Lola Glass - Tracked By the Beast - 13. Fejezet

 


13



A srácok fél órával később jöttek vissza a kulcsaimmal és a telefonommal, és annak ellenére, hogy Ford azt állította, hogy azt akarja, hogy barátkozzak velük, fáradtságra hivatkoztam, és nagyon rövidre fogtam a beszélgetést.

Addig tanultam, amíg túl fáradt voltam ahhoz, hogy koncentrálni tudjak, aztán egy percig az ágyamra bámultam.

Ez volt az egyetlen ágyneművel ellátott ágy a szobában, és nem voltam elég szuka ahhoz, hogy Fordnak a földön kelljen aludnia, miután korábban már ráugrottam. A fölöttem lévő padláságy matraca csupasz volt, mivel abban a félévben mindkettőből választhattam.

Kicsit lehajtottam a fejem, és lazán megszaglásztam magam, próbáltam sunyi lenni.

Nem volt rossz szagom; használtam dezodort, parfümöt és miegymást.

"Jó illatod van" - mondta Ford.

A fenébe, észrevette, hogy szaglászom a gödrömet.

"Le kell zuhanyoznom" - ellenkeztem. "Lehet, hogy nincs rossz szagom, de szexeltünk, szóval biztos vagyok benne, hogy nem minden tiszta és friss odalent." A női melleim felé mutattam, mire ő hús-vér vigyorral villantott rám.

"Én inkább piszkosul szeretem."

Felhorkantam, felkaptam egy tollat az asztalomról, és hozzávágtam. Ő elkapta, és látványosan megszaglászta. "Na, ennek is jó illata van."

Nevettem. "Fura."

"Biztos vagyok benne, hogy a farkas dolog már megerősítette ezt."

Ez igaz.

"Rendben." Az órára pillantottam. Már majdnem egy óra volt. "Készen állsz egy kis szabályszegésre?"

"Ha te és egy zuhanyzó is benne vagy, feltétlenül."

Újabb tollat dobtam felé, ezúttal gyorsabban, és az a karját találta el, mielőtt a földre esett volna. Rám villantott egy vigyort. "Ez aztán a pimaszság."

"Ó, van bennem elég pimaszság." Felálltam, felkaptam a zuhanyzós cuccaimat és a szandálomat. "A fülkén kívül kell várnod, ahol legalább a válladat látom, vagy valamit. Ha valaki arra jár, bebújhatsz egy másik fülkébe. A farkasom valószínűleg túl fogja élni."

Csak gyorsan megmosakodtam, és reméltem, hogy nem kell tesztelnünk az elméletet... mert arra gondoltam, hogy nem lenne jó neki az ötlet, hogy Ford félmeztelenül egy üres zuhanyzóban, ahol bármelyik random csaj csak úgy besétálhat és csatlakozhat hozzá.

Oof.

Igen, nem rajongtam ezért az ötletért, és még csak nem is én voltam az éles fogú ribanc.

"Rendben" - egyezett bele.

Átdobtam a törölközőmet a vállamon, a hajamat feltűzve hagytam. Az biztos, hogy nem akartam újra megmosni ilyen hamar, miután Ford cuccát használtam rá, még akkor sem, ha neki rendes hajápolási szarja volt.

Egy résnyire kinyitottam az ajtót, kikukucskáltam a folyosóra, és megnéztem, nincs-e még valaki. Valahonnan a folyosó végéről zenét hallottam, de úgy hangzott, mintha az épület fiúkhoz tartozó részéből jött volna, úgyhogy nem foglalkoztam vele túlságosan.

Miután kétszer is megnéztem mindkét irányba, megragadtam a kezét, és magammal rántva őt is végigsiettem a folyosón. Nyilvánvalóan nem okozott neki gondot, hogy lépést tartson velem.

