pirulást, amikor Ms. March mordult egyet: Szerencsés lány.

Történetesen a szobánk az alsó szinten volt, így nem kellett messzire mennünk, hogy megvizsgáljuk a szállásunkat. Ez azt is jelentette, hogy Ms. March lyukat bámult a hátunkba, amíg be nem csuktuk magunk mögött az ajtót.

"Nem tehetek róla, de feltűnt, milyen közel van a mi szobánk az övéhez." Megrántottam az orromat. "Kukkoló, mi?"

"A parkoló tele van." Asa a csípőjével az ajtóhoz szegezett. "Lehet, hogy ez az utolsó szabad szoba."

"Nem én vagyok az egyetlen, aki elképzeli, ahogy egy poharat tart a falhoz, hogy lehallgasson minket."

"Te voltál az", mondta Asa sóhajtva, "amíg be nem illesztetted ezt a mentális képet a fejembe".

A vállára tett kezemmel a nyakához kúsztam, és lefogtam az ujjaimat. "Csend van."

"Tele van a parkoló" - ismételte meg, a fejét csóválva, hogy hallgatózzon. "Hol van a többi vendég?"

"Van kedved sétálni egyet?"

"Határozottan van kedvem" - siránkozott, a homlokát az enyémhez támasztva. "Adj egy percet."

"Talán segíthetek ebben."

Lecsúsztattam a hátam az ajtóra, és a vállán lévő szorításomat a csípőjére cseréltem. A térdemre ütöttem, és Asa felnyögött, az ujjai a hajamba gabalyodtak. Kigomboltam az övét, kinyitottam a nadrágja gombját, és lehúztam a cipzárját. Forró és kemény volt a kezem alatt, amikor kiszabadítottam a boxeréből, és a számba vettem.

"Rue." Asa keze megrándult, ahogy mélyebbre húztam. "Istenek."

A férfi íze bevésődött az agyamba, és kiélveztem, ahogy egy halk morgás csúszott át az ajkán. A gerince összeszorult, az orgazmusa gyors és brutális volt, én pedig vigyorogtam, ahogy a térdei cserbenhagyták. Úgy csapódott előttem a szőnyegre, imbolyogva, mint egy sótlan sós cajeta csokoládétorta, önuralma rekordidő alatt felbomlott.

Aha.

Büszke voltam magamra.

"Te jössz." A derékszíjamért nyúlt. "Ez így fair."

"Tartozol nekem." Megborzongtam, ahogy a kezét a nadrágom elejére süllyesztette. "Nekünk kellene..."

"- itt és most kellene ezt csinálnunk." Belemártotta magát az alsóneműmbe. "Szeretlek, Rue."

"Én is szeretlek" - lihegtem, miközben ujjai csúszósan és mohón találtak rám. "Nagyon is." A keze ellen dülöngéltem, ahogy belém hatolt. "Nagyon, nagyon." Ahogy a hüvelykujja végigsimított azon az apró idegcsomón, megremegtem a szükségtől. "Nagyon, nagyon, nagyon, nagyon."

Kellemes feszültség tekeredett mélyen a zsigereimben, és gyorsabban lovagoltam rajta, miközben elpirultam, ahogy nézett engem.

"Olyan gyönyörű vagy." Ujjaival végigsimított a hajamon, átkarolta a tarkómat, és egy csókra vont magához, amely pokollá lobbantotta a combjaim közötti égést. "És az enyém vagy."

Az utolsó szó ígéretet tartalmazott, hogy megvéd engem az apjától.

És én is megvédem őt.

A nyelvének suhintása a fogaimba ütközött a piercingjével. Megszakította a csókot, hogy végigcsípje magát az állkapcsomon, és amikor a fogait elég erősen a torkomba mélyesztette, hogy zúzódást okozzon, szétváltam a kezében.

"Dolgunk van." Nem kaptam levegőt. "Hogyan kellene most agyalnom?"

