Lola Glass - Tracked By the Beast - 4. Fejezet

 


4



"Fel kell hívnod Reedet" - mondta Tea, miközben elém tartotta a telefonját.

A tekintetem a készülékre meredt. Néhány éves volt, és határozottan látott már jobb napokat is, de Tea eléggé fukar volt, ha ilyen dolgokról volt szó. Tudtam, hogy halálra dolgozta magát, hogy megengedhesse magának az étkezést, és együtt éreztem vele...

De csak egy kicsit.

Mindketten hasonló körülmények között nőttünk fel: egyedülálló anyák, akik a számlák kifizetéséért küzdöttek. De ahol az ő anyja azért küzdött, mert tanár volt, és szart sem kerestek, ott az én anyám azért küzdött, mert évek óta beteg volt.

Sikerült annyit dolgoznia, hogy még a legrosszabb időkben is meg tudta tartani az állását, és a munkája elég jó biztosítást nyújtott ahhoz, hogy az orvosi számlák nagy részét kifizesse. És amikor néhány héttel az érettségim előtt meghalt, örököltem a házat, amit még a születésem előtt kifizetett.

Még a maradék orvosi számlák kifizetése után is, a ház eladásából több mint elég pénzt kaptam a főiskolára. Óvatosan bántam a pénzzel, de nem annyira, hogy ne frissítettem volna a telefonomat két-három évente.

"Nem hívom fel." Mondtam neki, és a tekintetemet visszaemeltem rá. "Ha odaadod nekem azt a telefont, hívom a zsarukat."

Valószínűleg csak el kellett volna vennem a telefont, és hívnom kellett volna a zsarukat, de tekintve, hogy a vérfarkasos videót a rendőrség máris lesöpörte, elég biztos voltam benne, hogy a kormány is benne volt az egész vérfarkasos titokban.

Sóhajtott egyet. "Kösz a figyelmeztetést, azt hiszem."

Megfordította a kezében a telefont, megnyomott néhány gombot, mielőtt a füléhez emelte. Néhány lépést hátrált, nekitámaszkodott a konyhaszekrénynek, és várt egy percet, mielőtt megszólalt.

A karomat a mellkasom előtt összefonva.

"Szia, Reed, Tea vagyok" - mondta, majd szünetet tartott. Az arca összeráncolta magát. "Teagan Foch? Ebony régi szobatársa? Legalább hússzor beszéltünk személyesen."

Újabb szünet.

Bosszúsnak tűnt, amikor újra megszólalt. "Mindegy; Ebony telefonja elromlott, ezért megkért, hogy hívjalak fel, és szóljak, hogy végeztetek. Találkozott valakivel, aki dögösebb, és szebb, és tisztább, és..." Rám pillantott, majd Fordra, és az ajkai gonoszul íveltek fel. "És nagyobb farka van. Úgyhogy ne fáradj azzal, hogy újra felhívd, még akkor se, ha már megjavították a telefonját."

Felhorkantam, Tea pedig győzedelmes vigyorral az arcán letette a telefont. "Tényleg?" Kérdeztem szárazon.

"Én egy vérfarkas vagyok. Mindannyian láttuk már egymást meztelenül valamikor, szóval igazolhatom az állítást." Megvonta a vállát. "És az a fickó amúgy is egy igazi seggfej. Nem tudom, miért feküdtél le vele ilyen sokáig."

Vad morgás szabadult ki Fordból, én pedig egy apró, furcsa hanggal elugrottam tőle. Az oldalát az enyémhez tolta, hozzám simult.

"Te egy seggfej vagy, Ford" - állapította meg Tea.

A szemöldököm felszaladt, és rám pillantott.

