Lola Glass - Tracked By the Beast - 8. Fejezet

 


8



Minden gond nélkül elértük a szobámat, és úgy osontunk be, hogy senki sem vett észre minket. Szerencsére sikerült megtartanom a kulcsaimat, a sub shopban történt dráma ellenére.

Ford nagy show-t csinált abból, hogy a lakás minden egyes centijét megszaglássza, miközben én rendeztem az összes új dolgot, amit az embere házából hoztam. Ebben a félévben szerencsére nem kaptam új szobatársat, így mindkét ágy, íróasztal és szekrény csak az enyém volt.

Nem voltam benne biztos, hogy mit tettem volna, ha meg kellett volna magyaráznom a farkas jelenlétét egy szobatársamnak... nyilván nem ment jól, amikor Tea megpróbálta velem, pedig akkor már egy egész éve barátok voltunk.

Amikor mindent elpakoltam, leültem az asztalomhoz, és felnyitottam a laptopomat, gondolatban átfutottam a négy különböző feladatot, amit már meg kellett volna csinálnom, és azt a rengeteg tanulnivalót, amivel még tartoztam néhány tantárgyamnak.

Ford beékelődött a lábam, az íróasztal és a szék közé, és valahogyan befonta szőrös énjét a lábam és az egész ülőalkalmatosság közé. Nem tudtam, mit remélt ezzel elérni, de valószínűleg működött.

Rendeltem egy kis kaját egy futárszolgálat alkalmazásán, mivel tudtam, hogy harc nélkül nem lehet kivinni a farkast a szobából - és hogy ha sikerülne is kivinnem, valószínűleg megölne valakit, aki felém néz. Jó eséllyel rengeteg kiszállítási díjat fogok fizetni, amíg ki nem találom, mit kezdjek azzal az átkozott farkassal, aki a lábamhoz bújik.

Viszonylagos csendben dolgoztam, amíg a farkas meg nem morgott.

Az ajtó felé vetette magát, amikor valaki kopogott, kétszer is.

Utána lőttem, megragadtam az arcát, és sziszegve sziszegtem: "Ha megtudják, hogy itt vagy, ki fognak rúgni. Nem hagyhatod, hogy bárki is meghallja."

A farkas halkan rám morgott, de most már meg tudtam állapítani, hogy mikor próbál megfenyegetni valakit a hangjával, és mikor csak kommunikációra használja. Ezúttal csak annyit mondott, hogy frusztrálta, hogy megragadtam, és lényegében azt mondta, hogy fogja be a száját.

Kikukucskáltam a kémlelőnyíláson, és amikor láttam, hogy tiszta a levegő, kimentem, hogy felkapjam a zacskó kaját.

Ford dühös volt, amikor kinyitottam az ajtót, de gyorsan túltette magát rajta, amikor megérezte a kaja illatát.

Szemügyre vettem. "Ez nem a tiéd. Nem tudom, mennyit eszel, de az alapján, amit a hűtődben láttam, arra kell tippelnem, hogy sokat. Úgyhogy ha éhes vagy, akkor ki kell menned, és levadászni valami szegény kis vadállatot, mint a farkas, aki vagy." Gesztikuláltam felé.

Nem nézett sértődötten, és felpattant az ágyamra, amikor a táskát az asztalomra tettem.

Figyelmesen figyelt, miközben ettem, úgy bámult rám, mint egy átkozott leselkedő, akármilyen mozdulatot is tettem. Tea mondott valamit arról, hogy a vérfarkasok nem alszanak, ami furcsa volt, de eddig Ford határozottan nem tűnt egyáltalán fáradtnak.

Miután ettem és megtisztálkodtam, felkaptam a tusolótáskámat, és az ajtóra pillantottam, mielőtt visszapillantottam Fordra.

Újabb zuhanyra vágytam, most, hogy olyan szagom volt, mint a farkasnak.

De... nem úgy nézett ki, mint aki megy valahová.

Vagy hagyná, hogy bárhová is menjek.

"Le kell zuhanyoznom, és nem vihetlek magammal" - mondtam Fordnak. "Morogj egyet az igenre, és kettőt a nemre, hogy megmutasd, megértettél".

Egyszer morgott, aztán még egyszer.

A francba!

Farkast tanultam.

Épp ideje volt.

"Nem akarod, hogy lezuhanyozzak?" Ellenőriztem.

Nem válaszolt, ezért újra megpróbáltam. "Nem akarod, hogy itt hagyjalak?"

Egyszer morgott egyet az igenért.

Aha.

Csak nem akarta, hogy itt hagyjam.

Ez cseppet sem lepett meg, bár nem nagyon tetszett a helyzet, amibe ezzel kerültem.

Azt hiszem, még egy-két napra elhalasztom a zuhanyzást. Remélhetőleg addigra Ford birtoklási vágya enyhül.

Elpakoltam a zuhanyzós cuccaimat, és visszaültem az íróasztalomhoz. "Holnap szükségem lesz rád, hogy velem gyere az órákra" - figyelmeztettem. "Az épületek előtt kell várnod."

Kivillantotta az agyarait, és fenyegetően morgott.

"Ezt úgy veszem, hogy "majd meggondolom"" - jegyeztem meg.

A farkas elkomorult.

Addig dolgoztam a projekteken, amíg el nem aludtam az íróasztalomnál, aztán lassan bemásztam az ágyba, és magamra rántottam a takarómat.

Amikor reggel lett,valami meleg mozdult az oldalamhoz.

Először nem vettem róla tudomást, amíg egy szőrkefe meg nem csiklandozta a pólóm és az alvónadrágom közötti bőrcsíkot, amit valamikor elalvás előtt vettem fel.