Ford kint várakozott, amíg én bedugtam a fejem a fürdőszobába, és amikor már biztos voltam benne, hogy tiszta a levegő, berángattam magammal. A legtávolabbi, legsötétebb sarokban lévő fülkébe mentünk, ahol senki sem láthatott meg azonnal.

Enyhén nekilöktem a fülke előtti falnak, majd a vállára dobtam a törölközőmet, mielőtt beléptem, és berántottam a függönyt. Kétoldalt apró rések voltak, és az egyiken keresztül tisztán láttam a vállát, ami egy kicsit megnyugtatott.

A szabálykövető szívem azonban még mindig hevesen dobogott.

Megnyitottam a vizet, felrántottam a zuhanyzósapkámat, és meg sem vártam, amíg a víz felmelegszik, mielőtt felkaptam a szappant, és elkezdtem tisztára sikálni magam. Mivel a gödröcskéim túl szőrösek voltak ahhoz, hogy figyelmen kívül hagyjam, siettem a borotválkozással.

Éppen leöblítettem magamról a tusfürdőt, amikor meghallottam egy másik lány hangját, és Ford távolodni kezdett a függönytől.

Az egész testem összeszorult, ahogy a farkas hevesen előrenyomult.

Mivel nem láttam más lehetőséget (azon kívül, hogy egy átkozott nyilvános mosdó közepén átváltoztam), átnyúltam a függönyön, és megragadtam Ford karját, hátrarántottam, be a zuhanyzóba velem együtt.

Az orrom összeütközött a hátával, én pedig felszisszentem: "Bukj le!".

Megpördített minket, hogy a hátam a függönnyel szemben legyen, és az ajkai találkoztak a vállammal.

A szemem lehunytam, ahogy éreztem az erekcióját a hasamon, az immár átázott melegítőn keresztül.

A rohadt életbe!

Olyan magas voltam, hogy a dupla zuhanyzás eddig csak azt jelentette, hogy kínosan összeütköztem az intim testrészekkel, amikor a szexi részen túl voltam; soha nem volt még olyan, hogy egy férfi farka a hasamba fúródjon.

És ebben volt valami őrülten dögös.

A testünk kipirult, ahogy a forró víz mindkettőnkön végigfolyt, az erekciója lüktetett rajtam, miközben én belekapaszkodtam.

Hosszú percek teltek el, amíg két másik lány használta a mosdót, és levette a sminkjét, meg miegymás, és nem is vettem igazán levegőt, amíg meg nem hallottam, hogy becsukódik mögöttük az ajtó.

Aztán elolvadtam Ford mellkasán, és egy halk "fúúúúú" szökött ki belőlem.

"Rendben" - suttogtam. "Menjünk innen."

Ford ajkai a vállamhoz nyomódtak, és ott megnyalt.

Ahogy korábban én is tettem vele, és arra gondoltam, hogy újra megteszem.

És basszus, ez még szexibb volt, mint ahogy elképzeltem.

Aztán felemelte a fejét, és elzárta a vizet. Miután lerántotta a válláról az átázott törölközőt, óvatosan a hátam köré tekerte, felemelte a karjaimat, hogy teljesen körém tudja tekerni.

A törölköző annyira vizes volt, hogy tudtam, csak még jobban fogok csöpögni tőle, de tekintve, hogy koedukált emeleten vagyunk, nem sétálhattam ki csak úgy meztelenül. És az átázott ruhámon még rosszabbul éreztem volna magam, mint a törölközőn, szóval ez nem volt opció.

Ford felkapta a cuccaimat, és kisurrantunk a fürdőszobából. Kikukkantottam, és amikor minden tiszta volt, újra együtt rohantunk vissza a szobámba.

Amikor az ajtó becsukódott mögöttünk, megfordultam, hogy Fordra nézzek, és vigyorogva találtam.

Nem tehettem róla; kitört belőlem a nevetés.