Ezután már csak arra vágytam, hogy, nos, ő legyen. De volt egy ügyünk, és valószínűleg egy hallgatózó.

Egyik sem segített lehűteni a bennem kavargó forróságot, amikor észrevettem, hogy Asa még nem végzett.

Egy Clay-től érkező sms meghiúsította gonosz tervemet, hogy átkaroljam Assát, mielőtt az felhúzza a nadrágja cipzárját.

Van egy élő embered.

Legyen inkább halott.

Törd le nekem.

Két órája kizsigereltek egy embert a Shots Fired bár előtt. A másodlagos csapat már biztosította a helyszínt. Már várnak rád. Ezúttal talán tényleg elmehetnél?

Már majdnem megbántam, hogy nem voltál itt, hogy megosszam veled a reggeli burritóimat.

Reggeli burritót ettél? Nélkülem? Hogy tehetted?

Az ajkakon át, az ínyen át, vigyázz gyomor, itt jön?

Miután letakartam a képernyőt, elkezdtem felállni, csak hogy észrevegyem, Asa keze még mindig a nadrágomban van.

"Így nem nyomozhatunk." Mutatóan lefelé néztem. "Nem akarjuk, hogy az emberek félreértsék."

"Hogy szó szerint a -" - meghajlította az ujjait - "- szikár személyiségeddel vezetsz körbe."

"Szép mentés." Visszalöktem. "Főleg, mivel a csuklódból ítélve azt mondhatom, hogy szegény kezed csapdába esett odalent a kövér tekercsem miatt." Megdörzsöltem a hasamat. "Túl sok sütit ettem mostanában."

Még most is, hogy minden időnket együtt töltöttük, még mindig küldött I miss you cupcake-eket, mint finom emléket a korai udvarlásunkról. Csak nem ömlesztve.

"Soha nem lehet túl sok sütit enni." Megfogta a kezünket a lábunk alatt. "És nem voltam csapdában." Megnyugtatott. "Nem akartam elmenni."

Friss forróság ömlött az arcomra. "Meg kéne tisztálkodnunk, és indulnunk kéne."

Mielőtt sarokba szoríthatott volna a fürdőszobában, bebújtam, és bezártam magam mögött az ajtót. Rendetlen kontyba fogtam a hajamat, megmosakodtam, és megpróbáltam profinak tűnni a régi pólóban és farmerben. A pólóm alatti csomó megerősítette, hogy a grimoire biztonságban volt a nyakamban lévő ketrecében, eddig észrevétlenül.

Talán nem lettem volna elég bátor ahhoz, hogy használjam a fagyöngyös nyakláncot, amit Asa adott nekem minden alkalommal, amikor csókot akartam tőle, de tetszett, hogy volt rá lehetőségem. Hiányzott, amit jelképezett, és alig vártam, hogy hazaérjek, és kicseréljem a medált a talizmán megnyugtató súlyára.

"Te jössz" - szólítottam, miközben helyet cseréltem Asával. "Friss ruhákat kell vennünk a városban."

Velem ellentétben Asa nem csukta be az ajtót. Neki nem okozott gondot, hogy egyszemélyes közönséggel intézze az ügyeit, ami nekem megfelelt, mert nekem nem okozott gondot, hogy őt figyeljem. Hagynom kellett volna a férfinak egy fikarcnyi magánéletet, különösen, ha inkább csukva az ajtó, de a szex megváltoztatta őt.

A kötelékünk napról napra mélyült, és minél mélyebbre merültek belém a horgai, annál jobban ellazult.

Azokra a dolgokra, amelyek egykor zavarba hozták volna, most már a szemét sem rebbentette. Bárcsak az én átalakulásom is ilyen lenyűgöző lett volna, de nem. Még mindig ügyetlen voltam a szavakkal, és jobban bántam a kezemmel. Vagy a számmal.

