Lola Glass - Tracked By the Beast - 21. Fejezet

 


21



A következő napot teljes egészében tanulással töltöttük, és minden adandó alkalommal gőzös pillantásokat váltottunk. Bármilyen szégyent is éreztem, hogy őt akartam, úgy tűnt, teljesen eltűnt.

A reggeli valahogy a konyhaasztalon való szexbe torkollott (amit utána határozottan letakarítottam), az ebéd kanapészexbe, a vacsora pedig valódi, őszinte padlószexbe.

Soha nem akartam a padlón szeretkezni, de a fenébe is!

Megvoltak a maga előnyei.

A desszert aztán egymás testéről való evéssé változott, és biztos vagyok benne, hogy el tudjátok képzelni, mi lett a vége.

Amikor másnap reggel visszamentünk a kollégiumba, minden... jónak tűnt.

Nagyon jónak.

De aztán elmentünk az első órámra.

Olyan rohadt feszült volt. Hogy tényleg bámulták-e a Fordot, vagy sem, azt nem tudtam. De az biztos, hogy úgy éreztem, hogy a teremben minden nő őt bámulja, és ez összezavart.

Nagyon is.

A farkasom többször is jelezte magát a nap folyamán, de soha nem jelent meg. Őrülten kényelmetlenül éreztem magam és feszült voltam, vártam, hogy átvegye az irányítást, és megtámadja az első csajt, akit megpillant, de nem tette.

Mire az utolsó órám után visszaértünk Ford kocsijához, ugyanúgy ráugrottam, mint a szobámban az első találkozásunk napján, mert azonnal ki kellett engednem a gőzt.

Visszamentünk a kollégiumba, amikor már kissé megnyugodtam, a kocsiban mindkettőnk szaga érződött. Az ujjai biztonságosan a combom felső része köré tekeredtek, én pedig belekapaszkodtam a karjába, a szorongásom erős volt annak ellenére, hogy percekkel korábban még teljes boldogságot éreztem általa.

"Hogy fogom ezt hónapokig csinálni, Ford?" Suttogtam, miközben leparkolt a kocsival.

"Végig itt leszek" - motyogta, felkapott az ülésről, és az ölébe ültetett. Erősen átöleltem, a testem kissé megremegett.

"Meg fogok ölni valakit."

"Nem fogsz. Majd én gondoskodom róla."

"Folyton megpróbált kijönni, aztán az utolsó pillanatban abbahagyta, pont mielőtt a testem átváltozott volna. Esküszöm, hogy átveszi az irányítást, és megesz valakit, csak azért, mert rád néz."

A karja szorosabbra fonódott körülöttem. "Ha átveszi az irányítást, kiviszlek onnan, mielőtt bárkinek is árthatna."

"Teagan megtámadott valami lányt az egyetemen, ugye?" Kérdeztem, a hangom kissé remegett. "Nem ezért készült a videó egyáltalán?" A falkavacsorán beszéltünk erről, bár Tea nem árult el konkrétumokat.

"Igen. De ismered Teagant; állandóan harcolt a farkasával. Ha a tiédre hallgatsz, nem kell ilyesmit tennie" - nyugtatott meg.

"Hogyan hallgassak rá?"

"Azt próbálta elmondani neked, hogy kényelmetlenül érzi magát, igaz? Ezért próbált folyton kijutni. Úgyhogy holnap egészen hátul fogunk ülni, ahol nem figyelnek ránk olyan sokan." A karja továbbra is biztonságosan körülvett, és még mindig a kocsijában ültünk. "Az is segíthet, ha többet engedjük ki. Úgy tűnik, a farkasok nem szeretik, ha túl sokáig be vannak zárva."

Nem hibáztathattam őket ezért. Én is utálnám, ha így be lennék zárva.

És... nos, hát, hátul ülni jó ötlet volt. Még ha nem is oldotta meg teljesen a problémát, elviselhetőbbé tehette az órákat.

"Korábban kell odaérnünk" - mondtam.

"Ezzel viszont időt spórolsz a tanulással, mert jobban tudsz majd koncentrálni."

Ez egy jó érv volt.

Sóhajtottam, és a nyakához bólintottam. "Ez egy jó ötlet. Köszi, Ford."

" Természetesen." Az ajkai végigsimítottak a homlokomon.

Ekkor jutott eszembe, hogy sosem kérdeztem a vezetéknevéről.

"Mit jelent az L betű? A könyveidben a neved L. F. Welsh."

"Lewis. A keresztnevem Lewis; a Ford a középső nevem."

Fintorogtam.

Hogyhogy nem tudtam ezt?

"Pedig a családod nem is hívott Lewisnak."

