Lola Glass - Tracked By the Beast - 18. Fejezet

 


18



Amikor befejezte az evést, felmentünk a zuhanyzóba. Őszintén szólva, eléggé ideges voltam az egész dolog miatt. Nem azért, mert a farkasom átvette az irányítást, mint legutóbb; egy hangot sem adott ki, mióta visszaváltoztam emberi alakba.

Hanem azért, mert Ford és én mindketten nagyon, nagyon meztelenek voltunk, és én még mindig őrülten tudatában voltam ennek.

Reméltem, hogy majd megszokom Ford testét, hogy nem lesz rám olyan átkozottul nagy hatással, de nem volt szerencsém.

Még mindig akartam őt.

Nagyon.

Előttem ment - azt hiszem, próbált udvarias lenni, hogy ne érezzem a szemeit a seggemen, vagy ilyesmi -, de az, hogy a lábát és a fenekét figyeltem, ahogy felmászott a lépcsőn, biztos, hogy nem segített semmin.

Követtem őt a zuhanyzóba, és amikor a billentyűzetes izé megérintésével bekapcsolta a vizet, feladtam minden logikát, és bebújtam az egyik zuhanyrózsa alá, anélkül, hogy időt adtam volna a víznek, hogy felmelegedjen.

A testem megborzongott, ahogy a jeges vízsugár végigmosta a bőrömet, és Ford átkarolt, mielőtt oldalra rántott volna. "Mit csinálsz?" - morogta rám.

"Hűsítem magam?" Mondtam, fogcsikorgatva.

"Mi a fenének kéne hűsölnöd?"

"Mert olyan átkozottul kanos vagyok, hogy még gondolkodni sem tudok."

A karja szorosabban a mellkasához húzott. "Tudod, hogy ebben tudok neked segíteni. Nagyon szívesen segítenék neked ebben."

Felnyögtem, és a fejemet a vállára ejtettem. "Ettől biztosan nem leszek kevésbé kanos."

"Milyen gyakran voltál Reeddel?" - kérdezte tőlem. A szavak kissé durván hangzottak, és az volt az érzésem, hogy legalább annyira akarta a választ, mint amennyire nem akarta a választ.

"Ne beszéljünk erről."

"Okkal voltál a fickóval, Ebb. Még akkor is, ha jelenleg egy koporsóban képzelem el a testét."

Felhorkantam. "Egészséges gondolatmenetnek hangzik."

"Egészségesebb, mint ténylegesen gyilkosságot elkövetni."

Jogos érv.

"Bár ez nem igazán számít. Hogy milyen gyakran voltunk együtt - ez nem jelent semmit."

"Azt jelenti, hogy hozzászoktál egy bizonyos mennyiségű szexhez, és érezni fogod a hiányát. És én nem akarom, hogy ezt érezd."

A fenébe is, miért vitatkoztam vele egyáltalán erről? "Rendben. Hetente legalább kétszer voltunk együtt, néha háromszor vagy négyszer" - morogtam Ford vállába.

"És milyen gyakran használod azt a vibrátort, amit az alsóneműs fiókodban találtam?"

A francba.

"Ford" - kezdtem, aztán abbahagytam. "Jól van, rendben. Szeretem a szexet, és belehalok abba, hogy rád nézzek anélkül, hogy megérintenélek és megnyalnálak."

"Jó." Hátra billentette az állam, és az ajkaimat az övével ragadta meg, hátrafelé sétáltatott, miközben a nyelve az enyémmel gabalyodott össze. Olyan ízünk volt, mint a tojásnak és a piszoknak, de valahogy az, ahogy a szája összeütközött az enyémmel, mégis csak minden volt.

A hátam a zuhanyzó falának ütközött, Ford pedig egyesével elkapta a csuklómat, és a fejem fölé emelte az egyiket, majd a másikat. Bár a csempe hűvös és sima volt a bőrömhöz, a testem azonnal felforrósodott.

És... nem akartam tovább lassan haladni.

Legalábbis fizikailag nem.

Egyik lábamat a csípője köré akasztottam, és ő a számba nyögött, amikor az erekciója a magomhoz csúszott. Nyögtem.

"Nem csináljuk ezt újra, amíg nem vagy biztos benne, hogy akarod - morogta rám, még akkor is, amikor a keze a melleimet szorította, majd végigsimított a csípőm ívén. "A francba, Ebb."

"Biztos vagyok benne" - lihegtem.

"Nem vagy az." Az ujjai a combom köré csúsztak, és a csípőjéhez emelte a második lábamat, mielőtt felrántott volna a földről.

Aztán kivitt a zuhany alól.

"Mit csinálsz?" Kérdeztem, a légzésem minden egyes lépésével felgyorsult, a súrlódás a testemhez őrülten intenzív volt.