Ő is velem nevetett, és amikor a nevetésnek köszönhetően annyira könnybe lábadt a szemem, hogy beletántorodtam, könnyedén a mellkasához szorított.

A nevetésem elhalkult, és akkor már csak öleltem őt.

A karjaim a derekát ölelték, az övéi a hátamat, a vizes törölközőm köztünk...

Nem volt szexi, de kellemes volt. Nagyon, nagyon jó volt.

Fontosnak éreztem magam.

Megbecsültnek.

Talán még egy kicsit szeretve is.

Amikor hátraléptem, távolodtam tőle, úgy éreztem, mintha valami megváltozott volna közöttünk. De nem törődtem ezzel az érzéssel.

"A padló olyan vizes" - mondtam, miközben a szekrényemhez léptem. "Csak egy plusz törölközőm van."

Ford elvigyorodott. "Légszárítással meg tudok száradni."

Felhorkantam. "Remekül hangzik, hogy biztosítsuk, hogy lassan haladunk."

"Pontosan erre gondoltam én is."

Megforgattam a szemem, de nem tudtam teljesen visszaharapni a mosolyomat, miközben intettem Fordnak, hogy forduljon meg.

Az átázott törülközőm Teagan régi íróasztali székének háttámlájára került, én pedig gyorsan megszárítkoztam a másikkal, miközben igyekeztem nem nézni Fordot, miközben újra vetkőzni kezdett.

Nem sikerült.

Észrevettem.

Határozottan, egyértelműen észrevettem.

Biztonságosan felöltözve egy tiszta melegítőbe és egy bő pólóba, amely egy átkozott modell alakjának sem hízelgett volna, végül szóltam Fordnak, hogy megfordulhat, és átadtam neki a törölközőt.

Ahelyett, hogy használta volna, a padlóra dobta, és rálépett, hogy megpróbálja megszárítani a szőnyeget.

Valószínűleg jó döntés volt; átázott.

És ő meztelen volt.

Nagyon, nagyon meztelen.

És az egyetlen másik nadrágja egy farmer volt.

Jujj.

"Farkas alakban is tudok aludni" - mondta Ford, és vigyort villantott rám. "Ne aggódj."

"Nem aggódom" - hazudtam.

Teljesen aggódtam.

Legutóbb, amikor farkasból emberré változott, teljesen átugrottam. Miért lenne ez most másképp?

Azt hiszem, talán ezúttal készen állnék rá.

Azonkívül... ha egy ágyban aludnék vele, akkor rohadtul komolyan érezném a dolgokat. Valószínűleg komolyabb, mint amire készen álltam. Csak néhányszor töltöttem egész éjszakát Reeddel, és csak azután a ritka szex után, amikor valóban elélveztem.

Visszatekintve, Reed elég szarul bánt velem.

Miért nem jöttem rá erre korábban?

Azt hiszem, az a tény, hogy nem voltam egyedül, úgy tűnt, felülírta azt a tényt, hogy jobbat érdemeltem volna. És a jobbat érdemlés szubjektív volt, míg az, hogy nem voltam egyedül, egyértelműen meghatározott.

A dolgok bizonyos értelemben már komolyak voltak Reed és köztem, de még mindig újnak és elég szürreálisnak tűntek. Nem voltam benne biztos, hogy mennyi időbe telik, mire biztos lehetek benne, hogy Ford nem csak a farkas-társ kapcsolat miatt akar engem, de már határozottan vonzódtunk egymáshoz.

A vonzalom azonban nem tartana örökké. Legalábbis nem azon a szinten, ahogyan abban a pillanatban éreztem. És amikor a vonzalom elhalványul, valódi kapcsolatot kellett kialakítanunk. Ha tényleg, tartósan társak voltunk, akkor a kapcsolatunknak többnek kellett lennie a szexnél.

Még ha nagyon, nagyon jó szex is volt.

Egy kapcsolathoz szükség volt... barátságra.

Nevetés.

Belső viccek.

