Eva Chase - Monstrous Power - 31. Fejezet

 


Harmincegy



Riva


Jacob éles, hűvös illatával ébredek, ami betölti a tüdőmet, és a combjaim között lüktető, szűkölködő fájdalommal.

Valamikor az éjszaka folyamán, anélkül, hogy igazán gondolkodtam volna rajta, lerúgtam magamról a cargo nadrágomat, amely a sok göcsörtös zsebével rossz alvóruhának bizonyult. Buta lépés.

Most a csupasz térdem Jacob lábára akadt a paplan alatt, amit ő húzott ránk. Legalább még rajta van a nadrágja, hála minden szent dolognak.

A testem többi része úgy döntött, hogy az övéhez préselődik, miközben alszunk, a kezem a mellkasán pihen. A fejem a vállához simul, a karja által párnázva, amit még mindig körém szorított.

Érzem a kezem alatt a lélegzetének emelkedését és süllyedését, és próbálom meggyőzni magam, hogy húzódjak el tőle. De nem csak a véremben lévő árnyékok kiabálnak, hogy még jobban összefonódjak vele.

Felismertem, hogy milyen gyönyörű, még akkor is, amikor úgy viselkedett, mint egy totális idióta. A hormonjaim minden alkalommal, amikor a közelemben volt, felborultak, függetlenül attól, hogy a többi részem mit érzett.

És most már nem viselkedik szamárként. Tegnap úgy rázott ki az önmarcangoló mámoromból, ahogy senki más nem tudott volna.

Egész éjjel úgy tartott engem, mint a páncél, amit ígért, hogy az lesz.

A gondolat, hogy odaadjam neki a teljes szívemet, még mindig egy kicsit ijesztő. De bassza meg, nem tudom, hogyan fogok koncentrálni, amíg a közelében vagyok, amikor a vonzalmam elleni védekezésem ennyire összeomlott.

Lehetséges, hogy ki tudnám elégíteni a viszketés egy részét anélkül, hogy engednék a legsebezhetőbb részeknek?

Önzőség lenne, ha egyáltalán ezt akarnám?

Jacob lélegzete kissé felgyorsul, és a levegőt átszövő feromonok fuvallata elárulja nekem, hogy ébren van... és nem éppen közömbös számára a jelenlegi helyzetünk sem.

A keze felemelkedik, hogy óvatosan végigsimítson a hajamon. Érzem, hogy milyen feszes kontroll alatt tartja ezt az egyszerű mozdulatot, az egész testét, ahol az enyémet érinti.

"Oké, Vadmacska?" - motyogja.

"Igen" - mondom, de még ezzel az egy szóval is kissé szaggatottan jön ki a hangom.

Jacob egy kicsit elfordul, hogy lenézhessen az arcomra, és sikerüljön nem elmozdítania a kezemet vagy a térdemet. Nem vagyok benne biztos, hogy ez a legjobb, vagy a közelgő végzetem előjele.

"Mi az?" A hangja határozott, védelmező éllel, ami csak felszítja a lángokat, amelyek a saját önuralmamat rágják.

Nagyot nyelek, az arcom kipirul. Tényleg ezt fogom mondani?

Most azonnal le kellene hámoznom magam róla, és a leghidegebb hideg zuhany alá ugranom.

De valahogy még mindig nem mozdulok.

Jacob felemeli a másik kezét, hogy a hüvelykujjával végigsimítson az arcomon. Határozottan a szívére veszi az utasításomat, hogy szelídséggel bizonyítson.

Amikor felemelem a tekintetem, a szemében csillogó aggodalom majdnem szétrepeszt. "Ha valami baj van..."

Hirtelen tízszer önzőbbnek érzem, hogy nem mondom el neki, ami valójában a fejemben van.

Ami nem teszi könnyebbé, hogy kiköpjem az igazságot. Visszaengedem a tekintetemet a mellkasának izmos síkjaira, amelyek kilátszanak a gombos ingén keresztül, és tapogatózom a szavakkal.

"Nem, én csak... azt hiszem, azt akarom... Nem tűnik helyesnek, hogy megkérdezzem..."

Jacob türelmesen kivárja a fecsegésemet, ujjai mozdulatlanul az arcomra simulnak. Amikor teljesen megállok, tanulmányoz engem.

"Mit kérni, Riva? Bármit kérhetsz tőlem. A pokol tudja, hogy kurvára tartozom neked."

A szám kinyílik és újra becsukódik. A pír szétterül az arcomon. "Gondolod, hogy mi..."

Összeszorítom a szemem, és a gondolataimat valami halványan összefüggésre emlékeztető dologba kényszerítem. "Nem tudnánk... élvezni egy kicsit, anélkül, hogy ez valami maradandó lenne?"

Jacob még jobban megmerevedik, de a vágy friss szaga ugyanabban a pillanatban megcsiklandozza az orromat.

