Lola Glass - Tracked By the Beast - 17. Fejezet

 


17



Ford követett a fürdőszobába, és a szekrényeknek támaszkodott, amíg én megnyitottam a vizet. Éreztem, hogy a farkasom felemelkedik, amikor eltűnt a szemem elől, és a homlokomat ráncolva hátraléptem, hogy ránézzek.

Furcsa arckifejezéssel bámulta a zuhanyzó falát.

"Jól vagy?" Ellenőriztem.

"Hmm?" A feje felém rándult, és az ajkai felfelé görbültek. "Jól vagyok. Csak támadt egy ötletem, ez minden." Kihúzta a telefonját a zsebéből, és néztem, ahogy a hüvelykujjai végigrepülnek a billentyűzeten, miközben a képernyőre bámult.

Egy könyvötlet?

Nem akartam félbeszakítani a kérdéssel, ezért újra a zuhany alá csúsztam, és vetkőzni kezdtem.

Egy szekrényajtó kinyílt - Ford felkapott valamit -, és megdermedtem, amikor a farkasom ismét előrenyomult, sokkal erősebben, mint legutóbb.

A térdeim megadták magukat, és a padlóra zuhantam, a hátam megreccsent, ahogy átvette a hatalmat.

Ford egy szempillantás alatt a zuhanyzóban volt, a keze végigsimított az arcomon és a hajamon, miután óvatosan a karjába emelt.

Könnyek csorogtak le az arcomon, miközben az ölében maradtam, megbénítva a fájdalomtól.

A testemet tüzes kín emésztette, ahogy átváltozott, Ford addig bölcselkedett velem, amíg minden érzés elhalványult, és én a farkasom szemébe bámultam.

"Nagyon jól csináltad, Szépségem" - mormolta Ford, miközben a keze a farkasfejemet simogatta. Tudtam, hogy a szavak nekem szóltak, nem a farkasnak. "És a farkasom most is keményen küzd velem az irányításért; alig várja, hogy veled fusson." Ezek a szavak nyilvánvalóan a farkasomnak szóltak.

Megnyalta Ford kezét, és a nyakába simult, mielőtt megfordult, és lefelé trappolt a lépcsőn. Hallottam a halk kuncogását, mielőtt a zuhany elhallgatott, majd a léptei a lépcsőn voltak.

A farkasom leült a hátsó ajtó elé, a farkát a padlónak csapkodva, miközben a párjára várt. Ujjai könnyedén megvakarták a fejét, miközben kirántotta az ajtót, és kiengedte.

Kiugrott az erdőbe, nem várta meg, hogy a férfi átváltozzon vagy bármi más.

Kíváncsiság fogta el, miközben futott, fák között kanyarogva és fatörzseken átugorva. Úgy tűnt, a földön lévő néhány centis hó egyáltalán nem zavarta.

Fogalmam sem volt, mit csinál, de amikor meghempergett a hóban, eszembe jutott, hogy a farkasoknak nagyon jó szaglásuk van.

Talán azért gurult, hogy megpróbálja eltüntetni a szagát, vagy egy kicsit elhalványítani?

Tesztelte Ford farkasát?

Vagy nem akarta, hogy megtalálja?

Egészen biztos voltam benne, hogy azt akarta, hogy megtalálják; nem habozott, hogy a házban a férfihez dörgölődjön.

A futásnak a párzási játszmája része kellett, hogy legyen. És mivel a párzási folyamatnak az ő részét úgy hívták, hogy Üldözés, nem tűnt túlzásnak elképzelni, hogy azt akarta, hogy a férfi fizikailag is üldözze őt.

Bár nem voltam benne biztos, hogy ezt hogyan tenné, ha a nő tényleg ki tudná törölni a szagát a hóval.

Tovább sprintelt az erdőben, mozgása energikus volt. Nem éreztem az érzelmeit vagy bármi mást, de ahogy futott, az elárulta, hogy izgatott. És ettől úgy éreztem, hogy valamilyen módon kötődöm hozzá. Az a tény, hogy Ford és a farkasa izgatottá vagy boldoggá tette... nos, én is így éreztem. Legalábbis a férfi. Az elmúlt napokban én is kezdtem megbarátkozni a farkassal, miközben esténként összebújunk.

Ahogy folytatta a futást, egyre több hóban hempergett, valami büdös bokorhoz dörgölőzött, és végigszántott néhány különböző lógó ágon, amelyek mindkettőnket megkarcoltak. Érdekes módon az egyetlen igazi érzés, amit éreztem tőle, az a fájdalom volt. Minden mást tompának éreztem, mintha majdnem éreztem volna, de nem teljesen.

Komolyan kételkedtem benne, hogy Ford farkasa valaha is elkapja. Semmi nyomát nem láttuk.

