Lola Glass - Tracked By the Beast - 14. Fejezet

 


14



Nem volt szünet.

Nem volt időm megragadni Fordot, vagy megcsókolni, vagy bevetni magam közte és Reed közé.

Mire egyáltalán eszembe jutott, hogy tegyek valamit, Ford ökle már Reed orrát törte.

Tudtam, hogy eltört; hallottam a szörnyű roppanást.

"Takarodj a barátnőm szobájából" - vicsorgott Ford, és megragadta Reedet a karjánál fogva. Fél másodperc alatt kivonszolta a folyosóra, és keményen nekilökte a fickót a falnak.

Ford ökle ismét visszahőkölt, és én végre akcióba lendültem.

"Állj!" Ordítottam, és Ford és Reed közé vetettem magam.

Hallottam, ahogy Ford egyik csontja megroppan, és tudtam, hogy ott helyben átváltozik, ha nem teszek valamit.

Elszakított Reedtől, az arca még mindig vicsorba torzult, ami ezúttal nekem szólt. Valószínűleg azért, mert közte és a folyosón lévő meztelen fasz közé álltam, képzeltem.

Ahelyett, hogy megpróbáltam volna harcolni vagy vitatkozni vele, megragadtam az arcánál fogva, és megcsókoltam.

A teste nem lazult el, de hagyta, hogy megcsókoljam. És egy perc múlva visszacsókolt.

Amikor töredékesen megnyugodni látszott, elhúzódtam tőle, és megpördültem, hogy Reed felé forduljak.

"Mi a fenét keresel itt?" Követeltem, miközben éreztem, hogy a folyosóról ránk szegeződnek a tekintetek. "Véget vetettem a dolgoknak veled."

Nos, gyakorlatilag Teagan vetett véget a dolgoknak vele.

De ez nem volt fontos.

"Nem vetted figyelembe a hívásaimat, úgyhogy úgy gondoltam, itt az ideje, hogy házhoz menjek. Képzeld el a meglepetésemet, amikor egy másik férfi ruháit találtam a komódodban" - gúnyolódott Reed.

Az az egy pár melegítő?

"Átkutattad a fiókjaimat?" Vicsorogtam, hirtelen éreztem, hogy a farkasom a felszín felé tör. Ford teste megremegett az enyém mögött; ő is küzdött, hogy féken tartsa a farkasát.

Az enyém csendben volt, hagyta, hogy ember maradjak, de úgy látszik, őt is ugyanúgy felzaklatta a magánéletünk megsértése, mint engem.

"Nem volt más választásom" - vágott vissza Reed. "Nem vettél rólam tudomást."

Igen, mindkét sms-t, amit küldött nekem, figyelmen kívül hagytam. De nem volt átkozottul bűn figyelmen kívül hagyni egy köcsög sms-t,

Hé, gyere át, hogy dughassunk.

Hogyan is érdekelhetett volna engem a szex azzal a sráccal?

Úgy értem, voltak igényeim, persze, de ő amúgy is szarul teljesítette őket.

"Ez nem ok arra, hogy betörj egy nő kibaszott szobájába" - morogta Ford.

"Mi folyik itt kint?" Del kérdezte, és kilépett a folyosóra.

Néhányan eltűntek a szobájukban, de láttam, hogy a legtöbben még mindig kikukucskáltak. Senki sem akart lemaradni a drámáról, még akkor sem, ha a legtöbben tisztességesen féltek Deltől. Kedves volt, de nagyon nyers. És ha dühös volt, nem habozott, hogy lecsapjon rád.

"Ez a köcsög betört Ebony szobájába, miközben ő órán volt" - mondta Ford, és a hangja emberi - de dühös emberi - hangon szólalt meg.

"Nem én törtem be. Nálam van a pótkulcs." Reed keresztbe fonta a karját a mellkasán, nem törődve az egyértelműen látható erekcióval.

Valójában nem volt nála pótkulcs, ugye...

A francba.

De igen, volt pótkulcsa.

Miután Tea elköltözött, ő lett az a személy, akihez a legközelebb álltam. Szóval, bár soha nem járt a szobámban, mégis volt kulcsa, arra az esetre, ha az enyémet elveszíteném, vagy más okból kizárnám magam.

"Ebony?" Del rám nézett.

Az ajkamba haraptam, de bólintottam. "Van kulcsa. De én szakítottam vele, és semmiképpen nem adtam neki engedélyt, hogy bejöjjön, amíg nem vagyok itthon, és meztelenül várjon az ágyamon.

"Rendben, szóval ez nem egy olyan helyzet, amikor hívjuk a zsarukat." Del Reed felé nyújtotta a kezét, a másik kezét a csípőjére téve. "Kulcs."

Vonakodva tett egy lépést az ajtóm felé.

