Lola Glass - Tracked By the Beast - 9. Fejezet

 


9



Bár tényleg órára kellett mennem.

És tudtam, hogy ez nevetséges gondolat, tudtam, hogy megszállottan viselkedem, de csak próbáltam ragaszkodni a normálisnak még létező látszatához.

Megpróbáltam gondolatban bökni a farkast, hogy ébressze fel Fordot, hogy valahogy meggyőzze, hogy változzon vissza, és mehetnénk az óráimra, de nem reagált.

Úgy döntöttem, hogy az elménk valószínűleg egyáltalán nem kapcsolódik egymáshoz. Nem Teagan mondott valami ilyesmit?

Őszintén szólva nem emlékeztem rá. Jobban kellett volna figyelnem, vagy ki kellett volna nyomtatniuk nekem egy útikönyvet vagy valamit.

Ford aludt egy kicsit. Nem voltam benne biztos, hogy meddig, mert a farkasom nem nézte az órát Teagan régi asztalán, vagy a telefonomat. De nem éreztem, hogy őrült sok idő telt volna el, amikor végre felkelt. Ujjai a farkasom bundájába fúródtak, és közelebb bújt hozzá.

A szemei felpattantak, és a sötétbarna szemek az enyémbe meredtek. "Az óráid - motyogta, miközben ujjai a farkas bundájába fúródtak, miközben oldalra nézett. "Azt hiszem, még mindig meg tudjuk csinálni."

Mi?

Most már velem akart jönni?

Az biztos, hogy nem mehettem volna a bundámba öltözve.

A keze átölelte a farkasom arcát, és az arckifejezése komoly lett. "Szeretném, ha egy ideig hagynád, hogy az embered irányítson. Nem volt elég ideje megszokni az átváltozás gondolatát, és sok mindent nem tud. A farkasom hamarosan futni akar veled, de most Ebony-nak az óráira kell mennie, hogy ez ne tegye tönkre az életét."

Talán kicsit drámai kijelentés volt, hogy tönkreteszi az életét, de úgy tűnt, megteszi a hatását.

A farkasom nyüszített, és hozzásimította az arcát Fordéhoz, amitől a férfi kuncogni kezdett, mielőtt a lány valahogy... visszahúzódott.

A szörnyű reccsenések és roppanások újra kezdődtek, de ezúttal fájdalommal társultak. Szörnyű, szörnyű fájdalommal.

Csendben felsírtam, miközben Ford a karjaiban tartotta a farkasomat, és úgy tűnt, nem érdeklik az éles karmai vagy fogai, ahogy a testünk lassan megtört és visszaváltozott. Csak őt éreztem vagy éreztem az illatát, amikor végre újra ember lettem.

Ember, és lihegve, és izzadva.

És... meztelenül, Ford karjaiban. Úgy tűnt, hogy a farkasom valamikor levetette rólam a pizsamát, ami rajtam volt.

Izzadt arcom a nyakához szorult, és szent szar, a férfinak hihetetlen illata volt. Mint valami dezodor vagy kölni, amit még sosem éreztem, és legszívesebben hozzádörgölőztem volna, és megnyaltam volna...

Hűha, oké, igen, a gondolataim máris szexi helyekre vándoroltak.

Miután farkasból emberré váltam.

Mi a fene volt ez?

A kezei tiszteletteljesen a tarkómon és a hátam alsó részén maradtak. A hajam fel volt tűzve, bár biztos voltam benne, hogy látott már jobb napokat is, és a testem...

Nos, nagyon meztelen volt.

És nagyon szorult az ő szintén nagyon meztelen testének minden részéhez.

És nyilvánvalóan jobban érdekeltem, mint azt az udvarias érintései sugallni látszottak.

Nyilvánvalóan.

Belélegeztem a nyakát, tudtam, hogy el kell távolítanom az arcomat a bőréről, de azt is tudtam, hogy amint ezt megteszem, a dolgok kínosak lesznek.