Miközben élveztem a műsort, tisztító varázslatot mondtam, hogy eltávolítsam a szőrszálakat, a vért és más testnedveket a helyiségekből. Jó szokás volt visszaszokni, mivel teljes munkaidőben dolgoztam. Őszintén szólva, végig ezt kellett volna csinálnom.

Asa rendezett hajjal, rendezett copfokkal és rendezett ruhákkal bukkant elő.

Kár.

Szerettem, ha zilált volt.

"Készen állsz?" Lehajtotta a fejét, hogy megcsókoljon. "Nem akarjuk megvárakoztatni az ügynököket."

"Ó, persze", incselkedtem. "Most, hogy felhúztad a nadrágodat, tökéletes profi vagy."

Az ujjai a nadrágja gombjára estek, én pedig kényszerítettem a szememet, hogy lehunyjam, a sarkam pedig megpördült.

"Szörnyű hatással voltam rád." Kirántottam az ajtót, mielőtt meggondoltam volna magam. "Ó."

Ms. March a folyosón állt, nem tett úgy, mintha nem hallgatózott volna. "Ilyen hamar elmész?"

"Vacsorafoglalásunk van a városban" - hazudta Asa simán. "Szükséged van valamire, mielőtt elmegyünk?"

"Nekem? Nem." Megsimogatta egyik rózsás arcát. "Jól vagyok, mint a vízfolyás. Köszönöm, hogy megkérdezted."

Adtunk neki egy másodpercet, hogy megértse a célzást, hogy meg kell mozdulnia, mielőtt elkanyarodunk mellette.

"Fogadok egy dollárba - mondtam neki az udvaron -, hogy behívja magát a szobánkba, amíg távol vagyunk".

Aranyos kis öregasszony lehetett, de nekem úgy tűnt, mint aki a vendégei párnáját szaglászza.

"Ezt a fogadást elveszíteném."

Az út a tetthelyre nem tartott sokáig, és örültem, hogy Marty nem az AIC, a felelős ügynök volt. Kevésbé örültem, amikor felismertem a vámpír mögött álló gyakornokot.

A vámpír ismerős arc volt, de borzalmasan megjegyeztem a neveket. Nem törődtem azzal, hogy összepárosítsam az egyiket a másikkal, még akkor, amikor volt egy-két közös ügyünk. Nem is nagyon érdekelt semmi más, csak a következő fekete mágikus mámor üldözése.

Utoljára Charlestonban láttam őt, a fekete boszorkány ifjú ügynökével együtt, aki még mindig ugyanolyan sztárallűrösnek tűnt, mint akkor.

"Fergal vagyok" - mutatkozott be az AIC, könnyedén leolvasva az üres arckifejezésemet. "Ő itt Walters."

Ideje elpakolni Rue-t, és elővenni a fekete boszorkány személyiséget, amire számítottak, amitől elfáradtam.

"Mink van?" Egy biccentésen túl nem nyugtáztam a bemutatkozását. "Clay említett egy holttestet."

"Az áldozat ember volt" - mondta Walters, láthatóan unottan. "Kibelezték." Egy ponyvához vonszolta a lábát, és lehámozta. "Valószínűleg a legizgalmasabb dolog, ami valaha történt vele."

Igen, biztos voltam benne, hogy az áldozat utolsó gondolatai pontosan ezen a vonalon mozogtak.

Húúúúú! Brutálisan meggyilkolták, micsoda módja a halálnak. Ez a legjobb. Az abszolút legjobb. Oh, hé. Összekakiltam magam.

Asa mellém lépett, és Walters felhördült a közelségétől. "Biztos vagyok benne, hogy el volt foglalva."

A vámpír megijedt, amikor Asa megszólalt, de Walters új volt. Nem ismerte Assát, hogy féljen tőle.

"Ő csak egy ember." Walters a lábujjával megbökdöste a testet. "Mit számít az?"

