Lola Glass - Tracked By the Beast - 19. Fejezet

 


19



A világ legjobb burritóját fogyasztottuk el, mielőtt visszamentünk volna a lépcsőn dolgozni. A kollégiumi szobámban töltött napok alatt rengeteget hallottam Fordot gépelni, de most, hogy visszatértünk a lakására, gyorsabbnak tűnt. Amikor ránéztem, sokkal kényelmesebbnek tűnt, mint amikor a földön mellettem, Teagan régi íróasztalán vagy az ágyamon írt.

Kicsit rosszul éreztem magam, amiért ilyen sokáig velem kellett maradnia, de aztán megint csak rosszul érezte magát, amiért vérfarkassá változtatott. Úgyhogy úgy gondoltam, valószínűleg kvittek vagyunk.

Vacsoraidő körül úgy döntöttem, hogy hosszú idő óta először kipróbálom magam a főzésben. Az ünnepek alatt segítettem a nagymamámnak a konyhában, de az elmúlt másfél évben, mióta elkezdtem a főiskolát, nagyjából ennyi volt.

Ford természetesen velem jött le a földszintre, és bár gyakran éreztem a tekintetét a hátamon, az ujjai még mindig a billentyűzet felett repkedtek, miközben a konyhaasztalnál ült.

Én táncoltam és dúdoltam valami zenére, miközben határon túli krumplit és fagyasztott kolbászt aprítottam, és egy hatalmas serpenyőbe dobtam őket sajttal, hagymával és borsóval, hogy elkészítsem azt, amit a nagymamám mindig is "gulyásnak" hívott, noha semmiben sem hasonlított arra a valódi gulyásra, amit normális emberek készítettek.

A laptopom is nyitva volt a mosogató túlsó oldalán, és két keverés között, miután mindent feldaraboltam, az egyik órámra vonatkozó kifejezéseket memorizáltam. A hajam még mindig a fejem tetején volt, ahogy a zuhanyzásunk óta, és drukkoltam, hogy tisztességesen megszáradjon, mivel nem sokat erőlködtem, és nem sokkal a mosás után elaludtam a földön.

A bő pulóverem lelógott a vállamról, a fekete leggingsem pedig alatta ölelte az idomaimat, ahogy a pult fölé hajoltam. Az ujjaimmal dobolva lehunytam a szemem, és megpróbáltam csendben előadni az utolsó néhány dolgot, amit megjegyeztem.

Ford gépelése szünetet tartott, és amikor nem folytatta azonnal, kinyitottam a szemem, és ránéztem.

És persze ő is engem bámult.

"Mi az?" Abbahagytam az ujjaim dobolását. "Valami baj van a hajammal?" Felnyúltam, hogy megérintsem.

"Nem, csak kurva gyönyörű vagy, ennyi az egész." Még egy percig bámult rám, mielőtt a figyelme visszasüllyedt a laptopjára. Egy pillanattal később folytatódott a gépelés.

Meleg volt az arcom, amikor visszafordultam a tűzhelyhez, hogy újra megkavarjak mindent, miközben a szavai átfutottak az agyamon.

"Te csak kurvára gyönyörű vagy, ennyi az egész."

Muszáj volt ilyen rohadtul kedvesnek lennie velem?

Úgy értem, örültem neki.

Tényleg örültem neki.

De nagyon megnehezítette, hogy lassan akarjam venni a dolgokat, amikor ilyen imádnivaló volt.

És szexi.

És... argh, túlgondoltam a dolgokat.

Tényleg ki kellett találnom, hogyan koncentrálhatnék a munkámra.

Koncentrálni... igen, erre volt szükségem. Miért volt ez ilyen rohadt nehéz?

És hogy tudott ő ilyen jól koncentrálni, miközben én olyan rosszul küzdöttem?

Talán szükségem volt valamiféle tervre.

Gondolkodtam rajta, miközben a krumplit kevergettem, és addig forgott az agyam, amíg tudat alatt észre nem vettem, hogy Ford ismét elcsendesedett a gépelésben.

"Min gondolkozol olyan erősen odabent?" Kérdezte Ford az asztalnál ülő székéből.

Vajon ízléstelen volt bevallani, hogy erősen gondolkodtam azon, hogy mennyire megnehezíti, hogy az iskolára koncentráljak?

Nem tudtam, és nem is igazán akartam túlgondolni ezt minden máson felül.