És ez... nos, ez forró volt.

Nem fogok hazudni, a lenti részem határozottan élvezte Ford testének érzését.

Ami őrültség volt, mert nem ismertem őt.

És ő egy vérfarkas volt.

De Teagan szerint ő volt az én vérfarkasom. És még farkasként is jobban vigyázott rám, mint Reed valaha is. Ami nem mondott sokat, mert Reed egy seggfej volt, de... mégis.

Megpróbáltam sunyin újra megszaglászni Ember Fordot, de biztos észrevette, mert a keze lassan és óvatosan felcsúszott a hátamon egy kicsit. Az érintés még mindig bőven tiszteletteljes volt, elvégre csak a hátamat érintette. És nem az alsó hátamat, hanem a felső hátamat. Nem is volt szexi, vagy nem is kellett volna szexinek lennie, de egyszerűen nem tudtam megállni.

Hozzá hajoltam, és mindketten felnyögtünk, amikor meztelen testrészünk találkozott.

A testem forró volt, zaklatott és készen állt, szóval... miért ne használhatnám fel őt a probléma kezelésére? Tekintve a farkas megszállottságát irántam, nem gondoltam, hogy ellene lenne.

Megragadtam az erekcióját, a nyílásomhoz igazítottam, és rámerültem.

A válaszként kapott vad nyögés/vicsorgás hatására ziháltam, miközben felültem, és a kezemet a legérzékenyebb testrészemhez nyúltam. Soha nem voltam még olyan pasival, aki tényleg egyedül csinálta volna, de nem bántam, hogy extra munkát végeztem, amíg ő...

Ford megfordított, erekciója még mindig bennem lüktetett, miközben csukott szemmel bámult rám. Csapdában találtam magam, mindkettőnket félig a falhoz szorítva, miközben ő a fejem fölé tartotta a csuklóimat.

"Mit csinálsz?" - morogta rám, a szemei vadak voltak.

A fenébe, elfelejtettem, milyen gyönyörű volt.

Volt egyáltalán olyan vonzó férfi ezen a rohadt bolygón, mint ő?

"Megduglak" - suttogtam vissza.

A szemei lehunytak, az arca megfeszült, ahogy újra ringattam a csípőmet. "Értem" - mondta, a hangja feszült volt, miközben egyik kezével megragadta mindkét csuklómat, a másikkal pedig lefelé nyúlt, hogy a csípőmre szorítsa.

Panaszkodó hangot adtam ki, mire ő ismét morgott. "A kezeddel. Mit csináltál a kezeddel?"

A szavak két darabonként jöttek ki, megismételve, és láttam rajta, hogy küzd, csak hogy kihozza őket.

Az arcom kipirult. "Kiszabadítottam magam."

Újabb morgás szökött ki belőle. "Ez a munkám."

"Még sosem csinálta ezt nekem egy pasi" - lihegtem, miközben a keze elhagyta a csípőmet, és lefelé csúszott a nedves forrósághoz a magomban.

Nagy, durva ujjai ott súroltak, és egy nyöszörgés hagyta el a testemet, miközben ellene dülöngéltem.

Újra felnyögött, a hang kínzó volt.

Megdermedtem, a testem megremegett, ahogy az ujjai ismét a csiklómat dörzsölték, és valami eszembe jutott.

Nem győződtem meg róla, hogy akar-e engem.

"Akarod ezt? Nem akartalak megtámadni. A francba, meg kellett volna kérdeznem, és én..."

"Ezt akarom." A hangja nyers volt, és érdes, és olyan rohadtul szexi, hogy majdnem elvesztettem a fejemet ott és akkor.

Mit csinált velem ez a fickó?

"Ó. Jó." Lélegzetet vettem, miközben kissé eltávolodott tőlem, és a fejét lehajtva dörzsölgetett.