"Értik, amit mondasz; a farkasok értik. Mondtam neked, okosabbak, mint gondolnád. Figyelj." Átment a szobán, és leguggolt Ford elé, hogy a tekintetük egy szinten legyen. "Megijeszted Ebony-t. Ha azt akarod, hogy kedveljen, kedvesebbnek kell lenned. Nem tudott rólad, amikor elkezdett Reeddel lógni, és most már vége a dolgoknak köztük, úgyhogy nem kell aggódnod miatta. Légy kedves."

A kioktatásnak egy orrba bökéssel vetett véget.

A férfi félszegen csattogtatta a fogait, mire a nő vigyorogva rávigyorgott, mielőtt ugyanilyen arckifejezéssel felnézett volna rám, majd újra felegyenesedett. "A srácok gonoszabbul viselkednek, mint amilyenek valójában. Mind magányosak, és én vagyok az első csaj, akivel igazán időt töltenek. Szóval keménynek és gonosznak tettetik magukat, de valójában csak nagy cukiságok."

Gúnyolódtam. "Igen, az a szörnyeteg egy aranyos kislány."

Tea egy másodpercig elgondolkodva nézett, aztán kinyújtotta a kezét. "Tessék. Add ide az egyik gyűrűdet."

Anyám eljegyzési gyűrűjét viseltem a jobb kezem gyűrűsujján, és egy másik régi gyűrűjét a mutatóujjamon. A jegygyűrűje a bal hüvelykujjamon volt. Anyám imádta a gyűrűit, és ezek voltak az egyetlen olyan tárgyak, amelyeket örököltem, és amelyeket magammal vihettem, amikor főiskolára mentem.

Ahelyett, hogy átadtam volna az egyiket, Teaganra pillantottam.

"Nem fogom elveszíteni. Csak mutatni akarok neked valamit." Meglengette a kezét.

Valami ostoba, ismeretlen okból felsóhajtottam, és lerántottam a gyűrűt a mutatóujjamról.

A három közül ehhez ragaszkodtam a legkevésbé.

Teagan a kanapéra dobta. "Ford, hozd ide."

Olyan száraz pillantást vetett rá, hogy majdnem megint felhorkantam.

"Gyerünk, te szemétláda. Mutasd meg neki, hogy törődsz vele. Hozd ide."

Amikor nyilvánvaló dacból hasra esett a padlón, tényleg felhorkantam.

Nem kellett volna viccesnek lennie.

Úgy értem, csapdába estem. Egy vérfarkas.

Egy olyan, aki azt hitte, hogy a párja vagyok.

De... rohadtul vicces volt.

Teagan elkeseredetten sóhajtott egyet, és rám nézett. "Kérd meg, hogy hozza el neked a gyűrűt."

"Nem úgy néz ki, mint aki bárkinek is akar szerezni valamit."

Megforgatta a szemét. "Csak bízz bennem."

Fordra vetettem egy pillantást, és azon kaptam magam, hogy máris engem néz.

A belső dühöm arra ösztökélt, hogy utasítsam vissza a kérését, csak azért, mert segített a vérfarkasoknak elrabolni engem a sub shopból.

De... kíváncsi voltam.

Csak egy kicsit.

Így hát megkérdeztem. "Ford, elhoznád a gyűrűmet?"

Egy pillanatig sem habozott.

Csak simán felállt, átugrott a kanapé háttámláján, majd visszaugrott. Amikor visszatért, óvatosan a fogai között tartotta a gyűrűt. Az átkozott még csak nem is nyáladzott, mert olyan óvatosan bánt vele.

Kinyújtottam a kezem, és ő a tenyerembe helyezte.

Aztán megnyalta a csuklómat.

Élesen belélegeztem, és egyszerre elszakítottam tőle a kezemet. A gyűrűm kiesett a kezemből, ahogy megmozdítottam, de Ford simán elkapta a fémet.

"Ez meg mi a fene volt?" Teára néztem.

Megvonta a vállát. "Egy farkascsók. A farkasok nyalnak, hogy kimutassák a szeretetüket. Nem emlékszel, hogy Jesse mennyire megnyalt, amikor az egyik este a kollégiumi szobánkban voltam?"

