Lola Glass - Tracked By the Beast - 23. Fejezet


 

23



Ford arckifejezése kővé dermedt volt, miközben vezetett, bal lábával a kocsi padlóját kopogtatta. Nem zavartattam magam rajta; Rocco bátyja valószínűleg neki is barátja volt, ha nem is testvére. De nem tudtam, mit mondhatnék vagy tehetnék, hogy segítsek rajta, ezért csak szorosan a kezét szorítottam a sajátomba, és csendben maradtam.

Megálltunk egy olyan autós gyorsétteremnél, ahol egészséges ételeket lehetett kapni, és egy szót sem szóltam, amikor Ford legalább háromszor annyi ételt rendelt, mint amennyit még három vérfarkas is meg tudott volna enni. Mindet a hátsó ülésre tette, miközben továbbra is a kezemet szorította.

Elhúzódott az autósbüfétől, és leparkolt az egyik parkolóhelyen, elengedte a kezemet, miközben a kormánykerék fölé hajolt, és a légzése akadozott, miközben durván nyelt.

Az ösztön azt súgta, hogy megkérdezzem, jól van-e, bár tudtam, hogy hülye kérdés, és nyilvánvalóan nem volt jól.

"Mit tehetek?" Suttogtam helyette.

"Nem tudom." A hangja durva volt, a fejét a kormánykerékre hajtotta. "Bassza meg az egészet."

A combjára tettem a kezem, tudtam, hogy nem engem szid. Még ha így is lenne, akkor is el tudnám viselni.

"Nem ezt érdemelte" - mondta Ford, halkan. "Általában azok a srácok a szemetek, akiket visszautasítanak. Akik bántalmazzák a társukat, fizikailag vagy verbálisan. Ennek nem... nem lett volna szabad megtörténnie. Kurvára nincs rá ok."

Kinyitotta a kocsi ajtaját, és letépte a biztonsági övét, mielőtt a parkolóban járkált.

Egy percig ott maradtam, ahol voltam, és őt figyeltem. A keze a fején volt, a hajába temetve, miközben a szeme az ég felé nézett, arckifejezése eltorzult. Nem tudtam, hogyan segíthetnék rajta, és nem volt mód arra, hogy elvegyem a fájdalmát.

De... amikor nekem fájt, ő mindig átölelt és átkarolt. És amikor átölelt, még ha a fájdalom meg is maradt, könnyebb volt elviselni.

Kicsatoltam a biztonsági övemet, kiszálltam a kocsiból, és a másik oldalra sétáltam. Az ajtóm nyitva maradt, és a kocsiban lévő szaros kaja kezdett kihűlni, de leszartam.

Odaléptem Fordhoz, lábujjhegyre álltam, és átkaroltam. Egy hosszú, hosszú pillanatra megmerevedett, ezért szorosabban szorítottam magamhoz.

A karjai végül átkaroltak, és megfordított, a kocsihoz szorított, miközben hevesen átölelt. "Szemétláda vagyok, hogy most még csak gondolok is erre, de mi van, ha a farkasod visszautasít engem?" Suttogta a nyakamba, a hangja kemény volt. "A falkámnak kellene..." Elakadt a szava, és nagyot nyelt. "Bassza meg."

Bár a természetes hajlamom az volt, hogy aggódjak miatta, tudtam, hogy Fordnak nem erre van szüksége. Félrelökve a saját félelmemet, határozottan mondtam: "A farkasom nem fog elutasítani; ő is ugyanolyan megszállottja neked, mint én. Nem tudjuk, mi volt köztük, de ők nem mi vagyunk. És mi jól vagyunk. Most csak összetartunk, és vigyázunk Roccóra, rendben?"

A vállamnak bólintott. "Sajnálom."

"Ne sajnáld. Senki sem lehet mindig erős, Ford. Mindannyiunknak szüksége van másokra."

Szorosabban átölelt. "Köszönöm, Ebb."