Ezt Asa talán megbocsátotta volna neki, de a fiú egy lépéssel tovább ment, és leköpte a holttestet.

Asa a szomszédos klub téglafalához csapta a fiú fejét, mielőtt Walters még csak egy tiltakozó hangot is ki tudott volna adni. "Minden élet számít."

Bizonyítva, hogy teljesen idióta, Walters a nadrágja szárába rejtett pálcáért nyúlt. "Hátrébb a picsába!"

A fém csillogott, megragadta az utcai fényt, és megvilágosodott előttem, hogy nem a pálcájáért nyúlt, hanem egy tőrért. A rettegés hideg gömbje telepedett meg a gyomromban, amikor nekiestem, hogy elkapjam a fegyvert. De azzal, hogy meglöktem Assát, kizökkentettem Walters célzását, és a pengéje megakadt Asa fonatán, ahelyett, hogy a mellkasába fúródott volna.

Meleg vér fröccsent az arcomba, átcsapott Asa állkapcsán, és Walters fölött a falra festette.

Walters rémülten visítva felkapta amputált kezét, és megpróbálta visszaragasztani. Egy puffanással leesett, és Walters szemei felcsavarodtak a fejében. A térdei megroggyantak, és egy kupacban a járdára zuhant.

Fergal a csonk köré kulcsolta a száját, és megpróbálta a nyálával lezárni a sebet, de a sérülés katasztrofális volt.

"Hagynom kellene elvérezni." Kirántottam Walters-t Fergal kezéből. "De tönkreteszi a tetthelyet."

Előhúztam a pálcámat, és Walters csuklócsontjára koppintottam, arra összpontosítva a szándékomat, hogy kiégessem a sérülést.

A kíntól tágra nyílt a szeme, és remegő ajkakkal emelte fel a megsült karját.

"A h-h-kezem - dadogta. "Hol van a h-kezem?"

"Nálam van." Fergal összeszedte a hátborzongató trófeát. "Talán Ms. Hollis ismer valakit, aki vissza tudja varrni."

"Biztos vagyok benne." Zsebre vágtam a pálcámat. "Azonban általában nem segítek olyan idiótáknak, akik megtámadják a társamat."

Társamnak.

A szó kicsúszott a számon, és nem lehetett visszahívni. Azt hiszem... talán... nem akartam?

"Elviszem az orvoshoz." Fergal megragadta a gyakornokát a felkarjánál fogva. "Visszajövök, amint tudok."

"Egyszer még nagyon nagy bajba fogtok keverni minket" - morogtam a y'nai felé, és esküdni mernék, hogy hallottam egy válaszul felcsattanó nevetést. "Most az egyszer hajlandó vagyok elengedni titeket." Szigorúan megőriztem az arcom, bár fogalmam sem volt róla, hol bujkálnak. Valószínűleg mögöttem. Jobb volt arra a személyre koncentrálni, akit láttam, arra, aki a botlásomon kuncogott. "Levágta a hajadat."

"Inkább a hajam, mint a szívem." A tenyerébe simította az arcom. "Társam."

"Hallottad ezt, ugye?" Belerúghattam volna magamba, amiért ezt más ügynökök előtt mondtam. "Én csak a lényeget akartam kifejezni."

"Hogy te elvégezted volna a y'nai munkáját, ha Walters sikerrel jár?"

"Szeretném hinni, hogy megálltam volna." Megsimítottam a szegény, bántalmazott fonatot, és összeszorítottam a fogaimat a pár röpke hajszál ellen, amit Waltersnek sikerült, mielőtt a y'nai közbelépett volna. "Nem vagyok benne biztos, hogy megtettem volna." Fölbámultam rá. "Nem vagyok éppen racionális, ha rólad van szó."

"Nem bánom." Az ajkai megrándultak. "Egyáltalán nem."

"Ettől csak ugyanolyan csavaros leszel, mint én." Megrángattam a fonatát, aztán elengedtem. "Gyerünk. Ideje dolgozni."

