Lola Glass - Tracked By the Beast - 20. Fejezet

 


20



"Több piros kell, kedvesem" - magyarázta nekem egy idősebb nő, és úgy mutatott az ecsetem felé, mintha el akarná venni. Ő volt a tulajdonos, és szinte azonnal mosolyogva üdvözölt minket, miután leültünk. Nyilvánvalóan már korábban beszélt telefonon Forddal, hogy foglaljon nekünk időpontot, így minden el volt intézve.

Átkozottul jó volt, hogy valaki más is elintézte a dolgokat, mint én.

"Tudom, nem tudom, hogyan kell ezt így megcsinálni" - magyaráztam, és a festmény felé mutattam, amit Forddal megpróbáltunk újraalkotni. Egy fa volt, amelynek a levelei az őszre színt változtattak, a leveleket fújta a szél, a földön hevertek, meg miegymás. Az enyém túlságosan narancssárga volt, de valahányszor megpróbáltam több vöröset hozzáadni, mindig túl vörös lett, és még több narancsot kellett hozzáadnom.

De akkor már túl narancssárga volt.

Megveregette a karomat. "Rá fogsz jönni, drágám."

Visszaharaptam egy horkantást.

"Azt hiszem, most nevezett téged elveszett ügynek" - mormogta Ford, és vigyorogva rám sandított.

Tükröztem az arckifejezését: "Kiakadnék, ha nem lenne teljesen pontos".

A figyelmem visszatért a festményemre.

Határozottan túl narancssárga.

Bár a narancs nem volt olyan rossz; lehetett volna rosszabb is.

Úgy döntöttem, hogy úgy hagyom a narancsot, ahogy volt, letöröltem az ecsetemet, és arra koncentráltam, hogy megpróbáljak felhőket alkotni. Határozottan azt másoltam, amit Ford csinált, hogy a saját felhőit alkossam, de nem érdekelte. A festménye nem volt sokkal jobb, mint az enyém, de legalább a színek valamennyire pontosak voltak.

A bennem lévő maximalista fel akarta emelni a csúnya fejét, de Ford és én annyira jól szórakoztunk, hogy úgy döntöttem, egyszerűen csak lenyomom magamban ezt a részt, és élvezem, amit csinálunk. Jó móka volt néhány percre elfelejteni a tökéletességet, és csak úgy alkotni valamit. Bár szerettem, hogy az anatómiában, a kémiában és a többi órámon volt helyes és helytelen válasz, jó volt olyasmit csinálni, amiről tudtam, hogy nem tudok igazán rosszul csinálni.

Később, amikor a festmény elkészült, és szarul nézett ki, kidobhattam azt az átkozottat.

Ahogy Ford megígérte, mindenféle kekszet és sajtot tettek ki egy tálcára a festőállványaink közé. Az első tálcát megettük, majd egy másodikat is, miközben beszélgettünk és festettünk együtt. Ford történeteket mesélt nekem arról, hogyan nőtt fel a testvéreivel és a falkatársaival, és bár eleinte tétován viselkedtem, megnyíltam, és meséltem neki az anyámról. Sok ilyen emlék nehéz volt, de miután belekezdtem, mosolyogva meséltem a boldog emlékeimről.

Már régen nem koncentráltam ezekre a boldog emlékekre, és jó érzés volt ezt tenni.

Mire befejeztük a festményeinket, a kis bolt amúgy is bezárt. Megköszöntük a boltot üzemeltető házaspárnak, és elindultunk kifelé, Ford gondosan cipelte mindkét vásznunkat.

Kiterített egy törölközőt a csomagtartóban, mielőtt mindkettőt letette volna oda hátra, aztán elindultunk. Miután gyorsan megálltunk egy autósbüfénél, hogy még többet együnk, visszaértünk a lakására.

Ahogy behozta a vásznakat, éreztem, hogy valami izgatott idegesség jár át. Tudtam, hogy valószínűleg tanulnom kellene, de... nos, nem akartam.

Előnyt akartam szerezni Ford órarendjéhez képest. Összebújni vele, és hallgatni, miközben a könyveiről mesél, és, hát, talán egy kicsit bolondozni is. Ford hatalmas figyelemelterelés volt, de nem voltam benne biztos, hogy le akartam rázni.

