Lola Glass - Tracked By the Beast - 15. Fejezet

 


15



A karjai átöleltek, és ez egyszerűen... édes volt.

Nem szexi, vagy dögös semmilyen módon. Átölelt, a karjai úgy tekeredtek rám, mintha törékeny lennék, és aggódna, hogy összetörök.

"Sajnálom, Ebony" - mondta újra, a hangja ezúttal lágyabb volt.

"Hogy Reed szarul bánt velem?" Suttogtam vissza, könnyek csípték a szemem.

Nem akartam sírni, és utáltam, hogy majdnem sírtam.

"Hogy dühös lettem rád. Nem kellett volna így beszélnem veled, és bárcsak visszacsinálhatnám".

"Ha tényleg tartósan együtt maradunk, akkor megint dühös leszel rám" - mondtam halkan. "Nem baj, ha dühös leszel, Ford. Nem fogunk mindig egyetérteni. Nem azért haragszom, mert kiakadtál; azért haragszom, mert nem hittél nekem, amikor azt mondtam, hogy köztem és Reed között vége. Vagy én voltam dühös, azt hiszem. Most, hogy beszélgettünk, tudom, hogy csak megbántottál, és tudod, hogy soha nem fogom fontolóra venni, hogy visszamenjek Reedhez, amíg te itt vagy."

"Amíg én itt vagyok? Ez meg mi a fenét jelent?"

Megvonogattam a vállamat, a karját fel-le húzva a mozdulattal. "Tudom, hogy azt mondtad, a vérfarkasok sosem gondolják meg magukat a másikról, de ami engem illet, ez még mindig csak egy elmélet."

Ford lassan kifújta a levegőt. "Rendben. Ma este együtt vacsorázunk a falkával, és elviszlek a szüleimhez desszertnek."

"Micsoda?" A hangom élesen hangzott.

"Még mindig olyan átkozottul új vagy a farkasaink működésében; egyszerűen több tapasztalatra van szükséged. A mi kultúránk nem olyan, mint amit te megszoktál. Minden a falka körül forog; a család körül. Majd meglátod."

"Elliot készített nekem egy listát ezekről a dolgokról, de nem értem, miért változtatna ez bármin is" - ellenkeztem.

"Azért, mert sosem láttad még működés közben, és a farkasom túl rohadt gyorsan megharapott. Nem láttad, hogy szorgalmasan, alvás nélkül követett volna téged hetekig, ahogyan tette volna, ha kevésbé akartál volna átváltozni. Hónapokig őrülten erős fészekrakási késztetéseim voltak, mert a minket összekötő mágia azt súgta, hogy fel kell készülnöm rád, Ebony. Ez a szar valóságos, és nem megy sehova. És sajnálom, ha nem örülsz neki, de én hozom meg a döntést. Mindenkinek elmondjuk, hogy a farkasom befejezte a vadászatot."

Már vártam, hogy ezt ő döntse el. Bármennyire is tetszett, hogy megpróbált mindenbe könnyíteni, és hajlandó volt az életét körülöttem forgatni, tudni akartam, mit gondol, és mit akar. Látni akartam, hogy ki is ő valójában, a kedvességen és a hagyom, hogy én vezessek szarságokon kívül.

"Rendben - egyeztem bele.

"Rendben?" Meglepettnek tűnt.

"Persze. Már vártam, hogy ne kövess engem, hanem kezdj el férfiként viselkedni" - cukkoltam.

Játékosan morgott, és oldalba bökött. "Pimasz."

"Ez nem újdonság neked, ugye?" Visszavágtam.

Ő kuncogott, a keze úgy siklott a fenekemre, hogy legszívesebben ellene íveltem volna. "Nem, nem az."

Felültem, még mindig lassan akartam haladni, ahogy eddig is tettük. Jól éreztem magam, amikor megismertem Fordot. "Mi a következő lépés a te szemedben?" Kérdeztem tőle. "Mit szeretnél, hogy mi történjen?"

Egy pillanatig tanulmányozott, mintha azt próbálta volna eldönteni, hogy tényleg őszinte választ akarok-e kapni. Végül azt mondta: "Azt akarom, hogy ide költözz velem. Ahol főzhetek neked, és kimoshatom az átkozott szennyesed, és ahol nem kell napokig lopakodnunk, hogy zuhanyozzunk, miután már bűzlünk. Azt akarom, hogy ezt tekintsd az otthonodnak, és tekints engem a tiédnek, ahogy én is az enyémnek tartalak téged. Azt akarom, hogy a te családod az én családom legyen, az enyém pedig a tiéd, és azt akarom, hogy együtt éljük le az életünket." Az arckifejezése teljesen, tökéletesen komoly volt.

"Rendben, kezdjük a beköltözéssel, a többivel pedig foglalkozzunk, ahogy jön."

Kuncogott. "Összeköltözöl velem?"

"Félig." Felemeltem két ujjamat, egymástól töredéknyi távolságra. "Mi lenne, ha cserélnénk, minden második nap? Akkor még mindig moshatnál nekem - bár ez furcsa dolognak tűnik, hogy ezt akarod tenni értem -, és a te teredben lehetnék, és nekem is megmaradna a saját terem. És amikor már eléggé jól érzem magam azzal, ami köztünk van ahhoz, hogy ezt az otthonomnak nevezzem, akkor beköltözöm ide teljesen."

