Lola Glass - Tracked By the Beast - 3. Fejezet

 


3



Egy hosszú pillanatig bámultam a farkast.

Ford.

Furcsa volt rá úgy gondolni, mint ugyanarra a szexi srácra, akit hónapok óta szemérmetlenül lestem. Minden alkalommal, amikor Teagan és én találkoztunk a szendvicsboltba jött Teával, Jessevel és még néhány másik sráccal, még akkor is, ha a srácok a saját asztaluknál ültek, és egymás között beszélgettek, amíg mi beszélgettünk.

Korábban soha nem köszöntünk egymásnak, és nem néztünk egymás szemébe - gondolom, ez volt az oka annak, hogy ez az egész "társ" dolog egyáltalán elkezdődött.

Talán az, ahogyan korábban vonzódtam hozzá, a kettőnk közötti közelgő farkas dolog jele volt, és én csak nem vettem észre.

Nem tudtam, de most, hogy pár percig egyedül voltam a farkassal, már nem aggódtam, hogy megtámad.

"Fordulj meg" - mondtam neki, és megforgattam az ujjamat.

Megpördült, és simán leült a padlóra, háttal a zuhanyzónak. Csinos dolog volt, csupa csempe, két zuhanyfejjel és valamiféle technikai billentyűzettel előtte. Levetkőztem a csempefalak mögé, hogy a farkas ne lásson meg, aztán szolid öt percet töltöttem azzal, hogy rájöjjek, hogyan kell működtetni azt az átkozott zuhanyt. Könyvmoly voltam, nem műszaki okos.

Amikor végre elindítottam a vizet, az nagy győzelemnek tűnt.

Kikukkantottam a zuhany alól, hogy megbizonyosodjak róla, hogy a farkas még mindig ott van, ahol hagytam. Persze, nem úgy nézett ki, mintha megmozdult volna.

Mégis megpróbáltam gyorsan cselekedni. Nem akartam, hogy kíváncsi legyen, vagy ilyesmi.

A víz alá léptem, és szemügyre vettem két, a zuhanyzó egyik falába épített polcot. A legfelsőn a kedvenc márkám samponja és kondicionálója volt, mellette egy férfi tusfürdővel. Az alsóban a szokásos női márkájú sampon, kondicionáló, tusfürdő és borotva volt. Ismertem a márkát, és tetszett az illata. De nem rajongtam a feszes fürtjeimre gyakorolt hatásáért.

Nem akartam különösebben hajat mosni Ford házában, de mivel a halálom valószínűbbnek tűnt, amíg még mindig Reed bűze volt, megmostam a hajam.

Nem a lányos cuccal; Fordéval.

A lányos tusfürdőt azért használtam, mert nem akartam egész nap szaglászva járkálni, és furcsán érezni magam miatta.

Mielőtt kiszálltam volna a zuhany alól, betekertem magam egy törölközőbe, és hallottam, hogy Tea mozog odalent. Úgy hangzott, mintha beszélgetne valakivel, és reméltem, hogy nem hozta vissza a vérfarkas barátját.

Még mindig nem tudtam felfogni, hogy igazam volt, és ő tényleg vérfarkas volt.

Amikor először láttam a videót, amelyen Jesse kutyává - farkassá - változik, azt hittem, hogy photoshoppolták.

Aztán rájöttem, hogy ismerem a kutyát.

Amikor rájöttem, hogy a férfit is ismerem, lehetetlen volt tagadnom, hogy a videónak van valami igazságtartalma. Delnek, a tanársegédemnek volt egy barátja, aki videográfiát tanult egy másik egyetemen, így elküldtem neki. Szerinte a videó valódi volt - ami csak egy újabb szög volt a koporsóban.

A vérfarkasok léteztek.

Az emberek nem voltak egyedül.

És most...

Én voltam a társa.

Bármit is jelentsen ez valójában.

Amennyire Teagan szavaiból kivettem, ez alapvetően olyan volt, mint egy férj vagy feleség.

És én nem akartam egy átkozott farkas felesége lenni, még akkor sem, ha a tudat, hogy a vérfarkasok ugyanolyan valóságosak, mint amilyennek sejtettem, józanabbnak éreztem magam, mint hetek óta bármikor.

"Ebony" - kiáltotta Tea, és lépéseket hallottam a lépcsőn. Körülnéztem, hátha találok valamit, amivel megvédhetném magam, de nem találtam semmit.

"Ruhákat teszek neked az ágyra. Biztos vagyok benne, hogy minden túl rövid lesz, mivel olyan rohadt magas vagy, de gondoltam, hogy inkább egy crop-topot és egy capririt választanál tőlem, mint Ford cuccait."

Ebben igaza volt.