"Nem tudok koncentrálni, és nem tudom kitalálni, hogy lehetne" - vallottam be. "Te meg csak ott vagy, és világokat teremtesz, vagy szexjeleneteket írsz, vagy valami szarságot."

Felhorkant. "Mondtam már, hogy nem írok szexet a könyveimbe. Vagy legalábbis én nem... Úgy veszem észre, hogy a fantáziám az elmúlt két hétben szintet lépett ezen a téren."

Erre megint felhevült az arcom.

"És nem tudtam arra koncentrálni, amit a találkozásunk előtt írtam" - vallotta be. "Valami újba kezdtem. Már régen nem dolgoztam szenvedélyes projekten, és ez jó móka."

"Móka?" Felvontam rá a szemöldökömet. "Az esszéírás mindig is olyan volt számomra, mintha a saját szempilláimat tépném ki. Nem tudom elképzelni, hogy az írás szórakoztató legyen."

"Nem feltétlenül az írásról van szó. Hanem az, ahogy a karakterek életre kelnek a lapokon, és ahogy a történet elmeséli önmagát. Soha nem tudom, mi fog történni, ezért úgy érzem, mintha egy kirakós játékot raknék össze, aminek a végkimeneteléről csak halvány elképzelésem van. Aztán amikor minden összeáll, az egyszerűen... varázslatos." Szünetet tartott. "Ez giccses, tudom."

"Nem giccses." Még mindig kevergettem azt az átkozott gulyást, pedig valószínűleg már akkor békén kellett volna hagynom. "Semmi gond. Melyik könyvedet kezdjem el?"

Felkacagott. " Egyiket sem."

Felvontam a szemöldökömet. "Micsoda? Miért nem?"

" Lehet, hogy gyűlölnéd őket."

A szavak meglepően sebezhetőek voltak, különösen attól a férfitól, aki mindig is olyan magabiztos és szexi volt.

"Még ha így is lenne, ezt soha nem mondanám el neked."

"Pontosan." A férfi felém mutatott. "Függetlenül attól, hogy tetszenek-e vagy sem, én úgy fogom érezni, hogy utálod őket. Nehéz elfogadni a bókokat egy olyan dologgal kapcsolatban, mint egy könyv, mert az egy ötlethalmaz ebben a világban, amit te teremtettél, és..."

Elakadt a szava, aztán folytatta. "Nehéz elmagyarázni, de alapvetően, még ha el is olvasod és élvezed, egy ponton megemlítesz egy dolgot, ami nem igazán tetszett, vagy valamit, amire számítottál. És függetlenül attól, hogy mit éreztem korábban, bármit is mondtál, ez teljesen megváltoztatná a könyvekkel kapcsolatos véleményemet. Mindig ez történik, mindenkivel, akivel találkozom. De veled sokkal jelentősebb lenne, mert a te véleményednek minden súlya megvan."

Minden súlya?

Nem voltam biztos benne, hogy hízelegjek-e, vagy aggódjak, hogy visszaéljek a véleményemnek ekkora súlyt hordozó hatalmával.

"Akkor mindent el kell mondanod nekem" - figyelmeztettem. "Minden egyes könyvben megtörtént esemény alapos összefoglalásáról beszélünk, amit valaha is írtál."

Felkacagott. "Rendben, ez megoldható."

"Jó." Végül abbahagytam a gulyás keverését, és visszaléptem a számítógépemhez. "Csinálhatnánk belőle esti hagyományt vagy ilyesmi."

"Ahhoz meg kellene osztanunk az ágyat emberi alakban."

Megvonogattam a vállamat. "Akkor azt hiszem, emberi formában kell megosztanunk az ágyat."

Az ajkai enyhén felfelé görbültek. "Mit szólnál, ha tervet készítenénk?"

Egy terv?

Ez a férfi már túl jól ismert engem.

"Hallgatlak."

"Felsoroljuk a hetünket, és beütemezzük az olyan dolgok idejét, mint a vacsorapakolás, a randevúk, meg miegymás. Ha akarod, akár odáig is elmehetnénk, hogy beütemezzük az egyes napok alapvető időbeosztását."

"Akarom."

A férfi ajkai tovább görbültek. "És beiktathatunk egy órát naponta az ágyban való összebújásra, mielőtt elalszunk, a szex opcionális. Ha érdekel, bolondozhatunk egy kicsit, mielőtt vagy miután mesélek neked a könyveimről. Ha pedig nem, akkor csak beszélgetünk."