"Rendben." Nem habozott.

Talán ez több volt, mint amit remélt.

"Rendben, akkor el van intézve." Hátradőltem, a súlyom egy részével a kormánykeréknek támaszkodtam. Nagyon igyekeztem, hogy ne dudáljak; az kínos lenne.

"Jó. El kell mennünk Roccóhoz vacsorázni."

Igen, persze.

A francba.

"Vállalom a felelősséget, amiért titokban tartottuk" - mondta Ford, és vigyort villantott rám. "Majd azt mondom nekik, hogy meg akartalak tartani magamnak."

Felhorkantam. "Teagan ezt nem fogja bevenni, de megpróbálhatod. Valószínűleg jobb lenne, ha beismerném, hogy még nem álltam készen arra, hogy hivatalossá tegyem."

"Csak akkor, ha ez neked is megfelel." A keze végigsiklott a csípőm ívén.

"Miért ne?" Megvonogattam a vállamat. "Úgy tűnik, valószínűleg megértenék. És figyelembe véve, hogy úgy hangzik, mintha Teagan több hónapba telt volna, mire megbarátkozott ezzel az egésszel, azt hiszem, én nyerek."

Kuncogott. "Ezt majd Jesse orra alá dörgölöm."

Én is felnevettem. "Rendben, éhes vagyok. Menjünk."

Kinyitotta az ajtót, és kitessékelt, majd ő maga is kicsusszant. Hátulról felkapta a cuccaimat, majd megragadta a kezem, és bevitt a házba. Miután letette a táskát a konyhaasztalunkra, elindultunk kifelé a bejárati ajtón.

Ford ujjai az enyémekbe fonódtak, ahogy elsétáltunk Elliot háza mellett, majd Rocco házának bejárati ajtajáig. Kinyújtottam a kezem, hogy kopogjak, de Ford megragadta a kilincset, és egy pillanatnyi habozás nélkül kinyitotta az ajtót.

"Mi a fene?" Teagan felkiáltott, ő és néhány másik srác a telefonja fölé hajolva. "Már nem vadászik?"

"Nem ölte meg a meztelen fickót?" Az egyik férfi, akit nem ismertem fel, felvonta a szemöldökét.

A francba.

Megnézték a videót arról, ami a kollégiumi szobám előtt történt?

"Meglepetés" - húzta el a száját Ford.

Mindegyikük tekintete a miénkbe emelkedett.

Vártam a dühüket, de ehelyett vigyor tört ki a szobában.

"Te ember vagy!" Tea felpattant, és átsietett a szobán.

A farkasom előrenyomult, én pedig Ford elé botorkáltam. Tea egy méterre tőlem megállt, arckifejezése egyre huncutabbá vált. "Birtokló, mi?"

"Egy kicsit" - morogtam.

Nevetett, és ahelyett, hogy Fordot ölelte volna át, inkább a karját vetette rám.

A többi srác odajött, hátba veregették Fordot, és gratuláltak neki. Engem is üdvözöltek, de nem értek hozzám, ami valószínűleg jó döntés volt.

Elliot és az egyik másik srác - Zed - hamburgert sütöttek a konyhában, miközben Forddal elmagyaráztuk, mi történt, és hogy milyen gyorsan megharapott a farkasa. Úgy tűnt, mindenki viccesnek találta, hogy ilyen hamar a találkozás után azt mondtam neki, hogy harapjon meg, bár néhány másik srác szemében féltékenységet láttam, és nem tudtam nem emlékezni arra, amit Ford naplójában olvastam aznap este.

A vérfarkasok annyira akartak társakat, de nem akarták megzavarni az emberek életét sem, ami miatt az egész egy nagy zűrzavar volt minden érintett számára.

De... valahogy örültem a zűrzavarnak.

Bár sokkal bonyolultabbá tette az életemet, Ford máris jobbá tette azt is.

Miután befejeztük a történetünk elmesélését, a vacsora ismerkedéssé alakult. Mindannyian kérdeztünk és válaszoltunk egymásnak, és ez igazából egész szórakoztató volt.

Megtudtam, hogy Jesse és Ford kivételével az összes srác különböző diplomákkal végzett az elmúlt évben. Rocco és Elliot középiskolai történelem-, illetve matematikatanár volt - ami tökéletesen illett rájuk -, Zed pedig szakács. Azt már tudtam, hogy Jesse szoftvermérnök volt, hála Teagannak, de azt is megtudtam, hogy Dax könyvelő. Ő volt a legcsendesebb a csoportból, de volt benne valami egyenletes, ami azonnal megtetszett.

Bár próbáltam megjegyezni, hogy melyik srácnak melyik falkaszerep jutott az Elliot által nekem felírt lapon, nem tudtam felidézni, hogy ki kicsoda, vagy mi volt az egyes szerepekből, ami bosszantott. Elhatároztam, hogy még a vacsora előtt megjegyzem a papír tartalmát, amilyen gyorsan csak lehet.