"Nem. Próbáltam nem felvenni a szemkontaktust a hatalmas seggű kutyáddal, mert attól féltem, hogy megpróbál megenni" - morogtam.

Ő is vigyorgott. "Hidd el, az egyetlen, akit meg akar enni, az én vagyok."

Pislogtam a viccre - ami vagy szándékosan, vagy akaratlanul mocskos volt.

Tea esetében néha nehéz volt eldönteni. A humorérzéke kissé furcsa volt.

"Ha már az ördögről beszélünk." A garázsajtó felé lépkedett, éppen mielőtt hallottam volna, hogy az elkezd emelkedni. Ford elém lépett, még mindig óvatosan a szájában tartva a gyűrűmet.

A vádlim mögötti lépcsőre mutattam. "Tedd oda."

Nem vett rólam tudomást.

"Tedd oda, kérlek?" Megpróbáltam.

"Úgy tesz, mintha nem értene, ha ezzel közelebb kerülhet ahhoz, hogy megérintsen vagy megnyaljon téged" - kiáltotta Tea a válla fölött. Az ajtó becsukódott mögötte, majd eltűnt a garázsban.

A farkasra pillantottam. "Nem adod oda a gyűrűmet, hacsak nem hagyom, hogy megnyalj?"

Lassan pislogott.

Nem voltam benne biztos, hogy ez egy igen, vagy egy nem, vagy egy "Nem értelek meg", de tekintve, hogy épp most hozta el az átkozott gyűrűmet, inkább az első kettő közül az egyik felé hajlok.

"Rendben. Add vissza a gyűrűmet, és egyszer megnyalhatsz itt." Összezártam az öklömet, és a kézfejemre mutattam. Semmi szexi nem volt abban, ha a kézfejemet nyalogatják, úgyhogy bármikor megalkudtam volna ezzel. "De előbb a gyűrű."

A másik kezemet kinyújtotta, és ő simán beleejtette a gyűrűt, mielőtt végignyalogatta a teljes kézfejemet.

És az biztos, hogy abszolút semmi szexi nem volt benne.

Szóval... nem volt semmi bajom vele.

Még akkor is, ha ez azt jelentette, hogy a nevetségesen éles fogai nevetségesen közel kerültek a bőrömhöz.

A garázsajtó kinyílt, és Tea visszajött Jesse-vel és a másik sráccal. Az életemre esküszöm, nem emlékeztem a nevére.

"Hogy állnak a kajával?" Jesse megkérdezte Tea-t, és röviden biccentett nekem, miközben követte Teagant a hűtőhöz.

"Nem néztem meg." Teagan megvonta a vállát. "Ti mindig szuperül el vagytok látva élelemmel."

"Hé." A srác, akinek a nevét nem tudtam, gyorsan elmosolyodott.

Ford rámordult, és a tekintetem visszarándult a farkasra.

"Ne légy szemétláda, emlékszel?" Tea kiabált rá a hűtőszekrény felől.

Abbahagyta a morgást.

Ez... érdekes volt.

"Bocs az elrablásos dolog miatt. Ha egy farkas elkezdi a párvadászatot, nem igazán van rá mód, hacsak nem vagyunk hajlandóak hagyni, hogy egy zsúfolt hely közepén szőrösödjön" - mentegetőzött a fickó, akinek a nevére nem emlékeztem.

"Mmhm. Mi is volt a neved?" Összefontam a karomat.

Ford ismét morgott, bár ezúttal valamivel halkabban. Még mindig ugráltam egy kicsit.

"Rocco." Elvigyorodott. "És ha bármikor azt akarod, hogy megnyugodjon vagy befogja a száját, csak simogasd meg a fejét." Ford felé gesztikulálva, mimikailag megpaskolta a levegőt nagyjából azon a szinten, ahol a farkas feje volt.

