Lola Glass - Tracked By the Beast - 6. Fejezet

 


6



A legjobb esély a túlélésre?

Mi a fene?

"Nem, ezt Tea nem mondta nekem." Hirtelen felálltam. "Azt hiszem, itt az ideje, hogy elmenjek. Köszönöm a furcsán finom szendvicseket, és a leckét." Szünetet tartottam, és a papírra pillantottam.

Úgy döntöttem, hogy elvetem az óvatosságot, és lekaptam az asztalról.

"Várj." Egy pillanatra visszavette, és még néhány dolgot firkált a lapra, mielőtt átadta volna nekem. "Tessék. Kiteheted a Ford hűtőjére, mint egy trófeát."

Felhorkantam. "A világ legrosszabb trófeája."

"Adj neki néhány hónapot, és még rosszabbat fogsz látni" - ígérte Elliot.

A kíváncsiságom majdnem felülkerekedett rajtam, és majdnem megkérdeztem, hogy mit ért ez alatt, de Ford szőrének a lábamhoz simítása elterelte a figyelmemet.

Megfogtam a bejárati ajtót, és Ford megvárta, amíg a verandára lépek, mielőtt ő is kilépett volna.

Gondolom, jobban aggódott amiatt, hogy Elliot rámmozdul, mint amiatt, hogy megint megpróbálok megszökni.

Visszasétáltunk Ford lakásához, és teljesen kényelmetlenül éreztem magam, amikor kihúztam az ajtót. Egy idegen házba besétálni, csak egy farkassal az oldalamon, enyhén szólva is furcsa volt.

Körbeszaglásztam a lakás többi részében, és hagytam, hogy a kíváncsiságom szabadon szárnyaljon, miközben átlapoztam Ford postáját, kutakodtam a fehérneműs fiókjában, és még egy bőrkötéses naplónak látszó tárgyat is kinyitottam, amit az éjjeliszekrényében találtam.

Őszintén szólva, én is elolvastam volna a naplót, de bármennyire is próbálkoztam, nem tudtam értelmezni Ford kézírását. Akár egy kisgyerek is firkálhatta volna azokat a lapokat, amennyire én tudtam.

"Ebony?" Tea hangja szólt a földszintről, miközben én még mindig a lapokat hunyorogtam, és próbáltam rájönni, mit írt le az az átkozott.

Felpillantottam, és egy percig az ajtót figyeltem, a vállam megfeszült, miközben vártam, hogy feljöjjön és kinyissa.

Farkas Ford néhány méterre tőlem oldalt ült, a fejét a mellső mancsaira hajtotta, és a nagy, vörös szemei úgy bámultak rám, mintha én lennék a leglenyűgözőbb dolog, amit valaha látott.

És ha én voltam a leglenyűgözőbb dolog, amit valaha látott, akkor nagyon sajnáltam a fickót.

Ööö, farkas.

Persze, jól néztem ki, és tisztességes voltam. De a lenyűgöző elég nagy fába vágta a fejszéjét.

"Csak elpakoljuk a bevásárlást!" Tea megint kiabált. "Nem baj, ha nem akarsz beszélgetni. Holnap reggel átjövök egy új telefonnal, és megpróbálhatjuk rávenni Fordot, hogy kövessen téged az órára."

Fordra pillantottam.

Elliot azt mondta, hogy szerinte Ford nem engedne be semmilyen nyilvános helyzetbe; igaza volt?

Tea azonban nem úgy tűnt, hogy ez problémát jelentene.

Reméltem, hogy igaza van; a félév még csak néhány hete tartott, és nem engedhettem meg magamnak, hogy sok órát kihagyjak.

Tea és Jesse néhány percig beszélgettek, miközben elpakolták a bevásárlást. Nem tudtam pontosan kivenni, miről beszéltek, ezért hátborzongató módon odasétáltam az ajtóhoz, és csak egy résnyire nyitottam ki.

"A farkasodnak semmi baja nem volt vele" - érvelt Tea.

"Az én farkasom és Ford farkasa gyakorlatilag ellentétesek. Ha azt hitted, hogy velem nehéz elbánni, csak várj, amíg meglátod Fordot".

"Még mindig mindannyian farkasok vagyunk. És rengetegszer láttam már a farkasát; nekem mindig teljesen normálisnak tűnik."

"Ő vadászik, Teapot. Egy vadászó farkasban nincs semmi normális, pont." A hűtőszekrény ajtaja becsukódott. "Rendben, menjünk."

Teagan felsóhajtott. "Rendben. Bár rosszul érzem magam, hogy itt hagyom őt."

"Te segítettél elrabolni őt" - mutatott rá Jesse. "Valószínűleg inkább egyedül lenne."

Felhorkantam, és Fordra néztem.

A farkas még azt sem engedte, hogy bezárjam a saját rohadt fürdőszobája ajtaját; határozottan nem voltam egyedül.

"Technikailag önként szállt be a kocsiba" - mutatott rá Teagan, és hallottam a lépteiket a padlón, ahogy átmentek a szobán.

"Gyakorlatilag megpróbált elmenekülni, de ráült, és megette a telefonját" - ellenkezett Jesse.