"Megvan" - morogta Ford, és besétált a szobámba. Nem tévesztette szem elől, és néhány másodperc múlva visszajött a kulccsal, és odadobta Delnek.

"Rendben. Meztelen srác, húzz fel egy nadrágot, és tűnj el, vagy hívom a rendőrséget. Mindenki más törölje a videót a csupasz seggéről és a nem túl impozáns farkáról, hogy tovább élhessük az életünket." A középső ujjával intett a kétoldalt lévő folyosó felé, lazán lepattintva mindenkit.

Az ajtók becsukódtak, és az emberek eltűntek, bár a pletykálkodás hangja azonnal felerősödött az említett ajtók mögül. A falaink nem voltak vastagok.

Ford visszament a szobámba, és felkapta Reed ruháit. Amikor visszajött velük, olyan hevesen nyomta őket a srác karjába, hogy Reed jogosan adott ki egy "oof" hangot.

Del követett engem és Fordot a szobámba, miközben Reed a ruháival a karjában végigrobogott a folyosón, és valamit kiabált nekem arról, hogy mennyire hiányzik a farka, és hogy hamarosan várhatóan szexért könyörögve fogok megjelenni az ajtajában.

Úgy tettem, mintha nem hallottam volna, de Ford dühös tekintete elárulta, hogy nem hiányzott neki.

"Bocs, csajszi, de kizárt, hogy ez ne kerüljön fel az internetre". A folyosó felé mutatott. "Visszatérő probléma lesz belőle?"

"Nem hinném." Valahogy tehetetlenül megvonogattam a vállamat. "Bár nem gondoltam volna, hogy felbukkan itt. Még a szobámba sem engedtem be soha, a kulcsos dolog ellenére sem."

Visszaadta nekem a kulcsot. "Legközelebb csak add ide." Fordra pillantott, és az orra mellett intett a kezével. "Remélem, nem tesz feljelentést ellened a törött arc miatt."

"Szeretném látni, ahogy megpróbálja" - morogta Ford.

A francba, nagyon farkasosan hangzott.

Megragadtam a kezét, de az megmerevedett az enyémben.

Haragudott rám, amiért kulcsot adtam Reednek?

"Hé, mire jöttél rá azzal a videóval kapcsolatban?" Del témát váltott.

A francba.

Szándékosan nem néztem Fordra, mert tudtam, hogy a vérfarkasvideóról beszél. "Nem tudjuk. June szerint valódi, de nincs rá bizonyítékunk. És amikor Teagannek felhoztam, úgy elnevette magát, hogy elsírta magát. Úgyhogy feladtam." Megvonogattam a vállam, mintha szomorú lennék a keresésem eredménytelensége miatt.

"Hmm. Nos, még ha léteznek is, valószínűleg jobb, ha a nagyközönség nem tudja meg. Ki tudja, miféle szart kavarhatna ez fel az amúgy is elborult világunkban." Meglengette a kezét a levegőben. "Mindegy, vissza kell térnem a zenémhez. Később találkozunk. Próbáljatok meg nem megtámadni több meztelen fattyút, ti ketten." Kisétált a szobából.

"Össze kéne hoznunk Roccóval" - jegyeztem meg.

Ford sötét pillantást vetett rám.

"Nem felszedni, hanem összehozni. Nem szexre. Csak szerintem barátok lehetnének" - mondtam gyorsan. "Ugyanaz a humorérzékük van, már amennyire láttam Roccót."

Igaz, nem sokat láttam őt.

"Ezek után Roccóra gondolsz?" Ford a folyosó felé dobta a kezét. "Majdnem megöltem azt a szemetet, Ebb. Itt várt, hogy megdugjon téged. És kényelmesen elfelejtetted elmondani, hogy kulcsot adtál neki."

Azonnal felállt a védelmem. "Hátrálj a pokolba, oké? Soha nem hazudtam neked. Egy gyenge pillanat után adtam neki a kulcsot, amikor rohadtul egyedül éreztem magam, mert a barátod elrabolta a szobatársamat, és ő volt a legközelebbi ember, akiben itt megbíztam." Az ajtó felé dobtam a kezem, ahogy ő is tette. "És megérdemelte a törött orrot, meg minden mást, amit te fontolgattál, szóval tényleg leszarom, hogy majdnem megölted."

Ford néhányszor fel-alá járkált a szobában, a mellkasa gyorsan emelkedni és süllyedni kezdett, ahogy járkált. "A farkasom..." - szaggatottan engedett ki egy szaggatott lélegzetet. "Sajnálom."

"Semmi baj, oké?" Összefontam a karjaimat a mellkasom előtt. "Vége van."

"Az egész átkozott szoba bűzlik tőle" - vicsorgott Ford.