Ooh.

Túl okos volt ahhoz, hogy nekem jó legyen.

"És mi van azzal, amit te akarsz?"

"Ó, én mindig szexet akarok." Még csak nem is tétovázott.

És a fenébe is, ez dögös volt.

"De bőven elég lesz, ha csak a karjaimban tarthatlak, és beszélgethetünk mindenféle zavaró tényező vagy megszakítás nélkül" - tette hozzá.

Gyerünk már!

Hogy utasíthattam volna ezt vissza?

"Írj egy menetrendet, és megfontolom" - egyeztem bele.

Teljes vigyort villantott rám. "Számíthatsz rá."

Amikor folytatta a gépelést, erősen az ajkamba haraptam, hogy elrejtsem a mosolyomat.

Sikerült a gulyás egész serpenyőjét sokkal gyorsabban kiürítenünk, mint vártam, ezért mentálisan feljegyeztem, hogy veszek egy nagyobb serpenyőt, és megháromszorozom, amire úgy gondoltam, hogy legközelebb főzni fogunk. Ford a legkevésbé sem tűnt sértettnek azon, hogy elfogyott az étel, és biztosított arról, hogy gondoskodik az élelmezésemről.

Nem mintha megkérdőjeleztem volna, hogy etet-e vagy sem - a srác gyakorlatilag egy szuperhős volt ezen a téren.

Még egy órát dolgoztunk, mielőtt elkészültünk, majd elindultunk a randevúnkra. Kicsit rosszul éreztem magam, hogy nincs nálam ruha, amibe átöltözhetnék, de Ford biztosított róla, hogy egyáltalán nem sértődött meg a lötyögős pulóverem és a leggingsem miatt.

És tekintve, hogy a fenekemet szorongatta és a vállamat csókolgatta, amikor ezt mondta, elhittem neki.

Egy aranyos kis bolt előtt parkoltunk le, a Paint of Heart előtt. Odabent nyugtató színekre volt festve, a falakon művészeti alkotások sorakoztak. Különböző festőállványok és zsámolyok voltak párosával szétszórva a helyiségben, és amennyire láttam, négy másik pár már festett.

Az egyik pár meglehetősen idős volt, mindkettő teljesen ősz hajú, és az elülső részhez közel ültek. Amit a nő festőállványából láttam, az egy átkozott mesterműnek tűnt.

Oldalt egy pár állt, akik valahol az én és Ford korombeli korosztályomnak tűntek, és vigyorogtak. Mindkettőjük karján volt néhány festékfolt, a férfi arcán pedig egy nagy kék csík húzódott végig.

A terem közepéhez közel két középkorú pár ült együtt, mind a négyen beszélgettek, miközben a festményeiken dolgoztak, és a festőállványaik között a zsámolyokon elhelyezett italokat fogyasztották.

Hirtelen nagyon, de nagyon nem éreztem magam a helyemen.

Ez volt az első hivatalos randevúnk Forddal; még mindig nem ismertük egymást olyan jól, és mindenki más ott valószínűleg párban volt, és őrülten szerelmes volt, és...

Ford keze a hátamon landolt, miközben a bal első festőállványokhoz vezetett. Elég messze leszünk a többiektől, hogy legyen némi magánéletünk, és főleg elég messze a vihogó, festékpettyes párostól ahhoz, hogy ne bámuljam őket, és ne hasonlítsam magunkat hozzájuk.

Végső soron még mindig elég közel voltunk a kapcsolatunk kezdetéhez.

És még ha már évek óta együtt voltunk, akkor sem láttam magunkat a vihogó, egymást festegető párnak.

Bár ki tudhatta igazán; az emberek sokat változnak, és nem lehetett megjósolni, mikor következnek be ezek a nagy változások. Az biztos, hogy nem számítottam arra, hogy Teagan "örökbe fogadja" Jesset, és elköltözik, de nézd csak meg őket.

Ford és én ki fogjuk találni a dolgainkat; ebben biztos voltam. Már jó úton jártunk, és ahogy mondtam, már most jobban ismert engem, mint ahogy valószínűleg kellett volna. Csak idő kérdése volt, hogy a farkasom mikor dönt úgy, hogy ráharap, és akkor véglegessé válunk.

És egy részem alig várta azt a napot.

De a logikus, realista felem tudta, hogy ezt nem lehet siettetni, és elég türelmes voltam ahhoz, hogy végigcsináljam.