Ő... figyelt?

Egy nyögés szökött ki belőlem, ahogy a gondolat hatására keményen megrándultam, a csípőm a saját tempójában rángatózott, ahogy a testem elérte a határt.

Halkan felkiáltottam, amikor összetörtem, az orgazmus intenzitása elvette a lélegzetemet, és lökéshullámokat küldött végig az egész testemen.

Mi a fene volt ez?

Ez olyan átkozottul sokkal erősebb volt, mint bármelyik orgazmusom, amit valaha is átéltem, és...

Durva lélegzettel kihúzta magát, és szétfröcskölte az egész hasamat.

Néztem az arcát és a testét, ahogy elélvezett, teljesen magával ragadott a masszív, szexi férfi, aki elveszíti magát a gyönyörben.

Gondolom, nem tudta, hogy fogamzásgátlót szedek. De ő sem viselt óvszert - amihez korábban mindig ragaszkodtam. Azt hiszem, elvesztettem magam a pillanat hevében.

Ford mellém dőlt az ágyon, beszorítva engem közte és a fal közé. A légzése akadozott, és mióta Reeddel járok, most először tetszett, ahogyan hatok egy férfira.

Azt hiszem, már régen szakítanom kellett volna Reeddel, nem mintha lett volna mit szakítani.

Ford felkapott egy kósza ruhadarabot, az egyik karjára támaszkodva, és az ajkaim szétnyíltak, ahogy néztem, ahogy megtisztítja a hasamat.

Még biztosan nem volt olyan pasi, aki feltakarította volna a saját mocskát.

"Ez most tényleg megtörtént?" Suttogtam, miközben a mellettem lévő, abszolút gyönyörű férfihúsdarabot bámultam.

Nem is csak férfihús volt, hanem egy író. Fantáziavilágokat alkotott, és most is volt néhány könyve a polcomon.

Ami azt jelentette, hogy okos volt, és szexi is.

Egy dögös kocka.

Mindig is egy dögös kockát akartam.

"Én is ezt kérdeztem magamtól" - motyogta, miközben a kosárba dobta a koszos ruhákat. A szoba túlsó végében volt, de valami a hatalmas izmain azt súgta, hogy ő csinálta a kosarat. "Szia" - mondta, ajkai enyhén meggörbültek, miközben azok az intenzív szemek belém fúródtak.

"Szia", suttogtam vissza. "Én, uh, fogamzásgátlót szedek. Ha esetleg aggódnál. Te kihúztad, de..."

"Nem aggódtam." A keze végigsimított a hasamon.

Vártam a további magyarázatot, de nem jött.

"Elmenjünk az osztályba?" - kérdezte, és az ajkai ismét felfelé görbültek.

A francba, de dögös volt, amikor mosolygott.

"Persze. Igen. Hm, bár egy kicsit csapdába ejtesz."

Lenézett arra a helyre, ahol a testünk még mindig találkozott; a könyökére támaszkodott. "Rendben." Elkezdett mozdulni, aztán megállt. "Vajon... vajon én..." Az ujjai kicsit megmozdultak a hasamon, és a testem megfeszült.

A francba, megint fel akart kanosodni tőle.

"Jó volt?" - kérdezte végül. "Mármint neked. Számomra hihetetlen volt."

Ó.

Komolyan ezt kérdezte tőlem? Még soha senki nem kérdezte meg tőlem, hogy jól éreztem-e magam; csak feltételezték, hogy igen.

"Ez volt életem legjobb szexe" - mondtam nyersen. "Köszönöm."

A mosolya visszatért, nagyobb és szexibb lett. "Bármikor." Az ajkai végigsimítottak az arcomon, és legurult az ágyról.

Ha ilyen volt egy vérfarkas társ, talán hozzá tudnék szokni.