Megráncoltam az orromat. "Köszönöm?"

Rocco felnevetett. Jól nevetett, döntöttem, még ha nem is volt olyan gyönyörű, mint Ford. Az a fajta nevetés volt, amitől mindenki más is nevetni akart, és ez tetszett nekem.

Ford megint morgott.

"Most meg mitől dühös?" Kérdeztem.

Rocco vigyora kiszélesedett. "Én nevetek, te pedig nézed. Egy farkasnak ez elég."

Felemeltem egy szemöldököt.

Hogy volt ennek értelme?

"A vérfarkasok nagyon, nagyon birtoklóak. Mint a nézd-az-társamat-túl-hosszan-és-megöllek birtoklóak" - magyarázta Teagan, miközben visszajött Jesse-vel. Az ujjaik összezártak, a karjuk szinte egymáshoz tapadt. "Eleinte szörnyű, de aztán megszokod. Többnyire."

Volt egy tekintet a szemében, ami elárulta, hogy többről van szó, de nem voltam abban a lelkiállapotban, hogy válaszokat bökdössek.

És abban sem voltam biztos, hogy tudni akartam.

Nem tudtam aludni, amikor azt hittem, hogy a vérfarkasok talán léteznek, de most, hogy tudtam, hogy igen... hová lettem volna?

Azon kívül, hogy csapdába ejtett egy nyilvánvalóan megszállott farkasember és néhány barátja, természetesen.

"Elmegyünk a boltba, de ha bármi kérdésed van, csak írd le, és válaszolok rá, amikor visszahozom a bevásárlást." Teagan a válla fölött gesztikulált. "Ha itt hagyjuk az aranyos, párosítatlan Roccót, Ford még véletlenül kitépi a torkát". Rákacsintott Fordra, aki morgott.

Úgy hangzott, mint egy... egyetértő morgás?

Volt egyáltalán ilyen?

Jesse kicsit közelebb rántotta Teagant, és a karja a lány dereka köré fonódott.

Ha tényleg annyira birtoklóak voltak, mint ahogy a lány mondta, akkor úgy képzeltem, hogy ez volt a válasza arra, hogy a lány azt mondta, Rocco aranyos.

"Bármilyen jó móka is lenne, kihagyom" - egyezett bele Rocco.

"Ne feledd, a házam arra van. Pont a végén vagyunk, úgyhogy nehéz lesz eltéveszteni." Tea a válla fölött mutatott. "Ha bármire szükséged van, oda mehetsz. Majd felvesszük, ha otthon leszünk, ami egy-két óráig nem fog megtörténni. Elliot háza a tiéddel szemben van, és ő a legvidámabb, legkedvesebb fickó, akivel valaha is találkoztál. Ráadásul mindig van nála rágcsálnivaló. Szóval ha nem akarsz főzni, ugorj be. Nem ő a legjobb szakács - az Zed lenne -, de nagyon finom PB&J-t csinál csokidarabkákkal."

Megráncoltam az orromat. "Komolyan?"

"Tudom, hogy undorítóan hangzik, de ha egyszer megkóstoltad, nincs visszaút." Az arca egy percig ünnepélyes volt, aztán elvigyorodott.

A jó öreg, furcsa Teagan.

Úgy látszik, ugyanaz maradt, még akkor is, ha most már vérfarkas volt. Ez valahol megnyugtató volt.

Nem igazán megnyugtató, de valamelyest megnyugtató.

"Mindegy, mi most elmegyünk, de hamarosan visszajövünk. Jó szórakozást Forddal."

A tekintetem a farkasra meredt, ahogy mindannyian kisurrantak a házból.

Az ajkai farkasos vigyorra húzódtak, amitől megborzongtam.

Hirtelen a PB&;J csokidarabkákkal sokkal jobban hangzott, mint egyedül lenni egy farkassal, aki talán meg akar enni, talán nem.