Lola Glass - Tracked By the Beast - 22. Fejezet

 


22



Pontosan tizenöt perccel korábban érkeztünk az órámra, és a terem szinte teljesen üres volt, amikor beléptünk. Ford felvezetett a legfelső sorba és a terem legtávolabbi sarkába.

Amikor leültünk oda, azonnal jobban éreztem magam. Mindkét oldalamon falak voltak, és csak Ford volt köztem és közöttük. Valószínűleg felbosszantanánk valakit azzal, hogy elfoglaljuk a helyét, de jobb volt felbosszantani valakit, mint farkasnak menni és megenni.

Előhúztam a napi előadás power pointját, miközben a terem megtelt. Ford keze a lábamon maradt, miközben az emberek elhelyezkedtek, és csak akkor feszült meg kissé, amikor egy srác leült mellém. Kicsit közelebb húzódtam Fordhoz, amikor ez történt, és ő nagyrészt megnyugodott.

A farkasom egyszer sem próbált előbújni.

Egyetlen átkozott alkalommal sem.

Miért nem gondoltam korábban arra, hogy hátra üljek?

Majdnem az egész óra alatt sikerült koncentrálnom, csak akkor terelődött el a figyelmem, amikor Ford ujjai erősebben markolták a combomat, mert a mellettem ülő srác egy kicsit pozíciót váltott, és valahogy felém hajolt.

Ahelyett, hogy az óra végeztével a szokásos tanulószobámba mentünk volna, egyenesen a következő órámra indultunk, és leültünk egy padra, alig néhány méterre az ajtótól. Nem volt túl kényelmes, de szorosan egymáshoz préselődve ültünk, és mindkettőnknek sikerült egy kis munkát végeznie. Amint a másik osztály kiürült a teremből, elindultunk befelé, és azonnal visszamentünk a terem legtávolabbi sarkába.

"Ez annyira jó ötlet volt" - suttogtam Fordnak. "Köszönöm."

"Ez a legkevesebb, amit tehetek, tekintve, hogy miattam kerültünk ebbe a helyzetbe" - mondta halkan kuncogva. "Hamarabb kellett volna előállnom vele, de elkalandoztam."

"Eléggé elterelem a figyelmedet" - cukkoltam.

"A legzavaróbb." Egy csókot nyomott a homlokomra, amikor az első emberek kezdtek beszűrődni a terembe.

A nap hátralévő része hasonlóan telt, és amikor este visszatértünk a kollégiumba, olyan megkönnyebbülést éreztem, hogy az már nem is volt vicces. Tényleg tanultam dolgokat, ami egy átkozott csoda volt azok után, ahogy az elmúlt hetek teltek.

Mivel tudtam, hogy esélytelen, hogy a farkasom kibírja a kollégiumban maradást, ahogy terveztük, azonnal elkezdtünk pakolni, amint visszaértünk az utolsó órám után.

Miközben pakoltunk, Ford felhívta Elliotot, hogy el tudna-e jönni a kocsimért, hogy elvigye Moon Ridge-be, mert a farkasom még mindig nem engedte szem elől Fordot. Elliot megígérte, hogy elhozza Roccót, és fél órán belül ott lesz. Pontosan időben odaértek, és hoztak plusz dobozokat.

"Örülök, hogy megjött az eszed, hogy kiköltözz ebből a pici szobából - vigyorgott Rocco, és felkapta két bőröndömet és egy zsákot. Elliot felkapta a legnagyobb bőröndöt és a ruháimmal teli nagy műanyag tárolódobozt.

"Eh. Igazából a farkasom hozta meg a döntést" - vallottam be, miközben elhúztam nekik az ajtót, miközben Ford folytatta a dobozaim pakolását.

A férfi aprólékosan ügyelt arra, hogy a dolgokat egy bizonyos módon pakolja össze, és én teljesen egyetértettem azzal, hogy hagyjam, hogy úgy csinálja, ahogy akarja, mert ez azt jelentette, hogy nem egyedül pakolok.

"Szerintem Ford igazi szerelme a szervezés" - cukkolta Elliot, miközben követte Roccót a szobából. Ford a válla fölött lepattintotta, és mindkét másik srác elvigyorodott. Visszaharaptam egy saját mosolyt, mert valahogy igazuk volt.

Rocco megállt, amikor a folyosó végén becsukódott egy ajtó, és beleszimatolt a levegőbe. "Érzed ezt a szagot?"

A farkasom azonnal a felszínre tört. "Mit érzel?"

