Lola Glass - Tracked By the Beast - 11. Fejezet

 


11



"Adjunk neked enni" - mondta, és visszaemelt az anyósülésre.

"Neked is éhesnek kell lenned" - mutattam rá.

Megvonta a vállát. "Tudok várni. Amikor új vérfarkas vagy, a tested elkezd változni, hogy felépítse az izmokat és a tartalékokat, amikre szüksége van ahhoz, hogy túlélje a gyakori ide-oda váltásokat. Neked nagyobb szükséged van rá, mint nekem."

"Azért jobb, ha te is veszel magadnak ennivalót."

Az ajkai enyhe vigyorban görbültek felfelé. "Megvettem."

Elfogadva a választ, megragadtam a táskát, és kihúztam az első dolgot a tetején. Olyan illata volt, mint egy szalonnás hamburgernek... nyami.

Gyorsan elpusztítottam, és visszanyúltam a táskába, mielőtt észrevettem volna, hogy Ford engem figyel.

"Mi az?" Kérdeztem tőle, miközben kicsomagoltam a másodikat.

"Gyönyörű vagy" - mondta egyszerűen.

Öntudatosan megtöröltem az arcom.

Reed biztosan nem mondott még soha ilyesmit nekem.

És egészen biztosan soha nem ért hozzám úgy, ahogy Ford az imént tette, anélkül, hogy viszonzást várt volna. A pokolba is, nem hiszem, hogy valaha is harminc másodpercnél tovább ért volna hozzám így, és kész.

"Egyél valamit" - mondtam neki, kivettem egy újabb hamburgert a táskából, és odaadtam neki. Ő szórakozott vigyorral fogadta el, kicsomagolta és beleharapott.

Megnyomtam a gombot, hogy bekapcsoljam a rádiót, és felemeltem a lábam a műszerfalra, csak hogy szórakozzak Forddal.

"Nyugi" - mondta, odanyúlt, és leemelte a lábamat a műszerfalról. Ahelyett, hogy leeresztette volna őket a padlóra, az ölébe tette őket.

"Aggódsz a kocsid miatt?" Cukkoltam.

"Persze. Közted és Teagan között sok mindenen ment keresztül az elmúlt hónapokban." Nosztalgikusan megveregette a kormánykereket.

Felhúzta a szemöldökömet. "Mit csinált Teagan?"

Az arckifejezése bosszús lett. "Megcsókolt, aztán ellopta a kocsimat."

Az állkapcsom tátva maradt. "Mit csinált?"

"Nem volt..." - motyogott egy káromkodást. "Rájött, hogy Jesse farkasa annyira territoriális, hogy megtámadna minket, ha megcsókolna, és el akart menekülni, ezért megcsókolt párunkat. Nem volt semmi intim, de miközben próbáltuk megakadályozni, hogy Jesse végezzen velünk, elhajtott a kocsimmal. Ez pont azelőtt volt, hogy nyakörvet tettünk rá, hogy úgy sétáltathassa, mint egy kutyát" - magyarázta.

Átkozott Teagan.

Úgy értem, megértettem, hogy menekülni akar, de hogy ehhez megcsókoljon embereket?

Hogy őszinte legyek, igazából nem is voltam annyira feldúlt... kivéve, hogy ez azt jelentette, hogy megcsókolta Fordot.

És azt mondta, hogy a vérfarkasok a párjukra várnak.

"Szóval Tea az egyetlen lány, akit megcsókoltál." A hangom laposabban jött ki, mint szerettem volna.

"Gyakorlatilag nem csókoltam meg."

Sima ügy.

Lehajoltam az ülés fölé, ő pedig időben elfordította a fejét, hogy az ajkaink összeérjenek. Nem törődtem egy unalmas kis puszival; becsúsztattam a nyelvemet a szájába, és szeretkeztem a nyavalyással. Ő simításról simításra válaszolt, a kezei megtalálták a csípőmet, majd a fenekemet, amikor az ölébe emelt.

Már régen nem csókolóztam senkivel; Reed mindig rögtön a "jó részre" akart rátérni.

De kezdtem azt hinni, hogy csak egy idióta, mert Forddal csókolózni jobb volt, mint Reeddel szexelni.

Ahogy átölelt, mintha egyszerre lennék erős és finom... Ahogy megérintett, mintha nem tudna betelni velem... És ahogy megcsókolt, mintha én lennék minden, amiről valaha is álmodott...

Hát, kezdtem megérteni, miért tartogatják magukat a vérfarkasok a párjuknak. Senki más nem tudta tartani a gyertyát.