Gyorsan felöltöztem, miközben Ford a polcomon lévő egyik könyv lapozgatta; az egyiket azok közül, amelyeket nem ő írt. Meztelen volt, és a fenébe is, alig tudtam levenni róla a szemem, vagy a gigantikus erekciójáról.

"Később visszajövök" - mondtam neki, lekaptam a hátizsákomat a kampóról, amit az ajtó hátuljára tettem, és lehúztam a cipzárját, hogy be tudjam dugni a laptopomat.

"A farkasod valószínűleg nem fog elengedni nélkülem" - mondta, és kicsit megdörzsölte a karját. "Megpróbálhatod, de érezni fogod, hogy megpróbál átváltozni és átvenni az irányítást. A barátaim nem mondták el neked az összes részletet, de alapvetően most, hogy az én farkasom befejezte a vadászatot rád, a tiéd vadászik rám. Úgy hívják, hogy az üldözés."

A szemöldököm felszaladt. "A mi?"

"Az üldözés. Megpróbál tesztelni engem, hogy eldöntse, engem is a sajátjának akar-e jelölni" - magyarázta. "Nagyon birtokló és territoriális lesz, amíg el nem dönti magát. És utána is, ha engem választ. A birtokló és területi dolog nem igazán változik." Az arckifejezése az utolsó kinyilatkoztatásra szégyenlőssé vált.

"A francba." Végigsimítottam egy kezemmel a hajamon, és újra végigpásztáztam a meztelen testét.

A kurva életbe!

"Nincsenek ruháim, amiket felvehetnél."

Újra megdörzsölte a bicepszét. Ha így folytatta, kénytelen voltam engedni a késztetésemnek, hogy magam is megdörzsöljem azt az átkozottat, de ez valószínűleg valami furcsa simogatásba torkollna, és a végén még megnyalnám, ami csak kínossá tenné a dolgokat. Valószínűleg tucatnyi csajjal volt már előttem, és fogadok, hogy egyikük sem nyalogatta még a karját.

"Van valamid Reedtől?" A szeme mintha elsötétült volna, ahogy kérdezte.

Érdekes.

"Nem. Reed sosem járt itt; soha nem engedtem ide senkit. Ez az én területem."

A sötétség a szemében kicsit enyhült. "Jó."

Nem voltam biztos benne, hogy aggódnom vagy sértődnöm kellene-e a "jó" szava miatt, de úgy döntöttem, hogy hagyom a dolgot.

"Van plusz ruhám a kocsimban, de bele kell bújnom valamibe, ami a tiéd, hogy kijussak."

"Elmehetek értük" - mondtam, aztán eszembe jutott a probléma.

Hát persze.

Nem tudtam elmenni mellőle.

"Legalább megpróbálhatom" - szerkesztettem meg magam.

Megvonta a vállát, amikor kinyitottam a szobám ajtaját, és kiléptem.

Csukódni kezdett, és ez az érzés szállt meg - ez az érzés, mintha valami idegen dolog emelkedne fel bennem, ami fel akar emészteni.

Döbbent hangot adtam ki, és Ford kinyitotta az ajtót, visszarángatott a szobába és a karjába. Az ajtó bezárt minket, és az idegen érzés lassan enyhült, míg végül teljesen eltűnt. A mellkasa a hátamhoz simult, a karja a felső, derekam és a hasam köré tekeredett. Szerintem vigyázott, hogy ne fogja meg a melleimet, de így a gigantikus izmai a szám elé kerültek.

"Francba" - motyogtam a bicepszébe.

Aztán megnyaltam.

A francba!

"Te most megnyaltad a karomat?" - kérdezte, a hangja valahol a meglepődés és a szórakozás között volt.

"Nem", hazudtam.

"De igen."

"Igen", sóhajtottam. "Nem tudom, mi bajom van mostanában. Nevetségesen kanos vagyok, és hihetetlen illatod van".

Ő kuncogott. "Én is ugyanígy érzek. El sem tudod képzelni, milyen nehéz volt nem végigcsúszni a testeden, és megkóstolni téged néhány perccel ezelőtt.

