Lola Glass - Tracked By the Beast - 10. Fejezet

 


10



Megmagyarázhatatlan dühöt éreztem minden alkalommal, amikor egy lány ránézett, miközben lefelé mentünk a lépcsőn. Amikor kiértünk a parkoló előtti füves területre, úgy éreztem magam, mint egy felgyülemlett dühgép.

Valami csaj nyíltan bámult rá, és a düh egyre forróbb lett.

Véletlenül tettem egy lépést felé, az öklöm az oldalamra szorult, mintha tudnám, hogyan kell ütni (pedig nem tudtam), és Ford felkapott a derekamnál fogva, és úgy vitt a kocsi felé, mintha egy sokkal kisebb, sokkal könnyebb nő lennék. Kinyitotta az ajtót, és a hátsó ülésre ültetett, mielőtt becsúszott velem a kocsiba. Nem fért be, de úgy tűnt, ez a tény nem zavarja túlzottan.

"Mi a fene volt ez?" Követeltem, és a lány felé mutattam, aki már nem bámult (szerencséjére).

Ford rám pislogott. "Kezdtél birtoklós lenni, úgyhogy kihoztalak onnan. Nem számítottam rá, hogy ez felbosszant téged."

"Nem azért vagyok dühös, mert megragadtál. Azért vagyok dühös, hogy meg akartam ütni, amiért rád nézett! Mi a fene folyik itt?!"

Kicsit megnyugodott, ami nem tűnt megfelelő válasznak arra, hogy felhúztam magam és kiborultam. "Emlékszel, amikor Teagan és Jesse arról meséltek neked, hogy a vérfarkasok megszállottak?"

Visszagondoltam arra a sok mindenre, amit Teagan mondott. "Pánikba estem, és valahogy kikapcsoltam" - vallottam be. "De a lényege az volt, hogy a vérfarkasok nem szeretnek osztozkodni."

"Így van. Meg akarják védeni a területüket. A te farkasod a saját területének tekint engem, így az ő fejében meg kell védenie engem. Valószínűleg érezted, hogy megpróbál átváltozni, amikor láttad, hogy a lány engem néz, igaz?"

Visszagondoltam. "Nem."

Ismét pislogott. "Nem?"

"Nem, nem éreztem azt a dolgot, mint amikor az ajtó bezárult közöttünk, csak meg akartam ütni. Nem hiszem, hogy a farkas volt az. Szerintem... én voltam." Szünetet tartottam. "A francba."

A térdemre tette a kezét. "Semmi baj, Ebony. Majd kitalálunk valamit."

Amikor ezt a szexi hangján mondta, majdnem elhittem neki.

"A professzoraim nem lesznek elragadtatva, hogy az órán vagy" - figyelmeztettem. "A legtöbbjük nem szereti, ha diákok ülnek be."

"Majd kitalálok valamit."

Ebben elég jó volt, már amennyire meg tudtam ítélni.

Megvonogattam a vállamat. "A te temetésed."

Nem volt parkolójegye, így miután felöltözött, elsétáltunk az első órámra. Általában korán ott voltam, hogy legyen időm átolvasni az anyagot, de alig értünk oda, mire elkezdődött az előadás. A professzor gyanakvó pillantást vetett Fordra, de úgy tartott előadást, mintha nem hatolna be az órára.

Tulajdonképpen eléggé szórakoztatott, hogy nem szólt semmit.

Nem ő volt az egyetlen, aki Fordot bámulta. Egészen elöl kellett ülnünk, mert elkéstünk, és egész előadás alatt éreztem a szemeket rajta. Folyton megragadta a kezemet, vagy megdörzsölte a térdemet, valahányszor az az erőszakos érzés elöntött, és egyszer, amikor nagyon rosszul esett, még az ujjamat is megharapdálta.

Ez meglepően izgató volt, és határozottan elvonta a figyelmemet.

Megkönnyebbültem, amikor véget ért az óra, és kisurrantunk, mielőtt a professzor felszólíthatott volna minket Ford jelenlétére.