Fotókat és videót készítettünk a holttestről a személyes feljegyzéseinkhez, de Fergal alapos volt. Nem volt olyan nyom, amit ne azonosított volna és ne jelölt volna meg a jelentésében. Parish pazarolta az erőforrásokat, hogy ide rendelt minket. Jobb lett volna, ha Raymondban töltjük az időnket, és Booékra vadászunk, minthogy Fergal ügyébe avatkozzunk.

"Van egy tanúnk" - mondta egy feketébe öltözött fiatalember. "Az egészet lefilmezte a telefonjával."

Amikor elég közel ért, a rátapadó halvány illatból meg tudtam állapítani, hogy vízi tündér. A szag nem volt se sós víz, se friss, de mintha az agyam a többi érzékszervem megkérdezése nélkül tette volna meg az azonosítást. Biztosan egy olyan faj lehetett, amellyel már találkoztam, és emlékeztem rá, még ha a nevéhez nem is tudtam hozzáférni.

"Láthatom?" Észrevettem a kezében lévő eszközt. "Ez az ő mobilja?"

"Persze, hogy az." Megnyomott még néhány gombot. "Bekapcsoltam neked a videót."

A készülékért nyúltam, de ő visszarántotta a kezét, én pedig megdermedtem. "Probléma?"

"Beállítsam ezt valahol, vagy...?" A tekintete a véres tócsára siklott. "Szeretem a kezemet ott, ahol van."

"Amíg nem nyúlsz a hajához, addig minden rendben." Elkaptam a telefont, mielőtt elmenekülhetett volna. "Vagy az enyémhez."

"Tetszik, ahogy becsúsztattad oda." Nevetett. "Ravasz." Asa-ra pillantott. "Még nem találkoztunk, de láttam a legutóbbi kihívásaidat az apámmal. A harci képességeid lenyűgözőek." Fél térdre ereszkedett, és az öklét a szíve fölé tette. "Jase Isiforos, Miserae."

A képernyőn zajló akciótól megrándulva megnyomtam a szünet gombot. "Nyomorúságot okozol az embereknek?"

Egy elutasító mozdulat Asa ujjaival, és a démon felemelkedett. "Örülök, hogy megismerhetlek, Jase."

"Nem úgy leszel Fekete Kalapos, hogy örömet és boldogságot terjesztesz." Jase elvigyorodott. "Örvendek a találkozásnak, Rue."

Hátrált az árnyékba, majd sarkon pördült, és visszatért a csapatához.

Mivel úgy tűnt, hogy birtokában van a legritkább árucikknek - a józan észnek -, megjegyeztem Jase nevét arra az esetre, ha később szükségünk lenne egy megbízható ügynökre, majd megnyomtam a lejátszás gombot. "Ó, fiam."

Asa a vállam fölé hajolva velem együtt nézte a brutális gyilkosságot. Folyton el kellett utasítanom az értesítéseket a szemtanú posztjairól, ami arra engedett következtetni, hogy a közösségi médiában osztotta meg a horrortörténetét. A szilárd fekete kalapos jelenlét azt jelentette, hogy a Kelliék, nem pedig a takarítók lesznek felelősek a mocsok eltüntetéséért.

Mi volt a baj az emberekkel, hogy inkább lefilmeztek egy gyilkosságot, minthogy segítettek volna az áldozatnak?

"A szellem megegyezik a Frankie aktájában lévő fotókkal." Asa tanulmányozta a nőt. "Az alakja a Booséhoz hasonlít."

"Határozottan kézzelfogható." Ráközelítettem az ajkát görbítő vicsorra. "Határozottan dühös is."

"Láttad ezt?" Asa megállította a videót, visszatekerte. "A tömegben?"