"Akkor kimossuk az ágyneműt, és nálad töltjük az éjszakát" - vágtam vissza.

Megállt a járkálásban. "Ezt tennéd?"

"Persze, hogy megtenném; nem vagyok érzéketlen ribanc. Nem akarlak arra kényszeríteni, hogy egy olyan ágyban aludj, aminek olyan szaga van, mint nekem és valami más seggfejnek".

"Soha nem mondtam, hogy az vagy." Átment a szobán, és én csak tudtam, hogy meg fog ölelni, vagy valami mást fog tenni, amitől azonnal megbocsátok neki.

A kezem elém került, ő pedig egy méterre tőlem megállt. "Ne érj hozzám. Mérges vagyok rád, oké? Épp most támadtál meg verbálisan azért, mert egyáltalán nem csináltam semmi rosszat, Ford. Ez nem volt szép dolog. Azt hittem, hogy egy csapatnak kellene lennünk, és ez nem voltál csapatjátékos." Arra mutattam, ahol ő állt.

A teste megfeszült. "Sajnálom."

"Nem akarok bocsánatkérést; azt akarom, hogy ne vádolj azzal, hogy hazudok, és hogy le akarok feküdni a szemét ex-pasijaimmal."

A férfi bólintva rántotta meg a fejét. "Értem én. Elcsesztem."

"Tényleg?" Megráztam a fejem. "Add ide a hátizsákomat."

Ford szeme összeszűkült. "Nem fejezzük be így a vitát, Ebb."

"Ez nem vita. Te kiabáltál velem, én pedig védekeztem, és ha tovább akarsz erről beszélni, akkor várnod kell, amíg van egy kis időm lehűlni, mert most olyan rohadtul ki vagyok rád akadva, hogy alig tudok tisztán gondolkodni."

Az arckifejezése kisimult. "Rendben."

"Rendben", vágtam vissza.

Átadta a hátizsákomat, én pedig a kelleténél kicsit nehezebben tettem le az íróasztal székére. Miután megrángattam a cipzárat, hogy kinyissam, összehajtogattam egy tiszta ruhát és néhány lenge öltözéket, és betuszkoltam őket a táskába.

Ford letépte a lepedőt az ágyról. Talán aggódnom kellett volna a dühkitörése miatt, de nem ez aggasztott. Kérdés nélkül tudtam, hogy nem bántana engem.

Ami aggasztott, az az volt, hogy nem bízik bennem.

És igen, nem voltunk együtt olyan régóta. A logika azt súgta, hogy lesznek még nehézségek. Vagy sok nehéz időszak. De ha nem bízott bennem, akkor mi értelme volt mindennek?

Állandóan együtt kellett volna lennünk, legalábbis barátokként. De én azt akartam, hogy több legyünk. Hogy társak legyünk, minden tekintetben.

És ezt nem tehettük meg, ha megtámadott volna, amiért Reednek adtam egy pótkulcsot, arra az esetre, ha valaha is kizárnám magam.

Megtenném még egyszer? Nyilvánvalóan nem. De Ford nem értette, hogy milyen magányos voltam, amikor Teagan elment, vagy hogy Reed és én milyen szar helyzetben voltunk.

Az egész szexbarátságunk egy szörnyű vonatszerencsétlenség volt. Szörnyen bánt velem, és én maradtam, mert túl magányos voltam, hogy ne tegyem.

Mit mondott ez rólam?

Semmi olyat, ami miatt Ford velem akart volna maradni, az biztos.

"Készen állsz?" - kérdezte tőlem, a hangja durva volt, miközben lekapta a kulcsát a fogasról. Mindenhová az ő kocsijával mentünk; azt hiszem, azért, mert nem akarta, hogy nekem kelljen fizetnem a benzinért, ami ostobán édes volt.

"Menjünk."

Követtem őt a kocsihoz, az ujjaim a hátizsákomat markolták, miközben az agyamban tovább futott az összes szarság, amit Reed mondott nekem. Az összes alkalom, amikor rábeszélt, hogy szexeljek vele, amikor nem akartam, az összes alkalom, amikor idióta sms-eket küldött nekem, és én elrohantam, mert nem akartam elveszíteni.

De én nem akartam randizni vele, akkor miért aggódtam, hogy elveszítem?

És miért gondoltam, hogy jobb egy olyan valakivel lenni, aki szarul bánik velem, mint egyedül lenni?

A kérdések egész úton a Moon Ridge-be vezető utunk alatt zavartak.

"Akarod, hogy leparkoljak és változzak?" Ford megkérdezte tőlem, a hangja még mindig érdes volt, amikor beértünk a városba.

Bár a kérdés váratlanul jött, tudtam, miért kérdezi; a barátai még mindig nem tudták, hogy visszaváltott.

