Lola Glass - Tracked By the Beast - 12. Fejezet

 


12



Felfelé indultunk a lépcsőn, ujjaink még mindig összefonódtak. Ford elvette tőlem a hátizsákomat, mielőtt kiszálltunk a kocsiból, és én túlságosan örültem, hogy nem én cipeltem, hogy tiltakozzak.

Visszatérve a kollégiumba, felkaptam egy pár lenge ruhát. Nem voltam biztos benne, hogy mit fogunk csinálni Ford ruháival, mivel csak a kocsiból származó pár volt nála, és egy plusz pár melegítő, de úgy gondoltam, hogy ha akarja, minden este felveheti a melegítőt, a többit pedig kimoshatja.

Nyilvánvalóan ez nem volt tartós megoldás. Vissza kellett volna mennünk a lakására, hogy hozzunk neki még néhány ruhát, vagy át kellett volna vinnünk néhányat a ruháim közül hozzá, vagy...

Igen.

Nem igazán tudtam.

Valamit tennünk kellett, de még nem tudtam, hogy mit.

Ford megfordult, amíg átöltöztem, és közben a falnak támaszkodott. A srácok aludhattak nálam a kollégiumban, amíg csak néhány egymást követő éjszakát töltöttek ott, és amíg megbeszéltem ezt a házvezetőmmel.

Szóval, amikor már rajtam volt a legszélesebb leggingsem és egy óriási, kényelmes pulóver, átvonszoltam Fordot a szobájához, és bekopogtam az ajtón.

Pár perc múlva nyitott ajtót, nagy fejhallgatók lógtak a nyakában, és a haja darabokban hullott ki platinaszőke kontyából. "Szia, Ebony" - mondta, bár a tekintete azonnal Fordra szegeződött. "A fenébe. Hatalmas vagy." Visszanézett rám. "Új pasi?"

Bólintottam.

"Ismered a dörgést; a hétből hat éjszakát maradhat egy héten."

Felemeltem a hüvelykujjamat, ő pedig visszaintett a folyosón.

"Tűnjetek innen, szerelmespár. Érezzétek jól magatokat."

Az ajtó azonnal becsukódott előttünk. Dellel ez azt jelentette, hogy jól mentek a dolgok.

Épp akkor értünk vissza a szobámba, amikor az ételkiszállító megérkezett, és Ford elvette tőle az ételt, miközben én kinyitottam az ajtót.

Bent a szobában bekapcsoltam valami zenét, amíg ettünk. Ez megakadályozta, hogy a csend kínos legyen, és megakadályozta, hogy beszédkényszert érezzek.

A csomagolások halmát bámultam, amikor végre majdnem jóllakottnak éreztem magam, és egy grimasz kanyarodott az arcomra.

"A francba" - motyogtam.

Ez rohadt sok kaja volt. Lenyeltem öt hamburgert egy olyan helyről, amiről tudtam, hogy nem olcsó, és két egész adag sültkrumplit is.

"Ez normális" - nyugtatott meg Ford. "A vérfarkasok sokat költenek kajára. Ne stresszelj emiatt."

Bólintottam, de még mindig nem éreztem jól magam a rengeteg elfogyasztott ételtől.

"Tessék." Ford átnyújtott nekem egy másik hamburgert.

Lenéztem rá; határozottan tudtam még enni.

"A farkasoddal nehezebb lesz megbirkózni, ha nem ettél eleget" - mondta, a hangja szelídebb volt, mint korábban.

Sóhajtottam, és legyőzötten bontottam ki a következő csomagolást.

Mire még kettőt megettem abból a nyavalyából, a zacskó végre kiürült, és végre jóllakottnak éreztem magam.

"Pisilnem kell, de a srácok nem mehetnek be a mosdóba" - mondtam Fordnak, az ajkamba harapdálva. "A fiúknak saját mosdójuk van az emelet másik oldalán."

"Majd megállunk mindkettőnél" - mondta könnyedén.

Ezt csináltuk napközben is, és szerencsére a farkasom még nem borult ki a pillanatnyi elválasztás miatt.

De a mosdók mindig csendesek és többnyire üresek voltak, amikor korábban ezt csináltuk; nem voltam benne biztos, hogyan viselné, ha más emberek is lennének a közelben.

De azt hiszem, ezt csak az idő fogja eldönteni.

Kisurrantunk a szobámból, és a folyosón balra indultunk. Tényleg szükségem lett volna egy zuhanyra, de féltem, hogy ezzel a fajta elválással megkísértem a bennünk élő farkasokat. Gyorsan le tudtam zuhanyozni, de még mindig öt-tíz percre volt szükségem, ami sokkal hosszabb idő volt, mint amennyit eddig külön voltunk.

Talán majd később megpróbálom. Ritkán láttam bárkit is a mosdókban hajnali egy vagy kettő után; az emberek akkor még ébren voltak, de csendben, és többnyire magukban maradtak.

