Lola Glass - Tracked By the Beast - 16. Fejezet

 


16



"A francba." - káromkodtam, lekapaszkodtam a Fordról, és gyakorlatilag kiestem a kocsiból. Ő elkapott, és stabilan talpra állított.

"Mi van?" Elém lépett, tekintete a teret fürkészte.

"A családod látott minket" - sziszegtem.

Megnyugodott. "Nem érdekli őket. Valószínűleg gratulálni fognak; mindenki mindig aggódik, hogy egy srác párja úgy dönt, hogy csak barátkozni akar vele."

Gúnyolódtam. "Baromság."

Kuncogott. "Komolyan mondom. Mindenki tudja és elfogadja, hogy ez egy lehetőség, de mindannyian rettegünk attól, hogy találkozunk azzal a nővel, akivel együtt lehetünk, csak azért, hogy aztán ne érdekelje többként, mint barátként. Szóval képzeld el az izgalmamat az első napon, amikor találkoztunk, amikor nemcsak vonzónak találtál, hanem szó szerint felmásztál a testemre, és..."

A szájára csaptam a kezem, a tekintetem visszarándult az ablakra, ami most üres volt. A tenyerembe vigyorgott, miközben én rámeredtem. "Ha azt szeretnéd, hogy a golyóid a testedhez tapadjanak, ne fejezd be ezt a mondatot".

Feltételezve, hogy kellőképpen megijedt (az elhúzódó vigyor ellenére), levettem a kezem a szájáról, és a farmerembe töröltem.

A keze a derekam köré tekeredett, és közelebb rántott magához, miközben a fejét a fülemhez hajtotta, és azt mormolta: "Kihasznált engem a kedvtelésére".

A testem azonnal kipirult. "Nem használtalak ki."

"De igen." Megnyalta a nyakamat, majd a fogai közé kapta a fülcimpámat, amitől megremegtem ellene. A hangja alig suttogott, amikor azt mondta: "És kurva szexi volt. Bármikor kihasználhatsz, amikor csak akarsz, Ebb. A te érdekedben lassítunk, nem az enyém miatt. Ha rajtam múlna, most éppen meztelenül feküdnél a konyhaasztalomon, miközben felfalnálak."

Szent szar...

Durván nyeltem, amikor kiegyenesedett, ujjai az enyémek közé csúsztak. "Készen állsz?"

Nem tudtam, hogyan tudott nyugodtnak tűnni attól, amit az imént mondott nekem, miközben én megdöbbentem és pokolian kanos voltam, nem tudtam.

De nem is kérdeztem... csak hagytam, hogy elvezessen az ajtóig, mintha nem mondta volna, hogy semmi mást nem akar jobban, mint hogy rám másszon az átkozott konyhaasztalán, miközben én arra használom, amire csak akarom.

Ford ezen az ajtón sem kopogott, csak elfordította a kilincset, és a kezét az enyémre téve betáncolt. A konyhában zene szólt, és hallottam, hogy a másik szobában emberek beszélgetnek.

Fordra pillantottam, és elkomorultam. "Azt hittem, hogy csak a szüleid lesznek itt."

Megvonta a vállát. "Lehet, hogy meghívták a testvéreimet."

A testvéreit?

Nem figyelmeztettek a testvérekről.

Meg akartam állni és vissza akartam fordulni, de már túl késő volt. Ha elmegyek, miután már besétáltam a házba, úgy néznék ki, mint egy nagy csirke.

Így hát szorosabbra szorítottam Ford kezét, és továbbmentem.

A nappaliban találtuk meg a szüleit, akik összebújva ültek egy kanapén. Velük szemben, egy nagyobb kanapén egy srác ült, aki pokolian hasonlított Fordra, az ölében egy sápadt, sötét hajú, mandulavágású szemű lánnyal. Egy másik, Fordra hasonlító fickó a kanapé másik oldalán ült, egyedül.

Mind az öten ránk vigyorogtak, és Ford anyukája intett nekünk. "Gyertek be! Ford, mutass be minket a gyönyörű társadnak!"

Az arcom felhevült.

Talán mégsem volt olyan rossz találkozni a szüleivel.