"Ez Zed vezetékneve, úgyhogy gyerekkorunkban a falkámban ez volt a nyűg. Öt-hat éves koromban döntöttem úgy, hogy Fordnak hívnak, és egy idő után a családom is belement. Egyébként is jobban illik hozzám."

Ezzel egyetértettem.

"Rendben, akkor mi a terv?" Kérdeztem tőle, kicsit egyenesebben ülve.

"Tanulás, evés, ölelkezés, aztán alvás" - mondta, és kipipálta a napirendünk pontjait.

Az ajkaim felfelé görbültek, ahogyan könnyedén felsorolta őket. "Nem hiszem el, hogy ennyire nyugodtan nevezheted ezt 'ölelkezésnek'."

Kuncogott. "Mi másnak nevezném? Párnabeszélgetésnek? Baszásnak? Ha ezt beírnám a napirendbe, és valaki más látná, meg kellene ölnöm."

Nevettem. "Azt hiszem, az ölelkezés a legsemlegesebb kifejezés."

"És ha valamelyik srác ezzel cukkolna, mindketten tudnánk, hogy csak féltékenyek, hogy nekem ott vagy, míg ők még mindig arra várnak, hogy megtalálják a párjukat." Az ujjai végigsimítottak a karomon. "Mindannyiunk számára kemény volt, amikor Jesse megtalálta Teagant. Mindannyian örültünk, hogy rátalált, és örültünk, hogy a falka gyarapodik, de az keményen megvisel, amikor a bátyád megtalálta a barátnőjét, te pedig még mindig egyedül élsz, és a fiúkkal lógsz. A vérfarkasokat családalapításra készteti az élet, egyikünk sem akar egyedül lenni."

Fájt a szívem értük.

"Hát, legalább nem kellett sokáig várnod rám. Jesse és Tea még csak három-négy hónapja vannak együtt."

"Mmhmm." Az ajkai ismét végigsimítottak a homlokomon. "És ez idő nagy részében farkas alakban volt. Szerencsém volt, hogy a farkasom nem vadászott sokáig."

Azt hiszem, így volt. Már azt kívántam, bárcsak a farkasom befejezné az üldözését, hogy folytathassuk az életünket anélkül, hogy ennyire csípőből összekapcsolódnánk.

"Miután vége a hajszának, külön is lehetünk, ugye?"

"Igen. Bár a farkasaink átveszik az irányítást, és megtalálják egymást, ha egy-két napnál tovább vagyunk külön. Néhány farkas kibír néhány napot a párjától távol anélkül, hogy felháborodna, de... nos, nem hiszem, hogy az én farkasom közéjük tartozna.

Én sem gondoltam így.

"Semmi baj. Nekem nem éppen fájdalmas a közeledben lenni" - cukkoltam meg könnyedén.

Ő pedig felkacagott. "Tényleg? És én még azt hittem, hogy alig várod, hogy megszabadulj tőlem." Megcsiklandozta a tarkómat az ujjbegyével, én pedig összerezzentem, amikor kitört belőlem a nevetés. "Hé."

"Hé, te is." Visszahúzott a mellkasához, és szorosan magához szorított. "Menjünk be, és lássunk munkához. Én majd rendelek ételt."

"Persze, hogy megrendeled" - sóhajtottam, és elfordítottam a fejem, hogy nyakon csókoljam. "Mert te tökéletes vagy."

"Messze nem vagyok tökéletes."

"Ebben nem értünk egyet." Megnyaltam a nyakát, majd ott a bőrét rágcsáltam, mielőtt felkaptam a fejem. "Rendben, akkor csináljuk."

"Már megint? Máris?" Ravasz vigyort villantott rám, és tudtam, hogy csak ugrat.

Nevettem, és megpaskoltam a karját. "Bunkó. Nem gúnyolódhatsz velem, hogy kanos vagyok, amikor érzem az erekciódat".

"Touché." Egy csókot nyomott az arcomra, még mindig vigyorogva. "Menjünk."

Végül kiszálltunk a kocsiból, és hagytam, hogy elvegye helyettem a táskámat, mielőtt felmentünk a lépcsőn. Szerette cipelni, és én biztosan nem bántam, hogy hagyom.

A kezünk összekulcsolódott, és lengett közöttünk, ahogy mentünk. Giccses volt, de nekem így is tetszett.

Az ujjaim megszorultak Fordéra, amikor elhaladtunk egy pár lány mellett, akik nyíltan bámulták őt, és az állkapcsom összeszorult, amikor egy másik lány egyértelműen őt nézte.

Próbáltam emlékeztetni magam arra, hogy én is ugyanezt tettem, mielőtt még együtt voltunk, de nem sikerült.

A farkasom még mindig a felszínre tört.

Elindultunk felfelé a lépcsőn, de ő nem hátrált meg, még akkor sem, amikor egyedül voltunk.

