Lola Glass - Tracked By the Beast - 7. Fejezet

 


7



"Honnan a fenéből tudtad, hogy ezeket kell megvenni?" Kérdeztem Fordtól, a farkasra pillantva és a szekrény felé mutatva. "Ez teljesen őrültség. Ez az egész hely - ez az egész világ, amibe belerángattak."

Ford előrelépett, és ahogyan felém lépett, az árulta el, hogy meg akarja nyalni az arcom. Felemeltem a kezem, és ő azonnal megállt.

"Kösz, hogy tisztelsz, gondolom, de most komolyan, Ford. Ez furcsa." Megragadtam egy körömlakkot, és felé tartottam. A farkas megmozdította a vállát egy vállrándításra emlékeztető mozdulattal.

Nem akartam belőle kihúzni semmit.

Egy nyögéssel visszatettem a körömlakkot a szekrénybe, és becsuktam az átkozottat.

Felálltam, visszasétáltam a hálószobába, és visszaültem Ford naplójával. Az emberi énje később is haragudhatott volna rám, amiért megsértettem a magánéletét; most viszont tudni akartam, miben mesterkedett még.

És... mikor említett még engem a naplójában.

Visszaforgattam az elejére. A dátum a tetején körülbelül három évvel ezelőtt volt. Most, hogy már többnyire megtanultam, hogyan kell lefordítani az ócska kézírását, lassan végig tudtam lapozni rajta.

Az első oldalon leírta őt...

Könyvet ír?

A tekintetem visszarándult a tartalékszobába, majd visszatért a naplóhoz, hogy tovább olvassam.

A következő oldalak a falkatársairól és a családjáról szóltak. Úgy tűnt, közel állt hozzájuk.

Aztán ismét szóba került a könyve.

Lázadás.

Újra elejtettem a naplót, és még egyszer átmentem a folyosón, megálltam a könyvespolc előtt.

A szemem végigpásztázta a sok-sok könyvet, amíg...

Lázadás.

Bingó.

Levettem a polcról a könyvecskét, és a szemem végigpásztázta a borítót. Egy kígyó és egy koponya volt rajta, és elég epikusnak tűnt, határozottan valami fantasyval kapcsolatos.

Megfordítottam a borítót, és átfutottam a hátoldalon lévő ismertetőt.

Tulajdonképpen egész jól hangzott.

És a szerző?

L.F. Welsh.

Az F a Fordot jelentette, és bár nem ismertem a vezetéknevét, arra fogadtam volna, hogy Welsh.

A fenébe.

Ember Ford egy író volt. Egy fantasy író. Sok könyve jelent meg, ha a papírkötésekből lehetett kiindulni. És sikeres fantasy író, ha a háza, a kocsija és a többi alapján ítélkeztem.

Letettem a könyvet.

Kezdtem azon a párkányon tántorogni, hogy a vérfarkast valódi személynek lássam, gondolatokkal, érzésekkel és szarságokkal, és ez veszélyes volt.

Nagyon veszélyes.

Nem azért, mert elrabolt engem; azon már kezdtem túljutni, bármennyire is rosszul esett. A vérfarkasok végül is normális embereknek tűntek, leszámítva a bundát, a morgást és a miegymást. És a párzási dolog, nyilvánvalóan.

De a vérfarkasokat igazi embereknek látni és Fordot igazi embernek látni két teljesen külön dolog volt, mert ő nem csak egy farkas volt; ő egy srác volt, aki azt akarta, hogy a barátnője legyek.

Örökre.

Oldalra pillantottam, és láttam, hogy a farkas ismét engem figyel. "Magamra fogsz hagyni valaha is?" Kérdeztem tőle, a hangom óvatos volt.

Határozottan megrázta a fejét.

Egy nyögéssel leültem a padlóra.

"Haza akarok menni" - mondtam neki.

Lassan odabattyogott hozzám, mintha csak arra várt volna, hogy ellökjem magamtól.

Én azonban nem löktem el.

És amikor közelebb lépett, a hátára tettem a kezem.

Mozdulatlanná vált, és nem voltam benne biztos, hogy nem tetszett neki az érintés, vagy csak nem akart elijeszteni.

"Így jó lesz?" Kérdeztem tőle.