"Természetesen." Megszorítottam.

"Kihagyod az óráidat" - mondta, a hangja még mindig érdes volt. "Nem akarom, hogy az ösztöndíjadba kerüljön."

"Kezdek rájönni, hogy vannak dolgok, amikért érdemes elveszíteni az ösztöndíjat." Az ujjaim a nyaka köré nyúltak, és szorosabban magamhoz húztam. "De nem ez lesz az a dolog, ami miatt elveszítem az enyémet."

"Szeretlek" - mondta, és a szavai szinte csak egy lélegzetvétel voltak. "Tudom, hogy még nem tartasz ott, de szeretlek."

Fájt a szívem. "Azt hiszem, én is szeretlek. De nem vagyok benne biztos, úgyhogy ne..."

Az ajkai összeütköztek az enyémmel, kétségbeesetten és szűkölködve. A nyelvünk összeolvadt, a kezünk egymásba markolt, miközben csókolóztunk.

Egy perccel később elhúzódott. "Bocsánat. Szükségem volt erre."

"Ne kérj bocsánatot azért, mert szükséged van rám." Enyhén megszorítottam a bicepszét. "Vigyük vissza ezt az ételt Roccónak."

Ford biccentett a fejével, és mindketten visszacsúsztunk a kocsiba.

Visszafelé kicsit nyugodtabbnak tűnt, bár még mindig ugyanolyan erősen szorította a kezemet, mint néhány perccel korábban.

Egy zacskó kivételével az összes élelmiszert leraktuk. Egyikünk sem nézett a zacskóra; nem érdekelt, hogy végül mit eszünk.

Ford megkérdezte, hogy Rocco akarja-e, hogy maradjunk, de ő bevallotta, hogy egy ideig egyedül akar lenni, és megpróbál pihenni, így visszamentünk a lakásunkba.

Elliot küldött nekünk egy sms-t, hogy tudassa velünk, hogy Rocco szüleinek falkája egy-két hónapig etetni fogja őket, hogy legyen idejük megbirkózni vele, így nem kell aggódnunk amiatt, hogy újra etetni kell őket. És ez azt jelentette, hogy Rocco volt az egyetlen, akire gondolnunk kellett.

De... sok mindenre kellett gondolni.

Felvittük az ételt az ágyunkba, és útközben elfelejtettünk villát fogni. Amikor rájöttünk, mit tettünk, túl fáradtak voltunk ahhoz, hogy odamenjünk értük, így kölcsönösen úgy döntöttünk, hogy a kezünkkel eszünk. Nem ez volt a legjobb pillanatunk, de le se szartuk.

Miután befejeztük az evést, fehérneműre vetkőztünk, és csak öleltük egymást. Lehunytam a szemem, és sokáig hallgattam Ford szívverését, amíg azt nem suttogta: "Ebb?".

"Mmhm?" Mormoltam vissza.

"Mit fogunk neki mondani a folyosóról?"

Azonnal tudtam, hogy miről beszél.

Arról, hogy talán megszagolta a párját.

És miután elvesztette a bátyját a bátyja párja miatt... nos, nem voltam benne biztos, hogy egyhamar készen állna arra, hogy találkozzon vele, bárki is legyen az.

"Nem hiszem, hogy bármit is mondanunk kellene neki, hacsak nem tudjuk, hogy tudni akarja" - vallottam be végül. "Azok után, ami most történt..."

"Tudom. De azért nem akarok hazudni neki" - ismerte el Ford.

"Ez egy jó érv. Nem akarjuk, hogy úgy érezze, eltitkoltunk előle valamit; azt akarjuk, hogy bízzon bennünk."

Ford keze lágyan végigsimított a karomon. "Megvárjuk, amíg hazaköltözik, és akkor mondjuk el neki."

Enyhén bólintottam, az arcom enyhén a mellkasához simult. "Gyakran történik ez?"