Éreztem, hogy a testem kezd megváltozni, és hátrafelé botladoztam, majdnem leestem a lépcsőn. Ford elkapott, felkapott, aztán felszaladt az utolsó lépcsőfokon is, egyszerre hármat.

A kollégiumban és az ágyamon voltam - még mindig levetkőztetve -, mielőtt az első csontropogásom megtörtént volna.

Visszafojtottam egy kiáltást, ahogy a fájdalom megtámadott.

"Csak lélegezz, Szépségem" - motyogta Ford. "Ne küzdj ellene. Minél jobban küzdesz ellene, annál tovább fog tartani, és annál jobban fog fájni. Hagyd, hogy átvegye az irányítást; én végig itt leszek melletted."

Kényszerítettem magam, hogy lazítsak, amennyire csak tudtam, miközben a fájdalom tépett végig rajtam. Mire a váltás végre véget ért, örültem, hogy megszabadultam a testemtől, csak hogy megszabadulhassak ettől a fájdalomtól.

Amikor a farkasom ismét átvette az irányítást, beleharapott Ford ingébe, és felrántotta a csupasz, gumiszerű matracra. Kuncogva, engedelmesen feltápászkodott.

Az orrával addig lökdöste a férfit, amíg a háta a falnak nem támaszkodott, majd folytatta az egész arcának, nyakának és karjának a nyalogatását.

Amikor az illata már mindenütt ott volt rajta, megfordult az ágyon, és az ölébe pottyant, tekintetét az ajtóra szegezve.

A keze végigsimított a bundáján, és bár csendben volt, egyáltalán nem tűnt idegesnek vagy bosszúsnak. Csak nyugodtnak és lazának tűnt.

A farkas továbbra is az ajtót bámulta, és végre eszembe jutott, hogy mit csinál.

Őrizte őt.

Mint egy tyúk, aki őrzi a fészkét.

Nem számít, hogy a nőstény a párja volt; teljesen ráült, és őrködött felette.

A sok más nő figyelme - akár valós, akár képzelt - nagyon megviselhette.

Vártam, hogy megnyugodjon, de a hallása jobb volt, mint az enyém. Valahányszor becsukódott egy ajtó a folyosón, vagy egy másik lány elég hangosan nevetett ahhoz, hogy hallja, vagy emberek mentek el mellette, ő feszült lett.

Ford továbbra is simogatta, és azt mormolta neki, hogy ő az övé, és hogy nem érdekli semmilyen más nő, többször is visszairányította a figyelmét a bokáján lévő jelre.

A lány nagyjából tudomást sem vett róla, a figyelme továbbra is az ajtóra szegeződött.

Néhány óra múlva Ford elaludt a kényelmetlennek tűnő pozíciója ellenére, de csak késő, késő este lett végre elég csend a kollégiumban ahhoz, hogy a farkasom elaludjon.

Amikor eljött a reggel,végre elég nyugodt volt ahhoz,hogy Ford rábeszélje,hogy változzon.

A fájdalom után, ami a visszaváltást kísérte, nyögve omlottam össze Ford ölében. Az arcom az ágyékában volt, de a szex volt az utolsó dolog, ami eszembe jutott a szánalmasan feszült éjszaka után.

"Azt hiszem, át kell költöznünk hozzád." A farmerjába motyogtam a szavakat.

"Meg tudjuk oldani, ha kell" - mondta Ford, miközben a keze ugyanúgy simogatta a hátamat, ahogy a farkasom szőrét simogatta.

"Nem megy" - mondtam, a hangom teljesen szerencsétlen volt. "Alig aludtam, és egy rohadt dolgot sem csináltam. Meg fogok bukni az órákon, és elveszítem az ösztöndíjam, és kirúgnak a programból, Ford. És nem a pénz a probléma, de ha kirúgnak a programból, a pénz nem fog számítani, és..."

Fekvő helyzetbe csúszott, és még jobban a karjába rántott. "Ezt nem fogom hagyni. Ma hátul fogunk ülni a tantermeidben, és én leszek az átkozott kiképző őrmestered, ha kell, amíg A hajsza véget nem ér, rendben? Bízz bennem!"

"Bízom benned" - nyögtem. "Csak magamban nem bízom."

"Hát, akkor lépj túl ezen." A hangja könnyed és játékos volt. "Meg fogjuk csinálni, Ebb. Nem fogsz elbukni semmit."

Sóhajtottam, de bólintottam. "Rendben."

"Jó, mert itt az ideje felöltözni és elindulni az első órádra."

Újabb nyögés szökött ki belőlem, és ő megnyugtatóan megsimogatta a hátamat.

"Jól van" - sóhajtottam. "Menjünk."