A francba!

Szent, szent szar.

Csak úgy mellékesen említette, hogy le akar feküdni velem? Mintha ez normális dolog lenne egy srác számára? Mert voltam már egy maréknyi pasival - na jó, néggyel -, és egyikük sem gondolta, hogy ez bármi más, mint undorító. Aggódtam, hogy rossz szagom van, vagy valami ilyesmi, pedig én magam sem éreztem semmit.

"Mennünk kéne. Nem akarok elkésni" - mondtam, kínosan gyorsan témát váltva.

Igen, ezt csináltam.

Témaváltás.

Mert ha arról akart beszélni, hogy megint rám akarja vetni magát, akkor a pokolban sem volt esélyem arra, hogy megállítsam magam, hogy ne mondjam neki, hogy tegye meg.

Elengedett, én pedig a komódomhoz léptem, és a legnagyobb melegítőnadrágom után kotorásztam. Lány létemre magas voltam, 170 centi magas, de ő olyan testalkatú volt, mint egy átkozott tehervonat. Nehéz volt nálam magasabb srácokat találni, és bár nem voltam teljesen ellene, hogy alacsonyabb sráccal randizzak, a legtöbbjüket egyszerűen nem érdekelte. És akik igen, azok sem érdekeltek.

Szóval, igen, nehéz volt magas lánynak lenni, ha randizásról volt szó.

De nem Ford körül, úgy tűnik. A srácnak legalább 180 vagy 190 centi magasnak kellett lennie. Vele kecsesnek és szexinek éreztem magam, ami nyilvánvalóan nagyon tetszett.

"Ez nem lesz kényelmes neked" - figyelmeztettem, miközben átadtam neki a melegítőt. "Túl szűk lesz ahhoz, hogy bármit is elrejtsen, tényleg."

Azon kaptam magam, hogy nem tetszik a gondolat, hogy egy csomó más lány is megnézi őt, amikor elhagyjuk a kollégiumot, még ha ez elkerülhetetlen is volt. Egy olyan sráchoz képest, aki úgy nézett ki, mint ő... igen, valószínűleg sokan néztek rá.

"Akkor azt hiszem, jó, hogy hirtelen rendkívül kényelmesnek találom a helyzetemet" - jegyezte meg, miközben a nadrágjába lépett.

Eltartott egy másodpercig, amíg a szavak értelmet nyertek.

Óh.

Ó...

Az arcom felhevült, de a pimaszsággal mentem. "Örülök, hogy pihentetőnek találtad a velem való hancúrozást". Átvetettem a vállamon a hátizsákomat, és kirántottam az ajtót.

"Nem így értettem." Kikapta a kulcsait az asztalom legfelső fiókjából.

Igaz; azokat majdnem elfelejtettem.

Úgy terveztem, hogy előző este elcserélem a kocsimat a Fordéra, de erről megfeledkeztem, amíg a lakásomra nem értem. Még aznap vissza kellett volna mennünk érte; nem akartam, hogy elvontassák vagy ilyesmi.

Becsukta a kollégium ajtaját, és elkapta a csuklómat, amikor megállt, hogy bezárja. Ritkán zártam be, ha nem voltam ott; minden, ami igazán pénzt ért, nálam maradt.

"Az én kulcsaimat is elhoztad?" Kérdeztem, felhúzva egy szemöldököt.

"El kell mennünk a kocsidért, nehogy elvontassák."

Rápislogtam. "Én is ugyanerre gondoltam. Nem tudsz olvasni a gondolataimban, vagy ilyesmi, ugye?"

Egy apró vigyort reccsentett. "Nem. Bár az egy hasznos trükk lenne. Felelős elmék csak hasonlóan gondolkodnak, azt hiszem."

Elengedte a karomat, és folytattuk a sétát a folyosón.