Hailey Edwards - Gray Court - 14. Fejezet

 


14. FEJEZET



"Babaarcú."

Forró, ragacsos súly tapadt a bőrömre, és rugdostam a lábam, hogy kibújjak a takaróhegy alól. A hálószobám volt a legforróbb helyiség a házban. Nem tudom, miért felejtettem el mindig bekapcsolni a ventilátort.

"Babaarcú." Egy meleg kéz megérintette az arcom. "Nyisd ki a szemed."

A fejemben homályos lüktetés rángatózott, és hamu íze volt, amikor megnyaltam száraz ajkaimat.

"Colby eszméletlen" - jelentette egy gyakorlatias hang a közelben - "de stabil az állapota".

Félelem lüktetett bennem, ahogy a kihívás emlékei galoppba rúgták a szívemet.

Az ágyról lekanyarodva felugrottam a lábamra, vádlijaim rángatóztak, készen álltam a futásra. "Asa."

Sötét mágia recsegett az ujjaim között, forrón és mohón, éhsége csillapodott, de újra táplálkozni akart.

"Babaarcú." Clay medveölelésbe fogott, amit nem volt reményem megtörni. "Beszélnünk kell Asáról."

Beszélnünk kell.

Ezek a szavak sosem végződtek jól a címzettjük számára.

"Várj." Végre felismertem a másik jelenlétet a szobában. "Dr. Nadir?"

"Úgy tudom, erős kötelék fűzi az ismerőséhez." Tartotta a távolságot, az arca húzott volt. "Azért jöttem, hogy meggyőződjek Kerr úrral arról, hogy normális, ha a fizikai stressz hatással van önre és a mágiájára."

Clay a levegőbe vágta a kezét, elhallgattatva a doktort. "Emlékszel, mi történt, Babaarcú?"

Stavros.

És Blay.

Ó, istennő, Blay.

"Felrobbantál az arénában." Leengedett az ágyra, amíg mellette ültem. "Ismerősen cseng?"

"Igen." Nem kaptam levegőt. Nem volt elég levegő. "Stavrosnak hideg vasa volt és..."

"Tudjuk." Megcsókolta a fejem tetejét. "Az orvosok vasmérgezéssel kezelik Ace-t."

Elegem volt az üldögélésből. Elegem volt a tehetetlenségből. Végeztem azzal, hogy hallgattam, ahelyett, hogy tettem volna.

"Hol. Hol. Hol van?" A pánik hideg verejtékkel csíkozta a homlokomat. "Hol van Asa?"

"A műtőben van. Szakértőket hoztam neki. A szakterületük legjobbjait." Clay továbbra is hozzám szorította az állát. "Most nem láthatod őt."

"Nem állíthatsz meg." Felpattantam, és kibontottam a karmaimat. "Tűnj az utamból."

Annyi elvesztegetett idő, és most talán már nem is lesz. Párosítanom kellett volna. Hozzá kellett volna mennem feleségül. Össze kellett volna kötnöm minket minden olyan módon, ahogy két embert egyként össze lehet kötni, aztán újakat kellett volna kitalálnom. Be kellett volna bújnom vele a takaró alá, és ott maradni. Örökre.

"Ne akard, hogy levigyelek." Az ujjai szétterültek az ölében. "Tudod, hogy utálom, ha hozzád ér a kezem."

Az együtt töltött évek alatt, amelyek életem legsötétebb évei közé tartoztak, ügyesen el tudott hatástalanítani engem. Túlságosan elszálltam a mágiától, hogy uralkodni tudjak magamon, és ő mindig ott volt, hogy megállítson. Erővel.

Nem élvezte a munkát, de megtette. Néha túl jól. Az agyrázkódás a gólemmel úgy fájt, mint az anyámnak.

Ezért vagyok szakértő az agyrázkódások öndiagnosztizálásában. Milliószor szenvedtem már el.

Egy éles szúrás szúrta a nyakamat, és jeges víz áramlott át az ereimben hűsítő rohamként.

"Sajnálom, Rue." Dr. Nadir hátralépett, kezét az oldalára emelve. "Nem kockáztathatunk itt egy epizódot."

Egy fecskendő csillogott az ujjai között a gyenge fényben, de én inkább mozdulatlanul tartottam magam, minthogy ráugorjak, és a fogaimmal kitépjem a torkát. Bárcsak a grimoire-t hibáztathatnám, amiért a fejembe vette az ötletet, de ez az egész az enyém volt. Az egyetlen dolog, ami visszatartott attól, hogy kiboruljak, az volt, hogy éreztem az ujjbegyeimben az erőhullámot, és tudtam, hogy megölhetem őt, és mindenki mást is a farmon, ha nem veszem kézbe a dolgokat.

Ahogy a hideg végtagjaimba költözött, és a fejem egyre nagyobb körökben forgott, hálás voltam neki.

"I..." A párnáimra dőltem. "I..."

"Ne küzdj ellene." Clay kisimította a hajamat az arcomból. "Pihenj egy kicsit, babapofa. Itt leszek, oké?"

A végtagok elnehezültek és egyre hidegebbek lettek, mormogtam: "Szükségem van... egy tervre."

"A tervek jók." Továbbra is simogatta a hajamat. "Miféle terv?"

Egy terv arra az esetre, ha Asa nem ébredne fel.

Egy terv, hogy megvédjem Colbyt, ha megtörtem.

A grimoire talán tartalmaz elméleteket arról, hogyan lehet a loinnir-kötést átvinni egy másik személyre. Talán Aedanra. Szeretné őt, és biztonságban tartaná. Clay lenne az első választásom, ha nem lenne az igazgató befolyása fölötte.

Colby túl erős volt ahhoz, hogy megkockáztassam, hogy rossz kezekbe kerüljön.

Nem volt fegyver vagy eszköz. Ő egy gyerek volt. Csak egy gyerek.

Az én gyerekem volt.

Az én kis molylepke lányom.

És... nem tudtam elhagyni.

Még én sem voltam olyan önző, hogy magára hagyjam egy olyan világban, amelyik a fényét és jóságát akarja kiaknázni.

Lépjünk tovább a B tervhez.

Asa felépül, ami azt jelenti, hogy én rendben leszek, ami azt jelenti, hogy Colby biztonságban lesz, ami azt jelenti, hogy az élet megy tovább a szokásos módon, ami azt jelenti, hogy minden rendben lesz.

Tessék.

Kész.

Amint felébredtem, elmondtam Claynek, és ő is egyetértett azzal, hogy ez egy nagyszerű terv. Kitűnő. A valaha volt legjobb.

Majdnem olyan jó, mint ami a fecskendőben volt.