"Ezt." Letett az ágyra, nem törődve azzal, hogy koszos és csöpögős voltam. A lábaim lelógtak a párkányról, ahogy könnyedén a hátamra lökött. Aztán végigcsúszott a testemen.

A szívem a gyomromba zuhant, amikor a combjaim közé térdelt. "Ford."

Sötét szemei találkoztak az enyémmel. "Mondd, hogy megízlelhetlek, Szépségem."

Szent szar.

"Mocskos vagyok" - tiltakoztam gyengén.

Az a gonosz csillogás ismét ott volt a szemében. "Én is az vagyok."

A kurva életbe!

Akartam.

Annyira, de annyira akartam.

"Biztos vagy benne?" Ez volt az utolsó próbálkozásom, hogy érveljek vele.

"Teljesen."

Nos, akkor.

"Rendben, a tiéd vagyok. Érints meg, ahogy csak akarod - ó, a francba!" - sziszegtem, amikor a nyelve megtalálta a csiklómat.

Semmi habozás, semmi szünet. Csak szétnyitotta a lábaimat, és felfalt.

Ökölbe szorítottam a takarómat, a testem az arcába hajolt, miközben a szájával szeretkezett velem. Amikor az ujjai is csatlakoztak a bulihoz, keményen összetörtem.

A nyelve nyomot húzott a melleimig, nem törődve a kosszal, és rátapadtak a mellbimbómra, miközben az ujjai tovább dolgoztak rajtam, először lassan, majd gyorsabban.

Miután a kezére is elélveztem, felkapta csont nélküli testemet, és visszavitt a zuhanyzóba, nem törődve tomboló merevedésével, miközben arcom a nyakába fúródott, és hálát nyögtem.

Letett a lábamra, és én egy percig ringatóztam, ahogy a forró víz elvitte a koszt. Kábultan - határozottan, egyértelműen kába voltam.

És fáradt; most már tényleg éreztem az egész éjszakai futás hatásait.

Éreztem a merevedését a csípőmön, ahogy hozzáhajoltam, és... segíteni akartam neki.

Még soha nem akartam kiverni egy srácnak, de Ford miatt ezt akartam.

Az egyik polcon állt egy szappan, így kicsavartam magam a karjaiból, mielőtt odaléptem volna, és a kezembe pumpáltam egy keveset.

Megragadva a csuklóját, magamhoz rántottam. Ő odalépett, kíváncsisággal a szemében, és az említett szemek elkerekedtek, amikor a kezemet az erekciója köré tekertem.

Az első alkalommal, amikor megsimogattam, egyik kezét a zuhanyzó falára tette támaszként, teste feszült és feszes volt.

A gondolat, hogy feloldhatom, ellazíthatom, hatalmas elégedettséggel töltött el.

"Hozzám érhetsz" - mondtam neki, közte és a fal közé csúszva, amelyet támaszként használt. A kezem körülötte maradt, kettőnk közé szorulva, és lassan pumpáltam fel és le a hosszán.

Sziszegett, amikor megfordítottam a kezem, szabad keze megtalálta a cicimet, és megrántotta a csípőjét, amikor felgyorsítottam.

Gyorsan elélvezett az egész hasamon, gondolom, már az érintésemtől felpezsdült.

És talán attól, hogy megkóstolt.

A mellkasához szorított, szorosan tartott, miközben erősen a zuhanyzó falának támaszkodott.

"Bassza meg, Ebb" - nyögte bele a még mindig undorító hajamba. "Olyan átkozottul hihetetlen vagy."

Az ajkamba haraptam, és próbáltam nem mosolyogni a mellkasához simulva. "Próbálkozom."

A keze lassan végigsimított a hátamon. "Köszönöm."

"Nem akarom, hogy jobban fájjon, mint ahogy te sem akarod, hogy nekem fájjon" - mondtam neki, a hangom lágy volt. "Tudom, hogy nem régóta vagyok vérfarkas, de még mindig erősen érzek irántad."

"Köszönöm." A keze lehajolt, és megszorította a fenekemet. "Csak hogy tudd, bármikor megérinthetsz így, amikor csak akarsz."

Elnevettem magam. "Tudom."

"Jó." Megint kuncogott. "Rendben, meg kell mosakodnod, hogy nekiláthass a tanulásnak."

Bólintottam a mellkasának dőlve, bár kezdtem rohadtul fáradtnak érezni magam.

Gyorsan megmosakodtunk, aztán lementünk a garázsba, ahol egy dobozt húzott le a polcról, amiben egy második, az övével megegyező íróasztal volt. Elmagyarázta, hogy akkor vette, amikor egy évvel korábban átalakította az irodáját, arra az esetre, ha a társának is olyan íróasztalos munkája lenne, mint neki.

Letette a dobozt az iroda közepére, majd visszamentünk a garázsba, hogy elhozza a dobozt, amelyben a hozzá illő (bár az övénél valamivel kisebb) szék volt.