Egy tanulószoba felé vettük az irányt, ahol általában átfutottam a jegyzeteimet az órák között. Ott mindig csak egy-két másik diák volt, és néha egyedül voltam. Kicsit aggódtam, hogy ezúttal egyedül leszünk, és a dolgok... gőzösre fordulnak, de egy másik lány is bent volt, így minden tiszta volt.

Egy almát falatozott, és alig pillantott ránk, nagy megkönnyebbülésemre.

Ford leült mellém, és nézett valamit a telefonján, miközben én újra kinyitottam a laptopomat. Próbáltam a munkámra koncentrálni, de túl kíváncsi lettem, mit csinál, és odahajoltam hozzá.

Elfordította a telefont, hogy láthassam. Úgy nézett ki, mint... egy naptár. "A könyvem megjelenési ütemterve" - magyarázta halkan. "Próbálom kitalálni, hogy mit kellene tolnom."

Fintorogtam. "Miért kell neked bármit is eltolni."

Felemelte a szemöldökét, és gesztikulált kettőnk között.

"Ó. Nos, én nem hagyom ki az óráimat" - figyelmeztettem.

"Tudom." Az ajkai felfelé görbültek, az arckifejezése szórakozott volt. "Nem vadásztattál sokáig, szóval lehet, hogy nem kell megváltoztatnom egyik időpontot sem. Csak megnézem a menetrendet, hogy eldönthessem" - magyarázta.

Áh.

Azt hiszem, ennek volt értelme.

Bólintottam, és visszatértem a tanuláshoz.

A következő óra ugyanolyan rossz volt, mint az első.

Alig végeztem valamit, amíg a professzor beszélt, és az idő nagy részét úgy töltöttem, hogy Ford keze a combomon volt, és a legdühítőbb szexuális módon szorongatott, gyúrta és egyéb módon terelte el a figyelmemet a birtoklási vágyamról. Olyan átkozottul kanos voltam, amikor az óra véget ért, hogy majdnem azt mondtam neki, hogy keresnünk kell egy szekrényt a kurzusaim közötti szünetben, vagy haza kell mennünk, vagy valami ilyesmi.

De nem tettem.

Ehelyett visszamentünk a tanulószobába. Ezúttal csak két srác volt bent, akikkel gyakran összefutottam ott, így egész nap először lazítottam.

Ford viszont nem pihent.

A srácok integettek nekem, amikor leültünk, és Ford egész teste megfeszült.

"Szia, Ebony. Hogy vagy?" - kérdezte az egyikük.

"Egész jól." Gyorsan elmosolyodtam, és a kezemet Ford combjára tettem, ahogy ő tette az enyémmel. Nem nyugodott meg, de nem is támadt senkire. "Ő a barátom, Ford." Bemutattam őt, remélve, hogy ez majd segít. Amennyire én tudtam, soha nem találkoztak Reeddel, és még csak nem is hallottak róla, így tudtam, hogy nem fogják felhozni.

"Szia, haver. Biztos komoly meggyőzés kellett ahhoz, hogy meggyőzd ezt a csajt, hogy randizzon veled. Alig nézett fel a feladataiból, amióta ismerjük" - viccelődött az egyik srác.

Ford kissé megnyugodott, de én a homlokomat ráncoltam.

Úgy állították be, mintha feszült lettem volna.

Nem voltam feszült, csak... komolyan vettem a tanulmányaimat.

Amit azt hiszem, lefordíthattak feszültnek.

A francba.

Ford kuncogott. "Akkor biztosan átkozottul unalmas lehetsz."

Egy nevetés szökött el belőlem, és a srácok felhúzott szemöldökkel néztek mindkettőnkre.

Motyogtak egy mentegetőzést, mielőtt a szokásosnál is nagyobb figyelemmel néztek vissza az egyes laptopjaikra.

"Köszi" - motyogtam, amikor eszembe jutott, hogy mit tett.

Kiállt értem.

Megvédett, méghozzá úgy, hogy aligha tűnt védekezésnek.

És ez... rohadtul édes volt.

És szexi.