Miután azonban egy darabig futott, megérezte a finom szagot, és én azonnal felismertem, hogy az Fordé.

A fenébe is, de jó illata volt.

Keményebben futott, a szíve úgy vert, mint egy tehervonat, ahogy egyre gyorsabban sprintelt.

Hogy találhatta meg őt Ford farkasa?

A kíváncsiságom teljes érdeklődéssé robbant. Annyi kérdésem volt Fordhoz, hogy hogyan követik egymást a farkasaink, hogyan tudnak vadászni egymásra. Milyen jó volt a szaglásuk? Őrülten erősnek kellett lennie, ha képes volt kiszagolni a lányt még azután is, hogy a hóban hempergett.

Ford szaga egyre erősödött, mígnem már hallottam, ahogy a mancsait ropogtatja a hóban, ahogy futott. Rápillantott a férfira, amikor az utolérte, és mellette futott, miközben a bundája az övét súrolta.

A lány megnyalta a pofáját, és a fiú egy kicsit arrébb húzódott, hogy az oldalát az övéhez szorítsa, miközben együtt futottak.

Bár kissé lelassultak, továbbra is folytatták az erdőben való haladást, testük szinte állandóan egymáshoz szorult, miközben felfedezték a terepet. Végül elég hosszú időre megálltak ahhoz, hogy egy kicsit birkózzanak, és végül a földön összebújva végezték, nem zavarta őket az alattuk lévő hó, miközben egymást nyalogatták és az arcukat dörzsölték egymáshoz.

Mire végül visszatértek Ford városi házához, a nap már kezdett felkelni.

Megnyugodtam, amikor a farkasom visszaadta nekem az irányítást, így bár a fájdalom megcsapott, gyorsabban elmúlt, mint legutóbb.

És az első dolog, amit éreztem, amikor a fájdalom elhalványult? Az éhséget.

Felnyögtem, amikor Ford felkapott, a kezemet a hasamra szorítva. Az egész átkozott dolog egy nagy, üres görcs volt.

Ford ajkai végigsimítottak a homlokomon. "Majd én megetetlek."

Furcsa volt; homlokon csókoltak. Nem emlékeztem, hogy valaha is megcsókolt volna ott valaki. A nagyszüleim a fejem tetejét csókolták, és anyám az arcomra, de a homlokom...

Úgy látszik, szerettem, ha ott csókolnak meg.

Azt hiszem, minden nap tanulsz valami újat.

Ford kirántotta az üveges hátsó tolóajtót, átlépett rajta, és becsukta. A háza boldogító melegétől ismét felnyögtem, egészen más okból. Eddig észre sem vettem, hogy mennyire fázom, de a fenébe is! Megfagytam.

Ford letett a konyhaasztalának egyik székére, a lábamat felhajtotta a lábtartóra, mielőtt becsúsztatta a széket, és elindult a konyha felé.

Az arcom az asztal sima fáján pihent, miközben Ford fenekét figyeltem. Kirántotta a hűtőszekrényt, egy pillanatra belekukucskált, mielőtt felkapott néhány dolgot, és letette a pultra.

Biztos vagyok benne, hogy csorgott a nyálam, amikor kinyitotta a fagyasztót, és még egy csomó dolgot kihúzott. A hűtő tartalmának nagy részét lefagyasztottam, mielőtt elmentem a farkasával, így tudtam, hogy van benne bőven ennivaló.

A karjaim a mellkasom köré fonódtak, amikor visszasétált a pult mögé, és szemügyre vehettem pompásan meztelen testét.

Forró.

A francba.

Ha nem lettem volna olyan éhes, megint ráugrottam volna.

A combjaim összepréselődtek, és a karjaim megfeszültek a csupasz melleim körül.

Túl sok volt a gyönyörű meztelenség abban a szobában ahhoz, hogy ne legyek más, mint felizgatott.

Egy szót sem szóltam, miközben Fordot bámultam, miközben ő elővett néhány serpenyőt. Tojásokat tört bele, fagyasztott zöldségeket aprított fel, sajtot dobott a tetejére...

Én meg csak bámultam.

Az agyam olyan mélyen a csatornában volt, hogy az már nem is volt vicces.

Annyira azért nem, hogy ne fogtam volna fel a villát, amit adott, és ne kezdtem volna azonnal tojást lapátolni a torkomba.

Ford legalább fél órán át minden alkalommal újratöltötte a tányéromat, amikor letisztítottam, és egy panaszos szót sem szólt. Az ujjai végigsimítottak a vállamon, enyhén megrángatták a fülemet, végigkísérték a gerincemet. Minden alkalommal másképp érintett meg, amikor a közelemben volt, mintha nem tudott volna ellenállni.

És én még mindig olyan rohadtul kanos voltam.

Amikor végre kezdtem jóllakni, az órára pillantottam.

REGGEL 7:45-KOR.