"Elmegyünk!" Tea rám kiáltott. "Holnap reggel hétkor találkozunk!"

Az ajtó becsukódott mögöttük, és már nem hallottam a beszélgetésüket.

Bár ahogy hallgattam, ahogy normálisan beszélgetnek, nem beszéltek gyilkosságról vagy további emberrablásokról vagy bármi másról, kicsit jobban éreztem magam. A vérfarkasok szörnyek voltak, de valahogy normálisnak is tűntek.

És Tea már hónapok óta közéjük tartozott, mégsem vettem észre.

Azt hittem, megmentem őt Jessetől azzal, hogy elmondom neki, mi is ő. Ha tudtam volna, hogy a végén elrabol egy vérfarkas, akkor...

Hát, nem voltam benne biztos.

Újra Fordra pillantottam.

Még mindig csak bámult rám.

És bár egy részem azt kívánta, bárcsak soha ne jöttem volna rá, hogy mi is Jesse, és bárcsak lemondtam volna a barátságomról Teával, amikor eltűnt, nem minden részem tette ezt.

Most, hogy láttam vérfarkasokat, és tudtam, hogy léteznek, nem mondhattam őszintén, hogy azt kívánom, bárcsak ne tudtam volna.

Hogy ez azért volt-e, mert szerettem megérteni a világot, vagy valami más miatt, nem voltam benne biztos.

Ismét átkeltem a szobán, visszaültem Ford ágyának szélére, és felvettem a naplóját.

Ki akartam találni, hogyan olvassam el a tyúkszavait, ha belehalok is.

Az első oldalra lapoztam, és a tetején kezdtem. Egy percre félredobva a naplót, bebújtam az irodába, és kinyitottam az íróasztal legfelső fiókját. Volt benne néhány papírlap, némelyiken még néhány csirkekarcolásos jegyzet. Felkaptam egy lapot, és egy tollat, és visszavittem őket magammal a hálószobába.

Csak az ajtón belépve döbbentem rá, hogy milyen hülye vagyok.

Hirtelen megálltam, és Fordra, a farkasra néztem.

Most már állt, és csak egy lábnyira volt tőlem, mivel követett az irodába, majd vissza a folyosón keresztül.

"A laptop" - mondtam neki.

Miért akartam elolvasni a naplóját? Valószínűleg a laptopján is megtalálnék róla annyit, amennyit tudni akartam, nem igaz?

Az ágyra dobtam a tollat és a papírt, és visszamentem az irodába.

A masszív, drágának tűnő szék nehéz volt, és még az alatta lévő műanyag szőnyeggel is nehéz volt mozgatni. Kigurítottam néhány centit, mielőtt belecsúsztam a székbe, és beékelődtem a szék és az íróasztal közé. Eleinte szűk volt, de sikerült elég helyet csinálnom ahhoz, hogy le tudjak ülni.

Az orromat ráncoltam, ahogy próbáltam kényelmesen elhelyezkedni a gigantikus izében. A kényelem lehetetlen volt; olyan kemény volt, mint egy kőszikla.

Feladva, kinyitottam a laptopot. Az íróasztal túl magas volt számomra; a karomnak kicsit meg kellett erőlködnie. De tekintve, hogy milyen óriási volt Ford, úgy képzeltem, hogy viszonylag jól elfér.

Amikor megnyomtam a bekapcsológombot, felgyulladt a képernyő.

Egy... jelszavas buborékkal.

Arcot vágtam.

Mi a fene lehet a jelszava?

Honnan kellett volna tudnom?

Talán ha sikerülne elolvasnom azt az átkozott naplót, rájönnék.

Próbálkoztam néhány dologgal; Ford, vérfarkas, farkas, béta, Elliot, Jesse...

De nem, ez nem működött.

Csak tíz percre sikerült kizárnom magam.

Nehéz sóhajjal újra becsuktam a laptopot, és visszabirkóztam magam a székből.

Ford az ajtó mellett várakozott, fejét oldalra hajtva, ahogy engem figyelt. Elhaladtam mellette, a lábam az oldalát súrolta, ahogy visszamentem az ágyhoz.

Felkaptam a naplót, a tollat és a papírt, majd a könyv utolsó kitöltött oldalára nyitottam, nem pedig az elsőre, amit néhány perccel korábban nyitottam ki.

A szemem hunyorított, és megpróbáltam átolvasni az oldal tetején lévő első néhány betűt.

Ez egy...

Ó, a francba!

Ez egy dátum volt!

Győzelem lüktetett bennem, és elvigyorodtam a naplóra.

Egyenként szedtem ki a számokat.

1-27-22.

Körülnéztem a telefonom után, próbáltam kitalálni, mi lehetett a dátum, de aztán eszembe jutott, hogy Ford megette azt az átkozottat.

Ó, nos, tudtam, hogy jelenleg január egyik utolsó napja van, ami azt jelentette, hogy Ford valahol egy és négy nap között firkálta le ezeket az érthetetlen szavakat.

A pokolba is, még az is lehetett, hogy pontosan aznap írta bele, ha naplót vezetett, mielőtt elment a haverjaival a sub shopba.

