Lola Glass - Tracked By the Beast - 24. Fejezet


 

24



A következő hónap homályosan telt, a szabadidőnk nagy részét Roccóval és a falka többi tagjával töltöttük, extra hosszú vacsorákat tartva, amelyeken mindenki igyekezett a lehető legnormálisabbá tenni a dolgokat. Rocco sokkal csendesebb volt, mint a szokásos tréfamester énje, és valahányszor Forddal megpróbáltuk kettesben hagyni, hogy beszéljünk neki a folyosói szaglásos dologról, mindig kitalált valami kifogást, és elment, mielőtt megtehettük volna.

Persze nem hibáztattam érte; mindenki másképp dolgozza fel a traumát és a veszteséget. Végül majd meghallgat és ha tenni akart valamit, akkor meg is teszi.

Forddal továbbra is jártunk az óráimra, bár ő is kicsit csendesebb volt. Őszintén szólva, azt hiszem, mindannyian azok voltunk. Ami Rocco bátyjával történt, megrémített minket, és ettől még törékenyebbnek éreztük az életet.

Én és Ford is kevésbé voltunk kanosak. Kicsit hancúroztunk, hetente egyszer-kétszer, de mindketten próbáltuk feldolgozni a látottakat.

És őszintén szólva, minél tovább tartott anélkül, hogy a farkasom döntést hozott volna, annál jobban féltem, hogy nem Fordot választja.

És ha nem Fordot választja... nos, elég biztos voltam benne, hogy az összetörne engem.

A dolgok könnyebbé váltak az Oscar halála utáni második hónapban. Rocco továbbra is távolságtartó és csendes maradt, de Forddal elkezdtünk nyíltabban beszélgetni, és újra elkezdtünk hetente egyszer-kétszer randizni. Minden este mesélt a könyveiről, és még egy csomó titkos könyvborítót is megmutatott, amit a számítógépén tárolt a következő néhány kiadványához.

A félévem az Oscar halála utáni harmadik hónap közepén ért véget, és mielőtt visszamentem volna Moon Ridge-be, be kellett ugranom a régi kollégiumi szobámba, hogy összeszedjem azt a néhány dolgot, amit ott hagytam, és Delnél hagyjam a régi kollégiumi kulcsaimat.

Teagan és én egy csomaggrillezést terveztünk a félév végének megünneplésére, mivel elolvadt a hó, és elég szép volt ahhoz, hogy kabát nélkül is kint együnk, de ez csak néhány óra múlva volt.

"Fel kéne hívnunk" - figyelmeztettem Fordot, miközben az utolsó vizsgám után visszasétáltunk a kocsijához. A farkasom nem volt elragadtatva attól, hogy elég hosszú időre elszakadtam Fordtól, hogy letegyem a vizsgákat, de szerencsére megengedte. Egészen biztos voltam benne, hogy elég jól teljesítettem ahhoz, hogy megtartsam az ösztöndíjamat, de ezt csak az idő fogja megmondani.

"Az elég szar lenne, ha kiderülne, hogy a barátaid tudják, hol lakik a párod - ellenkezett Ford.

"Így is túl sokáig tartottuk magunknál az információt. Kerül minket, amit megtehet, de ezt nem tarthatjuk tovább titokban. Hívd fel, vagy én hívom fel."

Ford grimaszolt, de felkapta a telefonját. Kihangosította, és az ujját az ajkához emelte, hogy azt mondja, maradjak csendben. Mimikailag összezártam a számat, és a láthatatlan kulcsot vágtam hozzá, miközben a telefon csörgött. Úgy tett, mintha elkapná, a mellkasához szorította, mintha tőr lenne a szívében.

Felhorkantam, de elvágtam magam, amikor a csörgés abbamaradt.

"Halló?" Rocco kimerültnek tűnt.

A szívem fájt érte.

"Szia, haver." Ford olyan pillantást vetett rám, amelyből kiderült, hogy ez az én hibám. Bár nem volt gond, hogy magamra vállalom a felelősséget. "Emlékszel arra a napra néhány hónappal ezelőtt, amikor segítettél Ebony cuccait átvinni hozzám?"

"Persze. Elvesztettél valamit? Nem emlékszem, mi volt egyik dobozban sem."

Mintha Ford, a szervező elveszíthetne bármit is, soha.