Még mindig tisztességesen korán, bár teljesen kimerült voltam, hála a farkasom egész éjszakai futásának és ölelgetésének.

Felnyúltam, hogy megérintsem a hajamat - fúj.

Kosz, sár, levelek... Nem akartam tudni, mi a fene volt benne, de mindenképpen ki kellett mosni, inkább előbb, mint utóbb. Szombat volt, szóval az egész nap - igazából a hétvége - a tanuláshoz meg miegymáshoz állt rendelkezésünkre. Bár mondtam Fordnak, hogy a kollégiumban és nála is váltogatni fogjuk a napokat...

Gondoltam, délután vagy este még visszamehetnénk a kollégiumba. De nem igazán töltöttük az éjszakát nála, tekintve, hogy az erdőben voltunk.

Úgyhogy talán maradnék még egy napot ott.

Ez nem lenne túl sok az általam javasolt menetrendhez képest, nem igaz?

"Szóval, mi a terv?" Kérdezte Ford, miközben leült az enyém melletti székre, kezében a saját hatalmas tányérjával. Nem tűnt fel nekem, hogy nem eszik, miközben én belapátolom az ételt, de most, hogy belegondoltam, rájöttem, hogy még egy falatot sem evett.

Engem etetett meg először, pedig neki is éhesnek kellett lennie.

Aww.

"Miért feltételezed, hogy van egy terv?" Ellenkeztem, letettem magam elé a villámat, és átcsúsztattam a tányéromat az asztalon hozzá, hogy ő is megehesse a maradékot.

Ford rám villantott egy vigyort. "Neked mindig van terved, vagy épp azon vagy, hogy tervet készíts."

A fenébe, már így is túl jól ismert engem.

"Nos, úgy terveztem, hogy ma délután visszamegyek a kollégiumba. De ez még azelőtt volt, hogy az egész éjszakát így töltöttük volna." A hátsó ajtó felé mutattam. "És még mindig nem mostuk ki az ágyneműmet vagy ilyesmi, szóval... talán itt maradunk éjszakára, ha neked nem gond."

"Persze." A keze oldalával megérintette az enyémet.

"Ami a konkrétumokat illeti" - kezdtem, és észrevettem, hogy megint vigyorog. "Most gúnyt űzöl belőlem?"

Felkacagott. "Persze, hogy nem. Szerintem dögös, hogy mindig négy lépéssel előttem jársz."

Megforgattam rá a szemem. "Persze, hogy így van."

"Komolyan mondom, Ebb. Az agyad a legszexibb dolog benned, és tekintve, hogy mennyire szexi ez az egész, ez pokolian sokat mond." Az egész testemre mutatott.

"Hát akkor köszönöm, azt hiszem."

"Rendben, meséld el a részleteket." Intett a kezével, mintha intett volna, hogy folytassam.

"Nyilván le kell zuhanyoznunk. Külön-külön, de szőrös okokból együtt kell majd bemennünk."

Bólintott, és folytatta az evést.

"Aztán tanulnom kell, a nap nagy részében. De talán megint együtt vacsorázhatnánk a falkával, ha akarod. Az jó móka volt tegnap este."

Ismét bólintott, és belekortyolt egy pohár vízbe, mielőtt azt javasolta: "Vagy elvihetnélek egy randira."

Pislogtam. "Randi?"

"Úgy akarsz randizni, mint az emberek, ugye? Mit csinálnak az emberek az első randin? Vacsora és mozi?"

"Hát, azt hiszem, igen. Bár általában azok a vacsorák elég unalmasak. Vagy kínosak."

Ford felvonta a szemöldökét. "Nem hiszem, hogy a vacsora unalmas vagy kínos lenne."

"Valószínűleg nem."

"De ha valami kreatívabbat szeretnél..." Kicsit megkavargatta a vizespoharát, én pedig figyeltem az arcát, ahogy a fogaskerekek forogtak az agyában. "Mit szólnál egy festő estéhez?"

"Festés?" Felemeltem egy szemöldököt. "Találkoztál már velem? Te vagy a kreatív ebben a kapcsolatban." Gesztikuláltam kettőnk között.

Az ajkai felfelé görbültek. "Nem tudok festeni, Ebb. Nem is kellene, hogy jó legyél benne. Van egy kis hely a Current Streeten; ott lógnánk, sajtot és kekszet ennénk, és flancos szarokat innánk, miközben megpróbálnánk újraalkotni azt a festményt, ami ma éppen ki van állítva a festőállványra. Jó dolgokat hallottam a helyről; állítólag jó móka."

Sajt, keksz és szarságok ivása volt a téma.

"Rendben, benne vagyok. De nem szabad röhögnöd, amikor a festményem úgy néz ki, mint egy kisgyerek ábrázolása" - figyelmeztettem.

Rám villantott egy vigyort. "Dettó."