"Biztos valami légfrissítőt használnak itt kint. Kurvára hihetetlen szaga van."

A szemeim elkerekedtek.

Elliot szippantott egyet. "Én nem érzek semmit.

"Én sem érzek semmit" - értettem egyet, és nagy szemekkel Fordra vetettem egy pillantást. Ugyanez történt Forddal is, amikor megszagolt engem az én és Teagan szobájában, mielőtt igazán megismerkedtünk volna.

Az ajka felfelé görbült, de folytatta a pakolást.

Úgy gondoltam, valószínűleg nem kéne beleavatkoznunk, ha Rocco megszagolja, melyik lányt fogja párosítani... még akkor sem, ha nagyon-nagyon szeretném.

"Egy perc múlva jövünk még" - szólt mögötte Rocco. "Mindennek el kell férnie Elliot teherautójának platóján."

"Jól hangzik" - szóltam vissza, becsuktam mögöttük az ajtót, és visszapördültem a Ford felé. "Megszagoltál, mielőtt rájöttél volna, hogy társak vagyunk, ugye?" Követeltem.

"Igen. De ha nem volt egy lány a folyosón, akkor nem lehet tudni, hogy Rocco is ezt érezte-e vagy sem. És ha elmondjuk neki, valószínűleg ajtóról ajtóra járva keresni fogja a lányt. Ami összességében egyszerűen rossz ötlet."

Sóhajtottam. "Rendben. Azért később el kell mondanunk neki. Amikor már nem leszünk itthon, és tudjuk, hogy nem fog azonnal ajtóról ajtóra járni."

Ford beleegyezett, és ennyi volt.

Tanulmányoztam a Moon Ridge-be vezető út alatt, bár néhányszor megszakítottam magam, hogy beszélgessek Forddal. Nem szakított félbe, de lazán beszélt, valahányszor kérdeztem tőle valamit, vagy mondtam neki valamit. És mint mindig, a keze minden adandó alkalommal a combomon időzött.

Elliot és Rocco segítettek becipelni a dobozainkat, de Rocco még azelőtt kiszökött, hogy egy családi hívást fogadjon, mielőtt végeztünk volna. Amikor nem jött vissza, úgy döntöttünk, hogy majd legközelebb, amikor együtt vacsorázunk a falkával, elmondjuk neki. Elliot elment, amikor az utolsó doboz is bent volt, mi pedig folytattuk az estét.

Ford segített nekem mindent elrendezni és elpakolni, és mire leültünk a konyhaasztalhoz vacsorázni, olyan elégedett volt az arckifejezése, hogy nevetnem kellett.

"Örülsz, hogy itt vagyok?" Cukkoltam.

"Fogalmad sincs róla." Megfogta a kezem, az ajkamhoz emelte, és csókot nyomott az ujjpercemre.

Miközben vacsoráztunk, egymást váltottuk vigyorogva és nevetve, és megosztottuk az ételt. Annyira rohadt jó volt.

Ez a nap hosszú idő óta a legjobb napomnak indult... amíg meg nem csörgött Ford telefonja.

Láttuk Elliot nevét a képernyőn, de ő nem törődött vele, hangtalanra állította a készüléket, és úgy fordította meg, hogy a képernyő az asztal felé nézzen.

De aztán megcsörrent az én telefonom, és lefelé pillantottam, hogy Elliot nevét lássam a képernyőmön is.

Felfordult a gyomrom.

Elliot nem hívott volna fel, miután Ford egyértelműen figyelmen kívül hagyta... jó ok nélkül.

Ford grimaszolt, és elvette a telefonomat, a füléhez emelve. "Halló?"

Az arckifejezése komollyá vált, ahogy Elliot megszólalt, és bár nem hallottam a pontos szavakat, ki tudtam venni a hangszínét, és nem hangzott jól.

Ford hangja halk volt, amikor azt mondta: "Tíz perc múlva ott leszünk". Aztán letette a telefont.

"Mi történt?"

"Rocco bátyja már vagy egy éve vadászik egy lányra." Ford keze végigsúrolta az arcát. "Volt egy autóbaleset. A farkasa megharapta utána, ezért a lány megváltozott, és most a farkasa elutasította őt."

A szívem összeszorult. "Ez pontosan mit jelent?"

"Ez egy halálos ítélet. Azok a farkasok, akiket elutasítottak, megőrülnek, vagy gyorsan, vagy évek alatt. Néha teljes, magányos életet élnek. De máskor..." A hangja elakadt, és durván megrázta a fejét, felállt, és megfogta a kezemet. "Mennünk kell. Támogatásra lesz szüksége."