Elhúzódtam, amikor a gyomrom ismét korgott, a mellkasunk gyorsan emelkedett és süllyedt egymáshoz. A tekintetünk egymásba meredt, és az ujjai felnyúltak, hogy végigsimítsanak az arccsontomon.

"Most már tényleg megcsókoltak" - suttogtam.

És most már bárki más számára tönkrementem.

A hüvelykujja ismét végigsimított az arcomon, miközben rám meredt.

A gyomrom ismét korgott.

"Abba kell hagynom, hogy elvonom a figyelmedet az ételről." Felkapott, és az anyósülésre ültetett. "És el kell jutnunk a következő órádra."

Az órára pillantottam.

A francba, igaza volt.

Az iskolába visszafelé menet ettünk, és a keze visszatért a combomra, amint leültünk a következő órámon.

Mire leparkoltunk a kollégium előtt, már éhes voltam, teljesen kimerültem, és alig emlékeztem bármire, amit a professzoraim mondtak. Az előadások nagy része alatt jegyzeteltem a számítógépemen, de annyira elkalandoztam, hogy nem voltam benne biztos, hogy még a jegyzetek is tudnának bármit is segíteni.

"Rendelek ételt" - mondta Ford, miközben a keze még mindig a combomon volt.

"Az jó lenne" - motyogtam, a fejemet hátradöntöttem az ülésnek, miközben nem tettem lépést, hogy kiszálljak. "El kell mennünk a kocsimért a szendvicsbolt parkolójába, hogy senki ne vontassa le."

"Nem tudom, hogy a farkasod elenged-e a szemed elől elég sokáig ahhoz, hogy vezessek" - mondta bocsánatkérő hangon. "Megkérhetem néhány haveromat, hogy hozzák el. Nekik nem lenne problémájuk vele."

Grimaszoltam.

Persze... a falka.

"De azt nem tudják, hogy már visszaváltottál."

"Nem."

"És nem akarom, hogy Teagan idejöjjön, és belekeveredjen a dolgaimba, még nem. Előbb ki akarom találni ezt a dolgot." Gesztikuláltam kettőnk között. "És ha már itt tartunk... talán lassítanunk kéne a dolgokon. Úgy értem, ne érts félre, a szex hihetetlen volt. Dögös vagy, és elképesztő, de mindezek ellenére még csak most találkoztunk. A logika azt súgja, hogy még meg kell ismernünk egymást."

Ford bólintott. "Rendben, ezt megtehetjük."

Vártam egy "DE", amit egy olyan embertől vártam volna, akinek farka van, de nem jött.

Reed mindig is úgy éreztette velem, hogy szar vagyok, ha nem érdekelt a szex, és azzal fenyegetőzött, hogy lefekszik egy másik csajjal, hogy kielégítse az igényeit. Soha nem randiztunk, de nem voltam hajlandó egy olyan sráccal lefeküdni, aki máskor más lányokkal feküdt le.

Még csak most szakítottam Reeddel (bár gyakorlatilag Tea volt az, aki ezt tette), de máris úgy éreztem, mintha egy teher lekerült volna a vállamról. Reed túl sokáig húzott lefelé.

De Ford nem úgy tűnt, mintha szándékában állt volna lehúzni engem; ha valami, akkor inkább úgy tűnt, hogy átkozottul meg akarja könnyíteni a dolgaimat.

Tudod, amikor emberi formában volt. A farkas egy teljesen más fenevad volt.

"Van olyan fickó a falkádban, aki eljönne, és befogná a száját?" Ellenőriztem. "Nem akarom, hogy beszéljenek rólunk, amíg kitaláljuk a dolgokat."

Ford fanyar vigyorral nézett rám. "Nem valószínű. A falka nem szokott titkolózni, hacsak nem a társak között folyik." Gesztikulált kettőnk között.

Igen, így van.

Társak.

Olyan furcsa.

"Rendben." Doboltam az ujjaimmal a combomon - azon, amelyikhez ő nem ért hozzá. "Mi lenne, ha felhívnám Elliotot a telefonodról, és csak megkérném, hogy jöjjön el a kocsimért? Feltételezni fogja, hogy még mindig farkasformában vagy, mivel én hívlak, és egyikünknek sem kell hazudnia a falkádnak." Szünetet tartottam. "A mi falkánknak."

Nem igazán tekintettem őket az enyémeknek, de elég biztos voltam benne, hogy az első lépés ahhoz, hogy alkalmazkodjak ehhez a szarsághoz, az volt, hogy úgy tettem, mintha alkalmazkodtam volna hozzá.

Lassan elvigyorodott. "Gonosz zseni."