Oké, rendben. Tudtam, hogy nem akarom lerázni.

Inkább arról volt szó, hogy tudtam, hogy a jegyeim és az ösztöndíjam miatt le kell ráznom, de nem tudtam megtenni. A farkas fizikailag megakadályozta, de érzelmileg... nos, érzelmileg még csak meg sem tudtam fontolni, hogy elsétáljak mellette.

És a kötődésnek már ez a szintje is kissé aggasztó volt, de nem annyira, hogy bármit is tenni akartam volna ellene.

Nem mintha bármit is tehettem volna ellene.

"Van egy beosztásom, amit megnézhetsz" - mondta Ford, és felkapta a laptopját a konyhaasztalról, mielőtt megfogta a kezemet.

"Tényleg?" Megdöbbenést színleltem. "Olyan tétovának tűntél az egész dologgal kapcsolatban, gondoltam, előbb szánsz egy kis időt arra, hogy átgondold."

Elvigyorodott. "Aranyos vagy. Gyerünk már." A kanapéhoz vezetett, leült a nagy ülőgarnitúra közepére, és magával rántott. Az oldalunk egymáshoz préselődött, amikor kinyitotta a laptopját, a karját átvetette a vállamon, és közelebb húzott magához.

Előhúzta a heti naptárat, és a szemem gyorsan végigpásztázta. Kijelölte az összes órámat, láthatóan emlékezett rá, hogy melyik mikor van, és arra is, hogy milyen hosszúak a szünetek közöttük.

Minden második hétköznapot "a városi házban" és "a kollégiumban" ütemezett be, de egyik helyet sem jelölte meg úgy, hogy az konkrétan valamelyikünkhöz tartozott volna, ami számomra jelentősnek tűnt.

A hétvégéket mind a városi házra osztotta be, és bár ez nem egészen az volt, amit megbeszéltünk, anélkül is láttam az indoklást, hogy megbeszéltük volna. Nála több magánéletünk volt, valamint hozzáférhettünk a konyhához, a zuhanyzóhoz és a mosodához.

Őszintén szólva, sokkal több értelme lett volna, ha tartósan beköltözünk a városi házba, de még nem éreztem magam késznek arra, hogy ilyen szintű elkötelezettséget vállaljak. Azzal, hogy megtartom a kollégiumi szobámat, és heti két-három napot ott töltök, időt adnék magamnak, hogy belemelegedjek a költözés gondolatába, és alkalmazkodjak a mostani változásokhoz.

A kollégium tehát egyelőre szükséges rossz volt.

Minden egyes napra jutott idő a munkára és a tanulásra, valamint az étkezésre és a vezetésre azokon a napokon, amikor vezetni kellett. Ebből sok lesz, de reméltem, hogy néhány hónapon belül már magabiztosabban fogom érezni magam a teljes összeköltözést illetően.

És talán a következő félévben megpróbálhatnám azt tenni, amit Teagan mindig is tett, és az összes órámat egymás után, heti két-három napra foglalni.

Ez kevesebb vezetést jelentene... és több időt Forddal.

Mindkettő nagyon jól hangzott.

A nap végén volt egy óra a napirenden, amit csak "összebújás" felirattal láttak el. Ez túl aranyos szónak tűnt egy olyan nagydarab, izmos fickónak, mint Ford, de eléggé biztos volt a férfiasságában ahhoz, hogy használja. És tetszett, hogy nem kötötte semmi kötelezettség; ez volt a mi időnk, hogy annyit vagy keveset csináljunk együtt, amennyit csak akarunk.

"Tökéletesnek tűnik" - vallottam be, még mindig az egyes dobozokat fürkészve. A készülődéstől a reggeli elkészítéséig mindent beleírt azokon a napokon, amikor otthon voltunk, ami csak megerősített abban a hitemben, hogy megtaláltam a tökéletes férfit.

Vagy hogy ő talált meg engem, azt hiszem. Méghozzá egy szendvicsboltban.