"Nem, nem vesztettünk el semmit. Aznap a folyosón éreztél valamit. Emlékszel?"

"Igen. Légfrissítő. Jó illata volt." Most Rocco csak bosszúsan hangzott. "Nem csinálhatnánk ezt később?"

"Amikor először voltam Tea és Ebony szobájában, Ebb nem volt ott, és nekem is légfrissítő illata volt. Akkor egyedül én éreztem az illatát, ahogy te is aznap."

Hosszú, elnyújtott szünet következett.

"És ezt csak most mondod el nekem?" Rocco hangja feszült volt.

Ford hátrahajtotta a fejét az ülésnek. "Aznap volt, amikor..." - elakadt, nem akarta befejezni a mondatot. "El akartam mondani neked, miután befejeztük az összes doboz elszállítását, de felhívtak téged."

Újabb csend következett.

Sokkal több.

Ford végül azt mondta: "Halló?"

"Itt vagyok." Rocco nem tűnt boldogabbnak. Ha valami, akkor csak rosszabbul hangzott. "Most nem akarok társat. Biztos vagyok benne, hogy megérted. Talán néhány év múlva jobban fogom érezni magam, és meggondolom magam. Tudni fogom, hol kezdjek el keresgélni, ha ez valaha is megtörténik. De figyelj, nekem most mennem kell. Mondd meg Teának és Ebony-nak, hogy sajnálom, hogy nem tudok elmenni a grillpartijukra". Letette a telefont.

Ford felsóhajtott, és a telefont a köztünk lévő pohártartóba ejtette. "Ez jobban ment, mint vártam."

Felemeltem egy szemöldököt. "Hogy is mehetett volna rosszabbul?"

"Mondhatta volna, hogy egy szemétláda vagyok, amiért titokban tartottam, és azt mondta volna, hogy húzzak a picsába."

Ez igaz.

"Rendben, nos, megpróbáltuk. Pár hónap múlva, amikor már jobb passzban lesz, majd bosszantom emiatt."

Ford bólintott, és elindultunk felfelé a lépcsőn.

Bár már kitaláltam, hogyan akadályozzam meg, hogy a farkasom átvegye az irányítást, és megpróbálja kitépni bárki torkát, még mindig ideges lett, ha Ford sok más nő közelében volt, így nem lepődtem meg, hogy jelezte a jelenlétét, amikor egy csomó más nő nevetését hallottuk a folyosómról.

Ford keze elhagyta az enyémet, hogy a vállam köré fonódhasson, így jelölve meg, hogy az övé vagyok, miközben egy csoport nevető lány felé közeledtünk.

"Nézd, a szabályok azok szabályok" - mondta Del, és az arca egyre vörösödött, miközben a kezét az oldalához csapta. "Tartsd tiszteletben őket, vagy húzz a picsába a koleszomból!".

"Madeline" - ugatott egy nagyképű férfihang.

Megpördült, és én megpillantottam Sterlinget, a seggfejet, aki a férfi párja volt. "A folyosóigazgató szeretne beszélni veled."

Valamit motyogott az orra alatt, ami nagyon úgy hangzott, mint: "A francba".

Újabb szó nélkül megfordult, és elindult a folyosón.

Az ajkamba haraptam, miközben néztem, ahogy elmegy. Még mindig tartoztam neki egy extra köszönettel, amiért bemutatott a videós barátjának, és amiért segített nekem a Reed-ügyben a félév elején. Ráadásul oda kellett adnom neki a kulcsaimat, és el akartam köszönni tőle. Tudtam, hogy másnap a diplomaosztón fog járni, miután befejezte a diplomáját.

Forddal besurrantunk a szobámba, összepakoltuk a holmimat, amiket néhány hónapja hagytam ott, arra az esetre, ha a kollégiumban kellene éjszakáznunk, vagy bármi másra. Ez csak néhány percig tartott, aztán még egyszer utoljára megnéztem a szobát, amely életem következő fejezetének kezdete volt.

Ha nincs ez a szoba, soha nem találkoztam volna Teagannel. És ha Teagan nem lett volna, soha nem találkoztam volna Forddal. Szóval nagyon örültem, hogy pont abban a kollégiumban kötöttem ki, pontosan a megfelelő időben.

Lekapcsoltam a villanyt, és kiléptem a folyosóra, miközben Ford vitte a cuccainkkal megtömött hátizsákot.

