Lola Glass - Tracked By the Beast - EPILÓGUS

 


EPILÓGUS



"Gondolod, hogy rendbe fog jönni?" Kérdeztem Fordtól, miközben levetkőztünk a szekrényben.

"Úgy tűnt, eléggé érdekli az egész, bár nem tűnt elragadtatottnak Rocco házának állapota miatt" - mondta egy vállrándítással.

Hú, igen. Az a hely egy katasztrófa volt.

"Nem úgy volt, hogy fészkelődik?"

"Határozottan fészkelődött. A nappaliban a tetőig érő vécépapír-csomagok halmaza állt." Ford magához húzott, testünk szinte teljesen csupasz volt. "Holnap segíthetünk neki eltakarítani. Majd kitalálunk valamit."

Korábban mindig is így tettünk.

"Ne beszéljünk Roccóról" - javasolta Ford, a mellkasához húzott, és lassan a fal felé vezetett. "Sok mindenre tudok gondolni, amit szívesebben csinálnék."

"Valóban?" Az ajkaim mosolyra görbültek.

"A pokolba is, igen. Kezdve ezzel..." Ujjai megtalálták a melltartóm kapcsát, és kigombolta, lerángatta rólam az anyagot, mielőtt a padlóra ejtette volna.

A hátam a falnak ütközött, de ahelyett, hogy az ajkaira vagy azokra a gyönyörű izmokra mentem volna, a szemem a nyakára siklott.

Hirtelen késztetést éreztem, hogy beleharapjak.

Mi a fene?

A farkasom a felszínre tört, és azonnal átadtam magam neki. Amikor így átadtam az irányítást, a váltásunk sokkal simább és kevésbé fájdalmas volt.

Ford szeme csillogott, ahogy hátralépett, és néhány lépést távolodott a farkasomtól. Pontosan tudta, miért váltott... és rohadtul izgatott volt.

A karjait az oldalára tárta. "Tudod, hogy a tiéd vagyok, Ebony. Igényelj engem."

A farkasom nekirontott, és a földhöz vágta. Lélegzetvisszafojtott nevetéssel ért földet, majd a fogai a torkába vágódtak.

Örültem, hogy nem éreztem a vérét a nyelvén.

Ford ujjai a bundájába markoltak, miközben nyöszörgött, és tisztára nyalta a nyomot. Felvigyorgott rá, büszkeséggel a szemében. "Azt akarod, hogy mindenki tudja, hogy foglalt vagyok, mi?"

A lány megnyalta az arcát, amire azt gondoltam, hogy egy nagy, kövér IGEN.

Kuncogott, és addig simogatta a fejét, amíg a sebe teljesen be nem gyógyult, olyan hihetetlenül gyorsan, hogy az megdöbbentett.

A farkasom visszahúzódott, én pedig hátrébb húzódtam, és ismét éreztem minden átkozott repedést és törést.

Nehezen lihegtem, amikor nyögve Ford mellkasára ejtettem a fejem. "Komolyan megharapta a nyakadat? Úgy fogsz kinézni, mint egy átkozott maffiózó."

"Egy szexi, párosított maffiózó" - morogta Ford.

Az erekciója már a csípőmbe fúródott.

"Érzed?" Az ujjai kissé a combomba vájtak, ahogy szétnyitotta a lábaimat.

Éreztem, ahogy az erekciója belém szúr? Nehéz lenne nem érezni... ó.

A francba.

Forróság futott át rajtam, és egy nyögés csúszott ki belőlem.

Szent szar!

"A csúcspont?" Megmozdítottam a csípőmet, hogy a keménysége ott dörzsöljön, ahol akartam.

"A pokolba is, igen" - csúsztatott le rá, és mindketten együtt nyögtünk fel.

"Kurvára szeretlek" - morogta Ford, miközben a nyakamat szopogatta.

"Én is szeretlek" - lihegtem.

Azt hiszem, másnap nem Rocco házát fogjuk takarítani Delnek.

Tea és Jesse amúgy is el tudta volna intézni.