Nem voltam benne biztos, hogy egy párkereső pár támogatása segítene a helyzetet tekintve, de nem ismertem eléggé Roccót ahhoz, hogy ezt biztosan megmondhassam.

Ford jobban ismerte őt, ezért bíztam benne, és vele együtt felálltam.

Kimentünk Ford kocsijához, és olyan gyorsan kihámozta magát a kocsifelhajtóról, hogy majdnem megijedtem.

Lelassított, amikor egy nagyobb lakónegyedbe értünk, de úgy kanyargott át a városon, mintha minden átkozott utcát ismert volna. Eszembe jutott, hogy valószínűleg ismeri, de nem sokat beszélgettünk a gyerekkorunkról, így nem igazán tudtam.

Amikor leparkolt egy normálisnak tűnő ház előtt, anélkül, hogy megvártam volna, hogy kinyissa az ajtót, kisurrantam a kocsiból. Épp akkor szálltunk ki, amikor Teagan és Jesse is beállt mögöttünk, és szintén leparkoltak.

Teagan szomorúan mosolygott, amikor Ford megfogta a kezem, és anélkül, hogy megvártuk volna a másik párt, elindultunk befelé.

Ford nem törődött a kopogtatással, csak kinyitotta az ajtót, és bevezetett a házba. Kiabálást hallottam hátulról, és felkészültem valamiféle verekedésre. Nem voltam jó a konfrontációban, vagy a vitákban. Ha kellett, meg tudtam állni a helyem, de általában elkerültem az ordibálást és a dühös embereket, mert nem igazán voltam ilyen.

De valami azt súgta, hogy ezt nem lehet elkerülni.

Fordnak ott kellett lennie Rocco mellett, és ha ez tényleg halálos ítélet volt Rocco bátyjának... nos, akkor semmiképpen sem mehettünk el. Még ha Rocco nem is akart a közelünkben lenni, vagy nem tudtunk semmit tenni, az, hogy Ford ott volt, hogy megmutassuk, hogy törődünk vele, jelenthetett neki valamit.

Egyenesen átsétáltunk a házon, és egy kerítés nélküli hátsó udvarra mentünk. Voltak más házak is a közelben, de egyik sem volt őrülten közel egymáshoz.

"Nem tudtam irányítani" - vicsorgott egy fickó, aki úgy nézett ki, mint Rocco, csak sötétebb hajjal és szélesebb vállakkal. Egyértelműen testvérek voltak. Rocco bátyja átkarolta Rocco vállát, és nehezen maradt talpon. A szeme alatti sötét karikák hatalmas zúzódásoknak tűntek, és még az udvar túloldaláról is láttam, hogy az arckifejezése őrült. "Nem én hoztam ezt a kibaszott döntést."

"Pihenésre van szüksége, James. Nem verekedésre!" Egy középkorú nő kiabált. "Menj innen!"

Egy középkorú férfi viharzott el mellettünk, és Ford olyan gyorsan és simán manőverezett ki az útjából, hogy észre sem vettem volna, hogy megvéd, ha nem figyelek annyira.

Rocco anyja átkarolta mindkét fiát, és hevesen megölelte őket.

"Túl fogunk jutni ezen" - esküdözött nekik. "Majd kitalálunk valamit, és túljutunk ezen."

Rocco bátyja felhorkant: "A társad elvesztésén nem lehet túljutni, anya. Ő volt az egész kibaszott világom."

Összeszorult a gyomrom a szavaiból áradó tiszta fájdalomtól.

Elliot odakocogott hozzánk, az arca vörös és izzadt volt, mintha futott volna vagy ilyesmi. Az arckifejezése komor volt.

"Most továbblép, és én egy életre el leszek baszva" - vicsorgott újra Rocco bátyja, majd megtántorodott.

Egy ötfős, nálunk néhány évvel idősebbnek tűnő srácokból álló csoport kocogott felénk. Egyikük egy kisbabát cipelt egy hátizsákos izében a mellkasán, és mindannyian olyan komoran néztek ki, mint Elliot.

Ford maga mögé húzott, és nem volt kedvem mellé lépni, hogy jobban lássam, mi történik.

A válla fölött azért bekukkantottam.