És egyáltalán nem volt szép tőlem, hogy ezt kérdeztem tőle; titokban tartani azok előtt, akiket szeretett.

Mi volt a baj velem?

"Nem. El kellene mondanod a barátaidnak, hogy a farkasod már nem vadászik rám".

Bólintott, majd hallgatott, amíg be nem álltunk a garázsába. Ahogy az ajtó begördült, felém fordult, és elkapta a kezemet a csaton. "Várj" - mondta hirtelen.

Vártam.

"Sajnálom, Ebb. Nem kellett volna kiabálnom veled; ez egy faszság volt". A hangja mély volt és nyers. "Én... pánikba estem, azt hiszem. A féltékenység brutális volt, de ezt nem rajtad kellett volna levezetnem, és sajnálom" - ismételte meg.

"Féltékenység?" Kérdeztem, hitetlenkedve.

"Hát persze." Meglepettnek tűnt, hogy nem vettem észre, hogy féltékeny. "Több tucatszor lefeküdtél vele, ha nem többször. Ettől annyira ki akartam tépni az átkozott torkát, hogy már azelőtt is zavart, hogy találkoztam volna a fickóval, és így találni őt az ágyadban...". Szinte hevesen megrázta a fejét. "Egy részem azt várta, hogy örülni fogsz neki."

Az ajkamba haraptam, és elfordítottam a fejem, hogy az ablakon kívülről nézzek ki a teljes semmibe, miközben a fejem forgott.

Meséljek neki rólam és Reedről? Nyíljak meg előtte? Egészen biztos voltam benne, hogy már elmondtam Fordnak, hogy ő a legjobb, akivel valaha is voltam az ágyban, de a dolgok azóta is szilárdan PG maradtak. És... nos, soha nem beszéltem senkinek rólam és Reedről. Még Teagan is csak az alapokat tudta; ha mindent tudott volna arról, hogyan bánt velem, valószínűleg már felhívta volna, és szidta volna, vagy meggyőzött volna, hogy már ne találkozgassak vele. Sosem szerette őt, de miattam gyűlölte volna.

Gondolom, ezért nem mondtam el neki soha.

"Reed nem volt olyan jó hozzám, mint te voltál. De igen." Elővettem a telefonomat, és előhúztam a sráccal folytatott sms-szálamat, majd átadtam Fordnak. Nem mondtam el neki, amikor Reed a hét elején sms-t írt nekem, mert úgy gondoltam, hogy megbántanám vagy felbosszantanám, és egyiket sem akartam, hogy megtörténjen.

Ford arckifejezése elsötétült, ahogy végigpörgette.

Reed soha nem sértett meg, vagy ilyesmi; egyszerűen csak önző volt, és tárgyként kezelt. Amit én lehetővé tettem neki, mert akkor jelentem meg, amikor ő mondta.

"Nem mindig akartam menni" - mondtam Fordnak, és visszafordítottam a figyelmemet az ablakon. "Amikor meghívott. Biztos vagyok benne, hogy láttad az üzenetekben. Ha azt mondtam, hogy nem vágyom rá, megfenyegetett, hogy lefekszik valaki mással, én pedig bűntudatot éreztem, vagy megbántott, és megjelentem ott és akkor, ahol és amikor ő mondta, hogy menjek. És a szex..." A torkom feldagadt. "Nem tudom, mennyire akarod tudni. Nem akarlak megbántani."

"Az egészet" - morogta Ford.

"Általában nem volt nagyszerű. Elterelte a figyelmemet, ami néha szórakoztató volt, és általában ki tudtam magam hozni, de ő mindig csak magára koncentrált. Soha nem rólam szólt, vagy rólunk. Csak róla szólt, és a szexről. Nem olyan volt, mint amikor te és én együtt voltunk, vagy ami a kocsiban történt. Azok az idők nyersek voltak, és valóságosnak tűntek. Te rólam szóltál, és én úgy éreztem... fontos vagyok. Reeddel sosem volt ilyen. Egyszer sem. Magányos voltam, és ő volt valami, ami kitöltötte az űrt. Szóval ne légy féltékeny rá; ami köztünk van, az már sokkal fontosabb nekem."

A hangom alig haladta meg a suttogást, de tudtam, hogy teljes figyelmét élvezem. Ford soha semmit nem félvállról tett, ha rólunk volt szó.

Vagy akár csak velem kapcsolatban.

"Most már megérinthetlek? Csak a térdednél?" - kérdezte halkan.

Bólintottam.

"Mondd ki a szavakat, Ebony."

"Most azonnal megérinthetsz, ahogy csak akarsz, Ford."

Kikattintotta a biztonsági övemet, majd felemelt a székből. Letett az ölébe, a mellkasához fészkelt, és átölelt.