Lola Glass - Tracked By the Beast - 1. Fejezet

 


1



A volt lakótársam barátjának dögös barátja - próbáld meg tízszer gyorsan kimondani - vérfarkas volt.

Vörös szemű. Éles fogak.

Vérfarkas.

Társ.

Ő hívott " társnak".

Mi a fene volt egy vérfarkas párja?

"Lélegzel még?" Teagan megkérdezte, a vezetőülésből rám pillantva. "Mert szerintem egy szót sem hallottál abból, amit mondtam."

A tekintetem nem hagyta el a dögös barátnőmet, mióta Tea berángatott valaki sportkocsijába. Sportkocsi volt, hátul paddal - olyasmi, amiről még sosem hallottam.

De a hátsó ülésen nem kellett volna gondolkodnom, tekintve, hogy a szemem előtt néztem, ahogy Dögös Barát átalakul farkassá.

"Ne harcolj a farkasoddal. Elkaptuk a lányodat" - mondta az egyik férfi a hátsó ülésen Dögös Barátnak. A fickó, aki megszólalt, szőke volt, világos bőrű, és közel sem volt olyan gyönyörű, mint Dögös Barát.

Bár a vérfarkas dolog határozottan néhány vonzó pontjába került Dögös Barátnak.

Oké, sok vonzó pontot.

Talán az összes vonzó pontot.

Tekintettel a farkas dologra, a nevét Nem-Dögös Barátra kellene változtatnom.

A francba, elkalandoztam. Stressz nem volt a barátom.

Egy vicsorgó kiáltás jött abból, akit újonnan Nem-Dögös Barátnak neveztem el, és én összerezzentem. Úgy nézett ki, mint akinek nagy fájdalmai vannak.

"Rajta tartjuk a szemünket" - javította ki Tea barátja a másik srácot. A barátját Jesse-Jesse-nek hívták, akivel először kutyaként találkoztam. Egy rohadt kutya. Egy vérfarkast adott ki kutyának.

Miféle világban éltem én?

"Ford, megígérem, hogy megölök mindent, aminek pénisze van, és hozzáér Ebonyhoz. Hagyd, hogy a farkasod átvegye az irányítást, nehogy a szart is kiverje belőled" - parancsolta Tea a vezetőülésből.

Ford.

Nem-Dögös Barátot Fordnak hívták.

Miért kellett neki ilyen szexi név?

Vérfarkasok?

Nem szexi.

"Mi nem szexi?" Kérdezte Teagan, és kíváncsi pillantást vetett rám.

A fenébe, az utolsó részt biztosan hangosan mondtam.

"A szemem az úton" - ugattam.

Borzalmasan rosszul autóztam a hátsó ülésen; mindig is az voltam, és valószínűleg mindig is az leszek.

A hátulról hallatszó újabb morgás miatt megbántam, hogy kihívtam.

Nem akartam, hogy felfaljon egy átkozott vérfarkas.

"Mi az ördög folyik itt?" Követeltem végül, miután a bátorságom visszatért, amikor a farkasember egy percre elhallgatott.

"Hosszú történet, vagy rövid?" Tea ellenőrizte.

"Csak köpd ki."

"A srácok vérfarkasok. A vérfarkasoknak vannak lélektársaik. Amikor találkoznak a lelki társukkal - akit gyakran csak társuknak neveznek -, akkor farkasoznak, és úgymond... vadásznak rá."

Lelki társ?

Ő hívott engem társnak.

Ó, a pokolba.

"Állítsd meg a kocsit" - parancsoltam.

Nem állt meg.

"A francba, Teagan, állítsd meg a kocsit, vagy kidobom magam, amíg még megy!"

Vad vicsorgás hallatszott a hátsó ülésről, és mindkét nem szőrös srác káromkodott, miközben megpróbálták lefogni a félig farkasembert, akinek úgy tűnt, komoly fájdalmai vannak.

"Ha megsérülsz, az a farkas hetekig nem enged ki a házból. Talán még hónapokig sem. Ugorj ki, ha akarsz, de csak te fogsz szenvedni miatta" - mondta Teagan tárgyilagosan.

Megragadtam a kilincset, és mérlegeltem a lehetőségeimet.

A Már-Nem-Dögös Barát befejezte a teljes átalakulást szürke farkassá - majd betolakodott az üléseink közé, és az ölembe pottyant.

"Mi a fene?" Ordítottam, és meglöktem a valamit. "Te egy rohadt szörnyeteg vagy! Szállj le rólam!"

"Őszintén szólva, inkább kutyák, mint szörnyek" - mondta Tea vállat vonva. "Az ember nem tudja befolyásolni a farkast, vagy fordítva. Teljesen különállóak vagyunk."