"Gyere, Oscar. Vigyünk haza" - mondta az egyik srác kinyújtott kézzel. Észrevettem, hogy a fickó a gyerekkel a csoport hátsó részében lóg, és hogy a többiek milyen lazán védelmező akadályt képeztek közte és Rocco bátyja között, akit nyilvánvalóan Oscarnak hívtak.

"Nekem nincs otthonom" - vicsorgott Oscar. "Kurvára elhagyott, és az én házamban lakik. Az övé, nem az enyém. Semmi átkozott dolog nem maradt a nevemre, vagy amiért élhetnék."

"Camnek és nekem van egy szabad szobánk" - mondta a férfi a bejáratnál, a hangja nyugodt volt, miközben közelebb lépett Oscarhoz. "És te a falkánk tagja vagy; tudod, hogy mindig a család része leszel."

Vad vicsorgás hagyta el Oscar ajkát, és ez közel sem hangzott emberi hangon. Nem mintha egyébként teljesen ember lett volna, de úgy hangzott, mint egy teljes farkasvicsorgás.

"Semmit sem jelent számomra a társam nélkül. Semmi." A háta megroppant, és összeesett. Rocco felemelte, és a fickó a kinyújtott kezével a másik karja alá bújt. Ő és Rocco leeresztették Oscart a földre, kitérve a repülő végtagok elől, miközben a férfi teste rúgkapált és küzdött, miközben összetört és újraformálódott.

Elborzadva néztem, ahogy Oscar üvöltött, vicsorgott és sírt, nyilvánvalóan fizikai, mentális és érzelmi kínok között.

Ujjaim megragadták Ford bicepszét, és az életemért kapaszkodtam.

"A francba" - suttogta Teagan onnan, ahol Jesse mögött állt. Ugyanúgy védte őt, ahogy Ford engem, bár oldalra kellett hajolnia, hogy a társa mögé lásson.

Az anyja térdre rogyott, a kezét a szájához emelte, miközben zokogott. Rocco mellé térdelt, a karja átölelte. A nő a férfira támaszkodott támaszként, de én nem tudtam levenni a szememet Oscar váltásának borzalmairól.

Nem tűnt... helyesnek.

Vérzett; nem lett volna szabad véreznie, nem igaz?

Amikor végre teljesen átváltozott farkasformájába, a farkas hátrahajtotta a fejét, és olyan fájdalmas üvöltést adott ki, hogy úgy éreztem, mintha egy kést döftek volna a hasamba.

A farkasom a felszínre tört, de Ford karjai mögé nyúltak, és szorosabban a hátához húzott, a testemet az övéhez szorítva.

A farkas elszállt az erdőbe, és észrevettem, hogy mind az öt másik srác, aki odarohant, szintén átváltozott, miközben Oscar is átváltozott. Vér azonban nem volt a bundájukon.

Elliot odasétált, rajta az Oscar falkájából való srác hordozója és babája. Nem vettem észre, hogy elsurrant volna, és elvitte volna a másik srác babáját, de volt értelme, hogy ő tette.

A falka egy család volt; ott kellett lenniük Oscarnak.

Rocco anyja felsírt az égre, és a férje - azt hiszem, James - visszajött a házukból.

Letérdelt mellé, a karjába rántotta, és hevesen átölelte.

"Az én kicsikém" - zokogta az asszony.

"Rendbe fog jönni, ugye?" Teagan suttogta.

Bár nem tudtam pontosan, mi történik, valami azt súgta, hogy nem így van.

"Nem, nem lesz" - mondta Jesse halkan.

Ford még szorosabban a hátához húzott.

Négy nő jött futva ugyanabból az irányból, ahonnan Oscar falkája korábban.

"Átváltozott?" - kérdezte az elöl álló, komoly arckifejezéssel.

"Igen" - mondta Elliot halkan.

A nők közül ketten könnyeket törölgettek a szemükből. Egy másik odakocogott Elliothoz, a baba után nyúlt, és átültették őt és a hordozót a nő mellkasára Elliot helyett.

"Mi Melodyval maradunk. Ti ketten várjátok meg, amíg a férfiak visszajönnek" - mondta az egyik síró nő a másik kettőnek.

A kisbabás lány és az, aki a parancsot adta, visszakocogtak abba az irányba, ahonnan mindannyian jöttek.

"És most mi lesz?" Teagan megkérdezte Jesset, a hangja alig haladta meg a suttogást.

"Megvárjuk, amíg Oscar falkája visszatér" - motyogta vissza.

"Nélküle." Ford halkan hozzátette.