Szerencsére a fürdőszobai kiruccanásunk eseménytelenül telt, és amikor visszaértünk a szobámba, leültem az íróasztalomhoz a laptopommal. Már nagyrészt be kellett volna fejeznem a mai tanulásomat, hogy egy kicsit előrébb jussak, de a koncentrációm hiányának köszönhetően alig kezdtem el.

Ford kinyitotta a laptopját, és úgy ült le mellém a földre, mintha ez lenne a világ legnormálisabb dolga. Minden egyes mozdulatára felfigyeltem, hiszen nem volt túl messze, és folyton elvonatkoztattam tőle, miközben gépelt.

Könyvet írt?

Vagy rólam írt valamit?

Vagy valami egészen mást csinált?

A kíváncsiságom az őrületbe akart kergetni.

Körülbelül fél óra múlva felállt.

Épp időben fordítottam el a fejem, hogy ránézzek, és láttam, ahogy levetkőzik a farmerjából, a pólója már az ágy szélén ült.

A szám kiszáradt a feszes feneke láttán.

A francba!

Annyira dögös volt, hogy még csak nem is lett volna szabad, rohadtul legális.

És alsónemű nélkül?

Azt hiszem, volt értelme, tekintve, hogy a vérfarkasoknak valószínűleg milyen gyakran kellett levetkőzniük és alakot váltaniuk, de...

A francba.

Alig sikerült visszafordítanom a fejem a képernyőm felé, amikor Ford visszatért, hogy leüljön a padlóra, ahol korábban is ült.

"Tudod, leülhetsz a másik asztalhoz is, ha akarsz" - jegyeztem meg, nem akartam, hogy kötelességének érezze, hogy mellém üljön. "Biztos vagyok benne, hogy a farkasomnak nem lenne gond, mivel még mindig hallanám, amit mondasz, meg miegymás."

Mi több, vagyis érezni a tekintetét rajtam, miközben bámult. És érezni az illatát; ilyen rohadt jó illata kellett volna legyen?

"Jól vagyok itt" - motyogta. Az említett szemek határozottan engem bámultak; éreztem, hogy egészben felfalnak.

Fenntartva a nyugodt látszatot, bólintottam. "A te segged, nem az enyém."

Kuncogott. "Biztosíthatlak, hogy a seggem nagyon is a tiéd."

Az arcom felhevült.

A fenébe is, meg akart ölni?

Megrángattam az egyik vállamról leeső puha szürke pulóver amúgy is hatalmas nyakkivágását, felfedve a melltartóm bordó pántját. Ford és én eddig mindent soron kívül csináltunk... és ezt jobban szerettem, mint kellett volna.

Újabb tíz percbe telt, mire végre a házi feladatra koncentráltam. Bár ez nem az én tipikus ultrafókuszom volt, de az elmúlt napokban történtek fényében elvettem, amit kaptam.

Tíz perccel ezután azonban egy kopogás az ajtón megzavarta a már amúgy is szórakozott énemet.

Tudtam, hogy Elliotnak kell lennie; a kulcsomért kell jönnie, mielőtt a kocsimért mehetne.

Ford akkor állt fel, amikor én, és bár a testtartása laza volt, alatta ott volt a feszültség, ami elárulta, hogy több közös vonása van azzal a birtokló farkassal, mint amennyit eddig feltételeztem.

Kikukucskált a kémlelőnyíláson, amíg én a kulcsaimért nyúltam, és visszalépett az ajtó mögé, amikor elsiklottam mellette, és megragadtam a kilincset. Rengeteg helyet csinált nekem, amikor kinyitottam az ajtót anélkül, hogy magam is kinéztem volna a kukucskálónyíláson, ami azt jelezte, hogy nem aggódik amiatt, akit odakint látott.

Elliot, ebben biztos voltam.

És igen, igazam volt.

"Szia" - mosolyogtam rá és Roccóra, amikor megláttam őket a küszöbömön.

"Szia" - mondta Elliot, mire mindkét férfi visszavigyorgott. "Jó látni, hogy még mindig egyben vagy."

A bokámat az ajtó mögé dugtam, és gondolatban átkoztam magam, amiért nem gondoltam az ott lévő harapásnyomra, ami ugyanolyan gyorsan begyógyult, mint ahogy Ford farkasa megharapott.

"Túléltem" - értettem egyet, miközben átadtam a kulcsaimat. "Nagyon köszönöm, hogy megteszed ezt."

"Bármikor" - mondta Rocco egy kacsintással.

Halk morgás hallatszott az ajtó túloldaláról, és én felsóhajtottam.

Ford határozottan még mindig a birtokló farkas volt.

Mindkét barátja kuncogott, és Rocco felajánlotta: "Ne aggódj, megértjük".

"Igen" - mondtam, és a kilincset babráltam.

Egy férfikéz felrántotta a pulóveremet a vállam fölé, és rácsaptam volna, ha az a nyavalya nem rejtőzik félig az ajtó mögött.