Hülyén éreztem magam, hogy feltettem a kérdést a farkasnak, de ő egyszer bólintott, és az arcom felé mozdult. Összehúztam rá a szemem, mielőtt megnyalhatta volna az arcom, és ő megállt, kinyújtott nyelvvel maga előtt.

"Ne erőltesd" - figyelmeztettem.

Így ahelyett, hogy megnyalta volna az arcom, a farkasos arcát az enyémhez dörzsölte.

A mozdulat meglepett, és őszintén szólva... jól esett. A bundája puha volt, és jó illata volt. Nem szexi, jó; csak tiszta és férfias.

Amikor elhúzódott, leült mellém, és a combomra hajtotta a fejét. Bár nem tudtunk kommunikálni, az volt a benyomásom, hogy rosszul érzi magát.

És bár tudtam, hogy jó eséllyel csak képzelődöm, ettől jobban éreztem magam az egészben.

"Hé, Ford?" Kérdeztem halkan.

Oldalra billentette a fejét, így a szeme találkozott az enyémmel.

"Átmehetnénk hozzám? Tudom, hogy nem akarsz elmenni mellőlem, és én sem kérem, hogy menj el. Még az óráimat is elmulasztom pár napig, ha csak így működhet a dolog. De tényleg nem akarok itt fogoly lenni."

A farkas rám meredt, lassan pislogott egyszer, majd újra.

Aztán lehajtotta a fejét, csak egy kicsit.

Megkönnyebbülés hasított belém, és az ajkam felfelé görbült. Gyengéden megöleltem a farkast, és ő ismét az enyémhez simult az arcával.

"Nem is vagy olyan rossz" - motyogtam.

Felhorkant, és én nem tehettem róla; elvigyorodtam.

"Oké, te elég rossz vagy. De azt hiszem, majd hozzászokom."

Bólintott az arcomra, és a vigyorom kiszélesedett. "Hadd szedjem össze a cuccaimat."

Nem sok holmim volt ott, de azért gyorsan összeszedtem őket. Nem akartam megkockáztatni, hogy újra kiváltsam Fordot, ezért a ruhákat, amelyeknek nyilvánvalóan Reed szaga volt, Ford kosarában hagytam a koszos ruhák között. Miután újra emberi alakot öltött, kitisztíthatta és visszaadhatta őket.

Mielőtt elmentem volna, az átkozott kíváncsiságom felülkerekedett rajtam, és végül elhoztam Ford naplóját, valamint néhányat a polcon lévő sorozatindító könyvecskék közül... aztán elkaptam a számítógépét is, arra az esetre, ha ki tudnám találni a jelszavát.

Betettem ezeket a dolgokat a kocsiba, majd megpillantottam a körmeimet.

Jujj.

A körömlakkom egy-két helyen le volt törve; nem volt jó.

Az ajkamba haraptam... aztán azt mormoltam: "Mi a fene", és elindultam vissza a lépcsőn.

Miután az egyik tamponos doboz tartalmát a szekrénybe dobtam, az összes szép körömlakkot betettem a dobozba, és visszavittem a lépcsőn lefelé, ki a kocsihoz.

Aztán eszembe jutott a hűtő - és az összes romlandó élelmiszer, amit Teagan és Jesse vásárolt, hogy megtöltsék.

Teagan annyira fukar volt, hogy az, hogy egyáltalán pénzt költött nekem élelmiszerre, hatalmas jele volt annak, hogy törődik velem. Szóval, bár még mindig eléggé dühös voltam, hogy segített a vérfarkasoknak elrabolni engem, elindultam a hűtő felé, és a tartalmának nagy részét bedobtam a fagyasztóba. A legtöbb dolog, ami nem fért bele, egy-két hétig még elállt volna, és még ha addigra nem is térek vissza, biztos voltam benne, hogy Tea nem hagyná kárba veszni az ételt.

A vérfarkasok mindig éhesek voltak, ahogy ő mondta.

Elégedetten, hogy mindent megtettem, amit kellett, intettem Fordnak, hogy menjen ki a kocsijához.

Mellettem trappolt ki, és sokkal nyugodtabbnak tűnt most, hogy vele dolgoztam, nem pedig ellene.

Gondolom, könnyebb volt olyan prédára vadászni, amelyik nem küzdött ellened.

Kinyitottam a garázst, és kihajtottam, miközben többször is a többi társasházra pillantottam. Valaki biztosan meghallotta, hogy elmegyek, de ha hallotta is, nem próbált megállítani.