A torkom megdagadt, és könnyek csípték a szemem. Megkérdeztem: "Csak mert a farkasa visszautasította őt?"

"Egy hím farkasnak mindig csak egy párja lehet" - mondta Ford halkan, és végül csak annyi időre engedte el a szorítását rajtam, hogy elém manőverezhessen. A hátam a mellkasához simult, miközben a karjai átkaroltak, és biztonságosan magához szorítottak.

Biztos voltam benne, hogy Ford és a többi srác át akartak menni Roccóhoz, hogy megöleljék vagy valami ilyesmi, de jelenleg a szüleivel kellett maradnia.

Elliot visszasétált hozzánk, és a maradék két nő leült a házzal szemben, jó messze oldalra Roccótól és a szüleitől. Egyikük sem mozdult, hogy bemenjen az erdőbe, és senki más sem tette.

Dax és Zed nem sokkal később megjelentek, tartalék takarókkal és kabátokkal a többieknek. Elliot vitt néhány kabátot Roccónak és a szüleinek, akik egymásba kapaszkodva vártak a néhány centis hóban a földön.

A mi kis csapatunk többi tagja mindannyian a veranda szélén ült, az éjszaka nagy részében csendben, velük együtt várakozva, bár mi megőriztük a távolságot.

Valamikor kora reggel Oscar falkája egyenként bukkant elő az erdőből.

Megszámoltam őket.

Egyet.

Kettő.

Három.

Négyet.

Ötöt.

Mögöttük az erdő elhallgatott.

A farkasok lehajtott fejjel sétáltak, mozgásuk lassú és szomorú volt.

Behunytam a szemem, amikor elkezdtek hátrébb húzódni, és Ford közelebb húzott magához, szorosabban átölelve.

Senki sem árulta el nekem vagy Teagannak a részleteket arról, hogy mi fog történni az erdőben, de nem akartam tudni. Ő sem kérdezte.

Az egyik srác, az, aki korábban Oscarral beszélt felemelt kézzel, odasétált Rocco családjához.

Újabb szörnyű sírás hallatszott, ahogy az anyja átkarolta a másik férfit, és a csupasz vállába zokogott.

Ahogy a falka volt, mindenki közel állt egymáshoz. Egy család voltak.

Rocco apja is hevesen átölelte a társát és a másik férfit, miközben Rocco csak egy lépést tett hátra.

Csak az arcának az oldalát láttam, de úgy tűnt... megdöbbent.

Nyilvánvalóan tudott arról, hogy bármi is fog történni a bátyjával az erdőben, de úgy képzeltem, hogy a szavak hallatán valami egészen másról van szó.

Vártunk, a falkánk szorosan egymás mellett lebegett, mintha mindenki próbálná megvédeni a másikat, miközben küzdött a késztetés ellen, hogy odamenjen, és heves öleléssel megragadja Roccót.

Még több idő telt el, mire Rocco és a szülei végre a ház felé sétáltak, Oscar falkatagjai pedig visszamentek abba az irányba, ahonnan érkeztek.

Ford csak annyi időre engedett el, hogy megölelhesse Roccót és a szüleit. Aztán újra átkarolt, és magához szorított.

Nem voltam biztos benne, hogy én támogatom-e őt, vagy ő támogat engem. Talán mindkettő.

A szülei elindultak a házukba, Rocco pedig kint várt, hogy beszélhessen velünk.

"Köszönöm, hogy maradtatok, srácok". Végigsimított kusza szőke haján. "Megyek, gondoskodom róla, hogy a szüleim egyenek valamit, aztán leheveredek a kanapéjukra."

"Majd én felhívom az iskolát helyetted" - mondta Elliot. "Én pedig beugrom a szüleid falkájához, hogy elmondjam nekik, mi történt.

"Átviszünk ételt" - tette hozzá Ford határozottan. "Ne aggódjatok a főzés miatt."

A férfi bólintott. "Köszönöm." Egy percre elszorult a szája, és a kézfejével a szemét súrolta.

A többi srác mind feléje indult, és egy hatalmas csoportos ölelésre zárkóztak fel hozzá. Soha nem voltam még ilyen nagy vagy ilyen közeli csoport tagja, de ez... különleges érzés volt.

Fontos.

"Húsz perc múlva jövünk kajával" - mondta Ford Roccónak, a hangja nem hagyott teret vitának.

Rocco bólintott, láthatóan küzdött, hogy visszatartsa a könnyeit.

Egy utolsó ölelés után mindannyian elváltunk.