"Tudom. Ha nem ápolónő lennék, valószínűleg átvenném a világuralmat" - húztam el a számat.

Ő kuncogott. "Rendben. Egy óra múlva kell átvennünk az új telefonodat; azt is megragadhatjuk vele, ha tényleg azt akarod, hogy hasznosnak érezze magát. Imád megbízásokat intézni a falka számára."

"Mondd, hogy csak viccelsz."

Ford még szélesebb vigyort villantott rám. "Nem. Szereti magát hasznosnak érezni. Nem nevezné ezt megbízások teljesítésének, de ez az, ami."

Elnevettem magam, és Ford a saját vigyorával válaszolt a vigyoromra.

A fenébe is, jól nézett ki, amikor vigyorgott. Még jobban, mint amikor nem vigyorgott, és rohadtul dögös volt, amikor nem vigyorgott.

Témát váltottam, mielőtt újra azon kaptam volna magam, hogy túlságosan vonzódom hozzá. "Mikor rendeltél nekem egy új telefont?"

"Ma reggel. Valahogy jóvá kellett tennem, hogy a farkasom megette azt az átkozottat."

Grimaszoltam. "A farkasod egy pöcs."

"Észrevettem."

A fejem hátradőlt az ülésnek. "Ha tényleg úgy gondolod, hogy Elliot nem bánná, akkor jó lenne, ha felvenné a kocsit és a telefont. Bár akkor valaki mást is magával kellene hoznia, és én nem akarom zavarni őket."

"Tényleg nem bánnák, Ebb. Most már a falka tagja vagy, és vigyázunk egymásra."

Bólintottam, és a kezemet a telefonjáért nyújtottam. Odaadta nekem, én pedig ránéztem. "Kód?"

"Tizenkettő-tizenkettő. A falkában mindenki ezt használja mindenre, arra az esetre, ha valami szarság történne, és be kell jutnunk egymás házába vagy telefonjára."

Huh.

Ez egész jól hangzott. Hogy van valaki, akihez fordulhatsz, ha szükséged van rá, hogy ennyire megbízol benne... ez olyan dolog volt, amihez egy lány hozzá tudott szokni.

Beütöttem a kódot, majd előhúztam az elérhetőségeit, és felhívtam Elliotot.

Ford keze megtalálta az enyémet, és a testem felmelegedett, amikor az ujjaink egymásba fonódtak.

"Halló?" Elliot a második csörgésre válaszolt.

"Szia, Elliot. Ebony vagyok."

"Szia, hogy vagy?"

"Ehh, tudod..." Elakadt a szavam.

Ő kuncogott. "Igen."

"Egy szívességet kell kérnem."

"Rendben, mondd." Egy másodpercig sem habozott.

"A kocsim még mindig a szendvicsboltban van, és nem akarom, hogy elvontassák. Van Fordé, de nem akarom elcserélni az enyémre, mert nem akarom, hogy az övét is elvontassák" - magyaráztam.

"Ó, semmi gond. Elkapom Roccót, és elhozzuk neked. Hozhatunk még valamit, amíg kint vagyunk? Élelmiszert vagy valamit?"

Hűha, Elliot tényleg a legkedvesebb fickó, akivel valaha találkoztam.

Hivatalosan is rosszul éreztem magam a hazugságom miatt. Hamarosan tisztáznom kellett volna magam, hogy a lelkiismeretem megtisztuljon.

"Nincs hűtőm, úgyhogy az élelmiszert el kell utasítanom, de jó lenne, ha felvennéd az új telefonomat. Egy órán belül készen kell lennie."

"Persze, csak küldd el a helyszínt, és elhozom neked. Köszönöm, hogy segíthetünk neked ezekben a dolgokban, Ebony. Mindenkinek sokat jelent."

A szavak megleptek. "Te vagy az, aki szívességet tesz nekem. Nekem kellene megköszönnöm neked."

Kuncogott. "Ne aggódj emiatt. Hamarosan találkozunk." Letette a telefont, én pedig Fordra néztem.

"A barátaid valószínűleg a legkedvesebb emberek, akikkel valaha találkoztam."

Megvonta a vállát. "Családtagok vagyunk, vigyázunk egymásra."

"Mégis, ez nagyon édes." Átadtam a telefonját. "Rendeljük meg azt a kaját. Éhen halok."

Az ajkai felfelé görbültek. "Már meg is csináltam. Tíz perc múlva itt lesz."

Felnyögtem. "Ezért meg tudnálak csókolni."

Vigyort villantott rám. "Még szép, hogy megtehetnéd."

Megforgattam a szemem, de nem tudtam elrejteni a mosolyomat.