Tényleg kár volt, hogy nem voltunk egyedül a tanulószobában.

"El kéne mennünk enni valamit" - mondta Ford, az ujjait az enyémek közé csúsztatva. "Ha még nem vagy éhes, hamarosan az leszel."

Emlékeztem, hogy Teagan azt mondta, hogy a vérfarkasok mindig éhesek - ami nem volt túl jó jel a bankszámlámnak vagy a gyomromnak, tekintve, hogy nem volt konyhám, és ritkán főztem.

Beleegyeztem, és elindultunk.

Az óra és a következő óra között körülbelül egy óra volt, ami alatt általában salátát ettem, amit az első órára menet vettem a boltban. De tekintettel mindarra, ami történt, nem volt salátám.

De még mindig nem voltam éhes.

De Ford valószínűleg igen, tekintve, hogy már vagy fél napja farkas volt, és nem vacsorázott.

"Szóval... biztos vagyok benne, hogy Jesse hosszabb ideig volt szőrös, mint te" - jegyeztem meg, miközben sétáltunk. Ha furcsán néztek ránk, nem igazán érdekelt. Ahhoz túl sok minden változott mostanában.

"Az volt" - értett egyet Ford. "Minden farkas más, de addig vadásznak, amíg úgy gondolják, hogy a társuk elég jól elfogadja a változást ahhoz, hogy túlélje. Hallottam már olyan farkasról, aki több mint egy évig vadászott... de olyanról is, aki csak körülbelül egy percig."

A szemöldököm felszaladt. "A fenébe."

Bólintott. "Jesse néhány hónapig vadászott, ami valószínűleg az átlagnak felel meg. Nem számítottam rá, hogy a farkasom ilyen hamar megharap, de nem mondhatom, hogy haragszom, hogy megtette. Jól vagy, és most egy hétig nem kell aludnom."

Pislogtam. "Egy hétig?"

"A vadászó farkasok nem alszanak, így ha valaki egy ideje vadászik, akkor egy-két hétig bepótolja az alvást, miután felébredt."

Hát ez őrültség volt.

"Elmondtad már a barátaidnak, hogy megharaptál?" Kérdeztem tőle, és alaposan szemügyre vettem.

"Nem. Gondoltam, hogy beleszólást akarsz majd, ha megtudják, tekintve, hogy a tegnapi nap hogyan alakult".

Bólintottam. Ezt még értékelni is tudtam. "Adjunk neki néhány napot. Még mindig nem vagyok benne biztos, hogy értem az egészet." Gesztikuláltam kettőnk között, és a fejét csóválta, amikor a kocsihoz értünk.

Megragadta az utasoldali ajtó kilincsét, és kirántotta nekem, mielőtt én magam kinyitottam volna. "Első számú vérfarkas-szabály" - mondta, komolyságot színlelve. "Hagyd, hogy a társad gondoskodjon rólad." Szünetet tartott. "Minden tekintetben."

Az arcom felhevült, és rám kacsintott, mielőtt becsukta az ajtót.

Átkozott kanos vérfarkas, aki felizgatott és felbosszantott.

Egyáltalán normális volt, hogy ennyire beindultam tőle? Meg kellett volna kérdeznem Teagant, de erre még nem álltam készen.

"Szóval, menjek el nemi betegségre tesztelni?" Kérdeztem tőle, miközben becsatolta magát a vezetőülésbe.

"Volt védekezés nélküli szexuális kapcsolatod Reeddel?" Kérdezte szünet nélkül.

Megráncoltam az orromat. "Nem."

"Akkor ne fáradj vele."

Felemeltem rá egy szemöldököt. "Mikor voltál utoljára tesztelésen?"

Elhúzta a kocsit a járdaszegélytől. "Soha."

Ekkor mindkét szemöldököm felhúzódott. "A francba. Megszívtuk."

"Soha nem voltam mással, Ebony" - mondta.

A kocsi elhallgatott, csak a gumik kopogását hallottam az aszfalton.

" Micsoda?" Kérdeztem végül, feltételezve, hogy biztosan rosszul hallottam.