"Nem, évente legfeljebb egyszer vagy kétszer. A legtöbb párválasztás sikerül."

"Jó." Lehunytam a szemem. "Nem tudom, hogy tudok-e aludni."

"Én sem tudom, hogy tudok-e" - ismerte el. "Amikor egy farkas úgy dönt, hogy a Kergetésnek egy visszautasítással véget vet, nem engedi, hogy a fickó, aki vadászott rá, valaha is újra hozzáérjen; fizikailag átveszi az irányítást, hogy megakadályozza, hogy ez megtörténjen. Minden alkalommal, amikor lehunyom a szemem, látom, ahogy rémülten távolodsz tőlem, ahogy a farkasod elkezdi átvenni az irányítást."

Sóhajtottam, és még feljebb húztam magam Ford testén. "Sajnálom. Ez soha nem fog megtörténni, de megértem, miért félsz tőle."

Őszintén szólva engem is megijesztett egy kicsit.

Az a tény, hogy a farkasom olyan döntést hozhat, ami esetleg Ford életének végét jelentheti, és nekem talán nincs beleszólásom? Félelmetes volt.

Nem akartam tudni, mi történt... de ugyanakkor úgy éreztem, tudnom kell, hogy tisztában legyek azzal, mi történhet esetleg Forddal.

"Mi történt odakint?" Suttogtam neki.

"Láttad a vért, amikor átváltozott?" Ford motyogta.

Bólintottam.

A keze végigsimított a karomon. "Ez akkor történik, amikor az ember átadja magát a farkasnak. Ebből nincs visszatérés. Teljesen állativá válsz. A falkának addig kell követnie a farkast, amíg ki nem derítik, hogy erőszakossá vált-e, és ha igen, akkor véget kell vetniük az életének a többi ember és farkas biztonsága érdekében."

"Mi van, ha nem erőszakos?" Suttogtam.

"Akkor elengedik."

Könnyek csípték a szemem.

Biztosra vettem, hogy meghalt.

"Melyik történt Rocco bátyjával?"

"Nem tudom. A falka hímjei ezt sosem osztják meg egymással, mert akárhogy is, az embernek annyi."

A könnyeim Ford mellkasára csorogtak, és ő közelebb ölelt hozzám. "A mi falkánkban ez nem fog megtörténni" - motyogta. "Nem fogom hagyni."

"Épp attól féltél, hogy velünk is megtörténik!"

"Tudom, hogy nem vagyunk ugyanott, ahol ők voltak, Ebb. Egy év telt el, és a farkasa még mindig nem érezte magát elég magabiztosnak ahhoz, hogy megharapja őt; mindenki tudta, hogy nem jönnek ki jól egymással. Nekünk nyilvánvalóan nincs ilyen problémánk. Ha a farkasod magabiztos lesz bennem, meg fog harapni. De ő egy béta, úgyhogy időbe telik neki, míg eljut odáig. Ez normális."

Összeszorítottam a szemem. "Mi volt Oscar?"

"Egy szigma." Halk szünet következett. "A legtöbb farkas, aki ilyen helyzetbe kerül, szigma. Szóval ha valaki miatt aggódunk, akkor az Zed legyen az."

"Mi lenne, ha most nem aggódnánk senki miatt, aki még nem találkozott a párjával, kivéve Roccót?" Suttogtam.

Bólintott, de hallgatott.

Valami azt súgta nekem, hogy Ford olyan valaki, aki mindenkiért aggódna, függetlenül a párzási helyzettől.

A keze a hátamra vándorolt, és fel-le simogatott ott. Valamikor kigombolta a melltartómat, hogy jobban hozzáférjen, de az érintése sosem vált szexuálisvá.

Kicsit később végül elbóbiskoltam, és bár a szívem fájt Rocco miatt, hálásabbnak éreztem magam, mint valaha a férfiért, aki a karjaiban tartott.