"Ez neked állandó?" Félrebeszéltem, és hirtelen elnyomott a gondolat, hogy talán meggondolja magát, ha vége a párzási fázis dolognak.

Komoly volt az arckifejezése, ahogy találkozott a tekintetemmel. "Soha senki más nem lesz számomra, csak te, Ebb. Ha egy farkas választ, az végleges. Ha a tiéd elutasítja az enyémet, találsz majd új szerelmet, de számomra te vagy az."

Szent szar.

Nem csoda, hogy annyira megszállottan ragaszkodott hozzám, és nem akart elmenni mellettem.

"Mi van, ha nem leszünk szerelmesek? Vagy meggondoljuk magunkat?" Erőltettem meg magam.

"A vérfarkasok nem gondolják meg magukat. Még ha ki is esnénk a szerelmünkből, valamilyen szinten mindig is ott lennénk egymás életében. A farkasok nem engednének mást. Bár vannak olyan társak, akik úgy döntenek, hogy barátok lesznek a szerelmesek helyett, és lakótársak a házastársak helyett."

Hogy miért választaná ezt bárki is, azt nem értettem.

De... Ford és én állandóak voltunk.

És én meg akartam szokni ezt a gondolatot.

"Alhatsz emberi alakodban is, ha akarsz" - mondtam neki. "De a farmerodat kell viselned."

Rám villantott egy apró vigyort. "A farkasom már nagyon vágyik arra, hogy veled töltse az éjszakát, úgyhogy ezt meghagyom neki. Bár holnap lehet, hogy meg is fogadom."

"Ki mondta, hogy holnap felajánlom?" Lőttem vissza.

A vigyora kiszélesedett. "Majd én meggyőzlek."

Valami azt súgta nekem, hogy egészen biztosan így lesz.

Még egy kicsit tanultam, amíg vártunk egy utolsó étkezésre, és miután ettünk, Ford alakot váltott. Bár fájdalmasnak tűnt, nem kiabált, nem sírt vagy ilyesmi.

A farkasa őrülten csóválta a farkát, amikor befejezte az átváltozást. Odasietett hozzám, és hozzám simult. Sikerült eléggé elszakadnom tőle, hogy bemásszak az ágyba, és akkor ő már az ágyban volt velem, és rám gurult. Nevettem rajta, de amikor végre abbahagyta, ki kellett szednem a szőrszálakat a számból.

Ez elég undorító volt, de a melegség és a puha szőr kárpótolt, amikor hozzám bújt.

Talán nem is volt olyan nagy bajom a farkasával, mint gondoltam.

Amikor eljött a reggel, gyorsan felöltöztünk, és megettünk egy újabb megrendelt ételt, mielőtt elindultunk volna az óráimra. Rosszul éreztem magam, hogy Ford ennyi pénzt költött rám, de biztosított róla, hogy nem kell aggódnom a pénzügyei miatt, és hogy etetni akar engem.

És mivel ő volt az oka annak, hogy állandóan éhező vérfarkas voltam, hagytam neki.

Ismét részt vett velem az összes órámon, és én ugyanolyan zavart voltam, mint előző nap. Azért minden órán végigsimogattuk egymást, így túléltem.

A következő héten egyfajta mintába kerültünk. Kaja, órák, még több kaja, még több óra, még több kaja, házi feladat, még több kaja, majd együtt aludtunk, miközben ő farkas alakban volt. És ez jó volt, őszintén szólva. Rosszul éreztem magam, hogy Ford állandóan ugyanazt a ruhát mosta és vette fel újra, de megesküdött, hogy nem bánja. Flörtöltünk, és cukkoltunk, de nem csináltunk semmi szexit, pedig nyilvánvalóan mindketten akartuk.

De aztán eljött a kilencedik nap...

És besétáltunk a kollégiumba az óráim után.

És Reedet az ágyamra borulva találtuk.

Meztelenül.