Kényelembe helyeztem magam az előszobában, ahonnan még mindig láthattam őt, a laptopomat magam elé állítottam a földre, miközben hasra rogytam, az egyik ágypárnával az állam alatt, hogy megtámasszam.

Bár megnyitottam az egyik kurzusom online oldalát, a tekintetem Fordon időzött, és figyeltem, ahogy az íróasztal alkatrészeit állítja össze.

Okos, ügyes és szexi... ő volt a tökéletes csomag.

A szemhéjam elnehezült, ahogy visszairányítottam a laptopom képernyőjére, és próbáltam koncentrálni. Talán csak öt percig bírtam, mielőtt teljesen lehunyták volna, és elájultam.

"Ebb" - motyogta Ford, miközben a keze könnyedén végigsimított a karomon. A kávé illatára felpattant a szemem, és a tekintetem azonnal a kezében tartott csészén landolt.

Nem ittam minden nap kávét, de ha szükségem volt rá, akkor igen. És ez határozottan egy ilyen nap volt.

A kimerültségem nehézkesen hatott, de felültem, és a csésze után nyúltam.

Ford átnyújtotta, ajkai lágy mosolyra görbültek, miközben egyik kezemmel a szememet dörzsöltem, míg a másikkal a kávét a számhoz emeltem.

Belekortyoltam, majd azt mormoltam: "Mennyi ideig voltam eszméletlen?".

"Körülbelül három órát. Gondoltam, szükséged lesz egy kis pihenésre, hogy az iskolai munkádra koncentrálhass." A laptopom felé mutatott, amely becsukva és bedugva állt tőlem néhány méterre, az éjjeliszekrényen.

Már nem a folyosón voltam... hanem az ágyában.

"Elmozdítottál?"

"Igen. Nem akartam, hogy fájdalmasan ébredj, miután a földön aludtál."

Ez édes volt.

Az ágy csak az egyik oldalán volt gyűrött, ami azt mutatta, hogy nem csatlakozott hozzám a takaró alatt vagy ilyesmi. Nem mintha ellene lettem volna - pokolba is, valószínűleg úgy döntöttem volna, hogy az egész napot átalszom, ha csatlakozik hozzám az ágyban.

Szóval még jó, hogy nem tette, mert még mindig le voltam maradva az iskolai feladatokkal.

"Köszi." Előrehajoltam, és arcon csókoltam, a kezemmel végigsimítottam a bicepszét. A zuhanyzásunk után felvett egy pólót, de még egy póló sem tudta elrejteni azokat az izmokat.

"Most pedig gyere, nézd meg a trónodat" - mondta Ford, és egy fél meghajlással az iroda felé suhintott a kezével.

Felhorkantam, de felálltam, és a legjobb pukedli próbálkozásomban meghajoltam, még mindig tartva a kávéscsészét. "Köszönöm, kedves uram."

Olyan vigyort villantott rám, hogy egy rohadt jéghegyet is megolvasztott volna, és megragadta a kezem, mielőtt bevezetett volna az irodába.

Az L alakú íróasztalok mindössze néhány méterrel fértek el egymás között, ugyanarra a falra nézve, amelynek közepén ott volt az ablak. Ford már elrendezte a cuccaimat az asztalomon, és észrevettem, hogy minden ugyanúgy van elhelyezve, mint ahogyan a kollégiumban az asztalomon lett volna.

Kicsit rendmániás voltam, ha ilyen szarságokról volt szó, így a tény, hogy észrevette, pontosan milyen szögben állítottam be a tollakat, kissé könnybe lábadt a szemem.

"Tökéletes" - mondtam.

"Remek. Most pedig tanulj." Megcsapta a fenekemet, amire felnevettem, miközben odaléptem a székhez, és egy kicsit kihúztam.

Amikor leültem, addig babrált a szék háttámlájával (ami láthatóan állítható volt), amíg meg nem állapította, hogy tökéletesen be van állítva. Az iroda többi része már tiszta volt, így miután elhelyezkedtem, ő is elhelyezkedett a saját székében.

A székem kényelmetlen volt, annak ellenére, hogy ergonómiailag helyes volt, de majd hozzászokom. Reméltem.

Még mindig csak összesen négy percet sikerült tanulnom, mielőtt a gyomrom megkordult.

Hangosan.

Sóhajtottam egy legyőzöttet, Ford pedig csak kuncogott. "Már rendeltem kaját. Körülbelül tíz perc múlva itt lesz."

Tökéletes.

Ő volt a rohadtul tökéletes ember.

"Te vagy a legjobb" - mondtam neki, teljesen őszintén.

"Tudom." Rám villantott egy gyors vigyort, mielőtt kinyitotta a saját laptopját.

Az éhes-agyatlan dolgok miatt nem sok mindent csináltam, de sikerült tanulnom valamennyit, mielőtt kopogtak az ajtón.