Mi?

Ó, a francba!

Elfelejtettem, hogy azt mondta, ő is közéjük tartozik.

Igen, nem voltam benne.

Ujjaim kikapcsolták a biztonsági övet, és megrántottam a kocsiajtó kilincsét, készen arra, hogy kidobjam magam ez alól a nehézkes farkas-szörny-kutya alól.

Zárva volt.

A francba.

Az ujjaim a zárért nyúltak, de mielőtt elcsúsztathattam volna, a farkas rácsapott az ujjaimra.

Sikoltva rántottam el őket. "Mi a fenét csináljak itt?" követeltem.

"Először is, ne próbálj meg megszökni. Voltam már ott, csináltam már ilyet - és tizennyolcezer százalékig szívás. Nagybetűs SZAR, és nem a szórakoztató fajtából."

"Te elraboltál!"

"Nos, technikailag nem. Önként szálltál be a kocsiba" - érvelt Tea.

Újra az ajtó zárjáért nyúltam, egyre kétségbeesettebben.

Ezúttal a vérfarkas megnyalta az ujjaimat.

Egy sikoly tört ki belőlem.

A telefonom csörögni kezdett, és Tea azonnal felismerte a csengőhangot. Ez volt a legszexibb hangzású, ami a telefonomhoz járt, és az első félévben majdnem meghaltunk a nevetéstől, amikor a barátomnak-az-előnyökkel-rendeltük.

"Ó, a francba" - motyogta Tea.

"Mi van?" - kérdezte az egyik srác hátulról.

Már majdnem elfelejtettem, hogy ott vannak.

"Bármit is teszel, ne válaszolj erre" - figyelmeztette. "És nem azért, mert én raboltalak el - ami nem igaz -, hanem mert a farkas nem fog - a fenébe is."

"Reed!" A hangom sokkal magasabban jött ki, mint kellett volna.

"Ebony, hol vagy?" Reed nem volt különösebben jó ember. De a dolgok könnyen mentek köztünk, és...

Felsikoltottam, amikor a gigantikus farkas-szörnykutya az arcomba vicsorgott.

Aztán megint sikítottam, amikor rám csattantotta a fogait.

A szemem lehunytam, ahogy készültem a halálomra... de aztán kukucskáltam egyet, amikor nem evett meg.

Ehelyett a farkas a telefont rágta, amit egy perce még a kezemben tartottam.

Tea felsóhajtott, és a telefonját - az enyémmel ellentétben egészben és meg nem evett állapotban - a hátsó ülésre dobta. "Jesse, hívd fel Reedet az én telefonomról."

"Ki az a Reed?" A hangja kissé óvatos volt.

"Erről most nem beszélhetünk, különben tudod, ki hallja meg, és meg akarja ölni."

Tudod ki?

Az a vérfarkas volt az ölemben?

"Az a valami megette a telefonomat" - mondtam, és a pánik hivatalosan is eluralkodott minden átkozott porcikámon. "Az a valami megette a telefonomat!"

"A lény neve Ford, és ő csak egy átlagos vérfarkas. Nem kell ítélkezni."

Csessze meg az érvelését.

A farkas rácsattantotta a fogait.

"Mi az, nem akarod, hogy átlagosnak nevezzenek? Rendben; ő félelmetes." Tea rám forgatta a szemét, mintha tudnék azonosulni az elképzelt vitájával a szörnyeteggel, amitől a lábam elzsibbad, a szívem pedig úgy dobog, mint egy átkozott dob. "Jesse? Hogy halad a hívás?"

"Valószínűleg várnunk kellene" - mondta Jesse.

"Ha várunk, lehet, hogy hívja a zsarukat. És biztos vagyok benne, hogy a zsaruk emberrablásnak fogják tekinteni az egészet, még akkor is, ha a lány önként szállt be a kocsiba." Rám pillantott. "Tudod, hogy önként szálltál be."

A farkas a nyakamhoz nyomta az orrát, és néhányszor beleszimatolt. Aztán egy csonkolt sikoly szabadult ki belőlem, ahogy egy állatias vicsorgás megrázta a szörnyeteg egész átkozott testét. "Teagan!"

"Reeddel voltál korábban?" Tea ellenőrizte.

"Igen" - nyikkantottam.

Sóhajtott. "Akkor tartsd magad erősen. Vissza kell vinnünk téged Moon Ridge-be, gyorsan."

A lába rácsapott a gázpedálra, és a sportkocsi elég gyorsan repült át az erdőn ahhoz, hogy az ölemben ülő farkason kívül más miatt is pánikolhassak.