"Ő itt Ebony" - mondta, és felemelte összekötött kezünket. "Ebony, ők itt a szüleim, a fattyú idősebb testvéreim és a sógornőm."

A páros testvér elvigyorodott, és az ölében ülő lány megpaskolta a karját, mielőtt felpattant, és odajött, hogy kezet nyújtson nekem. "Szia" - mondta a lány lágy mosollyal. "Elizabeth vagyok. A Walesi testvérek mindannyiunknak a nyűgjei tudnak lenni, de ők a jók közé tartoznak."

"Szia" - mosolyogtam vissza, és átkozottul kínosan éreztem magam. Egészen biztos voltam benne, hogy ő volt az, aki látott minket smárolni a kocsiban.

Ford testvérei integettek onnan, ahol a kanapén ültek, amikor mindenki bemutatkozott.

Az egyetlen szabad hely (a bátyjai között lévőn kívül) egy nagy, párnázott szék volt, így Ford leült rá, én pedig az ölébe pottyantam. Nem fértem el olyan jól az ölében, mint a bátyja tinédzser párja a férje ölében, ami miatt kissé öntudatos voltam, de nem szóltam róla.

És ahogy Ford ujjai épp a felsőm szegélye alá csúsztak, és lassan előre-hátra simogatták a hátamon lévő bőrcsíkot, közvetlenül a farmerom dereka fölött, rohadtul alaposan elterelte a figyelmemet az öntudatosságomról.

"Hihetetlen, milyen gyorsan belejöttél ebbe az egészbe" - mondta Elizabeth, és körbemutatott a szobában. "Christian majdnem öt hónapig vadászott rám, mire végre felfogtam, hogy örökre együtt maradunk. Újabb két hónap telt el, mire a farkasom úgy döntött, hogy benne van." Megforgatta a szemét, és nem voltam benne biztos, hogy magára, vagy rám, vagy mire.

"Úgy tűnik, az én farkasom sem sietett" - ismertem el egy vállrándítással.

"A béta nőstények általában sokkal lassabban haladnak, mint a béta hímek" - értett egyet Ford anyja.

Odapillantottam, meglepődve, hogy belekeverte az egész falkaszervezés dolgot.

"A béták a falka őrzői" - magyarázta, és észrevette, hogy teljes figyelmemet magára vonta. "A béta hímek fizikailag jobban védik a falkában, mint bárki más, míg a nőstények érzelmileg védik őket. A béta hímek általában gyorsan igényt tartanak a párjukra, így jobban meg tudják védeni őket, míg a nőstények a szívüket a mellkasukhoz szorítják, és megvárják, amíg teljesen biztosra mennek a lépéssel. Még sosem találkoztam olyan béta nősténnyel, akinek a farkasa három hónapnál rövidebb idő alatt meghozta volna a döntését."

Három hónap?

Az nem volt olyan hosszú idő.

"Az én farkasom majdnem egy évig üldözte ezt a fickót - mondta, és megveregette a férje lábát.

A fenébe.

Az határozottan hosszabb volt, mint három hónap.

És... ettől jobban éreztem magam, tudván, hogy a farkasom nem sietett. Hogy volt időm megismerni Fordot, mielőtt a következő szintre ugrottunk, bármi is voltunk.

Rendben, tudtam, hogy mik vagyunk.

Társak.

De igaza volt; nem akartam sietni, hogy eljussak odáig. Mert még ha együtt is élnénk, és megosztanánk az életünket, eltartana egy darabig, mire igazán biztos lennék Fordban, és az egész vérfarkas dologban.

Játszani egy dolog volt, de az, hogy tényleg magabiztosan az életemnek nevezzem, egy teljesen más dolog volt.

"Mindig ezt mondja nekünk" - húzta el a száját Ford párosítatlan bátyja. "Szeret emlékeztetni engem és Fordot, hogy türelmesnek kell lennünk, hiszen béták vagyunk."

"Ti mik vagytok?" Kérdeztem kíváncsian Elizabeth-től.

"Delták." Újabb mosolyt villantott rám.

Tudtam, hogy Dax volt Ford falkájának delta, de ezen kívül még mindig nem emlékeztem, mit mondott róluk Elliot.