Előkészítettem a papírt, és lassan, aprólékosan elkezdtem átvinni az első oldalon lévő betűket a második oldalra. Eltartott egy darabig, de minél tovább folytattam, annál gyorsabban haladtam. Mire befejeztem, ismét vigyorogva néztem le egy egész oldalra, amit az a srác írt, akinek nyilvánvalóan a páromnak kellett volna lennie.

Az állt rajta:

1-27-22

A farkasom kezd nyugtalanná válni.

Egyre gyakrabban veszi át az irányítást, és amikor átveszi, egyre erőszakosabb.

Fordra pillantottam, aki valamikor felugrott az ágyra.

A farkas csak bámult vissza rám.

Nekem nem tűnt erőszakosnak, legalábbis akkor nem, amikor nem próbáltam elmenekülni előle. Még akkor is a legrosszabb, amit tett, hogy megette a telefonomat, rám ült, és rám morgott. Ez idegesítő volt, de nem erőszakos.

És nem mondta már Teagan néhányszor, hogy valójában lehetetlen, hogy a farkas bántson engem?

A tekintetem visszabillent a lapra.

Azt hiszem, arra készül, hogy párt válasszon magának. A házam kezd úgy kinézni, mint egy átkozott élelmiszerbolt; négy különböző márkájú tampon van a fürdőszobában.

Tamponok.

A fészkelődés nevetségessé vált.

Úgy tűnik, minden nap többször is el kell mennem a boltba, random emberi lányos szarságokért, amikre hirtelen úgy érzem, kétségbeesetten szükségem van. Tegnap körömlakk volt.

Körömlakk.

Aztán ma rájöttem, hogy szükségem van körömlakklemosóra, ami a rohadt dolgokhoz kell, és vattakorongokra, hogy használhassam a körömlakklemosót.

Jesse biztos, hogy soha nem érezte szükségét annak, hogy körömlakkot vegyen, úgyhogy nem tudom, mi folyik itt. Már-már azon tűnődöm, hogy talán már találkoztam a csajjal, de nem vettem fel vele a szemkontaktust.

Ebony...

Hát, már sokat írtam róla.

Mostanra már el kellett volna érnem, hogy a szemébe nézzek, de ha ő a társam, akkor inkább megkímélem.

De ha a fészkelődési vágyak őrültebbek lesznek, mint a tamponok és a körömlakk, akkor valószínűleg meg kell próbálnom, csak hogy ellenőrizzem.

A pokolba is, most, hogy ezt leírtam, a farkasom valószínűleg átveszi az irányítást, és rákényszerít, ha nem teszem meg magam.

Holnap Tea vacsorázik nála, talán akkor megpróbálom.

Vagy talán megpróbálom még egy hétig elintézni, hogy az élete még egy kicsit tovább normális maradhasson.

Azt hiszem, csak az idő fogja megmondani.

Döbbenten néztem vissza Wolf Fordra.

Írt már rólam korábban is?

Egy ideig azon tűnődött, hogy a párja vagyok-e?

És még körömlakkot is raktározott?

A tekintetem a körmeimre meredt. Mindig sötét színűre festettem őket, általában vörösre, lilára vagy kékre. Valamiért attól, hogy megcsináltattam őket, csinosabbnak éreztem magam, de túl óvatosan bántam a pénzzel ahhoz, hogy havonta fizessek a csináltatásukért.

Honnan tudta ezt?

És mi a fene volt ez a fészekrakási vágy?

Letettem a naplót, és elhatároztam, hogy visszatérek hozzá, miután megtaláltam a körömlakkot. Már átkutattam a szekrényét, a komódját és mindent, ami a földszinten volt.

Az egyetlen hely, amit még nem kutattam át...

A fürdőszobát.

Mivel már korábban is jártam ott, nem gondoltam arra, hogy átnézzem a szekrényt.

Újra átmentem a folyosón, letérdeltem a földre, és kinyitottam az ajtókat.

Az biztos, hogy négy márkájú tampon sorakozott a szekrény hátsó falán. A sarokban néhány márkájú betét volt rendezve, szépen egymásra pakolva.

Voltak még extra üveg női samponok és kondicionálók, valamint két különböző borotva, és annyi különböző testápoló, fürdőbomba és testradír, hogy egy egész Bath & Body Works is megtelhetett volna.

Felvettem az egyik fürdőbombát - és aztán rájöttem, hogy ez valami más.

Egy tusfürdőbomba?

Furcsa.

Soha nem hallottam még róluk, de nem is voltam oda az illatos testápolókért meg ilyenekért. Egészen a közelmúltig az óráimra figyeltem. Mostanában az óráim és a rögeszmém, hogy vajon léteznek-e vérfarkasok vagy sem, között feszültem.

Visszatettem a tusfürdőt, és megtaláltam, amit kerestem.

Egy szép sor körömlakkot, egy kis halom összehajtogatott kéztörlő mellett.

Mindegyik a puccos, drága volt, amiket néha egy percig bámultam, mielőtt lekaptam volna a kétdollárosakat a másik polcról.

És persze mind sötét színű volt.