"Úgy érted, anélkül, hogy nyomot hagynánk" - mondja, és a hangja úgy halkul, hogy a lázam a magasba szökik. "Semmi sem köt össze minket. Csak hogy kikapcsolódjunk."

"Igen" - motyogom, majd úgy érzem, egy dolgot tisztáznom kell. Újra találkozom a tekintetével, még akkor is, ha az arcom lángol. "Egyelőre."

Nem ígérek semmit, de nem akarom, hogy azt higgye, azt várom, hogy soha ne legyen. Hogy semmi, amit eddig tett, nem jelentett semmit.

Egy apró mosoly, amely a mellkasomban rezdülést kelt, húzódik át Jacob ajkán. "Mondtam neked tegnap este, hogy a tiéd vagyok, nem igaz? Bármit is akarsz tőlem, én itt vagyok neked. Vegyél annyit, amennyit csak akarsz."

Egy feszült, éhes hang munkál a torkomból, aztán rögtön ráfordulok, és átkarolom, ahogy tegnap este is tettem.

A kezeimet a formás mellkasára terítem, és megnedvesítem az ajkaimat. Túl kockázatosnak érzem, hogy lehajoljak egy csókért.

Ha nem akarom elveszíteni magam a pillanatban, és nem akarok olyan határokat átlépni, amiket inkább nem, akkor egy kis távolságot kell tartanom.

Jacob tétova ujjakkal végigsimít a nyakamon, de a szemei viharossá váltak a saját vágyától. "Mit tehetek érted, Vadmacska?"

A lábam közötti fájdalom most mintha az egész testemben lüktetne. "É-érints meg. Érezzem jól magam."

Egy nyögés, amit nem tud teljesen elnyomni, szivárog ki az ajkai közül.

Tovább ereszti a kezét, hogy a mellkasom oldalát végigsimítsa a felsőmön keresztül. Belenyomódom az érintésbe, közben elmozdítom a csípőmet - és a puncim, amelyet csak a vékony bugyi takar, súrolja a nadrágja slicce mögötti kőkemény dudort.

Mindkettőnk lélegzete egyszerre rekedt meg. Ahogy a súrlódás okozta élvezet spirálszerűen szétárad bennem, Jacob teljesen átöleli a mellemet.

Ujját végiggörgeti a mellbimbómon, majd megszorítja. Sóhajtozom a mámorító szikrázástól, amit ez a gesztus kivált.

A csípőm ringatózik. Nem tudom megállni, hogy ne dörzsölődjek hozzá, még többet keresve abból az ízletes súrlódásból, amely mindkettőnk pulzusát felgyorsítja.

"Bassza meg" - motyogja Jacob remegve. Erőteljesebb mozdulatokkal masszírozza a mellemet, amitől nyöszörgés jön az ajkaimra.

Felhúzza magát, hogy találkozzon velem, erekciója még erősebben szorul hozzám a ruháinkon keresztül, és az ujjaim beletúrnak az ingébe. Félek bármi mást tenni, bármi mást kérni, különben elveszíthetem a gyeplőt.

Talán abba kéne hagynom ezt az egészet. Talán hülye ötlet volt.

De nem vagyok benne biztos, hogy tudom, hogyan hagyjam abba.

Jacob biztosan látja az arcomon kirajzolódó belső konfliktust. Csak egy másodpercig tétovázik, aztán mindkét keze a combomra csúszik.

"Tudom, mire van szükséged. Gyere ide."

Mielőtt megkérdezhetném, mire gondol, az erőfeszítés legkisebb jele nélkül felemel. Lehet, hogy az izmaim természetfeletti erővel rendelkeznek, de még mindig apró vagyok hozzá képest.

Egy mozdulattal felemel, hogy az arca fölé térdeljek, nem pedig az ágyéka fölé. Kezem ösztönösen a fejtámla tetejébe kapaszkodik.

Aztán Jacob oldalra rántja a bugyimat, és nyelvével végigsimít lüktető puncimon.

Az élvezet erőteljes rohama egy kiáltást zökkent ki a tüdőmből. Mintha ez lenne a megerősítés, amire várt, feljebb tol, hogy egész száját a redőimre ültesse.

A nyelve végigsimít a csiklómon, majd lefelé a nyílásomon. Az ajkait minden érzékeny részemre mozgatja, és a gyönyör remegése minden idegszálamat átjárja.

Ó, Istenem! Belekapaszkodom a fejtámlába, és ringatózom a figyelmességével, a testem egyenesen remeg az érzésektől, amelyeket ő varázsol belém.

Hihetetlen érzés volt, amikor Dominic ott csókolt meg, de valami ebben a helyzetben még erősebbé teszi az aktust. Én határozhatom meg a tempót; én állíthatom be a szöget, amikor ő mozdul, ami éppen a megfelelő helyről.