"Szóval, Ebony, iskolába jársz?" Ford apja bökdösött. "Mit tanulsz?"

Belekezdtem a magyarázatba az ápolói diplomámról és a gyorsképzésről, amin részt vettem, aminek hatására mindenki más (Ford kivételével) elmondta, hogy mivel foglalkozik.

Az este gyorsan eltelt, és közel sem volt olyan rossz, mint amilyennek gondoltam. Elizabeth nem hozta szóba a csókolózást, aminek tanúja volt, és Ford anyukája kihozott egy tál olyan süteményt, ami a legjobb muffin volt, amit valaha is kóstoltam.

Amikor visszaültünk a kocsiba, Ford kihajtott a kocsifelhajtóról, és halkan bekapcsolta a zenét. Az út vissza a lakására kevesebb mint tíz perc volt, és a keze egész úton a combomon volt.

Úgy tűnt, rájött, hogy szükségem van az időre, hogy átgondoljam a saját gondolataimat, hogy rájöjjek, mit érzek a vérfarkasokkal kapcsolatos dolgokkal kapcsolatban azután az idő után, amit a családjával töltöttünk.

"És?" - kérdezte, miközben leállította a kocsit.

"Jó volt. Vacsora, és desszert, és második desszert."

Bólintott, feltételezésem szerint további gondolataimra várva.

"Nem is tudom, Ford. Csak időbe telik, amíg mindent megszokok. Hiszek neked a társakról - Tea és Jesse körülbelül annyira tökéletesek egymásnak, amennyire csak lehet. Soha senkit nem hallottam még így vitatkozni, és ennyire jól szórakozni. A szüleid pedig nyilvánvalóan mélyen szeretik egymást, annak ellenére, hogy már vagy három évtizede együtt vannak."

A férfi bólintott. "Harmincöt éve."

"A nagyszüleim még régebb óta vannak együtt, és ahogyan egymásra néznek... Nem is tudom, egyszerűen még soha senki iránt nem éreztem így. És te és én valószínűleg eljuthatunk oda, de ez nem fog egyik napról a másikra megtörténni. Társak vagyunk, de a kapcsolatok nem jönnek csak úgy a semmiből. És a kommunikáció nem csak úgy megtörténik. Dolgoznunk kell rajta. Amit én hajlandó vagyok megtenni, és szerintem te is hajlandó vagy, de ez időbe telik."

Ford bólintott. "A világ összes ideje a tiéd, Szépségem."

"Szépségem?" Oldalra billentettem a fejem, azonnal felismerve a becenevet - vagy annak felét.

Megdörzsölte a tarkóját. "Nem vagy rajongó?"

"Ezt akartad mondani nekem a szendvicsboltban? Mielőtt a farkasod átvette az irányítást?"

"Lehet, hogy finoman megnéztelek minden alkalommal, amikor Jesse-vel vacsoráztam."

Észrevettem, hogy mindig Jessevel volt, amikor Teagan és én vacsorázni találkoztunk; azt azonban nem gondoltam, hogy szándékosan csinálja. És határozottan nem gondoltam, hogy miattam teszi.

"Megkérdeztem Teagant, hogy szingli vagy-e" - vallottam be. "Többször is."

Kuncogott. "Hallottam. Ez volt az első alkalom, amikor azt kívántam, bárcsak a farkasom hagyna randizni."

Visszaharaptam egy mosolyt. "Látod, jó dolgunk van. Csak lassan haladunk, és majd csak összejön."

"Mmhmm." A keze könnyedén végigsiklott a combomon. "Csak hogy tudd, lassan haladhatunk, és mégis szexelhetünk. Ha akarod. Mert én határozottan készen állok rá."

Felhorkantam. "Szörnyeteggé változtattam."

Vigyort villantott rám, én pedig feltartottam a kezem. "Bármit is akarsz mondani, ne mondd ki."

"Épp azt akartam mondani, hogy tudnék nagyobb problémákat is elképzelni, mint egy olyan társ, aki tökéletesen hajlandó szexelni nagyjából bármikor és bárhol."