Valószínűleg tartozom Teagannek egy köszönettel ezért.

"Jó." Ford becsukta a számítógépet, és letette a kanapéra. "Holnap kinyomtatom. Menjünk, készüljünk az ágyba."

Valamitől a szavak hatására felmelegedett a testem. Olyan... kényelmesen hangzottak. meghittnek. Csináltam már tisztességes mennyiségű dolgot pasikkal, de még sosem készültem ágyba egyel sem.

Az a néhány alkalom, amikor egész éjjel Reed házában aludtam, nem volt közös "ágyba készülődés". Mindig horkolt, mire bepréselődtem mellé az ágyába, és az éjszakát vagy a falnak préselődve töltöttem, vagy azzal, hogy keményen próbáltam nem leesni a kis kollégiumi ágyról.

Hirtelen kicsit keserűnek éreztem magam, hogy ennyi időt elvesztegettem vele.

De ugyanakkor, ha olyasvalakivel lettem volna együtt, aki tényleg jól bánik velem, amikor megismertem Fordot, akkor a dolgok sokkal másképp alakultak volna köztünk.

És Ford farkasa valószínűleg megölte volna azt, akibe szerelmes voltam... szóval igen, jobb volt, hogy Reeddel voltam. Bár azt hiszem, az lett volna a legideálisabb, ha szingli lettem volna, amikor találkoztunk.

Mindegy, ez nem számított.

Ami számított, az az volt, hogy most Forddal voltam, és hogy ő tisztelt engem.

Együtt mentünk végig az éjszakai rutinjainkon. Fordnak nem igazán volt lehetősége követni az övét, amíg az elmúlt másfél hétben a kollégiumi szobámban lakott, de én folyton ránéztem, miközben megmostam az arcom és bekentem hidratálóval.

Nem láttam még srácot, aki így ápolta volna a bőrét, olyan bőrradírral, szérummal és hidratálóval, mint amit én használtam. A legtöbb, amit használt, vagy ugyanaz a márka volt, vagy pontosan ugyanazok a termékek, amiket én is használtam középiskolás korom óta.

Furcsa volt, hogy ugyanaz az ízlésünk az ilyesmiben, de azt hiszem, ez csak véletlen egybeesés lehetett.

Vagy... nos, lehetett az egész társas dolog is.

Nehéz volt igazán tudni.

Magamra húztam a pizsamanadrágomat és a felsőmet, amíg ő a fürdőszobát használta, és szerencsére a farkasom nem borult ki abban a pillanatban, ahogy eltűnt a szemem elől. A nap nagy részében csendben volt, és nem voltam biztos benne, hogy örüljek vagy aggódjak emiatt.

Egyrészt örültem, hogy hagyott békében élni.

Másrészt örökké aggódni fogok, hogy megint előretör és átveszi az irányítást, mint a zuhany alatt.

Kíváncsiságom akkor támadt, amikor a Ford ágyán a lepedő közé csúsztam. Korábban mindent átáztattunk, de most minden száraznak tűnt. A lepedő olyan átkozottul puha volt, mintha selyemnek éreztem volna a többnyire csupasz lábamon, és törvényszerűen felnyögtem, amikor magamra húztam a nehéz takarót. Meglehetősen hideg volt a házban, és a sima súly mennyei érzés volt.

Gondolataim visszasodródtak a farkasomra, miután kényelembe helyeztem magam az ágy ablakhoz legközelebbi oldalán. Amikor Ford kilépett a fürdőszobából, és lekapcsolta a villanyt, miközben a szekrény felé tartott, megkérdeztem: "Tényleg nem lehet kommunikálni a farkasainkkal?".

" Nem lehet. A Fő Alfák emberei már majdnem egy évszázada kutatják ezt, és boszorkányokkal dolgoznak együtt, de senki sem találta ki, hogyan lehetne megváltoztatni azt a varázslatot, ami minket olyanná tett, amilyenek vagyunk, annyira, hogy kommunikálni tudjunk a farkasainkkal. A büntetés része volt az is, hogy nem tudtuk irányítani a bennünk lévő vadállatokat" - magyarázta.

"Úgy érzem, mintha hiányozna valami."