Jacob követi a vezetésemet, anélkül, hogy panaszkodna, vagy bármi jelét adná annak, hogy fojtogatom. A kezei fel-le dolgoznak a combizmaimon, miközben alulról felfal engem a szája minden porcikájával, még a fogai leglágyabb súrolásával is.

Nyelvét egészen belém mélyeszti, majd egészen a csiklómig köröz, és én nyögve megremegek ellene. A csípőm nem tudja abbahagyni a dülöngélést, sürgetve őt.

"Ez az" - mormogja kínzó rezgéssel a puncimnak. "Lovagolj meg, amennyire csak tudsz."

Úgy merül vissza, mintha én lennék a legjobb étel, amit valaha evett. A gyönyör addig duzzad, amíg az egész testemben visszhangzik.

Az egyik kezem leesik, hogy megragadja sápadt hajának zilált szálait. A másik a fejtámlába kapaszkodik, mintha az életemet akarnám.

A csiklómat szopogatja, és az emelkedő hullám megtörik.

Elönt, elmos minden érzést, kivéve a boldog felszabadulás hullámzását, elmosva a látásomat. Újabb kiáltást fakasztok, elveszve a ködben.

Jacob addig mozgatja a száját rajtam, amíg a testem meg nem ereszkedik. Aztán elernyedek tőle, jóllakottan, de egy kicsit kínosan is, hogy milyen közel kerültünk egymáshoz.

Az arcát a legintimebb részembe temette, és még egy ruhadarabot sem vett le rólam.

Persze ez inkább az én döntésem volt, mint az övé.

Az árnyak kavarognak az ereimben, és rángatnak, de az alantas vágyaim eléggé kielégültek ahhoz, hogy figyelmen kívül hagyjam őket, miközben belesüllyedek a matracba.

Jacob megnyalja az ajkait, a gesztus olyan váratlanul erotikus az imént történtek után, hogy gyakorlatilag újra elélvezek. Rám vigyorog, és ő maga is csak elégedettnek látszik.

Már el is felejtettem, milyen lélegzetelállító tud lenni, amikor tényleg boldog. Nem tudom, hogy volt-e alkalmam látni ezt a szökésünk óta.

Nem lehet ennyire boldog, ugye? Az erekciója még mindig feszül a nadrágján.

De felül, mielőtt eszembe jutna felajánlani, hogy viszonozom a szívességet, a vigyora megingathatatlan.

"Pontosan így kellene mindig kinézned, Vadmacska."

Tétovázom. "Akarsz..."

Megrázza a fejét, mielőtt befejezhetném. "Jól vagyok. Ez rólad szólt. És nagyon jó, hogy a változatosság kedvéért adhatok neked valamit, ami felvidít."

Másfajta zavarodottság forrósítja az arcom. "Úgy érzem, mintha kihasználtalak volna."

Egyszerre forró és elszánt pillantást szegez rám. "Riva, kurvára kiváltság, hogy kihasználsz. Ha erre van szükséged, akkor az év minden napján felfallak, és a kék golyókat becsületbeli jelvénynek veszem."

Oké, most már leforrázhat az arcom. "Hm..."

Mielőtt eldönthetném, mit válaszoljak, a valóság egy vidám kopogással zúdul vissza a szobámba.

A közjátékunk hevülete elszáll belőlem. A testem megfeszül, mert tudom, hogy Rollick az, még mielőtt a démon megszólalna.

A hangja éppoly élénken szólal meg az ajtón keresztül, mint a kopogása. "Kelj fel, kis banshee. A reggelit tálalják, aztán azt hiszem, itt az ideje, hogy beszélgessünk. A sündisznó is jöhet."

Hívása még akkor is eltünteti az utófény utolsó foszlányait, amikor Jacob enyhe ellenvetéssel morogja a róla szóló gúnyos leírást. A szívem lesüllyed.

Rollick hajóján vagyunk. Az ő kegyelmének köszönhetően élünk és virulunk.

És miután láttam a teljes démoni alakját, tényleg nem vagyok hajlandó próbára tenni a türelmét vagy a nagylelkűségét.

Még őt is utolértem, az évezredek alatt felgyülemlett erejével együtt, a sikolyomban, legalábbis arra a rövid időre, amíg tartott, mielőtt kirántottam magam. Ez a tény egyszerre hihetetlen és idegesítő.

Nem hiszem, hogy egyhamar elfelejti, hogy fenyegetést jelenthetek számára. Olyat, amit talán el akar majd nyomni, ha úgy kezdek kinézni, mintha több gondot okoznék, mint amennyit érek.

"Ott leszek" - válaszolom, beszívok egy lélegzetet, és felkészülök arra, hogy szembenézzek a tegnap elhalasztott büntetéssel.