Nyögtem fel. "Az. Ezt nem akartam, hogy kimondd. Lassan haladunk a dolgokkal, Ford." Kinyitottam az ajtót, kiléptem a kocsiból, és ő követte a példámat.

"De mit is jelent ez valójában?" Erőltette meg magát. "Fizikailag lassan? Érzelmileg lassú? Úgy randizunk, mint az emberek, vagy csak lassú tempóban haladunk a vérfarkas párzási lépéseken?"

Úgy randizni, mint az emberek, ez volt az egyik lehetőség? Erre a pokolba is, írjatok fel engem.

"Úgy randizunk, mint az emberek" - döntöttem.

"Az emberekkel való randizás szexszel jár" - mutatott rá.

A fenébe, pont ebbe sétáltam bele.

"Nem mindegyikük; ez teljesen az emberektől függ" - mutattam rá. "Rengeteg olyan ember van a különböző kultúrákban és vallásokban, akik lassan veszik a kapcsolat fizikai részét. A mainstream média nem akarja, hogy azt hidd, hogy ez igaz, pedig így van."

"Én is egy vagyok ezek közül az emberek közül, Ebony. Az én kultúrámban az emberek a párválasztásra tartogatják magukat." Gesztikulált körülöttünk, miközben elég szélesre nyitotta a hátsó ajtót, hogy besurranhassak a házába.

Kinyitottam a számat, hogy megmondjam neki, hogy a "vérfarkas" nem egy igazolható kultúra, de aztán becsuktam, és úgy döntöttem, nem mondom ki. Ki voltam én, hogy megállapítsam, van-e a vérfarkasoknak saját kultúrájuk vagy sem? Egyértelműen egyediek voltak.

"Gyakorlatilag addig nem fejeztük be a párzást, amíg az én farkasom nem választja a tiédet" - mutattam rá.

"Gyakorlatilag a párzási folyamat addig nem ér véget, amíg nem lovagoltuk meg a csúcspontot" - ellenkezett.

"A csúcspont?" Fintorogtam. "Erről senki sem beszélt nekem."

"Miután a farkasod magának követeli az enyémet, a párzás lezárásának időszakába lépünk. Vagy több napon keresztül egyfolytában szexelni fogunk, vagy szörnyű fájdalmakkal fogunk küzdeni körülbelül két hétig" - magyarázta. "A falkám nem nagyon magyarázta el neked a párzási folyamatot".

"Ne viccelj." Leültem az egyik konyhai székre. "Legalább tudjuk, hogy jól fogunk szórakozni rajta."

Leült velem szemben. "Miért vagy ennyire ellene?"

Azt hitte, hogy ellenzem a szexet?

Ó, dehogyis.

"Nem vagyok a szex ellen. Imádom a szexet. Csak hamar elhatalmasodik rajtam, és akkor egyikünknek sem jut más az eszébe, és a szabadidőnket meztelenül töltjük együtt, ahelyett, hogy tanulnánk, dolgoznánk vagy más módon produktívak lennénk" - magyaráztam.

A magyarázat után kicsit megértőbbnek tűnt. "Rendben, értem. Várok, amíg nem adsz mindenre engedélyt."

"De azért megcsókolhatsz. Nem vagyok ellene." Az ajkamba haraptam.

Oké, lehet, hogy tényleg, de tényleg ellene voltam.

Talán még azt is nagyon-nagyon támogattam, hogy újra szexeljünk.

Talán csak abba kellett hagynom az aggódást, és hagynom kellett, hogy minden úgy történjen, ahogyan történni fog köztünk. Még ha szuper kanosak is lennénk, és egy hétig szexmaratont tartanánk anélkül, hogy a csúcspont sarkallna bennünket, előbb-utóbb ráunnánk a szexre. És nem voltam profi vagy ilyesmi, de eléggé biztos voltam benne, hogy amikor belefáradunk a szexbe, akkor már csak az marad, hogy normálisabb dolgokkal töltsük együtt az időt.

Szóval... talán csak lazítanom kellett volna.

Elengedni néhány dolgot.

Vagy talán mégsem.

Továbbra is mérlegelnem kellett a lehetőségeimet, mielőtt ezt eldöntöttem volna.