"Meglepődnék, ha Ford farkasa sokáig vadászna, úgyhogy próbálj meg naponta egyszer sms-t küldeni, hogy tudjam, jól vagy. Sok kaját kell vinnünk, és szemmel kell tartanunk téged, amíg Ford bepótolja az alvást a Vadászat után" - tette hozzá Elliot.

Bólintottam. "Megpróbálom minden este vacsoraidő körül."

"Király. Ha nem kapok sms-t, felbukkanok pizzával."

Elmosolyodtam. "A pizzát mindig szívesen látom, de majd írok sms-t."

Tétován vigyorgott rám. "Jó. Majdnem minden este falkaként vacsorázunk, ha bármikor be akarsz ugrani ingyen kajáért. Még a farkast is megetetjük" - kacsintott.

Egy újabb halk morgás miatt az ajtó felé lőttem egy pillantást, még akkor is, ha nyilvánvalóan nem láttam rajta keresztül Fordot.

"Jól van, jobb, ha eltűnsz innen, mielőtt a farkasom megesz téged." Intettem nekik a lépcső felé. "Még egyszer köszönöm."

"Nem probléma."

A srácok megfordultak, én pedig becsuktam az ajtót, és megpördültem, hogy Fordra pillantsak.

Ő engem bámult, a mellkasa kicsit gyorsan emelkedett és süllyedt. Ahogy a vállai minden egyes lélegzetvételnél megemelkedtek...

Nem, nem terelte el a figyelmemet a gyönyörűsége.

"Mi volt ez?" Az ajtó felé mutattam. "Azok ott a barátaid."

Lehunyta a szemét, és észrevettem, hogy az állkapcsa összeszorult.

A francba.

"Tudom." Kicsikorgatta a szót.

Vártam a további magyarázatra, de még egy percig nem jött.

Végül kinyitotta a szemét, és azt mondta: "Az enyém vagy".

Valami feminista részem azt akarta, hogy csípőre tegyem a kezem, és felajánljam, hogy "Ó, a pokolba is, nem".

De az nem lenne túl produktív, nem igaz?

És még ha az is lenne, nem lenne igaz. Úgy éreztem, hogy az övé vagyok, és határozottan úgy éreztem, hogy ő az enyém, bármilyen őrült is volt az egész.

Nem volt értelme ezt tagadni. Ha már ennyire erősen éreztem, biztos voltam benne, hogy az érzés csak erősödni fog. Úgyhogy ahelyett, hogy vitatkoztam volna, csak annyit mondtam: "Igen, az vagyok. Akkor miért aggódsz amiatt, hogy a barátaid beszélnek velem?"

Egy pillanatig csend volt, aztán a karjai heves, birtokló ölelésbe fogtak.

Nem voltam teljesen ellene annak, hogy ez a férfi megszálljon.

A pokolba is, talán még mellette is voltam.

"Ez ösztönös" - motyogta a hajamba. "Sajnálom."

És hát... megértettem.

"Semmi baj. Legközelebb megpróbálhatom rövidebbre fogni" - mondtam a finom csupasz mellkasába.

Az, hogy újra megnyaljam őt, kezdett igazi, szilárd kísértéssé válni.

"Nem. Azt akarom, hogy barátok legyetek, csak türelmesnek kell lenned velem." Szünetet tartott. "És ha hozzád érek, miközben velük beszélgetsz, nagyobb biztonságban érzem magam."

Azt hiszem, ennek volt értelme, tekintve, ahogyan az órák alatt éreztem magam.

" Viszont a farkasod miért nem lett territoriális az előadásaim alatt?" Ellenőriztem.

" Megtette, csak én jobban hozzászoktam az érzéshez, mint te. Azzal, hogy megérintettelek, az én módszerem volt arra, hogy sajátomnak jelöljelek meg, ami mindkettőnknek megkönnyítette a dolgot."

A fenébe.

A hangom lejjebb ereszkedett. "Ez az egész eléggé nyomasztó. Alig tudok másra koncentrálni, csak rád."

A hangja gyengéd volt, amikor azt mondta: "Könnyebb lesz, ha a párzási folyamat befejeződik. A farkasok majd megnyugszanak egy kicsit."

Valami azt súgta, hogy a "kicsit" volt a kulcsszó.

Nagyot sóhajtottam. "Rendben, meg kell próbálnom az iskolára koncentrálni, mielőtt újra megéhezem."

Halkan kuncogott. "Hamarosan rendelek nekünk még kaját."

Legalább nem én voltam az egyetlen, aki úgy püfölte a kaját, mintha kiment volna a divatból.

Mielőtt elengedett volna, halkan hozzátette: "És Ebony...".

Valami a hangszínének megváltozásában kissé összeszorult a gyomrom.

"Az egyetlen ember, akit valaha is megeszem, az te vagy."

Ennek nem kellett volna felizgatnia. Tudtam, hogy nem kellett volna, de nem tehettem róla, hogy az egész testem kipirult válaszul.