Ford egy szál boxeralsóban jött ki a szekrényből, és a szám kiszáradt, amikor belekezdett a magyarázatba arról, hogyan jöttek létre a vérfarkasok. Nem tartott sokáig; nem igazán ismerte a részleteket, de befejezte a magyarázatot, miközben leült az ágy szélére, és a lábát a takaró alá dugta az enyémhez.

Korábban azt hittem, hogy a takarók kényelmesek, de Fordhoz képest semmiben sem voltak hasonlíthatóak.

A férfi félig a mellkasára tekert, és a fejem a szíve fölött pihent.

"Van ennek értelme?" - kérdezte.

Tovább tartott, mint kellett volna, hogy eszembe jusson, hogy megkérdeztem, hogyan léteznek a vérfarkasok.

"Igen." Kicsit bólintottam, csak azért, hogy az arcomat a mellkasához dörgölhessem.

A késztetés, hogy megnyaljam Fordot, gyorsan visszatért.

És a történetének lényege az volt, hogy varázslat is közrejátszott benne. Biztos voltam benne, hogy egy másik alkalommal több részletre lesz szükségem, de most a figyelmemet a férfira irányítottam, aki átölelt.

A keze könnyedén végigsimított a karomon és a hátam szabadon hagyott részén. A hajamat felkötve hagytam, nem akartam vele foglalkozni, így valószínűleg őrülten csiklandozta az arcát és a nyakát, de úgy tűnt, ez nem zavarja.

"Szóval azt akarod, hogy meséljek neked az egyik könyvemről, mi?" - kérdezte, miközben a keze még mindig lustán mozgott a bőrömön. Olyan volt, mintha nem tudott volna ellenállni az érintésemnek, és ettől rohadtul szexinek éreztem magam.

"Igen." Mondtam, bár nem éreztem magam meggyőzve. "De... előbb feküdjünk le ide egy percre. Most nem tudok koncentrálni."

Kuncogott, és én már nem tudtam ellenállni a késztetésnek; megnyaltam a mellizmát.

A kuncogása hörgő morgássá változott, és az ujjai lecsúsztak a fenekemre. "Csak itt feküdni akarsz?" - megfogta a fenekemet a nadrágom fölött, és én felnyögtem.

A francba, de kanos voltam.

A móka, amit a festőműhelyben éreztünk, és az a laza intimitás, hogy ilyen kényelmesen osztozunk egy ágyon... egyszerűen túlságosan is rohadt forró volt.

"Nem" - vallottam be sóhajtva.

"Miért tűnsz idegesnek emiatt?"

"Nem tudom. Csak nem akarok a furcsa, szexmániás csaj lenni. Azt akarom, hogy a kapcsolatunknak is legyen tartalma. És..."

"Ebb, ha tudnád, mennyit gondolok arra, hogy szexeljek veled, biztos, hogy nem gondolnád, hogy furcsa vagy." A keze még lejjebb csúszott a fenekemen, a közepemet súrolva, és élesen belélegeztem. "Ha akarsz engem, nem kell szégyenkezned miatta. Én is ezt akarom."

Az ujjai ismét végigsimítottak rajtam, kicsit erősebben.

"Rendben." Tovább csúsztam a mellkasán, kicsit kitámasztva magam fölötte. "Csináld, amit akarsz velem."

A fülig érő vigyor, amit a szavak kivívtak nekem, csupa férfi volt.

Megfordított minket, és az erekciója csak egy másodpercig dörzsölődött hozzám, mielőtt félig a takaró alatt volt, és a térdemig rántotta le a rövidnadrágomat, miközben szétválasztotta a lábaimat.

Felfalt, orgazmusig juttatott, mielőtt visszamászott a testemre, és az ajkaimat az övével ragadta meg. Mindketten szaggatottan lélegeztünk, ahogy belém csúszott, és néhány szexi perc után együtt törtünk össze.

Utána a karjaiban tartott, és elmesélte az első könyvének elejét, amit valaha kiadott. Melegen és kényelmesen aludtam el, és olyan átkozottul szeretve éreztem magam, hogy még szavakkal sem lehet leírni.