Vacsora után brownie-t majszoltunk, amit dobozos keverékből készítettünk, mivel Zed láthatóan utálta a desszertek sütését. Vicces volt látni, hogy Teagan ugyanannyit eszik, mint én, és ettől kevésbé éreztem magam zavarban a saját nevetséges éhségem miatt.

Mindannyian ott maradtunk és beszélgettünk, amíg Tea és Jesse be nem jelentette, hogy házi feladatuk van, és ki nem bújtak. Ford és én követtük őket, mivel nekem is volt házim, és együtt sétáltunk vissza Ford lakására.

"Jó szórakozást" - szólt Teagan, miközben ő és Jesse tovább sétáltak mellettünk, mi pedig felmentünk a lépcsőn Ford verandájára. A sor végén volt a sorházuk, Fordé az övék és Ellioté közé szorítva.

Az ajtó becsukódott mögöttem és Ford mögött, és visszavezetett a garázsba. "Készen állsz a szüleimmel való találkozásra?"

Grimaszoltam. "Nem."

Vigyort villantott rám. "Ne aggódj, nincs más választásuk, mint hogy kedveljenek téged."

"Sajnálom, de ezt nem veszem be. Lehet, hogy nincs más választásuk, mint úgy tenni, mintha kedvelnének, de ettől még nem lesz kevésbé kínos, ha valójában nem kedvelnek."

"Mindenkit kedvelnek" - ígérte a férfi. "És miután megismerkedsz velük, meglátod, mire gondolok a társakkal kapcsolatban, hogy a társak állandóak."

Nem voltam elragadtatva, de követtem őt a kocsihoz.

Talán nem lesz olyan kínos, mint gondoltam.

A lábam nyugtalanul kopogott a padlószőnyegre, miközben a mellkasomban kényelmetlenül felszökött a stressz. A légzés kezdett nehezemre esni.

Ford leparkolt egy csinos, közepes méretű ház előtt, majd rám nézett.

A stressz az arcomra íródhatott, mert felkapott, és visszatett az ölébe, a karjaival átölelt és szorosan megszorított.

"Minden rendben lesz, Ebb" - motyogta.

"Igen" - mondtam, és nehezen kaptam levegőt, ahogy a pánik a felszínre tört. Általában elég jól el tudtam kerülni a szorongásomat, de a fenébe is, ez stresszes volt. "Még sosem találkoztam egy srác szüleivel."

Szorosabban szorított meg. Valami az ölelés gyengéd nyomásától kissé jobban éreztem magam. "Te vagy a párom, Ebony. Szeretni fognak téged."

Talán fognak, de... talán nem fognak.

Nem lehetett tudni, ugye? És én ugyanolyan tartósan velük fogok ragadni, mint Forddal és a falkájával. A mi falkánkkal. Még mindig nem voltam biztos benne, hogy őket is az enyémnek tekintem-e vagy sem; minden a levegőben lógott.

"Ebony." Ismételte a nevemet, a karjai elernyedtek a testemtől, hogy a kezébe foghassa az arcomat. Hátrahajtotta a fejemet, és a tekintetünk egy rövid pillanatra találkozott, mielőtt az ajkait az enyémhez simította.

Nem haboztam, mielőtt visszacsókoltam volna.

Az ajkaink lágyan és könnyedén simultak egymáshoz, de én többet akartam. Azt akartam, hogy elterelje a figyelmemet, és hogy nagyobb biztonságban vagy nyugalomban érezzem magam. Vagy akár csak egyszerűen kanosnak. Bármi jobb volt, mint a szorongás.

A nyelvem az övét simogatta, és az ujjai elhagyták az arcom, a combom köré csimpaszkodtak, miközben közelebb húzott, hogy szorosan egymáshoz préselődjünk. A testem ellazult, ahogy csókolóztunk, és bár a kezei a combomon maradtak, és néhányszor végigsimítottak a fenekemen, tudtam, hogy nem akar semmi másra kényszeríteni, mint csókolózásra.

És ezt tudva, visszafogottság nélkül megcsókoltam.

Az ujjaim az arcán, a vállán voltak. Az inge alatt, a hasát súrolva, a bicepszét markolva. Felfedeztem minden egyes elérhető közelségbe került bőrdarabot, és imádtam, ahogy a nyelve mindenféle feltételezés vagy kötelezettség nélkül szeretkezett az enyémmel.

A keze a combomra szorult, amikor csókolóztunk, és én megérintettem őt, de ezen kívül megtartotta magának. Az volt az érzésem, hogy úriember próbál lenni, de én tényleg csak azt akartam, hogy élvezze, ahogyan én élvezem, ahogyan én élvezem, ahogyan ő megérint.

Fények villantak fel mellettünk, és bár eltartott egy percig, mire észrevettük őket, amikor észrevettem, lehúztam duzzadt ajkaimat Ford ajkáról. A fogai a nyakamat súrolták, mielőtt az ajkai könnyedén odaszívták, és én összerezzentem.

Egészen addig, amíg a tekintetem össze nem ütközött valakinek a szemével, aki bekukucskált az ablakon.