Felhangosítva a hangerőt, újra lejátszottam a részt, amit mutatott, és kiszúrtam egy lila köpenyes varázslót, pálcával a kezében. Fültől fülig sugárzott, táncolt egy jobb kilátóhely felé, és általában úgy viselkedett, mintha egy kaparós sorsjegyen nyert volna egymillió dollárt.

"Ms. March." Asa felé csavartam a fejem. "Idősebb, mint amire számítottam egy bűntárshoz képest."

Miután találkoztam az amhersti gyerekekkel, rossz benyomásom alakult ki. Arra számítottam, hogy tizenévesekre vadászom. A feltételezés hanyag nyomozói munka volt a részemről. Tudtam, hogy nem szabad elhamarkodottan feltételezni.

A talár és a honlap logója elmarasztaló volt, de egy pillantás abba a kézreálló klublistába sokat segíthetett volna az Amherstek és Ms. March összekapcsolásában, ha sikerülne megszereznünk.

"Nem a gyerekek az egyetlenek, akik élvezik az átmeneti menekülést a valóság elől."

"Szia, Isiforos" - szólítottam bele a homályba. "Gyere ide."

Egy-két perccel később felhúzott szemöldökkel bukkant elő. "Kérdések?"

Kíváncsi voltam, hogyan látja a dolgokat, ezért megkérdeztem: "Mit gondolsz, mivel állunk itt szemben?".

"Bosszúálló szellemmel." Megcsóválta a nyelvét. "Nem tudom, mivel bosszantotta fel az a fickó, de jól tette."

"Köszönöm, Isiforos." Elkaptam a tekintetét. "Tessék." Odadobtam neki a tanú telefonját. "Küldj egy másolatot, kérlek."

"Kérem?" Megbillentette a fejét. "Ha továbbra is így beszélsz, tönkreteszed a rossz hírnevedet."

"Igen." Vakarásztam egy kis megszáradt vért az arcomról, ami viszketni kezdett. "Nagyon aggódom emiatt."

Valójában aggódtam. A bűz kezdett lekopni rólam. A medál aurája most már az enyémet is elfedte. Nem állt messze egy olyan gondolattól, ami még a Colbyval való kötődés elején támadt bennem. Kezdtem azt hinni, hogy ez működhet. A medál biztonságban tartotta a grimoire-t, és a kombinált fekete mágikus funkjuk megakadályozta, hogy minden egyes alkalommal, amikor valamelyik ragadozó felém lihegett, a szívem megváltozzon.

Kivéve, hogy a grimoire miatt mindig óvatos voltam, valahányszor elkezdtem azt gondolni, hogy jó ötlet a közelben tartani, ahelyett, hogy a legközelebbi vulkánba dobnám.

"Szükséged van még valamire?" Isiforos újraigazította a ponyvát a test fölött. "Mindjárt elszállítjuk, ha végeztél."

"Végeztünk." Küldtem Claynek egy sms-t, hogy tájékoztassam, és megmondjam neki, hogy figyeljen a videóra. "Szóval, ruhák?"

A Waltersszel való összefutás után el kellett fogadnunk, hogy a ruháinkat a kukába szántuk.

"Van egy szupermarket két háztömbnyire innen." Asa begombolta a kabátját, hogy jobban elrejtse az ingét. "Az jó lesz?"

"Nekem bármi megfelel." Végigsöpörtem a tekintetem rajta. "Te vagy a divatlap."

"Nem én választottam az egyenruhát." Megsimította a tönkrement ingét. "Az egyenruha választott engem."

Egy sikertelen apagyilkossági kísérlet miatt szervezték be Asa-t, szóval nem tévedett abban, hogy nem volt beleszólása.

"Nem a te hibád, hogy jól nézel ki, mi?" Nem tudtam megállni, hogy ne mosolyogjak. "Lássuk, hogy a varázslatod működik-e a szekrényen kívüli ruhákon is."

És ha szüksége volt egy második véleményre, amihez meg kellett osztania az öltözőjét, én meghoztam ezt az áldozatot.