Azért nem köszöntem meg neki; még mindig segített a többi vérfarkasnak egy autóhoz vezetni és elvinni az otthonomból.

Vissza kellett találnom az utat; másnap órám volt, amire be kellett mennem. A jegyeim nem voltak olyan jók, mint amilyennek lenniük kellett volna, miután hetekig a videó megszállottja voltam, próbáltam kitalálni, hogy Jesse tényleg vérfarkas-e, és hogy elmondjam-e Teagannek a gyanúmat vagy sem.

Aggódtam érte, nem aludtam érte... a pokolba is, életemben először kaptam hármast egy dolgozatra, mert annyira féltettem az életét. Pedig egész idő alatt nem csak együtt élt egy vérfarkassal... hanem az is volt.

A világ, amiben éltünk, nagyon, nagyon el volt cseszve.

És ha léteztek vérfarkasok, akkor mi volt még odakint? Vámpírok? Szellemek? Egyszarvúak? Koboldok? Teagan más természetfeletti lényeket is említett.

A gondolatra végigfutott a hátamon a borzongás.

Őszintén szólva, nem aludtam úgy, ahogy kellett volna.

Oké, egyáltalán nem sokat aludtam.

Most, hogy tudtam az igazságot, úgy tűnt, hogy az elvesztegetett alvás a volt szobatársamra pazaroltam.

És őszintén szólva, eléggé ki voltam akadva emiatt, nem mintha elmondtam volna neki. Nem akartam megbántani, és volt rá esély, hogy szükségem lesz rá, amikor megpróbálok eligazodni ebben az új, elcseszett világban, amibe belerángattak.

Amint tudtam, hogy elhagyta a szobát, felkaptam a ruhákat, amelyeket Tea az ágyon hagyott. Ford a fürdőszobában várakozott, úgy tűnt, feltételezi, hogy visszajövök.

Izgalom árasztott el.

Nem lett volna esélyem elmenekülni, mielőtt elég hangosan üvölt, hogy Tea meghallja, de legalább nyugodtan felöltözhetek.

Miután becsaptam magunk között a fürdőszoba ajtaját, az ágyra dobtam a törölközőmet, és felkaptam a melltartót és az alsóneműt. Tea és én nem hordtunk ugyanolyan méretet semmiben, így arra gondoltam, hogy az ő cuccai egyáltalán nem fognak rám passzolni.

Meglepetésemre találtam egy új, egyszerű, fekete, címkével ellátott alsóneműt, és egy hozzá illő sportmelltartót. Nem voltak puccosak, de nyilvánvalóan nem hordták őket korábban. És ettől egy kicsit jobban éreztem magam a helyzettel kapcsolatban, mert emlékeztetett arra, hogy a vérfarkasok nem csak szörnyek. Ők is emberek voltak.

Valahogy úgy.

Legalábbis emberi érzelmeik voltak.

Mielőtt beleléptem volna az alsóneműbe, egy súlyos, visszhangos puffanás hallatszott, amit egy recsegő hang követett.

A fürdőszobaajtó befelé csapódott, a fa szó szerint darabokban tört le onnan, ahol még mindig a falba volt csavarozva.

Az ajtó leszedett része lezuhant, a padlóra zuhant, és csak néhány centire landolt a lábamtól.

Ford kilépett, szőrös arca dühös fintorba torzult, ahogy a fürdőszobaajtó fölé lépett. Amikor elém lépett, megállt.

A feje felfelé billent, és a tekintetünk összeakadt.

"Te betörted a saját ajtódat" - mondtam neki, kissé megdöbbenve azon, hogy az a fadarab milyen közel járt ahhoz, hogy eltaláljon.

Farkasos vigyorral nézett rám, mielőtt odalépett hozzám, és beleszagolt a köldökömbe.

Annyira meglepett a mozdulat, hogy nem löktem el magamtól.

Lassan körbejárt körülöttem, és időnként megnézett, és az orrával megbökdösött. Próbáltam ellökni magamtól az arcát, de nem mozdult, így végül feladtam, és hagytam, hogy körbejárjon, és azt szaglászza, amit akar, miközben felhúztam a bugyimat és a melltartómat.

Amíg az orra nem ment az ágyékom közelébe, addig minden rendben volt. Többnyire.

Többnyire, mert biztos voltam benne, hogy Ford még mindig a farkasban volt valahogy. Azt hittem, Tea mondott valamit arról, hogy a farkasok nem tudnak kommunikálni az emberekkel, akikkel megosztják a formájukat, és fordítva.

"Gyerünk, Ebony. Van miről beszélnünk!" Teagon kiabált a lépcső aljáról.

Befejeztem az öltözködést, és nehéz sóhajjal elindultam lefelé, hogy beszéljek vele.