Ez győzelemnek tűnt.

Megnyomtam a gombot, hogy bezárjam a garázsajtót, miközben elindultam az úton, és néhány dolgot megkoppintottam a kocsi GPS-ében, hogy az visszairányítson a kollégiumba.

Valahol a járműben zümmögött egy telefon, és amikor megálltam egy stoptáblánál, körülnéztem, hogy megkeressem. Hátul a padlón találtam meg, és amikor felvettem a karcsú, vadonatúj készüléket, azonnal tudtam, hogy a Fordé.

Tea neve volt a képernyőn; ő küldött SMS-t Fordnak. Bár egy pillantás a szövegre elárulta, hogy az üzenet nekem szólt.

Tea: Hallottam, hogy elmentél, és tudom, hogy ez azt jelenti, hogy Ford a fedélzeten van, úgyhogy magadra hagylak. Csak légy óvatos, kérlek. Nagyon fontosak vagytok nekem mindketten, és sajnálok mindent.

A bűntudat rángatott.

Igen, Teagan segített nekik elrabolni engem, de abból, amit mondtak (és ami történt), nem igazán volt más választásom.

Ráadásul önként szálltam be a kocsiba.

Nehéz volt a helyzet, de kezdtem rájönni. És most Farkas Ford nem próbált megenni, így az életem sokkal stabilabbnak tűnt.

Halk zenét kapcsoltam be vezetés közben, nem akartam semmi túl hangosat. Ford feje a combomon pihent, és őszintén szólva nem is bántam az érintést. Még akkor sem, ha valószínűleg kellett volna.

Már majdnem éjfél volt, amikor leparkoltam a kollégium előtti parkolóban, és persze még mindig rengeteg ember volt kint. Buliztak, csókolóztak, drogoztak... őszintén szólva, nem igazán tudtam. Távol tartottam magam a buliktól, és nem volt olyan baráti társaságom, akikkel szívesen lógtam volna, vagy ilyesmi.

Összeszedtem a karjaimba mindent, amit a Fordtól hoztam, és elkezdtem kinyitni az ajtót.

Morgott.

Megálltam a kezemmel a kilincsen, és rápillantottam. "Mi az?"

Az ajtóra mutatott az orrával.

Pislogtam egyet.

Ő is az ajtaja felé mutatott az orrával, még agresszívebben.

Kigyulladt egy villanykörte a fejemben.

"Te akarsz előbb kiszállni?"

Azonnal megcsóválta a fejét.

Átkozott védelmező farkas.

Sóhajtva áthajoltam mellette, és megrántottam a kilincset, kinyitva az ajtaját. A maradék utat is kitolta, aztán kiugrott, és hatalmas oldalával becsukta.

Néztem, ahogy átbattyog a kocsinak az én oldalamra, majd leült.

Szememet forgatva kinyitottam az ajtót, és kiszálltam.

Ragaszkodott hozzá, hogy előttem menjen, miközben a kollégiumom felé tartottunk, és úgy tűnt, tudja, merre megyünk. Szorosan követtem, de minden egyes alkalommal, amikor rám morgott, újabb centit tettem közénk.

Nagyon, nagyon védelmező volt.

És ez idegesítő volt, de valahogy édes is.

"OMG, ez a te kutyád?" - kiáltott fel egy lány, aki megtántorodott a barátai csoportjától - és egyenesen felém sétált.

Ford morgása azonnal vadabbá változott.

Valami abból, ahogyan a sörénye felborzolódott, és a morgásának megváltozott hangszínéből kiderült, hogy nem fog szépen játszani.

"Ne! Ne érj hozzá!" Mondtam gyorsan, és belülről összerezzentem az őrült esetlenségemtől. "Harap. Nem kedves."

A lány megtorpant. "Ó. Akkor miért tartod őt?"

"Jó éjszakát", mondtam neki, és elfordultam tőle. A kezem Ford nyakán landolt, és elég erősen megragadtam a bundáját. "Szereznem kell neked egy nyakörvet és egy pórázt" - motyogtam.

Ő gúnyosan felszisszent.

"Nem járkálhatsz csak úgy körbe-körbe, és fenyegetheted az embereket."

A fújtatása arról árulkodott, hogy nem értett egyet.

Vagy csak nem érdekelte.