"Ford" - motyogtam egy panaszt.

Megnyalta a karomat, én pedig könnyedén a fejéhez löktem. Zörgő, nevetésszerű hangot adott ki, és ismét meglöktem, bár másodszorra már sokkal játékosabban.

"Nem mondtam, hogy aludhatsz az ágyamban" - emlékeztettem Fordot, amikor a játék alábbhagyott.

Olyan őzike pillantást vetett rám, amitől megforgattam a szemem. "A szimpátiámat nem lehet megvásárolni."

Lehajtotta a fejét, és én ellenálltam a késztetésnek, hogy megvakarjam a füle mögött.

"Tudom, hogy azt hiszed, a párod vagyok, Ford. És abból, amit Teagan mondott, ez nem is lehet másképp. De ettől még továbbra is a saját életemet kell élnem, és a saját döntéseimet kell meghoznom."

A farkas a kezemet nyalogatta, és ugató-nevető hangot adott ki, amikor elkapott néhányat az ujjaim közül, mielőtt elrántottam volna a kezemet.

"El kell készülnöm az órára, Ford. És ha nem akarod, hogy menjek, akkor meg kell harapnod."

A farkas hátrahúzta a fejét, és engem tanulmányozott.

Nem tűnt úgy, hogy ellenezné az ötletet.

"Nem hagyhatom ki folyton az órákat, oké? Az elmúlt heteket azzal töltöttem, hogy azon töprengtem, vajon léteznek-e vérfarkasok vagy sem, és én... nos, le vagyok maradva. Vagy legalábbis nem vagyok annyira előre, mint szeretnék. Vannak ösztöndíjak, amikhez a jegyeimnek meg kell felelniük, és egy gyorsdiák programban vagyok, szóval nem kockáztathatom, hogy lemaradjak. Ami azt jelenti, hogy vagy velem jössz órára, vagy megharapsz."

Az orrával a nyakamat bökdöste, és belém szimatolt.

Elkezdtem ellökni magamtól, de erre ő rám morgott. A hang nem volt fenyegető, de azért hagytam, hogy tovább menjen.

A karomat szaglászta, aztán a hónaljamat, majd a mellkasomat.

Erre megforgattam a szemem.

"Mit csinálsz?" Kérdeztem tőle.

Ő egy nem kötelező hangot adott ki, én pedig a szememet forgattam, amikor folytatta a testem piszkálását és bökdösését, és mindenhol szaglászott.

Valószínűleg úgy kellett volna éreznem magam, mint egy darab hús, de nem így volt. Gyengéd volt, és az ujjaimnak valóban sikerült a bundájába fúródniuk, és megvakarni a fejét, miközben szaglászott.

Ez talán arra ösztönözte, hogy tovább szaglásszon; nem igazán tudtam.

De nem bántam, még akkor sem, ha tényleg el kellett készülnöm az órára.

"Rendben, itt az idő" - jelentettem ki a farkasnak. "Vagy harapj meg, vagy készüljünk és menjünk".

Ismét engem tanulmányozott, egy hosszú pillanatig, mielőtt folytatta a szimatolást.

Felnyögtem, és hanyatt estem az ágyon. "Most úgy fogsz tenni, mintha én soha..."

Éles fájdalom a bokámban vágta el a szavam.

Kinyitottam a számat, hogy kiáltsak, de a fájdalom túl gyorsan eltűnt, és a kiáltás elhalt a torkomban. A fájdalom helyett inkább... zsibbadást éreztem.

A bizsergető zsibbadás szétterjedt a testemben, ahogy Ford megnyalta a bokámat. Azt hittem, hogy az az átkozott le fog esni; pokolian lüktetett, és bár nem fájt, de nem is éreztem jól magam.

Ujjaim Ford hátának szőrzetébe markoltak, ahogy megfordult, és halk nyávogással nyalogatta az arcom. Megpróbáltam ellökni magamtól, de rájöttem, hogy a karom nem mozdul.

Nem voltam biztos benne, hogy mi történik, amíg egy szörnyű reccsenést nem hallottam.

A szemeim lecsukódtak, ahogy a testem törni kezdett.

Felismertem a hangokat a Forddal való autózásról; fájdalmasan hangzott, amikor váltott, még akkor is, amikor nem rá koncentráltam.

Ford folytatta a bőröm - nem a pajkos részek - felfedezését a nyelvével. Ragaszkodott az arcomhoz, a karomhoz és a lábamhoz, miközben a szörnyű hangok és a lüktető zsibbadás továbbra is betöltötte a levegőt.

Éreztem, hogy egyre távolabb kerülök, mintha a saját testem feletti uralmam zsugorodna és csökkenne, mígnem karok helyett szőrös mancsokra néztem le.

Ez egy átkozott sokkoló volt, az biztos.

Megpróbáltam sikítani és eltávolodni a mancsoktól, de nem sikerült.

Így hát megpróbáltam eltávolodni Fordtól - aki úgy tűnt, hogy visszaváltozik emberi formába -, de nem tudtam megmozdulni.

Teagan szavai arról, hogy teljesen elkülönülünk az állatainktól, és minden tekintetben elszakadunk tőlük, kivéve testileg, hirtelen túl sok értelmet nyertek.

A farkasom megnyalta a barna vállat, ami megjelent előttünk, amikor Ford befejezte az átváltozást. Felnyögött rám, a szemei kimeredtek.

"A francba" - motyogta, és az ujjai beleakadtak a bundámba. "Ez nem volt elég hosszú."

Mi nem volt elég hosszú?

A szemei lecsukódtak, és elaludt.