Elkaptam a kezét, és Del szobája felé rángattam. Nem volt túl messze a folyosó végén, és tudtam, hogy talán még mindig a folyosóigazgatóval beszélget, de azért bekopogtam, aztán vártam.

Nem válaszolt senki.

"A fenébe" - sóhajtottam.

"Mi a franc?" Del a hátam mögül kérdezte, a frászt hozva rám.

Megpördültem, a kezem a mellkasomra téve, miközben a szívem hevesen kalapált.

"A francba!" Kiáltottam fel. "Ne lopakodj így az emberek után!"

A lány egy bocsánatkérés nélküli vigyort villantott rám. "Bocsánat."

Felvontam rá a szemöldökömet, mire ő kinyitotta az ajtót, és intett, hogy Ford és én jöjjünk be.

"Mindent összepakoltál?" Ellenőriztem, miközben körülnéztem a szobájában. Minden bőröndökben, zsákokban és szemeteszsákokban volt. A kocsija nem volt nagy, így arra gondoltam, hogy a dobozokat csak azért felejtette el, hogy mindent betuszkolhasson.

"Igen." A "n"-re pattintotta az ajkát.

"Hova mész?"

"Eh." Megvonta a vállát. "Addig vezetek, amíg el nem romlik a kocsim. Valószínűleg nem jutok messzire. Talán egy állammal arrébb?" A hüvelykujjával északra mutatott.

Fintorogtam. "Nincs családod, akinél lakhatsz, amíg kitalálod, mi legyen?"

Del és én barátok voltunk, de mivel két évvel előttem járt, és teljesen más szakra járt, sosem álltunk közel egymáshoz.

"Nem. A szüleim eléggé granolák; valahol kint élnek a földön. Azt mondták, ha főiskolára akarok menni, és az embernek akarok dolgozni, akkor magamra maradok. Ezért van ez a szaros RA munka." A kollégiumi szoba felé mutatott.

"Te is ösztöndíjas voltál?"

A lány ajkai felfelé görbültek. "Igen. Zenei ösztöndíjjal. De egyik professzornak sem volt sok kapcsolata, úgyhogy egyelőre nincs állásom. De majd kitalálok valamit; mindig kitalálok valamit."

Fájt a szívem érte. "Gyere, maradj velem és Forddal."

Az ujjai azonnal az enyémre szorultak, és tudtam, mire gondol.

Rossz ötlet.

Rohadt rossz ötlet.

De már mondta, hogy nem hibáztatja a vérfarkasokat, amiért titokban tartják magukat, ha valóban léteznek, szóval mennyire lehet rossz, ha megtudja az igazságot?

"Nem. Nem vagyok nagy rajongója ennek az öreg "megosztani egy helyet a szerelmespárral" dolognak. A dolgok, amiket láttam." Megborzongott.

Csalódottan, de bólintottam. Tényleg nem akartam, hogy egyedül legyen. Jó volt hozzám, és azt kívántam, bárcsak én is segíthetnék neki. "Legalább eljöhetnél a grillezésre, amit Teagan és én rendezünk Moon Ridge-ben. Nem lesz nagyszabású, de lesz ingyen kaja és valószínűleg egy-két focimeccs is. Te választhatod ki a zenét..."

Drámaian felsóhajtott. "Rendben, tudod, hogy nem utasíthatom vissza az ingyen kaját. Elküldöd nekem az infót?"

"Megígértem" - ígértem. "Lehozhatunk neked néhány dobozt?"

"Nem. Addig maradok, amíg ki nem rúgnak, szóval van még két napom" - kacsintott rám. "Azért köszi."

"Persze." Rávillantottam egy mosolyt, és hagytam, hogy Ford az ajtó felé rángasson. "Nemsokára találkozunk."

"Szia." Intett, aztán becsukta mögöttünk az ajtót, ahogy lecsúsztunk a folyosón.

"Ebb..." kezdte Ford.

"Pontosan tudom, mit akarsz mondani, és nem akarom hallani" - figyelmeztettem. "Senki sem fog szőrösködni a grillezésemen, és Del nem az a flörtölős típus. Beugrik, eszik egy kis kaját, és elkacsázik, amikor senki sem látja."

Nem tűnt boldognak, de bólintott. "Rendben."

Becsusszantunk a kocsiba, és elindultunk vissza Moon Ridge felé.