Egy apró vigyort villantott rám. "A vérfarkasok várják a párjukat. A bennünk élő farkasok nem sok beleszólást engednek nekünk ebben a kérdésben."

A francba.

"Szűz voltál?" Az utolsó szóra felemelkedett a hangom.

Ő bólintott.

Gondolom, ehhez nem sok magyarázatra volt szükség.

Az arcomhoz csaptam a kezemet, és felnyögtem. "És én meg úgy ugrottam rád, mint egy totál torzszülött. A pokolba." A fejem nekicsapódott a fejtámla hátuljának, a keze pedig ismét a combomon landolt.

Kezdtem úgy érezni, mintha oda tartozna, ami furcsa, de nem teljesen kellemetlen érzés volt.

"Tökéletes volt, Ebb. Olyan kibaszottul szexi voltál. Örülök, hogy nem volt első alkalommal kínos, és nem akarom, hogy furcsán érezd magad miatta" - mondta nyersen.

"Te egy író vagy! Valószínűleg te írod ezeket a romantikus első szexjeleneteket" - tiltakoztam.

Ő felhorkant. "Az én könyveimben nincs szex. Ha a mai nap előtt megpróbáltam volna szexjelenetet írni, az egy forró káosz lett volna."

"Mégis" - panaszkodtam. "Te legalább olvastál már szexi könyveket."

"Igen", értett egyet. "És amit csináltunk, az még mindig kurvára tökéletes volt."

Ismét felsóhajtottam, de nem vitatkoztam vele tovább. Világos volt, hogy nem fogok nyerni, és valahogy elment, és jobb kedvre derített az egészben.

"Azt akarom, hogy szólj, ha kanos vagy" - figyelmeztetett. "Én is így akarok gondoskodni rólad".

A francba!

Talán nem is író volt; talán egy rohadt kitalált karakter volt. Túl tökéletes volt ahhoz, hogy valódi legyen.

Sóhajtottam. "Egész nap kanos voltam, Ford. Olyan vagy, mint valami afrodiziákum. Nevetséges és frusztráló, és az, hogy már lefeküdtem veled, nem könnyíti meg a dolgot."

Megdörzsölte a combomat. "Sajnálom." A keze felcsúszott a farmerom gombjához, és a szemem tágra nyílt, amikor kigombolta, miközben a drive-in sorhoz álltunk.

A keze a bugyimba csúszott, és a szemeim majdnem kiszakadtak az üregükből, amikor az ujjai megtalálták a csiklómat.

Erősen megmarkoltam a kartámaszt, ahogy könnyedén végigsimított a legérzékenyebb részemen.

"Mit csinálsz?" Sziszegtem.

"Bocsánatot kérek" - mondta sötét pillantással, miközben a hangszóróhoz húzódott.

Egy tonna ételt rendelt, miközben az ujjai játszottak velem, az érintése eleinte lusta volt. Egyre gyorsabb lett, és teljesen megállt, amikor az ablakhoz értünk. Egész testével oldalra fordult, hogy megvédjen az ablakban álló nő látványától, de túlságosan ziháltam ahhoz, hogy még csak ne is érdekeljen.

Kihúzódva a drive-inből, leparkolt a parkolóban, mielőtt folytatta volna az érintésemet.

Olyan közel voltam és olyan érzékeny, hogy nem telt el sok idő, mire a mellkasomhoz szorítottam a karját, és felsírtam, ahogy összetörtem.

Pár percig még átölelt, amíg lejöttem a mámorból, és amikor az élvezet elhalványult, felemelt az ölébe. A karjai átkarolták a hátamat, és biztonságosan a mellkasához szorítottak. A merevedése a fenekembe fúródott, de nem tett semmilyen lépést, hogy cselekedjen.

A nyakába temettem az arcomat, mielőtt felnyögtem: "Miért vagy ilyen átkozottul tökéletes? Próbállak gyűlölni téged."

Felkacagott. "Örülök, hogy nem működik."

Igen, én is örültem.

A gyomrom ezt a pillanatot választotta, hogy hangosan korogjon.